Sunday, January 31, 2010

Επεράσαμ' όμορφα όμορφά όμορφα!

Σάββατο απόγευμα, 6 bloggers και 1 φίλη των food blogs τελικά, συναντηθήκαμε στο προαποφασισμένο καφέ. Μία μία που ερχόταν και ήταν άγνωστη στις άλλες, προσπαθούσαμε να μαντέψουμε ποια ήταν, τουλάχιστον έτσι έκανα εγώ, αν και τις περισσότερες τις ήξερα. Όχι. Λάθος. 3 ήξερα και 3 δεν ήξερα.

Η Νένα, η Αγγελική Ν, η big mama, η Ξανθή, εγώ, η Τζένη που μας παρακολουθεί από το Βόλο και η Βίκυ, περάσαμε ένα υπέροχο απόγευμα. Ο καφές ξεκίνησε στις 5, με τη σκέψη ότι θα κρατούσε ένα 2ωρο. Αμ δε! Κοντέψαμε να φύγουμε στις 9 και δεν θα φεύγαμε, αλλά είχαμε κανονίσει κι άλλα να κάνουμε (τουλάχιστον εγώ που με περίμεναν) και έτσι κάποτε φύγαμε.

Την Ξανθή, τη Νένα και την Αγγελική τις ήξερα. Η Τζένη, είναι έξω καρδιά, γλυκιά και γελαστή, όπως ακριβώς κι όταν μιλάμε στο τηλέφωνο. Τζένη, χάρηκα πολύ που σε είδα επιτέλους από κοντά.
Η big mama, ήταν όπως ακριβώς την περίμενα. Γλυκιά κι αγαπησιάρα σαν μανούλα. Big mama, χαίρομαι που ήρθες και τα είπαμε. Ξέρεις ότι σου ΄χω μια αδυναμία...
Η Βίκυ...Η Βίκυ ήταν η τελευταία που περίμενα πως θα έρθει στη συνάντηση, κι αυτό γιατί η Βίκυ είναι ήσυχη. Μπαίνει, βλέπει, φεύγει. Έτσι, ήταν έκπληξη για μένα όταν μου άφησε μήνυμα πως θα έρθει στη συνάντηση. Ομολογώ ότι χάρηκα πολύ που σε γνώρισα Βίκυ και όπως σου είπα και από κοντά, είσαι καλύτερη στην πραγματικότητα, από την εικόνα που είχα σχηματίσει μέσα από το blog σου.

Οι υπόλοιπες που δεν τα καταφέρατε...Λυπάμαι και εύχομαι την επόμενη φορά να τα καταφέρετε. Πάλι καλά, έτσι βιαστικά που το κανονίσαμε, που μαζευτήκαμε όσες μαζευτήκαμε, σε μια πόλη που είναι δύσκολη λόγω αποστάσεων και υποχρεώσεων του καθενός.

Ο καφές συνοδεύτηκε με:
Γέλιο
Πολύ γέλιο
Πάρα πολύ γέλιο
Απορίες
Απαντήσεις
Ανταλλαγή εμπειριών
Συμβουλές
Προτάσεις και....
Χειροποίητα ζακυνθινά παξιμάδια χωριάτικα, που όσα έμειναν μοιράστηκαν για το καφεδάκι της επόμενης μέρας και καταπληκτικά λουκουμάκια χειροποίητα από τα χεράκια της Βίκυς αρωματισμένα με φράουλα και νεράντζι.
Παρόλο που ήμασταν μόνο 7, ένα τζέρτζελο το κάναμε. Όποιος μας άκουγε από δίπλα, θα απορούσε με αυτά που λέγαμε και με τα ονόματα (nicknames) που αναφέραμε. Από δω η big mama. Από δω η Νουνού (εγώ λέω έτσι τη Νένα).
Γενικώς περάσαμε πολύ ωραία. Κορίτσια, σας ευχαριστώ που ήρθατε. Φυσικά και θα το ξανακάνουμε γιατί μου άρεσε πάρα πολύ! Στο επανειδείν λοιπόν!

Ααα!!! Και τα πειστήρια του εγκλήματος βέβαια...





ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑ

11 comments:

  1. Deli,μα είναι να μην περάσεις τέλεια με καλή παρέα!
    Τι ατυχία κι αυτή,που είχα.
    Τα παξιμαδάκια μμμ,νόστιμα και για ένα λουκουμάκι δε θα έλεγα όχι.
    Να το επαναλάβετε,να έρθουμε κι άλλες.
    Καλό μήνα-φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Κική μου, μας έδωσες την ευκαιρία να βρεθούμε με αφορμή το βιβλίο σου! Το βιβλίο που (όπως είπαμε στην συνάντηση) είναι το πρώτο μαγειρικό βιβλίο που εκδίδεται με συγγραφέα μια καταξιωμένη μπλόγκερ!
    Ελπίζω η συνάντηση αυτή να είναι η αρχή - αφετηρία για να εφαρμοστούν και τα όσα είπαμε!
    Ήταν μεγάλη μου χαρά που συναντήθηκα και με τις άλλες φίλες που ήρθαν για καφεδάκι! Να το ξανακάνουμε!
    Eυχαριστώ για όλα!

    ReplyDelete
  3. Να είστε καλά και να το ξανακάνετε.
    Και εδώ διοργανώνεται μια συνάντηση.
    Θα δούμε πότε θα ορισθεί.
    Καλό Μήνα.
    ___________
    ΥΓ: Εκείνα τα λουκουμάκια χειροποίητα είναι;

    ReplyDelete
  4. Α Τι κρίμα. Εγώ ήμουν άρρωστη από την προηγούμενη Πέμπτη και δεν είχα μπει στο Internet καθόλου. Έχασα την συνάντηση και πολύ σας ζηλεύω. next time.

    Φιλιά πολλά Γιώτα

    ReplyDelete
  5. Καλημέρα και καλό μήνα!!
    Επειδή εκεί έπεσε η ιδέα μιας μεγαλύτερης συνάντησης των blogger μήπως να αρχίσουμε να το σκεφτόμαστε αφού περνάμε και τόσο ωραία!!

    ReplyDelete
  6. Καλημέρα και καλό μήνα από τον ηλιόλουστο Βόλο.
    Επεράσαμε όμορφα, όμορφα, όμορφα.... Χαρηκα πάρα πάρα πολύ που σας γνώρισα. Περιμένω με αγωνία μιά νέα συνάντηση.
    Καλή σας μέρα και καλή εβδομαδα.

    Υ.Γ. Κικίτσα έχω παραγγείλει καφέ και τον συνοδεύω με τα παξιμαδάκια σου.
    Βίκυ τα λουκούμια έκαναν θραύση.

    Σας ευχαριστω
    Τζένη

    ReplyDelete
  7. Ελένη θα το επαναλάβουμε και θα ξεσηκωθείς να έρθεις! χαχα!

    Αγγελική, ούτε εγώ είχα συνειδητοποιήσει ότι είμαι η 1η blogger που έκανε βιβλίο με συνταγές, ενώ έχει προηγηθεί το μπλογκ μου πριν από το βιβλίο, μέχρι που το επεσήμανε η Βίκυ! Κι εγώ θέλω να ξανασυναντηθουμε. Πέρασα πολύ όμορφα και οι αξιαγάπητες κυρίες που γνώρισα ήταν γλυκήτατες. Για τις γνωστές, δεν το συζητώ...

    Δύσπιστε, εντελώς χειροποίητα και τέλεια! Δες το λινκ που έβαλα! Εύχομαι να κάνετε τη συνάντηση εκεί και να περάσετε τέλεια!

    Γιώτα τι κρίμα! Την επόμενη φορά, θα το πούμε πιο νωρίς, έτσι ώστε όλοι να είναι προετοιμασμένοι! Περαστικά!

    Ξανθή, πρέπει, ναι!

    Α ρε Τζένη! Τόσες φορές προσπαθήσαμε να συναντηθούμε ανεπιτυχώς και τώρα μας έκατσε χωρίς να το περιμένουμε! Φιλάκιααα!

    ReplyDelete
  8. Χάσανε, χάσανε, τι να λέμε! Ξέρεις μετά που φύγαμε σκεφτόμουνα τι θα λέγανε όσοι μας βλέπανε γύρω γύρω;-)
    Χάρηκα που σε είδα Κική μου και όλα τα άλλα κοριτσάκια! Καλός ο Χατζηγιάννης;

    ReplyDelete
  9. Big mama, χάσανε, χάσανε! Κι εγώ το ίδιο έλεγα και μάλιστα όσο ήμουν εκεί! χαχα! Ο Χατζηγιάννης τέλειος και οι Ονειράμα επίσης! Στις 3 γυρίσαμε και ήμουν όρθια από τις 7.30. Κοιμήθηκα στις 4.30 και ξύπνησα στις 8.30. Καλό; χαχα!

    ReplyDelete
  10. Πολύ σας ζηλεύω...
    δυστυχώς δεν τα κατάφερα, πραγματικά όμως το ήθελα πολύ.
    Ελπίζω να μπορέσουμε να το κανονίσουμε για κάποια άλλη φορά...

    ReplyDelete
  11. Μπέττυ κι εμείς το θέλαμε πολύ! Την επόμενη!

    ReplyDelete