Thursday, January 28, 2010

Πάμε για καφέ;

Κοριτσάκια (και αγοράκια), το Σάββατο το απόγευμα, λέμε να πάμε για καφέ. Προσπαθούμε με την Αγγελική να σκεφτούμε ένα χώρο που να μπορούμε να πιούμε καφέ, να έχει εύκολη πρόσβαση, να μην μας διώξουν (χαχα) και να είναι ήσυχα. Δύσκολα αυτά που ψάχνουμε για Σάββατο απόγευμα. Οπότε...Η ιδέα η δική μου, είναι για ένα καφέ που βρίσκεται στο σταθμό του μετρό στη στάση Αττική, δίπλα στο κατάστημα Sprider. Θα πάμε για καφέ στις 5 το απόγευμα (φυσικά, χαχα). Όποια φίλη θέλει να έρθει να μας κάνει παρέα, θα είμαστε εκεί για κανα δύωρο.

Τα λέμε εκεί!

21 comments:

  1. Ήρθα πρώτη, κλείνω θέση κι ελπίζω να μην υπάρξει καμμιά αναποδιά!!!
    Τα λέμε φιλάκια.

    ReplyDelete
  2. Κούκλα μου μόλις έλαβα το βιβλίο σου... Ένα θα πω είμαι πολύ περήφανη για σένα και εύχομαι το καλύτερο. Πάω να το ξεφυλισω.... Ζηλεύω πολύ το καφεδάκι σας Αγγελικουλες αλλά δύσκολο να κατεβω Αθηνα αυτή την εποχή.. Το καλοκαιρακι το ξανακανονιζουμε.. Να περασετε καλά και φιλακια και στις δυο, τρεις, όλες σας.. Ps η αφιέρωση στο βιβλίο μου έφτιαξε την μέρα.. Ωραίο να το ακούς...

    ReplyDelete
  3. Καλημέραααα...αν και μένω σχετικά κοντα στην συγκεκριμένη καφετέρια δυστυχώς δεν θα μπορέσω , έχω κανονίσει...μια άλλα φορά σίγουρα...κορίτσια να φατε και κρέπα σοκολάτα-μπισκότο στο συγκεκριμένο μαγαζι...την κανει τέλεια,θα με θυμηθείτε...Φιλιαααα

    ReplyDelete
  4. Ήθελα πολύ να βρεθούμε αλλά πίστευα ότι θα ήταν πρωί το καφεδάκι. Το απόγευμα θα γιορτάσουμε τα γενέθλια του ανιψιού μου και δε θα μπορέσω να σας δω. Καλά να περάσετε!

    ReplyDelete
  5. Deli,Aθήνα!Την ίδια μέρα θα είμαι κι εγώ,θα έρθουμε από το μεσημέρι για θέατρο.
    Πολύ θα ήθελα να σε δω,να γνωρίσω και την Αγγελική,αλλά να μην αφήσω μόνη τη φίλη μου-ξέρεις θα κάνουμε τη βόλτα μας στα μαγαζιά.Θα το κανονίσουμε άλλη φορά.Μπορεί να μείνω λίγο στα κορίτσια,θα το αποφασίσω την τελευταία στιγμή χαχα
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Ήρθεεεε!
    Εκπληκτική έκδοση και οι φωτογραφίες σου τέλειες!
    Το ξεφύλλισα γρήγορα,θα το μελετήσω όμως,για να διαλέξω τι θα φτιάξω.Ήδη επεσήμανα:κριτσινάκια,κουλούρι Θεσ/νίκης,κρουασάν,εφτάζυμο(δύσκολο;),πάστα φλώρα η αγαπημένη-θα βρω κι άλλα.
    Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  7. Θα είμαι εκεί! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  8. Θα προσπαθήσω να αναβάλω κάτι άλλο που έχω κανονίσει και να έρθω... θα χαρώ πολύ να βρεθούμε!
    φιλιά...

    ReplyDelete
  9. Μακάρι να μπορούσα να έρθω Κική μου, αλλά έχω τη μετακόμιση αυτό το σαβ/κο! Ελπίζω να μας ξανάρθεις και να έχω την ευκαιρία να σε γνωρίσω κι από κοντά! Για το βιβλίο σου διαβάζω τα καλύτερα σε όλη τη μπλογκογειτονιά κι ανυπομονώ να το αποκτήσω! Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
  10. Επειδή κι εμείς θα βρεθούμε Αθήνα ,αν μπορέσουμε θα περάσουμε να σας γνωρίσουμε!

    ReplyDelete
  11. Ξανθή, θα τα πούμε εκεί!

    Νίκη ήρθε επιτέλους! Τέλεια! Σ' ευχαριστώ πολύ! Λοιπόν, καλές οι φωτό; χαχα! Μακάρι να ήσουν πιο κοντά και να ερχόσουν. Εύχομαι να τα πούμε κάποια στιγμή από κοντά, εδώ ή εκεί!

    pandora κρίμα! Ας ελπίσουμε την επόμενη φορά!

    Ρένα, δεν πειράζει. Θα το κανονίσουμ εάλλη φορά! Να τον χαίρεστε!

    Ελένη, πάρε τη φίλη σου και έλα!

    ReplyDelete
  12. Νατασσούλι μουυυυυυυυυυυ! Τσωωωωωπα, τσωωωωωωωπα! Θα σου 'ρθω εγώ εκεί!!!

    Ελένη ήρθε επιτέλους! Σήκω μανίκια! χαχα!

    Αγγελική, περιμένω πώς και πώς!

    Μπέττυ, θα χαρώ πολύ να έρθεις!

    Μαρία, ώχ! Έφτασε η μεγάλη ώρα; Με το καλό στο νέο σπίτι! Θα ξαναέρθω και θα έχουμε άλλη ευκαιρία!
    Ευχαριστώ!

    Santie and Athina, μακάρι να τα καταφέρετε!

    ReplyDelete
  13. Να περάσετε τέλεια όσες τα καταφέρετε!
    Κικίτσα μου εγώ δυστυχώς έχω έναν γάμο εκείνη την μέρα, δεν θα μπορέσω να τα καταφέρω, θα βρεθούμε όμως οπωσδήποτε εμείς, δεν χανόμαστε!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  14. Καλώς εχόντων των πραγμάτων θα έρθω! Είναι να αφήνω τη κρέπα σοκολάτα-μπισκότο;-) Χα Χα Χα!

    ReplyDelete
  15. Καλέεε! Ελάτε το απόγευμα σε μένα..πάρτε αεροπλάνο, τρένο..έχω κάλεσμα απο μπλοκερ το απόγευμα στις 5.30!!!Σας εχω και καλούδια να τσιμπήσετε!

    ReplyDelete
  16. καλημέρα !!το σαββατο μεχρι την κυριακή το μεσημέρι θα είμαι στο εξοχικό γιατί έχουμε κλαδέματα, αν για οποιοδήποτε λόγο, αλλάξετε την ημέρα και το κανετε Κυριακή απόγευμα θα έρθω με μεγάλη μου χαρά. Θέλω πολύ να σε συγχαρώ απο κοντά και να γνωρίσω και τα άλλα παιδιά όπως την Μπετούλα κλπ.
    Πολλούς χαιρετισμούς στην Αγγελικούλα.

    Εύχομαι να περάσετε όμορφα - που είναι σίγουρο και ......καλά ξεφυλλίσματα του βιβλίου !!!!!!!

    φιλια πολλά και καλό ταξίδι!!

    ReplyDelete
  17. καλά να περάσετε :)))

    καλημερούδια
    χχχχχχ

    ReplyDelete
  18. Είναι πολύ πιθανόν να εμφανιστώ...

    ReplyDelete
  19. Σιγά μην δεν ανηφόριζες,και πολύ που έκατσες στη Ζάκυνθο!
    Καλά να περάσετε,ζηλεύωωωω.

    ReplyDelete
  20. Έλενα, εντάξει ο γάμος; Δεν πειράζει. Την επόμενη!

    Big mama, τι καλά που έκανες και ήρθες!!! Σμουατς!

    Αχτίδα, μακάριιιιιι!

    Μαρία τα κλάδεψες καλή μου; Σε είδα να κλαδεύεις..που έλεγε και το τραγούδι! Την επόμενη κι εσύ!

    Και λοιπόν, μακάρι να μπορούσες κι εσύ!

    Μαριέλα, τι έπαθες και δεν;

    ΑΑ...λλλλλύσσαααααα!

    ReplyDelete