Wednesday, January 27, 2010

Έκθεση 5ης δημοτικού: πώς πέρασα χτες βράδυ

Χτες βράδυ, εγώ και οι φίλες μου πήραμε το βιβλίο μου και το ξεφυλλίσαμε. Αυτό δεν ήταν πολύ εφικτό (το να είμαστε όλες μαζί), αλλά εγώ έτσι το φανταζόμουν. Ένας ένας από τους φίλους, γνωστούς και η αγνώστους, παραλάμβαναν το βιβλίο, είχαν σηκώσει τα μανίκια και είχαν αρχίσει τα ζυμώματα.

Αφού το περάλαβαν, άρχισαν τα τηλέφωνα και τα email.

Η Σούλα έκανε τη γαλλική μπαγκέτα. Μάλλον κάτι είχε με το γείτονα, γιατί θεώρησε καλό να την ψήσει πάνω από μιά ώρα και μετά εβγήκε ξερότερη από φρυγανιά. Μπα...Αυτό είναι σίγουρα. Την ετοίμαζε για το γείτονα!

Η Big mama και η Παναγιώτα, έκαναν το σοκολατόψωμο. Big mama και μακριά από σοκολάτα γινόταν;

Η Γιώτα, δεν μπορούσε να αποφασίσει ποια να πρωτοκάνει...

Η Πέννυ έχει αρχίσει από την προηγούμενη βδομάδα. Έκανε τα γεμιστά ψωμιά, τα κριτσίνια με σπανάκι και απόψε έκανε χορτόπιτα με το φύλλο που έγραφα και ζακυνθινά παξιμάδια. Της είπα να μου στείλει το λογαριασμό του διαιτολόγου αν δει τα δύσκολα...

Η Νίκη έκανε κι αυτή τα παξιμάδια, αλλά είτε έχει κι αυτή κακό γείτονα (βλέπε σημείωση για Σούλα) ή τα ετοιμάζει για το Μιχάλη!

Η Αγγελική Ν έφτιαξε δις το γεμιστό ψωμί με πράσο.

Η Ελένη και ο Σάκης έκαναν τη γαλλική μπαγκέτα. Δεν κάνουμε δουλειά έτσι, μου λέει ο Σάκης. Τις έφαγα και τις 2 μόλις βγήκαν!

Η Σούλα έκανε το γεμιστό τσουρέκι και επέζησε (το τσουρέκι) για 2 μέρες.

Η Μάγια (τι ωραίο όνομα...) θαύμασε τις φωτογραφίες, η Δήμητρα περιμένει να αποφασίσει με τι θα ξεκινήσει, η αχτίδα φωτογραφήθηκε με αυτό και ελπίζει να φτιάξει το γεμιστό τσουρέκι, ο Αντώνης διαβάζω στην αχτίδα ότι κάτι έφτιαξε, η Λίλα το ξεφυλλίζει ακόμα και όλοι οι άλλοι ετοιμάζονται για ζυμώματα! Είναι τόσοι πολλοί αυτοί που μου γράφουν τόσο όμορφα λόγια, που θα πρέπει να γράφω κάμποση ώρα και να μην ξεχάσω κανέναν. Η Λίζ, ο Δύσπιστος, η Νένα, η Κική, η Ισιδώρα, ο Γιάννης, η Μάρω, η Ιφιγένεια και η Χαρά, η Κατερίνα, η Ιωάννα, η Κάτια, η Κατερίνα, η Μαριάννα, η Νίκη, η Άσπα, η Έφη, η Ελένη, η Πέννυ, η Νατάσσα, ο Ηλίας, η Αλεξάνδρα, η Τζένη, η Ξανθή, η Ντίνα, η Γεωργία, η Βίκυ, η Δέσποινα, η Μαρία... Σας ευχαριστώ όλους!

Εγώ πάλι, ακούγοντας όλους αυτούς να ζυμώνουν και να αλευρώνονται, μπήκα στη μικρή μου κουζίνα και αλευρώθηκα για τα καλά. Έφτιαξα πίτες για γύρο που τις φάγαμε με τυρί, ζαμπόν και ό,τι είχαμε, σοκολατόψωμο για το πρωινό μας και ψωμί με μπύρα για το μεσημαριανό μας.

Νιώθω σαν να είμαστε όλοι σε ένα μεγάαααααλο τραπέζι και φτιάχνει ο καθένας αυτό που θέλει. Είναι πολύ όμορφο συναίσθημα. Να γυρίζω γύρω γύρω από το μεγάλο τραπέζι, να τσιμπάω λίγο από τον καθένα και να μαζέυω μυρωδίες!

Τελικά, πέρασα πολύ ωραία χτες βράδυ!

Κι αφού περάσαμε εμείς καλά κι εσείς καλύτερα, να σας πω κι ένα νέο, αν και θα ακολουθήσει κι άλλο σύντομα.
Το σκ που έρχεται μάλλον θα είμαι στην Αθήνα. Κανονίζουμε καφεδάκι με 1-2 φίλες σε κεντρικό σημείο που να έχει πρόσβαση με το μετρό. Αν κάποια/ος φίλη/ος θέλει να έρθει να πιούμε καφέ μαζί θα είναι χαρά μου να τα πούμε από κοντά. Θα σας ενημερώσω σύντομα!

Καλά ζυμώματα!

29 comments:

  1. Συνεταιρισμος γυναικων (και μη) η "μικρη κουζινα"
    αυτο μου ερχεται στο μυαλο.Ολες και ολοι ανασκουμπωμενοι και ζυμωνουν...

    ReplyDelete
  2. Deli,ζηλεύωωωωω!Δεν ήρθε ακόμη το δικό μου!Μάλλον λόγω καιρού δεν ήρθε το αυτοκίνητο των ΕΛΤΑ από Χαλκίδα.
    Ποπό υπέροχες είναι οι συνταγές σου!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  3. Ο Αντωνης τιποτα δεν εφτιαξε, απλα δοκιμασε αυτο που εφτιαξε η γυναικα του.
    Και οπως εγραψες αλλου, αρχισαμε κατα τυχη απο κατι ευκολο. Απο το σταφιδοψωμο. Σουπερ!!!

    Το εγραψα και στο δικο μου μπλογκακι, οτι αρχισαμε τα ζυμωματα...

    Θα ερθεις Αθηνα; Για δωσε παραπανω ενημερωση...

    :)

    ReplyDelete
  4. Για την Έκθεση, μιας και είναι του Δημοτικού, παίρνεις 10΄ και για το βιβλίο 10΄΄΄΄΄.
    Χθες κι εγώ το ξεφύλλισα και σήμερα θα κάνω ψωμί μπύρας.
    Είχα κάνει παλιότερα και είδε την ανάρτηση ένας Έλληνας κατασκευαστής μπύρας, από την Κύμη Ευβοίας και μου έστειλε κι αλλες συνταγές.
    Όλοι νομίζουμε ότι η Κύμη βγάζει ξερά σύκα. Έχει όμως και ρομαντικούς οικοτέχνες, που παλεύουν.
    Καλημερίζω το ωραίο Zante.

    ReplyDelete
  5. Για γραψε λεπτομερειες για τον καφε;!!!!!!!
    Αφηνω εγω καφε να παει χαμενος....

    ReplyDelete
  6. Η Λίλα τσακώθηκε με το γιο που ήθελε μπαγκέτα και δεν έφτιαξε το σοκολατόψωμο αλλά σήμερα θα φτιάξει και από τα 2!
    Αθήνα θα είμαι στις 6/2 για το πάρτυ του delicieuses! Δεν ανεβαίνεις τότε?
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  7. Hρθα απο την Αχτίδα, να ευχηθώ, καλοτάξιδο το βιβλίο μέσα στις κουζίνες, όλης της Ελλάδας και όχι μόνο!

    ReplyDelete
  8. I've just been doing the blog rounds and seen all the dishes everyone has been making form the book!! Now I can't decide what to make first!!

    Be sure that I'll be posting about it when I do though!

    ReplyDelete
  9. Τι ωραία πράγματα είναι αυτά. Κικίτσα θέλω κι εγώ να τα πούμε από κοντά και βέβαια θέλω και το βιβλίο. Ενημέρωσε πότε θα είσαι Αθήνα για να πιούμε καφεδάκι αλλιώς θα σε βάλω στον κόπο να μου το στείλεις. Καλημέρα!

    ReplyDelete
  10. Κι εγώ κι εγώ για καφέ!!περιμένω.
    Αχ να δω σήμερα θα με αφήσουν οι άλλες υποχρεώσεις να ζυμώσω!!
    Μην μου βγει σαν την παροιμία όποιος δε θέλει να ζυμώσει κλπ. χαχαχαχαχα!!
    Φιλάκια

    ReplyDelete
  11. Εγώ μόλις το έλαβα! Θα το ανοίξει η Ελένη! Κική να έρθει και άλλο ΣΚ και να το ρυθμίσουμε για Βόρεια Ελλάδα. Το ξέρω δύσκολο αλλά ίσως οι φίλοι της ΜΚ να βρεθούν στην Θεσσαλονίκη κάποια φορά για καφέ!

    ReplyDelete
  12. Δεν θέλω να σχολιάσω τα όσα διαβάζω...γιατί μετά πρέπει να κάτσω και να τα κάνω και πράξη. Κάθώς δε κάνει κρύο ο καιρός μου δίνει την σύμφωνη γνώμη του... για πολλά ζυμώματα και ζύμες, αλλά μετά θα πληρώσεις και τον δικό μου διαιτολόγο!
    Να εξηγούμαστε έτσι :-))

    Θα αναφέρω όμως ότι χθες το βράδυ έκανα μια γρήγορη τάρτα μήλων-μπανάνας με ζύμη σαν αυτή της τάρτας με κυμά. Αλεύρι, καλαμποκάλευρο, λιωμένο βούτυρο τύπου Vitam (αντί για ηλιέλαιο), ένα αυγουλάκι, λίγο γάλα, βανίλια, αλατάκι και ζάχαρη... Βγήκε πολύ καλή και νόστιμη.
    Απο πάνω στρώσεις απο ροδέλες μπανάνας, μήλου, ξαπλωμένες σε ελαφρύ στρωματάκι μαμελάδας και ανάμεσα πασπαλισμένη κανέλα και ελάχιστη μαύρη ζάχαρη. Ότι έπρεπε για να γλυκαθούμε ένα κρύο βράδυ χωρίς πολλές τύψεις.

    ReplyDelete
  13. Σήμερα κάνω φακές! Τι πιο ωραίο από φρέσκο ψωμάκι; Ψήνω τώρα, το ψωμί μπύρας με μαγιά!

    ReplyDelete
  14. Μολις βγήκε το Εύκολο ψωμί μπύρας Νο 2 . Ένα από τα έξη κομμάτια κόπηκε αμέσως, καυτό και τώρα έχουμε από μια φούσκα στον ουρανίσκο.
    Θα αναρτηθεί πάραυτα, με το σχετικό link.
    Ευχαριστώ

    ReplyDelete
  15. Κική μου, σε φόρμα σε βρίσκω! Μου πέρασες την αίσθηση την παρεΐστικη που δημιούργησε το βιβλίο σου! Όλοι μας ασχολούμαστε με αλεύρια και με ζύμες!
    Η αλευρωμένη παρέα περιμένει μέρος και ώρα για συνάντηση!

    ReplyDelete
  16. Καλο...φάγωτο το νέο νόστιμο βιβλίο!!! :)

    ReplyDelete
  17. Μια χαρά!!! Δεν πέρασες κι άσχημα!!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete
  18. Δώρα, χαχα! Καλό!!!

    Ελένη, ακόμαααααααααααα;;;;;

    Αντώνη, καλέ τη γυναικα σου εννοούσα! χαχα! Δεν περίμενα να ζυμώσεις εσύ! Σταφιδοψωμα ε; Μμμμ! Θα σας ενημερώσω για την Αθήνα!

    ReplyDelete
  19. Δύσπιστε ευχαριστω για όλα τα δεκάρια! Ω! Κάνουν και μπύρα στην Κύμη; Ενδιαφέρον!

    Πουαντερί, μόλις έχω σίγουρα νέα, θα σας τα γράψω!

    Λίλα, χαχα! Τσακωμός μάνας γιου! Δύσκολο να ανεβώ τότε. Δεν το ήξερα ότι κανονίζετε συνάντηση, αλλιώς θα το είχα αφήσει για τότε.

    ReplyDelete
  20. Γλυκό - Κερασο - Ζουζούνα, ευχαριστω πολύ!!!

    Λιζ, όλοι ζυμώνουμε! χαχα!

    Ρένα, για Σάββατο κανονίζουμε. Θα σας πω πού και πότε!

    ReplyDelete
  21. Ξανθή, εις αναμονή νέων! Και ζύμωσε καλέ! Τι τεμπελιάζεις; Χαχα!

    Ηλία, μακάρι να ανέβαινα Θεσσαλονίκη. Δυστυχώς, το κοντινότερο που υπαρχει στον ορίζοντα γι Θεσσαλονίκη, είναι να ανεβώ το Σεπτέμβριο!

    Πηνελόπη, ειπες πώς θα γλυτώσεις το διαιτολόγο και έπιασες να κάνεις... μηλόπιτα; χαχα! Με καλαμποκάλευρο ε; Μμμμμ!

    ReplyDelete
  22. Big mama, μπυερένιο σήμερα; Μμμ!

    Δύσπιστε κι εσύ μπυρένιο; Το νο 2, αν εχετε χρόνο, αφήνετε να φουσκώνει λίγο! Θα γίνει καλύτερο!

    Αγγελική, μισό να ξεσκονίσω να χέρια μου από το αλεύρι και να σου απαντήσω! χαχα! ναι ναι! Μας έπιασε όλους ζυμωμανία!

    ReplyDelete
  23. Marilia καλωσήρθες! Ευχαριστώ πολύ!

    Τρελοτουρίστρια, καθόλου άσχημα!

    ReplyDelete
  24. Ελπίζω Κική μου να είμαι χωρίς πυρετό και να έρθω για καφέ. Θα χαρώ πολύ να ξαναβρεθούμε

    ReplyDelete
  25. Πολυ ομορφη εκθεση και με πολυ καλη παρεα, χωρις το φoβο για την αντιγραφη :)

    ReplyDelete
  26. Ακουσα καλα;Συναντηση για καφε;Ευκαιρια να γνωριστουμε και απο κοντα και να ανταλλαξουμε ιδεες.Περιμενω τελικη αποφαση σου για ωρα και τοπο. Θα χαρω πολυ!!!

    ReplyDelete
  27. Η Σούλα...; Η δικιά μου η Σούλα από το Μπραχάμι; Ταιριάζει, γιατί είχε κάψει και κάτι μελομακάρονα κάποια στιγμή, αν θυμάσαι...

    ReplyDelete
  28. Σήμερα έλαβα και εγώ το βιβλίο!!!!Ευχαριστώ πολύ!
    Το ΣΚ θα γίνει χαμός!Το μιξερ θα παρει φωτιά!
    Πάω να διαλέξω συνταγές τώρα!
    Αντε και στο Νο2!!!!
    Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  29. Ιωάννα, μακάρι! Περαστικά!

    Δημιουργία, σωστά!χαχα!

    Δώρα, έγραψα τοο μέρος στο σημερινό ποστ. Θα είναι χαρά μου να σε δω!

    Κωνσταντίνε..! Η Σούλα σου, κοντεύει να αραχνιάσει. Άντε στρώσου και γράψε κάτι καλέ!

    Μαριάννα ήρθε;;ς Τέλεια! Καλά ζυμώματα! Κι εγώ ευχαριστώ!

    ReplyDelete