Sunday, January 17, 2010

Κοτόπουλο με σάλτσα Vinsanto,κουκουνάρι και ρόδι, της Pandora

Όχι. Δεν είναι δική μου συνταγή! Είναι της pandora. Εγώ την έφτιαξα την περασμένη Κυριακή και σας τη δείχνω, μόνο και μόνο για να σας παρασύρω και να τη φτιάξετε, γιατί ήταν απλά καταπληκτική. Αν έχετε κρασί Βινσάντο και όσο υπάρχουν ακόμα ρόδια, δοκιμάστε τη! Σας τη συστήνω ανεπιφύλακτα!





Συνοδεύτηκε με ρύζι και σαλάτα πράσινη, λιαστές ντομάτες Σαντορίνης που μου έφερε η Αλεξάνδρα και γλυκόξυνες πιπεριές.


12 comments:

  1. Καλό μεσημέρι!!αυτά μας κάνεις μι εμείς που είμαστε επιρρεπείς παρασυρόμαστε!!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Κρίμα που το τελευταίο ρόδι που είχα, το έφαγα σκέτο (σαν φρούτο) χτες το βράδυ! Και σκεφτόμουν τι άλλο θα μπορούσα να το κάνω...

    ReplyDelete
  3. Θα το δοκίμαζα ευχαρίστως ,θα το καταβρόχθιζα καλύτερα να πω, αγαπώ κάθε φαγητό με κοτόπουλο, το είπαμε αυτό !

    ReplyDelete
  4. Deli,τι προτάσεις λαχταριστές!Σήμερα κοτοπουλάκι χωριάτικο έκανα,αν την είχα δει νωρίτερα...δε θα πείραζε να είναι ολόκληρο.Στα υπ΄όψη.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  5. Θαυμάσια πρόταση!
    Η δε σαλάτα, λαχταριστή!
    Τι χρώματα!!!

    ReplyDelete
  6. πολυ gourmet το κοτοπουλακι σου, γεια στα χερια σου, τι εγινε ποτε κυκλοφορει το βιβλιο σου η' μηπως κυκλοφορησε κι εχω μεινει πισω ?οπως και να εχει θα με ενημερωσεις?

    ReplyDelete
  7. σλουρπ!...τρελλαινομαι για κοτοπουλο με ροδι,αλλα και για vinsanto!

    ReplyDelete
  8. Δεν έχω αυτό το κρασί!
    Τι κρασί μπορώ άλλο να βάλω;

    ReplyDelete
  9. Χαίρομαι που σου άρεσε η συνταγή μου...είναι από τα αγαπημένα μου πιάτα...αυτή η σάλτσα που φτιάχνει το vinsanto μαζι με τα υπόλοιπα υλικά είναι λαχταριστη...εγω καθαρίζω ρόδι και τα καταψύχω για να εχω λίγο παραπανω καιρο...με οποιοδήποτε άλλο κρασί θα βγεί ενα εντελώς διαφορετικό φαγητό.Φιλια καλό βράδυ!!!

    ReplyDelete
  10. Ξανθή, δοκίμασε και θα δεις!

    Dark chef, νομίζω ότι υπάρχουν ακόμα. Ή όχι;

    Αχτίδα ξέρις. Βάλε το Δημήτρη! χαχα!

    Ελένη, όχι. Δεν θα πείραζε! Την επόμενη φορά!

    Μπέττυ η σαλάτα συνόδεψε άψογα το νοστιμότατο αυτό φαγάκι. Ευχαριστώ!

    Άσπα, σύντομα θα έχεις νέα! Σ' ευχαριστώ!

    Cook, εγώ δεν είχα ξαναβάλει ρόδι στο φαγητό, αλλά ξετρελάθηκα!

    Δήμητρα, νομίζω σου απάντησε η pandora. Παρόλα αυτά, αν δεν είχα, θα δοκίμαζα με ένα γλυκό κίκκινο κρασί.

    Pandora, όταν το βγάζεις από την κατάψυξη, σε κατάσταση είναι; Είναι μόνο για φαγητό ή θυμίζει και το φρέσκο; Ευχαριστώ για την ωραία ιδέα! Την τιμήσαμε οικογενειακώς τη συνταγή σου!

    ReplyDelete
  11. Φρέσκο δεν το λες αλλά για το φαγητό είναι μια χαρα !!!

    ReplyDelete
  12. Το φαντάστηκα! Μερσί!

    ReplyDelete