Friday, January 4, 2013

Κερδίστε ένα αντίτυπο του βιβλίου "Ψωμιά και ζύμες"!

Γιορτάζοντας τα 3 χρόνια από την κυκλοφορία του 1ου μου βιβλίου, τις 3 εκδόσεις του αλλά και τα 2 χρόνια από την κυκλοφορία του 2ου βιβλίου μου, και θέλοντας να καλοπιάσω την καινούρια χρονιά και να ξορκίσω όλα τα κακά, σκέφτηκα ότι δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να κάνω αυτά, παρά προσφέροντας ένα αντίτυπο σε κάποιον τυχερό αναγνώστη μου.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjfdnOsowC6hyxLfdhzt3s7vzHcbBy7nbcmYtvFULy5tNXTZetfsg4K-B9zTugLd4KMF-JgRQecmdL-2yu4zzMuBAv1cK9Vhnu8BNzibmH7mEzVi3VbE-M9ZamhQorYuf4mltQMaq6HJgWB/s400/MIKRH-KOYZINA-EXOFYLLO.jpg

[periexomena+(Large).jpg]

Το να δεις τη δουλειά σου τυπωμένη σε ένα βιβλίο, είναι πραγματικά κάτι που σου δίνει μεγάλη χαρά και όσοι το έχετε ζήσει, ξέρετε πολύ καλά τι εννοώ. Το βιβλίο Ψωμιά και ζύμες αγαπήθηκε πολύ, σαν ένα εύχρηστο, όμορφο. προσιτό, ευκολοδιάβαστο και αναλυτικό βιβλίο. Το Λικεράκια και σερμπέτια, αγαπήθηκε εξίσου από τους λάτρεις των λικέρ. Απόδειξη ότι αγαπήθηκαν, είναι ότι 3 χρόνια μετά για το 1ο και 2 χρόνια για το 2ο, ο κόσμος εξακολουθεί να τα αγαπάει. Για να σας πω ένα ευχαριστώ λοιπόν, προσφέρω ένα βιβλίο για σας.

Ακόμα κι αν έχετε το βιβλίο, μην διστάσετε να πάρετε μέρος στην κλήρωση. Μπορείτε άνετα να το χαρίσετε αν το έχετε, ή να το κληρώσετε με τη σειρά σας στο μπλογκ σας αν είστε μπλόγκερς. Επίσης, μην διστάστε να λάβετε μέρος στην κλήρωση, όπου κι αν μένετε. Το βιβλίο μου με χαρά θα ταξιδέψει όπου κι αν κληρωθεί!

Για να μπείτε στην κλήρωση, αφήστε μόνο ένα σχόλιο με όνομα φυσικά και μόνο εδώ στο μπλογκ μου, μέχρι την Τρίτη 8 Ιανουαρίου στις 12 το βράδυ. Αν πάλι δεν σταθείτε τυχεροί, θυμηθείτε ότι υπάρχει πάντα η δυνατότητα να παραγγείλετε ένα από τα δύο. Μπορείτε μάλιστα να ενημερωθείτε για τη γιορτινή προσφορά που υπάρχει για το μήνα Ιανουάριο επικοινωνόντας με το email μου:



Καλή τύχη!

113 comments:

  1. Καλημέρα Κική,
    εγώ ήμουν τυχερή και μου έφεραν ως δώρο το δέυτερό σου βιβλίο, οπότε θα ήμουν ευτυχής αν είχα και το πρώτο σου βιβλίο με τα ψωμιά και τις ζύμες....καλή χρονιάααααααααααα

    Τάνια

    ReplyDelete
  2. ευχομαι τα βιβλια σου να ειναι παντα καλοταξιδα κ να γραψεις κ αλλα πολλα πολλα. Ο νεος χρονος να σου φερει υγεια, ευτυχια, εμπνευση κ οτι αλλο εσυ επιθυμεις....καλη κ ευλογημενη χρονια!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. χρονια πολλα καλη χρονια μακαρι να κερδιζα ελπιζω να γραψεις ακομα περισσοτερα

    ReplyDelete
  4. KALISPERA SAS!!!
    SAS EYXOMAI TA VIVLIA SAS NA KANOUN POLLES EPANEKDOSEIS KAI GIATI OXI NA DOUME KI ENA KAINOURIO!!!!
    KALI XRONIA ME YGEIA!!
    ELPIDA
    elpidoulitsa@yahoo.gr

    ReplyDelete
  5. μακαρι να κερδισω το ωραιο σου βιβλίο!
    akoutsof@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Kαλή χρονιά Κική μου!
    Σούπερ ο διαγωνισμὸς σου. Καλή επιτυχία σε όλους!

    ReplyDelete
  7. Καλη χρονια σε ολους!

    ReplyDelete
  8. θα ηθελα πολυ να το κερδισω!
    καλη χρονια!!!!!!!!!!!!!!1
    zisioanna@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Εύχομαι ολόψυχα να εκδόσεις και το τρίτο σου βιβλίο και να συνεχίσεις να μας γράφεις τις γευστικότατες συνταγές σου πάντα όμως με τα μοναδικά σχόλια,φωτογραφίες,αστειάκια και όλα τα συναφή!

    ReplyDelete
  10. Καλή Χρονιά!!!
    Εύχομαι τα βιβλία να γίνουν πολλά και εσύ να είσαι πάντα έτσι χαρούμενη με τα δημιουργήματά σου!
    Φιλιά πολλά..:)

    ReplyDelete
  11. Καλή Χρονιά και καλή επιτυχία!!!

    ReplyDelete
  12. Θα ήθελα πολύ το βιβλίο σου.. για να δούμε το 2013 θα ξεκινήσει με λίγη τύχη???
    Καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία, τύχη και έμπνευση για να συνεχίσεις την καταπληκτική δουλειά που κάνεις στο μπλοκ σου!!!

    ReplyDelete
  13. Καλή χρονιά με υγεία σε όλους!
    Βάσω Κ.

    ReplyDelete
  14. Καλή χρονιά Κικίτσα μου και από εδώ! Οποια κερδίσει είναι πολύ τυχερή, δουλειά φροντισμένη με προσοχή στη λεπτομέρεια αυτό το βιβλίο!!
    Μη με συμπεριλάβεις, το έχω! Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
  15. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Κ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΥΧΕΡΗ!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  16. Καλή χρονιά! Ωραίο δώρο! Το θέλω πολύ! Εύχομαι να είμαι τυχερή και να το κερδίσω!

    ΑΘΑΝΑΣΙΑ Σ.

    ReplyDelete
  17. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑ!!!
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΚΛΗΡΩΣΕΙΣ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΔΩΡΟ!!!
    ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ
    ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑ *ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΔΩΡΑΚΙ* !!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ReplyDelete
  18. Καλή χρονιά Κική! Πολύ όμορφο και χρήσιμο το δώρο σου! Εύχομαι φέτος και στα επόμενα βιβλία!!!
    Kathy by anthomeli

    ReplyDelete
  19. Καλή Χρονιά (και από εδώ) Κική μου! Εύχομαι το 2013 τα βιβλία σου να κάνουν κι άλλες επανεκδόσεις και, γιατί όχι, να εκδόσεις και κάτι νέο!!! Νίτσα

    ReplyDelete
  20. Χρόνια πολλάκαι καλή χρονία να έχεις και να εισαι παντα τόσο δημιουργικη!!!
    Θα ήθελα πάρα πολύ να κερδίσω το βιβλίο σου!!!
    Καλή επιτυχία σε ολους!!!!

    ReplyDelete
  21. καλή χρονιά πάντα με υγεία και δύναμη! πάντα είναι ωραίο δώρο ένα βιβλίο. Καλή επιτυχία!

    ReplyDelete
  22. Καλή χρονιά Κική μου με υγεία!!εύχομαι σύντομα να εκδόσεις και το επόμενο βιβλίο σου. Είναι τόσο πολύτιμες οι συνταγούλες σου. Καλή επιτυχία σε όλους!!

    ReplyDelete
  23. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!!!Πάντα δημιουργική!!!
    Νατάσα
    lefteris.natasa@yahoo.gr

    ReplyDelete
  24. Συγχαρητηρια για το βιβλιο σας και χρονια πολλα!!!
    Θελω να λαβω μερος στην κληρωση για το βιβλιο σας :" ψωμια και ζυμες"


    Ελενη Αραμπου

    ReplyDelete
  25. Καλή συνέχεια με επιτυχίες!
    Εγώ σπάνια κερδίζω αλλά αν το κερδίσω επειδή το έχω θα το βάλω σε κλήρωση στο δικό μου blog.
    Καλή Χρονιά.

    ReplyDelete
  26. Έχοντας τα "λικεράκια" και γνωρίζοντας το "ψωμιά και ζύμες" από φίλη που το έχει, συμμετέχω με ελπίδα στο διαγωνισμό! Τονωτική του ηθικού θα είναι η επιτυχία στην κλήρωση!
    Καλή Χρονιά Κική. Είθε η καλή σου πρόθεση και διάθεση να ξορκίσει πράγματι όλα τα κακά!

    ReplyDelete
  27. Δηλώστε συμμετοχή γιατί το βιβλίο είναι υπέροχο!!!
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  28. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!! ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ!! ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΝΕΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!!
    Πόπη - iliondim@yahoo.gr

    ReplyDelete
  29. Εύχομαι καλή χρονιά σε όλοι την παρέα εδώ και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι όμορφα και φέτος με ωραιές συνταγές,πολύ καλή διάθεση και χαμόγελα.
    δήμητρα:)

    ReplyDelete
  30. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ Κ ΧΑΡΑ.ΥΠΕΡΟΧΟ ΒΙΒΛΙΟ Κ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ.ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΜΕ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΤΟΥΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΑΜΕ Κ ΚΑΤΙ....ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ 4/1 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΕΝΝΕΘΛΙΑ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΝΟΙΩΘΩ ΑΚΡΩΣ ΤΥΧΕΡΗ...ΛΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΤΣΕΙ...
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ
    annakam1978@yahoo.gr

    ReplyDelete
  31. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!
    ginamakri@yahoo.gr

    ReplyDelete
  32. Καλή χρονιά, γεμάτη έμπνευση και δημιουργικότητα!
    alcmenestrator@hotmail.com
    Αλκμήνη

    ReplyDelete
  33. Καλησπέρα Κική μου, καλή κ ευτυχισμένη χρονιά! Τέλεια κίνηση να δώσεις το βιβλίο σου! Μακάρι να το τύχω!
    Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
  34. Καλή χρονιά με υγεία! Ευχαριστούμε για την ευκαιρία που μας δίνεις να κερδίσουμε αυτό το όμορφο βιβλίο!

    ReplyDelete
  35. Χρόνια πολλά Κική!Δέν τό έχω τό βιβλίο σου,πολύ θά ήθελα νά τό κερδίσω!!Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  36. Καλη Χρονια!! Με Υγεια και Αγαπη!
    Παρακολουθω το site σου Κικη καιρο τωρα, εχω φτιαξει με γευστικη επιτυχια πολλεεεες συνταγες σου και θα χαιρομουν πολυ αν ειχα και το βιβλιο σου!
    Με εκτιμηση
    Ευη

    ReplyDelete
  37. Καλή χρονιά!!!! Υπέροχο βιβλίο!!!
    Μένη Πασατσιφλικιώτη

    ReplyDelete
  38. Χίλιες ευχές για μιά χρονιά όλο χαρές!!!!
    kotial

    ReplyDelete
  39. Εύχομαι μετά το φλουρί η τύχη μου να συνεχιστεί με αυτό το βιβλίο! Παρακολουθώ τη σελίδα σου και μου αρέσει πολύ! Καλή και δημιουργική χρονιά!
    Κατερίνα

    ReplyDelete
  40. Χρονια πολλα και πολλους αναγνωστες

    ReplyDelete
  41. Καλή Χρονιά με υγεία και ευτυχία! \\ΕΥη

    ReplyDelete
  42. Καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία κι αγάπη!
    mail: f.xanth@gmail.com
    Φωτούλα Ξανθοπούλου

    ReplyDelete
  43. Μια ΜΕΓΑΛΗ μικρή κουζίνα, με γευστικές εκπλήξεις πάντα ευχάριστες! Ευχαριστούμε. Ανδριανή Πιέρρου. stilbid@yahoo.gr


    ReplyDelete
  44. Καλή Χρονιά με...πολλές επιτυχίες.
    ioanna.vafeiadou@gmail.com
    Βαφειάδου Ιωάννα

    ReplyDelete
  45. Να ξορκιστούνε όλα τα κακά και μόνο καλά να σού τυχαίνουνε, Κική μου. Καλή χρονιά, καλά ταξίδια σε όλα τα βιβλία σου, όσα έγραψες κι όσα θα γράψεις, και θα χαιρόμουνα πολύ να'μουνα τυχερή στην τωρινή κλήρωση ! Φιλιά!

    ReplyDelete
  46. Καλή χρονιά με υγεία και νέες ιδέες μαγειρικής!!

    ReplyDelete
  47. Καλή χρονιά Κικίτσα μου!!!
    Μακάρι τα βιβλία σου να βοηθήσουν πολλές νοικοκυρές να γίνουν ακόμα καλύτερες!!! Περιμένω την κλήρωση με αγωνία!!! Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  48. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΆ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ!!!

    ReplyDelete
  49. Καλη χρονια και ελπιζω να ειμαι τυχερη.
    Γιωτα

    ReplyDelete
  50. Kαλή Χρονιά και Καλα μαγειρέματα...
    Μαρίνος

    ReplyDelete
  51. Καλή χρονιά και καλές αναρτήσεις! Ε.

    Έχεις κάνει ή σκεφτεί λικέρ κάστανο; (είδα μια πολωνική συνταγή και το ψιλοσκέφτομαι)

    ReplyDelete
  52. Καλή Χρονιά με υγεία και χαρές!!!
    Εύχομαι να διαθέσεις βιβλία και με άλλα επιτυχή θέματα:))

    Φιλιά θαλασσένια.

    ReplyDelete
  53. Σου εύχομαι Κική μου και σε άλλα βιβλία με νέες γεύσεις και αρώματα.

    ReplyDelete
  54. Κική εύχομαι καλοτάξιδα να είναι και τα δυό σου τα βιβλία!
    Εύχομαι το 13 να είναι οι πωλήσεις σου ακόμα περισσότερες γιατί ναι, φαντάζομαι ότι θα είναι εξαιρετικό να δεις τη δουλειά σου τυπωμένη και περιζήτητη από το κοινό.

    Συγχαρητήρια για την προσπάθεια!

    ReplyDelete
  55. KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!!
    ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΥΡΟΥΔΗ
    (FACEBOOK: Dimitra Thodoris)
    email: dimitragames@hotmail.gr

    ReplyDelete
  56. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!!!!!
    ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΤΑ ΛΙΚΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ!!!!!!!
    ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ, ΜΕ ΤΟΣΟΣ ΩΡΑΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ReplyDelete
  57. καλη χρονια με υγεια και αισιοδοξια Ευχωμαιτα βιβλια σου ναναι καλοταξιδα και συντομα να εκδοσεις κι αλλο.Νασαι παντα καλα.Σοφια

    ReplyDelete
  58. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

    ReplyDelete
  59. ΚΑΛΗ, ΝΟΣΤΙΜΗ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ, ΠΟΧΡΩΜΗ, ΕΥΩΔΙΑΣΤΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!ΠΑΚΥ ΚΑΡΑΛΗ ΑΠΟ ΠΑΤΡΑ........

    ReplyDelete
  60. Καλή χρονιά, με υγεία και νόστιμα φαγητά και γλυκά!!!

    ReplyDelete
  61. Χρόνια πολλά!! Ευχαριστούμε για το δώρο σου!!

    ReplyDelete
  62. Ευτυχισμένο το 2013! Ας μας φέρει λίγη ελπίδα και χαρά, που τόσο χρειαζόμαστε όλοι!!

    ReplyDelete
  63. Καλή Χρονιά Κική! Εύχομαι υγεία, ευτυχία και πολλές λαχταριστές δημιουργίες μέσα στο 2013!!!!

    ReplyDelete
  64. Kαλή και ευλογημένη χρονιά Κική..Όλγα

    ReplyDelete
  65. Καλή χρονιά κι εύχομαι οι εκδόσεις σου να πάνε καλά.
    Το περιεχόμενο του ιστολογίου σου με ενδιαφέρει πολύ γι αυτό έχω βάλει το link στο δικό μου: http://nikow-ant.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  66. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους !

    ReplyDelete
  67. Καλή χρονιά και πάντα επιτυχίες!

    ReplyDelete
  68. Καλή χρονιά Κική μου με αγάπη,υγεία, ευτυχία και πάντα επιτυχίες σε ότι κάνεις.
    Φιλιά!!!!

    ReplyDelete
  69. Μαρια ΚασαπακηJanuary 5, 2013 at 12:16 PM

    καλη χρονια!

    ReplyDelete
  70. Καλή χρονιά,
    σου εύχομαι τα καλύτερα για το 2013.
    Γεωργία

    ReplyDelete
  71. καλή χρονιά υγεία και χαρά.....καλή συνέχεια στίς πολύ όμορφες δημιουργίες σας.....ναστε καλά

    ReplyDelete
  72. Καλότυχο και δημιουργικό 2013!
    Το βιβλίο σου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον.
    Οι οδηγίες για τα λικέρ πάντως μας χάρισαν δυο καταπληκτικά πότα για τις κρύες χειμωνιάτικες βραδυές.

    ReplyDelete
  73. χρονια πολλα χρονια καλα για σενα και για ολη σου την οικογενεια μακαρι να κερδιζα το βιβλιο σου

    ReplyDelete
  74. Καλή χρονιά Κικίτσα! Το έχω το βιβλίο, μη με βάλεις στην κλήρωση, για τις ευχές ήρθα!

    ReplyDelete
  75. Εγω τα παρηγγειλα ήδη, αλλά αν φανω τυχερή θα το κάνω δωρακι!
    Καλή χρονιά Κική μου!

    ReplyDelete
  76. Βάλε με και μένα στην κλήρωση! Φιλιά!

    ReplyDelete
  77. Όλγα ΧατζηχρίστουJanuary 5, 2013 at 3:10 PM

    Νόστιμο και γεμάτο μυρωδιές να είναι το 2013!
    Καλή χρονιά!!
    Όλγα

    ReplyDelete
  78. καλή χρονιά Κική γεμάτη γλύκα όπως τις συνταγές σου

    Άννα Καλλή

    ReplyDelete
  79. Νομίζω και μόνο από τον αριθμό των σχολίων κάτω από τη συγκεκριμένη ανάρτηση είναι προφανές πόσο εκτιμούμε όλοι τη μαγειρική σου μαεστρία και πόσο θα θέλαμε να κερδίσουμε το βιβλίο!
    Εύχομαι με το καλό να βγάλεις και τρίτο, και τέταρτο, και...
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  80. Μουρελάτου Κατερίνα

    Καλή Χρονιά και καλά μαγειρέματα !!! Δηλώνουμε συμμετοχή για το διαγωνισμό !

    ReplyDelete
  81. Αν και "μικρή η κουζίνα" σου,έχει χώρο για πολλούς φίλους.Καλή χρονιά με ευχές για καινούρια βιβλία και υπέροχες συνταγές. Φυσικά θα ηθελα να κερδίσω το βιβλίο!!! filis4kal@yahoo.gr

    ReplyDelete
  82. καλη χρονια και δημιουργικη!! θα το ηθελα πολυ το βιβλιο σας!!!!!!!

    βενετια πηνιου
    venetia.piniou@gmail.com

    ReplyDelete
  83. Χρονια πολλα,καλη χρονια...ευχομαι να μαι τυχερη...ειναι πολυ ωραιο δωρακι!!!

    ReplyDelete
  84. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    Αγαπητή φίλη σ'ευχαριστώ για όσα μας μαθαίνεις
    και μοιράζεσαι μαζί μας τις νόστιμες λιχουδιές σου.
    ΛΕΝΑ ΠΑΣΧΟΥ

    ReplyDelete
  85. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σου εύχομαι με υγεία,ευτυχία και νόστιμες δημιουργίες!

    ReplyDelete
  86. Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!Εύχομαι υγεία,αγάπη,ευτυχία,δημιουργικότητα και ό,τι καλό και ευλογημένο!

    ReplyDelete
  87. Καλή χρονιά!!Ωραίο βιβλίο και εύχρηστο!

    ReplyDelete
  88. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΤΟ 2013. Να συνεχίζεις πάντα να μας δίνεις λόγους να αγαπάμε την .. θα ήθελα πολύ να κερδίσω το βιβλίο σου.. Μίνα από Θεσσαλονίκη. mliama04@yahoo.gr

    ReplyDelete
  89. Eύχομαι από καρδιάς καλή χρονιά, με υγεία, αγάπη, ευτυχία. Να είναι καλύτερη από την προηγούμενη και να μας φέρει αυτό που μας αξίζει!
    Και φυσικά πολλές, πολλές υπέροχες αναρτήσεις!!!!
    To βιβλίο το έχω αλλά η ιδέα να το κληρώσω μου αρέσει!!!

    ReplyDelete
  90. To biblio sou to exo alla an to kerdiso tha to xariso se files mou!
    Emena sto exo pei me boithise poli!
    Perasan kiolas tosa xronia? Keros nq bgaleis neo!!!!
    Polla filakia kai signomi alla grafo apo ipologisti pou den exei ellinikous xaraktires
    Angeliki N

    ReplyDelete
  91. Καλή χρονιά Κική με υγεία και δημιουργίες.

    Εύχομαι και σε επόμενο βιβλίο και γρήγορα :)
    Το βιβλίο το έχω βεβαίως, θα έλεγα να μην με βάλεις στην κλήρωση, αλλά είναι ωραία ιδέα (αν το κερδίσω) να το κληρώσω στο μπλογκ.

    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  92. KALH XRONIA SE OLOUS

    ReplyDelete
  93. Έχω αγοράσει και τα δύο βιβλία ήδη για να τα δωρίσω. Πρέπει να ομολογήσω ότι οι παραλήπτριες είναι ενθουσιασμένες. Μακάρι λοιπόν να κερδίσω κι εγώ ένα και να συμμεριστώ τον ενθουσιασμό τους!

    ReplyDelete
  94. Καλή χρονιά με υγεία και χαμόγελο, και πολλά πολλά μαγειρέματα!

    ReplyDelete
  95. Καλή χρονιά Κική! Διαβάζω σχεδόν από την αρχή το μπλογκ σου και θα ήθελα πολύ να κερδίσω ένα από τα βιβλία σου! Καλή τύχη σε όλους.
    ana_pel18@yahoo.gr

    ReplyDelete
  96. Καλή Χρονιά, σου εύχομαι απανωτές επιτυχίες και αστείρευτη δημιουργικότητα!!!!
    ntinakom@gmail.com

    ReplyDelete
  97. Την καλύτερη σκέψη έκανες Κική μου!!!
    Και για μας τους φίλους σου οι εκδόσεις των βιβλίων σου αποτέλεσαν ευχάριστη έκπληξη και "κρυφό" καμάρι!!!!!!!!
    Με το καλό το επόμενο :)
    Πολλά φιλιά

    ReplyDelete
  98. Κρετση Φωτεινη
    Καλή και Ευτυχισμένη Χρονια!
    Μου αρέσει η μαγειρική και θα ήθελα να έχω το βιβλίο σας στη συλλογή μου.

    Χρόνια Πολλά!!!!

    ReplyDelete
  99. ουφ, πρόλαβα!! το θέλω το θέλω το ΘΕΛΩ!!! ελπίζω να είμαι τόσο τυχερή όσο και την προηγούμενη φορά!! άντε καλή μου επιτυχία!
    καλή βδομάδα και φιλάκια πολλά!!!!

    ReplyDelete
  100. Καλή Χρονιά Κική μου με υγεία και δημιουργικότητα!Θα ήθελα πολύ να κερδίσω το βιβλίο σου!!!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  101. Καλή χρονιά!! Πολύ θα ήθελα να το κερδίσω το βιβλίο σου!!

    ReplyDelete
  102. Καλή χρονιά, γεμάτη υγεία και χαρά!! Είναι μεγάλη χαρά να κάνεις ένα βιβλίο!!! Πολύ θα χαιρόμουν αν το κέρδιζα!!

    ReplyDelete
  103. Καλή Χρονιά σε όλους!!!
    Αγγελική Δ.

    ReplyDelete
  104. καλη δημιουργικη χρονια με υγεια και πολλη φαντασια

    ReplyDelete
  105. ΛΙΝΑ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥJanuary 8, 2013 at 2:34 PM

    ΓΙΑ ΑΡΧΗ... GOURMET ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ! ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΡΟΛΑΒΑ ΠΑΡΟΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ... ΤΑ ΑΓΟΡΑΚΙΑ ΜΟΥ (2 & 4 ΕΤΩΝ) ΚΑΤΑΒΡΟΧΘΙΖΟΥΝ ΜΕ ΜΑΝΙΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΚΙ ΑΝ ΦΤΙΑΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΚΟΥΖΙΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΙ ΕΚΕΙΝΑ "ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ" ΑΝ ΚΕΡΔΙΖΑΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΕΜΙΣΕΙ ΝΟΣΤΙΜΙΑ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΜΑΣ! ΛΙΝΑ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ

    ReplyDelete
  106. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ !!!! ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!!! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ !!!! ΒΑΣΙΛΙΚΗ Ζ.
    ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΒΙΒΛΙΟ!!!!!

    ReplyDelete
  107. Καλή χρονιά με υγεία σε όλους μας!
    Να είσαι πάντα γελαστή και δημιουργική.
    Κατερίνα Καρανάσιου

    ReplyDelete
  108. καλη χρονια, καλα μαγειρεματα! με υγεια και δημιουργικοτητα!
    Χαρα

    ReplyDelete
  109. Σαε ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή σας! Γιώργο ήσουν ο τυχερός!

    ReplyDelete
  110. Eύχομαι η τύχη του Γιώργου να τον ακολουθεί όλη την χρονιά
    κι εσένα κοπέλα μου η έμπνευση και η φαντασία να δημιουργήσεις
    πολλά βιβλία ακόμα.
    Καλά μαγειρέματα σε όλους
    Λένα

    ReplyDelete
  111. Εαν και καινούργια στην παρέα μου άρεσαν τρομερά οι συνταγές!
    Καλή χρονιά σε όλους με μπόλικη τύχη!!!!

    ReplyDelete