Wednesday, May 12, 2010

Ζακυνθινά παξιμάδια χωριάτικα

Τι άλλη συνταγή θα μπορούσα να γράψω σήμερα, εκτός από τα ζακυνθινά παξιμάδια; Μια συνταγή από το βιβλίο μου, αφιερωμένη σε όλους τους αναγνώστες του μπλογκ που δεν έχουν το βιβλίο. Οι υπόλοιπες/οι, που το έχετε αλλά δεν την έχετε κάνει ακόμα, είναι ευκαιρία να σας δελεάσω να τη δοκιμάσετε. Όσοι είδατε την εκπομπή στο star channel προχτές, είδατε πόσο εύκολο είναι να γίνουν. Γρήγορα και εύκολα με απλά υλικά.

Με την ευκαιρία αυτή, θέλω να σας πω ένα ευχάριστο νέο. Η πρώτη έκδοση του βιβλίου μου έχει σχεδόν εξαντληθεί. Έχουν απομείνει πια ελάχιστα αντίτυπα και λέμε να πάμε για δεύτερη έκδοση. Τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχαν συμβεί, αν δεν είχατε στηρίξει κι εσείς, αυτό το μπλογκ, που το έστησα με αγάπη και μεράκι για την κουζίνα. Γνώρισα και γνωρίζω αξιόλογους ανθρώπους μέσα από εδώ και χαίρομαι που είμαστε μαζί σε όλο αυτό το ταξίδι που ξεκίνησε σχεδόν 2 χρόνια πριν. Με κάποιους, είμαστε μαζί από ακόμα πιο παλιά. Σας ευχαριστώ όλους. Και τους γνωστούς και τους άγνωστους και όσους γράφουν δυο λόγια στα σχόλια και όσους έρχονται και μπαινοβγαίνουν αθόρυβα. Χαίρομαι πάρα πολύ, που το βιβλίο μου, ταξίδεψε όχι μόνο σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, αλλά και στο εξωτερικό. Νέλλη και Benikos place στη Γερμανία, Heart 'n' soul στην Αγγλία, κ. Νίκο και Χαρά στον Καναδά, Σοφία στην Αμερική, Γιάννη Ν. στη Γαλλία, Σόφη στην Αυστραλία, άλλη Αγγελική στην Ελβετία, Μάγδα στην Ολλανδία (σύντομα), Αγγελική στη Νότιο Αφρική...Ελπίζω να μην ξέχασα κανέναν που είναι μακριά!

Από χτες που παίχτηκε η εκπομπή, συνειδητοποίησα πιο έντονα, αυτό που λένε πολλοί, αλλά δεν θέλω να παραδεχτώ πολλές φορές. Ότι δεν ασχολείται όλος ο κόσμος με το ίντερνετ. Από χτες με πήραν τηλέφωνο κυρίες από την Αθήνα και την Κύπρο, ρωτώντας πού θα μπορούσαν να βρουν το βιβλίο Ψωμιά και ζύμες. Καμία δεν ήξερε ότι είχε κυκλοφορήσει από το Γενάρη και καμία δεν με ήξερε από το μπλογκ. Αντιθέτως, παρακολουθούν πιστά τις μαγειρικές εκπομπές! Κυρίες μου, κυρία Ροδούλα από την Κύπρο και οι άλλες γλυκές κυρίες που με πήραν από την Αθήνα, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!

Θα ήθελα να πω σε όσες/ους ψάχνουν το βιβλίο αλλά δεν το βρίσκουν, είτε να επιμένουν στο βιβλιοπωλείο να το φέρει, είτε να απευθύνονται σε μένα για να τους το στέλνω. Από τα βιβλιοπωλεία που είχα αναφέρει ότι το έχουν, μερικά το δίνουν και με on line πώληση. Αυτό βολεύει πολύ τους φίλους στο εξωτερικό.

Και αφού σας είπα όλα αυτά τα νέα, ας πάμε στη συνταγή. Όσες δεν τη σημειώσατε από τη σελίδα του star, πιάστε χαρτί και μολύβι!

Ζακυνθινά παξιμάδια χωριάτικα
(για μία δόση, δηλαδή 2 μεγάλα κουλούρια ή 4 μικρά)
Υλικά
3/4 κούπας λάδι
3/4 κούπας κρασί λευκό (ή κόκκινο)
1/2 κούπα χυμό πορτοκαλιού
4 κ. γλ. μπέικιν πάουντερ
1/2 κ. γλ. σόδα
1/2 κ. γλ. κανέλλα σκόνη
1/4 κ. γλ. γαρίφαλο σκόνη
2 κ. γ. γλυκάνισο σπόρους
1 κ. γ. ξύσμα πορτοκαλιού ή εκχύλισμα πορτοκαλιού σε σκόνη
1 κούπα σταφίδες μαύρες (ή μαύρες και ξανθές μαζί)
1 κούπα ζάχαρη
750 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις (ας υπάρχει λίγο παραπάνω μήπως χρειαστεί)
Προαιρετικά:
Σουσάμι για το στόλισμα

Εκτέλεση
Μέσα σε ένα μπωλ βάζουμε τα υγρά υλικά (λάδι, χυμό πορτοκαλιού, κρασί).
Προσθέτουμε τη ζάχαρη, τις σταφίδες, το γλυκάνισο, τα μυρωδικά και ανακατεύουμε με το χέρι μας για να λιώσει λίγο η ζάχαρη.
Προσθέτουμε ένα μέρος από το αλεύρι, τη σόδα και το μπέικιν πάουντερ και ανακατεύουμε για να πάνε παντού τα διογκωτικά.
Ρίχνουμε και το υπόλοιπο αλεύρι σιγά-σιγά, μέχρι να το πάρει όλο.
Αν κολλάει στα χέρια μας η ζύμη, προσθέτουμε 1 κουταλιά αλεύρι ακόμα, έτσι ώστε να έχουμε μια ζύμη σαν των κουλουριών, να πλάθεται δηλαδή χωρίς να κολλάει.

Πλάθουμε 2 μεγάλα μακρόστενα κουλούρια (σαν φρατζόλα), τα τοποθετούμε σε ταψί με αντικολλητικό χαρτί ή σε λαδωμένο ταψί και τα χαράζουμε σε στενόμακρα κομμάτια πάχους ενός δαχτύλου, χωρίς να τα ξεχωρίσουμε με το μαχαίρι και να αποκολληθούν το ένα από το άλλο. Μπορούμε αν θέλουμε να βάλουμε σουσάμι από πάνω.

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 160-180 βαθμούς για 50-60 λεπτά σε πάνω κάτω αντιστάσεις, ανάλογα πόσο σκληρά τα θέλουμε.

Αφού περάσει μισή ώρα ψησίματος (και παραπάνω) τα βγάζουμε και τα ξαναχαράζουμε μέχρι κάτω, να αποκολληθούν το ένα από το άλλο. Αν έχουν πάρει χρώμα από κάτω, τα γυρίζουμε στην πάνω αντίσταση. Αν έχουν χρώμα κι εκεί, βάζουμε αλουμινόχαρτο. Ξαναβάζουμε στο φούρνο και συνεχίζουμε το ψήσιμο.

Tips:
Αν κολλάει το μαχαίρι στη ζύμη καθώς τα χαράζουμε, μπορούμε να το βουτάμε σε αλεύρι.
Την ώρα που θα τα βγάλουμε, αν τα θέλουμε πιο σκληρά ή αν μας φαίνονται άψητα, τα "ξαπλώνουμε" στο πλάι και τα ψήνουμε λίγο ακόμα.
Δεν ανακατεύουμε τη σόδα με το χυμό πορτοκαλιού, γιατί έτσι χάνεται η φουσκωτική της δράση. Είναι προτιμότερο να ανακατεύεται απευθείας στα υγρά ή στο αλεύρι.

Κι άλλα tips:
Μπορείτε να βάλετε περισσότερη κανέλλα, γαρίφαλο και γλυκάνισο αν θέλετε.

Στο βιβλίο γράφω, ότι με αυτή τη ζύμη πλάθω 2 μεγάλα κουλούρια (όπως σε όλες τις παραπάνω φωτό). Επειδή όμως πραγματικά βγαίνουν πολύ μεγάλα παξιμάδια (είναι για χόρταση ντε!) σας προτείνω, μια και προσέχουμε και τη γραμμή μας, να κάνετε 4 κουλούρια, όπως έκανα στην εκπομπή (παρακάτω φωτό). Θα βγουν μικρότερα τα παξιμαδάκια μας. Αν τα κουλούρια μας είναι 2, άρα και μεγαλύτερα, η ώρα ψησίματος είναι γύρω στα 50-60 λεπτά, πάντα ανάλογα πόσο σκληρά τα θέλετε. Αφού κάνουμε 4 κουλούρια, η ώρα ψησίματος μειώνεται σε 40 λεπτά ή μέχρι να πάρουν χρώμα πάνω-κάτω τα παξιμάδια. Θυμηθείτε αν έχετε δυνατό φούρνο, να τα ανεβάζετε στο ψηλό ράφι του φούρνου σας, για να μην αρπάζουν από κάτω. Στο δικό μου φούρνο, τα 4 κουλούρια ψήθηκαν στους 160 βαθμούς για 40 λεπτά. Ίσως χρειαστεί να ανεβάσετε στο δικό σας φουρνο στους 180 βαθμούς. Ο καθένας γνωρίζει καλύτερα το φούρνο του και τις ανάγκες του.

Τέλος, να ευχηθώ σε όλα τα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες (αλλά και εξετάσεις γενικότερα), καλή επιτυχία! Ηρεμία, ψυχραιμία και θα περάσουν οι δύσκολες μέρες σύντομα. Και όπως λέω συχνά στα παιδιά μου, οι εξετάσεις αυτές, δεν είναι ούτε η αρχή, ούτε το τέλος της ζωής μας. Είναι μόνο ένας σταθμός!

Άντε! Πάλι Μπεν Χουρ το έκανα το ποστ!!!

υγ. Για κοιτάξτε εδώ τι έκανε ο Αντώνης για μένα! Αντώνη ευχαριστώ!

49 comments:

  1. Θα κρατησω δυο σημεια απο το οντως μεγαλο κειμενο (αλλά οπως εχω ξαναπει εμενα μου αρεσει ο τροπος γραφης), με τα οποια συμφωνω.
    Ενα οτι δεν ασχολειται πολυς κοσμος με το ιντερνετ.
    Και το δευτερο για τις πανελληνιες, οτι ειναι ενας σταθμος.
    (αν δεν κανω λαθος, εχετε και στο σπιτι σας καποιον που θα δωσει εξετασεις. Να ευχηθω καλη επιτυχια).

    υγ. Δωσε καλέ το λινκ, να δει ο κοσμος.
    υγ1. Μπραβο για το βιβλιο, περιμενω πότε θα βγει το τριτο. Γιατι το δευτερο το εχω σιγουρο τωρα πια.

    :)

    ReplyDelete
  2. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Αντώνη. Ναι, έχουμε εξεταζόμενη στην οικογένεια, αλλά όπως ξέρεις δεν λέω και πολλά για την οικογένεια εδώ.
    Ποιο λινκ να δώσω; Αυτό που μου έφτιαξες; Χαχα! Το είχα και το έβγαλα! Να το ξαναβάλω;

    ReplyDelete
  3. Ε βεβαια και να το βαλεις!
    :)

    ReplyDelete
  4. Το 'βαλα! Το 'βαλα! Χαχα!

    ReplyDelete
  5. Βρε λες να δοκιμάσω κι εγώ να φτιάξω παξιμάδια που δεν τα βρίσκω εδώ;;;

    ReplyDelete
  6. THANK YOU KIKI MOU!!
    Very kind of you to publish your recipe on line!!!
    Regards
    Sophie

    ReplyDelete
  7. Μπορώ νομίζω να επιβεβαιώσω οτι τα κουλουράκια αυτά είναι ΥΠΕΡΟΧΑ γιατί είχα τη χαρά να μου τα στείλει...δωράκι η φίλη μου πια Κική και να τα ..τσακίσω.Λέω να τα κάνω σήμερα μιας και βλέπω τη συνταγή και..ενώ έχω το βιβλίο προτιμώ να τα διαβάζω απο το μπλοκ (βρε βίτσιο που έχω και συνήθειοα).Σου εύχομαο καλή μου φίλη ει ανώτερα όπως έλεγε η δασκάλα μου και πολλές πολλές εκδόσεις.

    ReplyDelete
  8. Εγώ που έχω το βιβλίο τα έχω φτιάξει τα παξιμαδάκια.
    Μπορώ εκ πείρας να πω οτι έχουν ένα μεγάλο μειονέκτημα που πρέπει να το γράψεις σαν υποσημείωση.
    Αν ξεκινήσεις να τρως δεν σταματάς με τίποτα!!!!!

    ReplyDelete
  9. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου στην εκπομπή. Εύχομαι πάντα τέτοια.

    ReplyDelete
  10. μπράβο στον φίλο σου Αντώνη που ανέβασε το βίντεο της εκπομπής, έτσι μπόρεσα να το δω κι εγώ που δεν είδα την εκπομπή, εύχομαι να έχεις πάντοτε επιτυχίες, και καλή διάθεση για μαγειρέματα, και πάμπολες εκδόσεις.
    καλή επιτυχία και στο κοριτσάκι σου

    ReplyDelete
  11. τα λατρεύω τα ζακυνθινά παξιμάδια!!!!

    ReplyDelete
  12. η Αγγλία τρώει ζακυνθινά (και όχι μόνο) καλούδια! ό,τι έχω φτιάξει έχει γίνει ανάρπαστo:) thank you my lady!

    ReplyDelete
  13. Deli,λέω κι εγώ να τα φτιάξω το βραδάκι-μια η εκπομπή,μια η ανάρτηση τα λιγουρεύτηκα.
    Πολλές πολλές εκδόσεις για το βιβλίο σου και αλή επιτυχία στην κορούλα σου!
    Φιλιά! :-)))

    ReplyDelete
  14. Η αλήθεια είναι ότι δεν τα έχω φτιάξει και φυσικά ο μόνος λόγος είναι ότι θα τα φάω όλα και δε με συμφέρει;-)
    Το βιβλίο σου το έχει και η φίλη μου η Χαρά στον Καναδά:))

    ReplyDelete
  15. Φτου να μην σε ματιάσω, κούκλα στο γυαλί!
    Μπράβο σου, πόσο χαίρομαι που λες ότι άμα υπάρχει η διάθεση σε μια μικρή κουζίνα γίνονται θαύματα... Σαν μικρή κουζίνα έχω κι εγώ το γραφείο μου.
    Μου κάνεις παρέα τόσον καιρό με την καλή σου διάθεση και τη δημιουργικότητα που εκπέμπεις στο μπλογκ σου που νιώθω περήφανη -σαν να σε ξέρω από κοντά- για τα επιτεύγματά σου.
    Να ΄σαι πάντα καλά. Συνέχισε έτσι. Και χαμηλόφωνα όπως λες. Κάποτε οι ψίθυροι σκεπάζουν την οχλαγωγία ;)))

    ReplyDelete
  16. αυτα τα παξιμαδια μου εκαναν μεγαλη ζημια...μολις τα ειδα τα θελησα βεβαια δεν ξερω αν θα μου πετυχουν παντως θα τα φτιαξω οπωσδηποτε!!!

    ReplyDelete
  17. Και στο βιβλίο η συνταγή για τα παξιμάδια και σε βίντεο και στο blog???Εεεεε με τόση ποικιλία, δεν μένει παρά να μπω στην κουζίνα..(Τιιι??Μαμά πάλι σφουγγάρισες στην κουζίνα???Αααα καλά αύριο τότε...)χαχαχαχα

    ReplyDelete
  18. Είπα θα τα φτιάξω το βραδάκι-αμ δε!
    Είναι έτοιμα και τα τσακίζω με τον καφέ μου.
    Πολύ νόστιμα!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  19. Εγώ παξιμάδια δεν ...σαν τον τραχανά εσύ.
    Καλή επιτυχία σε επόμενες και νέες εκδόσεις

    ReplyDelete
  20. Τα λιγουρεύτηκα τα παξιμαδάκια σου ~ ίσως τα φτιάξω κάποια στιγμή που θα βρω λίγο περισσότερο χρόνο!
    Αλλά θα ήθελα να σε συγχαρώ και πάλι για την επιτυχία του βιβλίου - σε λίγο καιρό θα λέμε αυτή τη διάσημη συγγραφέα μαγειρικών βιβλίων την γνώριζα από παλιά, από κάποιο blog!!!

    ReplyDelete
  21. Σοφία, γιατί όχι; Δοκίμασε!

    Σόφη, εγώ σ΄ευχαριστώ που με παρακολουθείς από την Αυστραλία!

    Αχτιδα, εσύ τα έχεις δοκιμάσει από πρώτο χέρι! Ο,τι πρέπει για καφεδάκι ε; Ευχαριστώ πολύ για όλα!

    Λίλα, μία το σοκολατόψωμο και μία αυτό, μεγάλη ζημιά! Χαχα!

    ReplyDelete
  22. Κατερίνα ευχαριστώ πολύ!

    Γαστεροπλήξ ο Αντώνης το ανέβασε ολόκληρο γιατί σελίδα του σταρ είναι μόνο η συνταγή. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, ειδικά για την κόρη μου! Να είσαι καλά!

    Και λοιπόν, έχεις δοκιμάσει;

    Χαρτουλίνι μου, σμουάααααααααααατς!

    ReplyDelete
  23. Ελένη, είδα ότι δεν κρατήθηκες ε; Τα έφτιαξες! Μιαμ! Θα με κάνετε να τα ξαναφτιάξω! Ευχαριστώ για τις ευχές!

    Big mama, άσε...Δεν σταματάς σε ένα! Α ναι! Και η Χαρά! Θα διορθώσω το ποστ! Να μου πεις τις εντυπωσεις της!

    Σταυρούλα Σκαλίδη, σ΄ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι να ακούω αυτά τα λόγια από ανθρώπους βαθιά σκεπτόμενους σαν εσένα. Χαίρομαι που σου κάνω συντροφιά με το μεράκι μου! Και συμφωνώ μαζί σου περί ψιθύρων. Εξάλλου, πάντα μου άρεσαν οι άνθρωποι που έκαναν πολλά και μιλούσαν λίγο. :-)

    Πανσοφίξ, θα πετύχουν γιατί είναι πολύ απλά! καλή επιτυχία!

    ReplyDelete
  24. Ζωή, μην την αφήνεις να σφουγγαρίζει για να μπορείς να μπαίνεις οποτε θέλεις! χαχα! Παντού η συταγή! Είδες; Χαχα!

    Ξανθή σοβαρά; Μα συγκρίνεται ο τραχανάς με αυτά; χαχα!

    Μπέττυ λες να λέμε έτσι; Μέχρι τότε, ελπίζω να έχουμε συναντηθεί σε κάποια συνάντηση μπλόγκερς! :-)))

    ReplyDelete
  25. ΑλεξανδραMay 12, 2010 at 11:18 PM

    Μπραβο Κικη μου! Αντε να βγαινει και το δευτερο!!!!
    Αυριο θα κανω τα παξιμαδια και θα σε ενημερωσω! Φιλακια και καλη επιτυχια στην κορη σου!

    ReplyDelete
  26. Τα παξιμαδακια σου καταπληκτικα αλλα και εσυ ελαμπες ολοκληρη.Παντα επιτυχιες και χαρες να εχεις.

    ReplyDelete
  27. Πραγματική πρόκληση τα παξιμάδια σου, αλλά φοβάμαι να τα φτιάξω... θα τα φάω όλα μόνη μου!!!

    Καλό βράδυ Κική μου!!!

    ReplyDelete
  28. Aααα είναι τόσο λιγουρευτικά!!
    Σου λένε "έλα να μας φας"!!!χαχαχα
    Τέλεια:)

    ReplyDelete
  29. Θα δοκιμαστούν οπωσδήποτε!!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  30. Ορεκτικότατα φαίνονται!!!
    Και πολύ..διαίτης..
    Αλλά η δίαιτα είναι ένα πολύ..βαρετό πράγμα που σε στειρεί από κάτι τέτοια!
    Ας πάει και το..παλιάμπελο..
    Έχω δοκιμάσει τα Κρητικά σ όλους τους τύπους, και τα λατρεύω..
    Τώρα οφείλω να δοκιμάσω και τα δικά σου, που αν κρίνω από την εικόνα..δύσκολο ν αντισταθείς!!!

    ReplyDelete
  31. Σιγά καλέ μη διορθώσεις! Έτσι το είπα! Πάντως ξέρω ότι έφτιαξε το σοκολατόψωμο και κριτσίνια αλλά δε θυμάμαι ποιά από όλα!

    ReplyDelete
  32. Με δελεάσατε τω όντι, STAR! Θα τα φτιάξω, αλλά ύστερα δεν θα μου κανεις παρατηρήσεις στον καφέ, εσύ θα φταίς.
    Γιατί καλέ το κατέβασες το link, χρωστάς σε κανέναν που είσαι μια Θεά; Ασε να δουν τι κοριτσια βγάζουμε και απο τσαχπινιά πιά... να κάνουμε και εξαγωγή!!!

    ReplyDelete
  33. Αλεξάνδρα, όλα θα γίνουν με τη σειρά τους! Καλά να είμαστε! Ευχαριστώ για τις ευχές!

    Δημιουργία, ευχαριστώ πολύ!

    Painter, πολύ σωστά το φοβάσαι! χαχα!

    Μάγδα, είναι! Καλή επιτυχία στα διαγωνίσματα!

    Αστέρι να μου πεις!

    ReplyDelete
  34. Αναΐς, δεν είναι τόσο παχυντικά όσο φαίνονται. Το θέμα είναι πόσα θα φας!

    Big mama, μα είναι χαρά μου να πω ότι το έχει! Κοτζάμ Καναδά έφτασε το βιβλιαράκι μου!

    Χαρά, θα βάλεις και σαντιγύ πάνω στον καφέ; Ου να μου χαθείς και πληρώνεις για δίαιτες μετα! χαχα! Βρε δεν το έβγαλα το λινκ! Το έβαλα πάλι μετα!!!

    ReplyDelete
  35. Κική καλή επιτυχία στο παιδί !!!

    καλά αποτελέσματα !!!

    φιλια

    ReplyDelete
  36. Αυτά τα παξιμαδάκια είναι τέλεια!!! Είχα τη συνταγή σου από παλιά και από τότε που την έδωσα και στην μητέρα μου, τα έχει φτιάξει πάμπολλες φορές και πάντα κάνουν θραύση! Δεν υπάρχει άτομο που να μην έχει ζητήσει τη συνταγή.Βέβαια, με αναφορά στην πηγή πάντα...
    Εύχομαι σύντομα να εξαντληθεί και η δεύτερη έκδοση του βιβλίου σου και φυσικά καλή επιτυχία στις εξετάσεις για την κόρη σου!

    ReplyDelete
  37. Μαρία, ευχαριστώ πολύ!

    Μίκα, ευχαριστώ πολύ! Είσαι κι εσύ από τους παλιούς φαν των παξιμαδιών; Χαχα!
    Ευχαριστώωωω!

    ReplyDelete
  38. Κάτι παρόμοιο φτιάχνουνε στην Ιταλία, τα οποία ονομάζουνε biscotti... κάποια στιγμή θα τα αναρτήσω και εγώ, διότι με έβαλες στον πειρασμό να τα ξαναφτιάξω...
    είναι τέλεια για τσαγάκι, εσπρεσσάκι, καφεδάκι... και αν μέναμε στο ίδιο νησί, θα τα απολαμβάναμε παρέα... ενώ τώρα, εσύ κοιτάς μάλλον τον Αίνο και εγώ την Βόρεια μεριά του νησιού σου...
    Α!! και απολαμβάνουμε συχνά από το μπαλκόνι μας τις αστραπές που πέφτουνε πίσω από την Ζάκυνθο... ένα θέαμα μοναδικό!!
    Καλή σου μέρα, και σε ευχαριστώ για τις ευχές σου για την ονομαστική μου εορτή...

    ReplyDelete
  39. Ελένη, γειτόνισσα! Τόσο κοντά, τόσο μακριά. Ίσως φέτος καταφέρω και πεταχτώ στο νησι σου, γιατί είναι μια φίλη εκεί. Ποιος ξέρει; Μπορεί αν απολαύσουμε καφεδάκι εκεί! :-)

    ReplyDelete
  40. Μολις τα εκανα εγιναν τελεια απο τα ωραιοτερα που εχω φαει παροτι δεν εβαλα γλυκανισο γιατι δεν ειχα.Αν μυριζει ουζο καλυτερα γιατι δεν μου αρεσει.Ευχαριστουμε πολυ!!!

    ReplyDelete
  41. Παω για 3η δοση εγιναν αναρπαστα ολα!!!Μαλλον θα χρειαστει και τεταρτη...

    ReplyDelete
  42. Χαίρομαι!!! :-)))
    Ο γλυκάνισος τους πάει πολύ, αλλά αν δεν σου αρέσει, δεν βάζεις!

    ReplyDelete
  43. τα εφτιαξα υπεροχα!!!

    ReplyDelete
  44. Υπέροχα τα φτιάξαμε μαζί με τα αγοράκια μου δημιουργία στην κουζίνα απλά μάλλον τα παραεψησα έκανα τέσσερα μπαστούνια την άλλη φορά θα τα ψήσω λιγότερο γιατί τα παιδιά τους άρεσαν να ήταν λίγο πιο μαλακά! Ευχαριστούμε για τη συνταγουλα

    ReplyDelete
  45. Υπέροχα τα φτιάξαμε μαζί με τα αγοράκια μου δημιουργία στην κουζίνα απλά μάλλον τα παραεψησα έκανα τέσσερα μπαστούνια την άλλη φορά θα τα ψήσω λιγότερο γιατί τα παιδιά τους άρεσαν να ήταν λίγο πιο μαλακά! Ευχαριστούμε για τη συνταγουλα

    ReplyDelete
  46. Καλησπέρα σας !.. στην συνταγή σας, όταν ορίζετε την κούπα ως μέτρο ποσότητας, φαντάζομαι θα εννοείτε την κούπα του κοινού δοσομετρητή που έχει 240 ml χωρητικότητα .. έτσι είναι ?? ( Βασσάλας Νίκος)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλησπέρα! Ναι! Για δοσομετρικη κούπα 240 ml γράφω! 😊

      Delete