Thursday, May 27, 2010

Κουίζ και ένα δωράκι: τι είναι αυτά;

Εδώ και μέρες, φωτογραφίζω στον κήπο μου διάφορα λουλουδάκια και πρασινάδες, που σε λίγο καιρό, θα μου δώσουν καρπούς, με σκοπό να σας βάλω τεστάκι. Από τότε που ζω σε εξοχή, έμαθα πολλά για τη φύση, τα δέντρα και τα ζώα. Παλιά, όλες οι γάτες, ήταν απλά γάτες. Τώρα, ξεχωρίζω τα αγοράκια από τα κοριτσάκια, σχεδόν από τις πρώτες μέρες κιόλας αφού γεννηθούν. Τα αγοράκια είναι πιο μεγαλόσωμα και έχουν πιο μεγάλο κεφάλι. Τα νιαουρίσματά τους, δεν μου ακούγονται πια ίδια. Αλλιώς νιαουρίζουν όταν πεινάνε, όταν ερωτοτροπούν, όταν μαθαίνουν τα μικρά να κυνηγάνε, όταν γίνονται ναζιάρες.

Τα φυτά και τα δέντρα, πάλι μου λένε πολλά. Χρειάζεται από 3 έως 6 μήνες για να δεις καρπούς, στα δέντρα που τα βλέπεις ήδη ανθισμένα. Κατά το Μάη λουλουδιάζουν οι ροδιές, μετά οι κυδωνιές, τον Απρίλη οι βυσσινιές και άλλα καλοκαιρινά φρούτα. Τέλος Απρίλη με αρχές Μάη, εμφανίζονται τα σύκα, για να δώσουν καρπό κοντά τον Ιούλιο. Το Μάη εμφανίζονται οι καρποί στις καρυδιές που δίνουν τον έτοιμο καρπό αρκετά αργότερα.

Κοιτάζοντας και παρατηρώντας, μαθαίνεις πολλά.
Σκέφτηκα λοιπόν, να παίξουμε, με αυτά που φωτογραφίζω εδώ και μέρες. Μάλιστα, είδα ένα ανάλογο κουίζ στη mediteranean kiwi, στο οποίο πήρα μέρος και γελούσα που είχα σκεφτεί κάτι παρόμοιο. Μου άρεσε που έπαιξα εκεί!

Οκ λοιπόν. Πάμε να δούμε το κουίζ;

1) Ας ξεκινήσουμε από αυτό. Τον καρπό αυτού του φυτού, τον ξέρετε και τον απολαμβάνετε όλοι το καλοκαίρι (εκτός από την τρελοτουρίστρια!!! χαχα!). Πολύ συνηθισμένος καρπός, δεν λείπει από τα ελληνικά τραπέζια το καλοκαίρι.

2) Συνεχίζω με εύκολα μια και φαίνεται ήδη τι είναι. Τα βλέπετε σε 2 βερσιόν. Και τα δύο είναι ίδια, μα διαφορετική ράτσα. Θα τα κάνω λικέρ και μαρμελάδα, που γίνεται τέλεια!


3) Συνεχίζω με εύκολα. Αυτό, δεν περίμενα να το δω να φυτρώνει φέτος. Λουλούδιασε και έδωσε καρπούς, τους οποίους θα κάνω λικέρ και γλυκό κουταλιού (αν και είναι πολύ λίγοι). Δεν ξέρω αν θα καταφέρει να τους δέσει μέχρι τέλους.


4) Αυτό, θα το κάνω λικέρ και γλυκό κουταλιού. Είμαι σίγουρη ότι η Ξανθή, το αναγνώρισε αμέσως!

5) Αυτό το μυρωδικό, βρίσκεται παντού στη Ζάκυνθο. Το περιβόλι μου είναι γεμάτο, σπάνια όμως το χρησιμοποιώ. Πέρυσι όμως, έβαλα συνταγή (όχι δική μου) με τέτοιους κεφτέδες!


Οκ. Καλομάθαμε στα εύκολα.; Μάλλον τα έχετε βρει όλα υποθέτω. Και τώρα ας πάμε σε πιο δύσκολα.
6) Αυτό, είναι άγριο, μα πάρα πολύ νόστιμο. Νοστιμίζει τις σαλάτες μας και δεν λέω άλλα!

7) Και τώρα, στο τελευταίο και πιο δύσκολο. Το θεωρώ δύσκολο, γιατί πιστεύω ότι λίγοι έχετε δει το φυτό από κοντά, αν δεν είσαστε στην εξοχή. Αυτό θα το κάνω λικέρ, μαρμελάδα και γλυκό κουταλιού, αλλά θα φάω και αρκετά φρέσκα. Είναι πολύ νόστιμο και πλούσιο σε αντιοξειδωτικά. Παρόλο που τα λουλούδια είναι διαφορετικά, ανήκουν στην ίδια ράτσα φυτού. Το λευκό όμως, είναι αυτό που θα δώσει τους καρπούς που λέγαμε. Νομίζω ότι το μωβ, απλά δεν δίνει καρπούς, αλλά δεν είμαι και σίγουρη.



Πρώτη η Λιζ, ξεκίνησε αυτή την ιστορία με τα παιχνιδάκια, τα κουίζ και τα δωράκια και ακολούθησαν πολλές. Με τη σειρά, το κάνω κι εγώ τώρα. Όλοι όσοι λάβουν μέρος με απαντήσεις, είτε σωστές, είτε λάθος, (ένα σχόλιο για τον καθένα πλιζ), θα πάρουν μέρος στην κλήρωση, για να κερδίσει κάποιος ένα σετ κουπ πατ με στάμπες 3d, (που είχα αγοράσει με τα κιλά) και παρακάτω τις βλέπετε, όπως βλέπετε και πώς γίνονται τα μπισκοτάκια με αυτές.


Το κουίζ θα τρέχει από τώρα, Πέμπτη 27 Μαΐου μέχρι Κυριακή βράδυ 30 Μαΐου στις 12.00. Εγώ δεν θα γράψω σχόλια καθόλου, για να μην υπάρχει μπέρδεμα με την κλήρωση (ή αν χρειαστεί να γράψω, θα τα σβήσω μετά).

update:
Οι απαντήσεις σας με κάνουν να γελάω, αλλά και να αναρωτιέμαι για τις 2 τελευταίες. Τόσο, που μετά την απάντηση της αγράμπελης, ξανακατέβηκα στον κήπο για πραγματογνωμοσύνη. Παρόλο που οι εικόνες στο νετ, δείχνουν ότι το λευκό λουλουδάκι κάνει τα φρούτα που λέω και όχι το μωβ που εγώ βλέπω στον κήπο μου, αναθεωρώ με αυτά που είδα. Τα μωβ δίνουν το φρούτο που λέω και τα λευκά, πιθανόν είναι απλά μπλεγμένα ανάμεσα στα άλλα, αφού και τα δύο είναι άγρια!

47 comments:

  1. Μου αρεσει που εβαλες και ευκολα.
    χαχαχαχαχαχαχα, δηλωνω εντελως ασχετος.
    Στο τελος να γραψεις τι ειναι, ναι;

    :)

    ReplyDelete
  2. Kάποια ξέρω,για μερικά δεν είμαι σλιγουρη.
    Deli,θα πάρω βοήθεια,επιτρέπεται ε;-και θα απαντήσω-ελπίζω να τα γνωρίζει.Αν εσείς κάποια τα λέτε αλλιώς,κάποιο έχω κατά νου.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  3. Κυρία,κυρία να πω σήμερα που διάβασα καλά για το τεστ?Το βαθμό μου την Τρίτη που επιστρέφω στο σχολείο!!!!
    1]ντοματιά
    2]δαμασκηνιά
    3]βυσινιά (ή κερασιά)
    4]καρυδιά
    5]άγριος μάραθος
    6]ρίγανη
    7]βατομουριά

    ReplyDelete
  4. Πολύ ζηλεύω που καταρχήν ο κήπος σου είναι γεμάτος με όλα αυτά τα καλούδια και θα συμφωνήσω με τον Αντώνη όσον αφορά τις γνώσεις μου στα φυτά. Μάλλον άσχετη.
    Πέρα απο την πρώτη φωτό που νομίζω οτι καταλαβα απο το κλωνάρι και την περιγραφή σου οτι πρέπει να είναι τομάτα για τα άλλα ήμουν AsXetH (χιχι)

    ReplyDelete
  5. Άντε να δω κι εγώ τι βαθμό θα πάρω χιχιχιχι
    Λοιπόν:
    1) κολοκυθιά
    2) βανίλια
    3) κερασιά
    4) καρυδάκι
    5) δενδρολίβανο
    6) γλυστρίδα
    7) φραουλιά;

    Φιλάκια

    ReplyDelete
  6. Καλημέρα!

    Μη γελάσει κανείς παρακαλώ!
    Αντε..πάμε και όποιον πάρει ο χάρος!

    1. ντομάτα
    2. βανίλια
    3. κεράσι
    4. καρύδι
    5. αγριομάραθος
    6. ρίγανη
    7. βατόμουρα

    Βοήθειά μας αν έχω κάνει λάθη....

    Φιλιά!

    ReplyDelete
  7. Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
    1. Τομάτα
    2. Κορόμηλο ;;
    3. Κεράσι
    4. Καρύδι
    5. Μάραθος
    6. Ρίγανη
    7. Έλα ντε! Για φράουλα δε μου μοιάζει άρα θα έλεγα κάποιο μούρο!
    Φιλιά!
    Τρελοτουρίστας!

    ReplyDelete
  8. Λοιπόν...για να δούμε!
    1:Μου μύρισε ντομάτα!
    2:Κορόμηλα (ρείκια τα λέμε εδώ...)
    3:Κεράσι
    4:Καρυδάκι
    5:Μάραθος
    6:Ρίγανη (αυτό τοκλεψα,το ομολογώ...και δεν είμαι και σίγουρη φυσικά)
    7:Αγριοτριαντάφυλλο φυσικά...το αγαπώ τόσο!
    (Οι φίλοι μου στο φέις θα δούν φωτογραφία του!)

    Νάσαι καλά,με χαρά μεγάλη συμμετέχω Κική μου,φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  9. Καλά εύκολα δεν είναι!!! Αλλά οκ, πιο εύκολα από της Μαρίας, είναι! Θα πιάσεις και τις λάθος απαντήσεις, ναι;;; έτσι παίζω :)
    1.Τομάτα
    2.Κορόμηλο
    3.Κεράσι
    4.Καρύδι
    5.Μάραθος
    6.Ρίγανη, αν και δείχνει πολύ μεγάλη
    7.Βατόμουρα
    Τα έχεις όλα αυτά στον κήπο σου; Θέλω κι εγώ κήπο!

    ReplyDelete
  10. Στην επαρχία ζω και μάλιστα σε τόπο ευλογημένο...άρα διακιούμαι να δοκιμάσω την τύχη μου.
    Λοιπόν:
    1. Ντομάτα
    2. Δαμασκηνιά
    3. Βυσσινιά
    4. Καρυδιά
    5. Μάραθος
    6. Ρίγανη
    7. Βατόμουρα

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Λοιπόν, εγώ σαν γεωπόνος κανονικά δεν θα πρέπει να λάβω μέρος στον διαγωνισμό, αλλά επειδή μου αρέσει πάρααααααα μα πάραααααα πολύ το δωράκι, παρακαλώ να με συμπεριλάβετε :)
    1. Αυτό το κίτρινο λουλουδάκι θα δώσει πράσινο τοματάκι και μετά κόκκινη τομάτα...
    2. Δύο ποικιλίες κορομηλιάς. Εμείς στην περιοχή μου τρώμε μόνο τα πράσινα... Αρχικά τα πέρασα για δαμάσκημα αλλά κατόπιν, βλέποντας το σχήμα τους κατέληξα ότι είναι κορόμηλα, τα δαμάσκηνα είναι λιγάκι ποιο μακρουλά...
    3. βυσσινιά (από τον μίσχο και το κλαδάκι και όχι από τον καρπό, που αρχικά είναι σχεδόν ίδιος με της κερασιάς)...
    4. καρυδιά (αυτό ήταν εύκολο)...
    5. μάραθος πιθανότατα άγριος...
    6. Μμμμμ εδώ η αλήθεια είναι ότι μπερδεύτηκα λιγάκι. Οι φωτογραφίες δεν με βοήθησαν και πολύ. Νομίζω ρίγανη αλλά κάποια ποικιλία καλλιεργήσιμη, γιατί το φύλλο της είναι πολύ πλατύ για άγρια ποικιλία.
    7. Εδώ λέω με σιγουριά ότι είναι βατόμουρα. (λες να κάνω λάθος?)
    Καλημέρα!!!

    ReplyDelete
  13. Κυρία δασκάλα... να πω να πω!!!!
    Λοιπόν...
    1-Ντομάτα
    2-Κορόμηλα
    3-Βύσσινα
    4-Καρύδι
    5-Μάραθος
    6-Ρίγανη
    7-Αγρια Βατόμουρα

    Κυρια κυρία τα πήγα καλά;;;;;

    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  14. Εκτός από το μάραθο, σε όλα τα άλλα δηλώνω παντελώς άσχετη!

    ReplyDelete
  15. 1.Τομάτα
    2.Κορόμηλο
    3.Κεράσι η βυσσινο
    4.Καρύδι
    5.Μάραθος
    6.Ρίγανη, αν και δείχνει σαν ήμερη...
    7.Βατόμουρα
    Καλα σαν ιδεα δεν παιζεται ΚΙΚΙ ξεσήκωσες πολυ κοσμο μιλαμε...Αντε χαλαλι σου, πολλα φιλια

    ReplyDelete
  16. Τόσο καιρό με τις γνώσεις σας με κάνετε να αναρωτιέμαι τι δουλειά έχω εγώ εδώ, σήμερα μου έδωσες τη χαριστική βολή:)
    Εντάξει, μερικά τα ξέρω αλλά στο διαγωνισμό δεν παίρνω μέρος. Έτσι κι αλλιώς τα έχω τα κουπ πατ, άσχετα αν δε τα έχω χρησιμοποιήσει ακόμα. Ποιός μου τα χάρισε άραγε;-)
    Μουτς

    ReplyDelete
  17. without looking at the other guesses, I give these ones:

    1. tomato
    2. plum
    3. caper bulbs???
    4. fig
    5. fennel
    6. oregano
    7. strawberries

    everything looks delicious!

    ReplyDelete
  18. Ωραία ιδέα το παιχνίδι :)

    1. Nτοματιά
    2. κορομηλιά
    3. κερασιά
    4. καρυδιά
    5. μάραθος
    6. ρίγανη
    7. βερυκοκιά

    ReplyDelete
  19. Χαχαχα!! Ακόμα γελάω με το πρώτο!!!
    Φιλιά πολλά Κική!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete
  20. Πολλές ντοματιές είδα για το πρώτο, αλλά έχω την αίσθηση ότι μπορεί να είναι και μικρό κολοκυθάκι. Παίζει πάντως...
    Κορόμηλα ή τζάνερα.
    Βύσσινα
    Καρυδάκι
    Μάραθος
    Ρίγανη ίσως αν και πολύ πλατύφυλλη την βλέπω,
    Βατόμουρα ή Κράνα.

    Δεν με νοιάζει βρε Κικίτσα το έπαθλο, απλώς να δω αν αυτό το πρώτο είναι ντοματιά. Πολύ κίτρινο το λουλουδάκι της πάντως.

    ReplyDelete
  21. Ωραίο παιχνιδάκι Κική..
    Λοιπόν..παίρνω μέρος για την χαρά της συμμετοχής, καθώς ασχετη, ομολογώ πως με δυσκόλεψαν ..
    Εχουμε και λέμε :

    1. Ντοματιά
    2. Κορομηλιά
    3. Βυσσινιά
    4. Καρυδιά
    5. μάραθος άγριος (?)
    6. αγρια κάπαρη - δεν το ξέρω με σιγουριά αλλά είπα να το ρισκάρω.
    7. Βερυκοκιά

    Αναμένουμε με αγωνία τα σωστά :)

    ReplyDelete
  22. Ωραίο παιχνιδάκι Κική... να το εφαρμόσουμε!!!
    Εγώ τυχαίνει να ζω και στην επαρχία και έτσι βλέπω καθημερινά αρκετα από αυτά...

    Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
    1. Ντοματιά
    2.Κορομηλιά (κόκκινη και κίτρινη)
    3.Βυσσινιά
    4.Καρυδιά
    5.Μάραθος (ο κήπος μου γεμάτος)
    6.Ρίγανη
    7.Εδώ έχουμε θέμα... θα έλεγα βατομουριά, αλλά δεν βλέπω αγκάθια...
    Λέω εγώ τώρα, μήπως είναι αγριοαχλαδιά????? Γιατί έχω μια εδώ και μοιάζει λίγο...

    Περιμένω τις λύσεις με αγωνία...χαχαχα

    Φιλάκια, καλό μεσημέρι!!!

    ReplyDelete
  23. Θα κάνω κ εγώ την προσπάθειά μου..
    Αχ και είχα περάσει Γεωπονική κ δεν πήγα!!Να τι χάνω!!
    Απαντώ μόνο για:
    1.Ντοματιά
    3.Κερασιά
    4.Καρυδιά
    7.Βατομουριά
    για να δούμε!

    ReplyDelete
  24. Ήρθα κι εγώ όχι τόσο για το έπαθλο αλλά για το παιχνίδι.
    1 Ντοματιά (έβαλα φέτος στη βεράντα)
    2 Κορομηλιά (αχ είναι πολύ μακριά)
    3 Βυσσινιά ( θα πάω στην Τρίπολη να μαζέψω)
    4 Καρυδιά (ευχαριστώ!!!ελπίζω το επόμενο Σ/Κ να γυρίσω με ένα καλάθι)
    5 Μάραθος ( θα φτιάξω μαραθόπιτα!!!)
    6 Κάπαρη (μακάρι φέτος να την προλάβω να μαζέψω)
    7 Έχει πολλά στο χωριό δεν ξέρω το όνομα ελπίζω να το μαθαίνω τώρα από την agrambeli
    Καλή επιτυχία στο παιχνίδι κι εσύ καλή σοδειά!!!

    ReplyDelete
  25. τσαααααααα εκλεψα χρονο απο την εργασια ( θα μου βαλει χερι το αφεντικο τσαμπα με πληρωνει?? ) τελος παντων! ας παιξουμε λοιπον!~ οτι δε ξερουμε Κικη αλλαξε μας τα φωτα στα σχολια! ΓΙΟΥΧΟΥΥΥ
    1) Ντοματα
    2)Κορομηλια
    3)Κεράσι ( μου καεται παναπει)
    4)Καρύδι
    5) Ανηθος ΄ή μαραθο
    6)Καπαρη
    7) Ροδακινια!
    ΟΛΕΕΕΕΕΕ φιλακια σε ολους κ ολες!!

    ReplyDelete
  26. Ξανθη θελω και εγω να με παρεις μαζι σου να μαζεψω! δν το εχω κανει ποτε και θελω [πολυ ( ποιο πολλα θα τρωω παρα να μαζεύω , για γλυκο)

    ReplyDelete
  27. Εγω εγραψα και πριν αλλα δεν κρατιεμαι, μπαινω διαβαζω τα νεα σχολια γελαω και φευγω παλιιιιιιι πολλα φιλια σε όλους :))

    ReplyDelete
  28. Παιχνιδιάρικη διάθεση βλέπω και τρέχω για να προλάβω!!!
    1.Solanum lycopersicum (Τομάτα)
    2.Κορόμηλο,τζάνερο (το κόκκινο το λέμε μπουρνέλα)
    3.Βύσσινο
    4.Καρύδι
    5.Μάραθος (αγριεμένος)
    6.Ρίγανη ποτιστική
    7.Βατόμουρα

    Μπορώ για δώρο να έχω ένα καφεδάκι στο κήπο σου?

    ReplyDelete
  29. Άρα ο διαγωνισμός τώρα πια είναι στο να βρούμε το τελευταίο ε???

    Η αλήθεια είναι ότι για να τα ξέρεις πρέπει να έχεις κήπο.. Όσοι δεν τα ξέρουν (όπως και εγώ) ας διαβάσουν τα ταμπελάκια στα μανάβικα!!!

    ReplyDelete
  30. 1. ΚΟΜΗΝΤΟΡΑ
    2. Κορόμηλα
    3. Κεράσια ή Βύσσινο (μάλλον το δεύτερο, γιατί αν η φωτό είναι πρόσφατη και είναι τέλη Μαϊου, πότε περιμένουν τα κεράσια σου για να γουρμάσουν;)
    4. Καρύδια
    5. το αγαπημένο μου μάραθο. Κακώς δεν το χρησιμοποιείς. Στις γεμιστές αγκινάρες και τα χλωρά κουκιά είναι άπαιχτο!!!
    6. Μαντζουράνα ή Βασιλικός
    7. Βάτα

    Βγάλε το σχόλιο από τη κλήρωση. Το καλοκαίρι αποφεύγω τη κουζίνα, οπότε ο φούρνος μου κάνει διακοπές.
    Φιλάκια

    ReplyDelete
  31. einai
    1.kolokythi
    2.koromhla
    3.kerasia
    4.karydi
    5.anhthos/maratho
    6.vasilikos
    7.agriotriantafyllia/kynorodo

    ReplyDelete
  32. βυσσινο γλυκοMay 27, 2010 at 8:48 PM

    Λοιπον για να δούμε,
    ντοματούλα χνουδωτή
    κορομηλα αγαπημενα
    κερασια η βυσσινα δεν ξερω δεν τα εχω δει σε αγουρο σταδιο
    καρυδι
    ανηθος του αγρού, με κερασαν την πρωτομαγια στην Ανδρο ενα σπιτικο αρνάκιαυγολεμονο με μοναδική συνοδεια μάραθο, τάπαιξα
    ριγανη?? αλλα καλοζωισμένη
    η λευκή μοιαζει με τις αγριοτριανταφυλλιες μου αλλα δεν ειναι, το μωβ δεν μου θυμίζει κάτι, βατομουρα??ισως??
    κέρδισα..??, κέρδισα..??

    ReplyDelete
  33. Λοιπόν, για το μάραθο είμαι πιο σίγουρη απ΄ όλα. Μετά, νομίζω αναγνώρισα βύσσινο, ροδάκινο, ντομάτα;; Αναγνώρισα βέβαια και το μέγεθος της ασχετοσύνης μου, που, αν και κατάγομαι από χωριό, ποτέ μου δεν είχα την παρατηρητικότητα ή/και το ενδιαφέρον να μάθω τη φύση...Τέλος πάντων, περιμένω με ανυπομονησία τις απαντήσεις. Ωραία πρωτοβουλία, Κική!

    ReplyDelete
  34. Τα μόνα που είμαι σίγουρος είναι η ντομάτα και ο μάραθος αλλά πάμε και για τα υπόλοιπα:

    1) Ντομάτα
    2) Κορόμηλα (ή ξαδέλφια βανίλιες ή μπουρνέλες)
    3) Βύσσινα (γιατί το ΄φυλλο δε μου μοιάζει για κερασιά)
    4) Καρύδια (κι αυτό από τα φύλλα το γνώρισα)
    5) Μάραθος (και είχε η γιαγιά μου στον κήπο, και είναι η εποχή του στη Γαλλία και το βρίσκω στη λαϊκή και θυμάμαι τους κεφτέδες σου :-))
    6) Ματζουράνα; Βάλσαμο; Μελισσόχορτο; Θα πω ματζουράνα αλλά στη σαλάτα;
    7) Αν ήταν μόνο το άσπρο θα έλεγα φράουλα, αν ήταν μόνο το μωβ θα έλεγα αγριοτριανταφυλλιά αλλά και τα δυο μαζί κάποιο φραουλοξαδέλφι, όύρα, βατόμουρα, framboises δε μπορώ να διαλέξω.

    Περιμένω τις απαντήσεις, κυρίως να δω αν πέτυχα τη ματζουράνα.

    ReplyDelete
  35. Και που αναγνώρισα την ντομάτα πάλι καλά!!!!
    Είχαμε πέρυσι ένα μικρό κηπάκι στην αυλή μας γεμάτο ντομάτες και τις μάζευα...να γιατί τις ξέρω..
    Στα άλλα δηλώνω άσχετη..Τα κουπ-κατ είναι πολύ ωραία, ειδικά αν θες να κάνεις μπισκοτάκια για παιδάκια!!
    Φιλιά.

    ReplyDelete
  36. 8elw kai gw!
    Loipon:
    1. Ntomata (futepsa fetos prwth fora kai exw ena idio louloudaki(edw pou eimai twra phran na an8izoun))
    2. Koromhla
    3. Bussina
    4. Karudi
    5. Mara8os
    6. matzourana??? Menta?
    7. Moura

    ReplyDelete
  37. 1. ντοματα
    2. κορομιλο
    3. βυσσινο
    4 συκο
    5. μαραθος, ισως
    6. ριγανη
    7. blueberries

    ReplyDelete
  38. Α, πολύ ωραία ιδέα αυτό το τεστάκι!
    Εγώ γεννήθηκα στην εξοχή, αλλά κατέληξα στην πόλη! Κάποια πράγματα όμως, νομίζω τα θυμάμαι ακόμα...
    Ας ξεσκονίσω λίγο το μυαλό μου...
    1) Γι' αυτό είμαι σίγουρη! Ανθός κολοκυθιάς!
    2) Θα πρέπει να είναι δαμάσκηνα... Στην Κέρκυρα τα λέμε μπουρνέλες!
    3) Νομίζω κεράσια...
    4) Καρύδι!
    5) Θα έλεγα μάραθος, αν και τα φύλλα του δεν μου φαίνονται λεπτά σαν κλωστές...
    6) Μάλλον ρίγανη, αν και αυτή που φυτρώνει στο δικό μου κήπο, έχει πολύ πιο μικρά φύλλα...
    7) Εδώ πιάνομαι εντελώς αδιάβαστη...:(

    ReplyDelete
  39. Αχ, ανάσα είναι αυτό το ποστ, τρυφερή κι ωραία...

    ReplyDelete
  40. Λοιπόν, για να βοηθήσω ή για να μπερδέψω λίγο τους φίλους-θαμώνες της κουζίνας σου (είπαμε, εγώ θα μείνω εκτός κλήρωσης), έχω να πώ ότι:
    1. Ίδιο ανθάκι με την ντοματιά έχουν οι πεπονιές και οι αγγουριές
    2. κορόμηλο
    3. κεράσι ή βύσινο
    4. καρύδι
    5. μάραθος
    6. κάπαρη (η μαντζουράνα ταιριάζει μια χαρά στη σαλάτα, άσε που νοιώθεις και μια ευεξία)
    7 βάτος

    Μπέρδεψα αρκετά;

    ReplyDelete
  41. Κική καλημέρα!
    Πολύ καλή η ιδέα του παιχνιδιού.
    Τα ξέρω τα φυτά αλλά δεν πέρνω μέρος στο διαγωνισμό γιατί αν χρειαστεί να τον κάνω εγώ ...με είδη μανιταριών θα χρειαστείς σκονάκι!!!
    Πολλά φιλιά και καλή επιτυχία στους διαγωνιζόμενους!!!

    ReplyDelete
  42. εγώ δεν τα γνώρισα όλα,αν και ειμαι παιδί της φύσης.το μόνο που ξέρω με σιγουριά είναι ο μάλαθρος,τα δαμάσκηνα,ίσως να είναι βύσσινα.φιλιά.

    ReplyDelete
  43. Αν ανακατέψω τα παραπάνω θα βρω τα σωστά. Εξ΄άλλου έπαιξα με επιτυχία στην Margo πριν καιρό.
    Αλλά που καιρός για παιχνίδια αυτές τις μέρες με την έκθεση.
    Έτσι για να σας χαρώ πέρασα λίγο.
    Καλή επιτυχία.

    Φιλιά θαλασσένια.

    ReplyDelete
  44. Εγώ ρώτησα τον πατέρα μου που είναι γεωπόνος!!Αλλά και πάλι αν έχει καιρό να δει κάτι, λίγο δύσκολο, οπότε μην τον παρεξηγήσεις!!
    1)Μεταξύ ντοματιάς και κολοκυθιάς(αυτά παθαίνουμε όταν ζούμε σε πόλη)
    2)Κορόμηλο(Το πράσινο το έχω δει κι εγώ από κοντα..τι να πώ!)
    3)Μου θυμίζει κάπαρη, αλλά ξέρω ότι στο Αιγαίο έχουν...οπότε μην γελάσεις!
    4)Καρυδάκι με τα χίλια!Φτιάχνει η μαμά κάθε χρόνο!!
    5)Μάραθος
    6)Ρίγανη?!
    7) Εδώ αδιάβαστοι μπαμπάς και κόρη!

    ReplyDelete
  45. Τα δύο τελευταία τα ξέρω καλά αλλά ..χωρίς το όνομά τους!
    Δηλαδή τα βλέπω συνέχεια, αλλά πώς τα λένε;;
    Το πρώτο νομίζω οτι είναι κολοκύθι..
    Το δεύτερο κορόμηλο, και το 5) μάραθος. Τίποτ άλλο..

    ReplyDelete
  46. 1)ντοματιά
    2)κορομηλιές
    3βυσινιά
    4)καρυδιά
    5)μάραθος
    6)ρίγανη
    7)βατόμουρα

    ReplyDelete
  47. Αχ Κική, τί είναι αυτά που μου κάνεις; Αν προσπαθήσω να βρω τί είναι το καθένα μάλλον ρεζίλι θα γίνω γιατί δεν έχω ιδέα. Θα μπορούσα να ρίξω μια κλεφτή ματιά στις παραπάνω απαντήσεις αλλά δεν θα το κάνω. Θα παραμείνω τίμια και απλά δε θα απαντήσω :) Θα επανέλθω όμως για να δω ποιές είναι τελικά οι σωστές απαντήσεις!
    Μάγδα

    ReplyDelete