Monday, May 31, 2010

Οι απαντήσεις και η νικήτρια.

Το πόσο διασκέδασα με το κουίζ, δεν λέγεται. Την πρώτη μέρα ειδικά, που έπεφταν οι απαντήσεις βροχή κι εγώ δεν μπορούσα να σχολιάσω για να μη μπει το σχόλιό μου στην κλήρωση, κόντευα να σκάσω! χαχα! Η συμμετοχή ήταν πολύ μεγάλη και από αυτό υποθέτω ότι το διασκεδάσατε κι εσείς. Χάρηκα που οι περισσότεροι γνωρίζατε τα περισσότερα. Δεν μου φάνηκε παράξενο, που οι μεγαλωμένοι στην πρωτεύουσα, δυσκολεύτηκαν να αναγνωρίσουν τα φυτά. Έχετε την εντύπωση, ότι εγώ, πριν έρθω εγώ τα γνώριζα.; Όχι βέβαια! Μια φορά, εδώ και πολλά χρόνια, πήγαμε τα παιδιά μου και τον ανιψιό μου που φιλοξενούσα τότε, σε ένα φιλικό ζευγάρι που έμενε σε χωριό και που ασχολούνταν με τα αγροτικά και την κτηνοτροφία από χόμπυ. Εκεί, για πρώτη φορά είδαν κατσίκα και γουρούνι από κοντά, δέντρα με καρπούς επάνω. Ο άντρας μου είπε, ότι ήταν μια καλή ευκαιρία, για να μην νομίζουν τα παιδιά, ότι οι μπριζόλες βγαίνουν από τη γουρουνιά, τα παϊδάκια από την κατσικιά, το γάλα από τη γαλατιά και ότι τα φρούτα δεν φυτρώνουν σε τελάρα στα μανάβικα.
Έτσι κι εδώ. Ήταν μια ευκαιρία να δείτε όσοι δεν έχετε ξαναδεί, λουλούδια και καρπούς πριν δώσουν το τελικό αποτέλεσμα. Μου άρεσε τόσο, που θα το ξανακάνω κάποια στιγμή, που θα έχω καινούρια φυτά να σας δείξω.

Πάμε στις απαντήσεις λοιπόν.
2-3 φορές, κράτησα την ανάσα μου διαβάζοντας τις απαντήσεις, αφού κάποιοι, κόντεψαν να τις βρουν και τις 7. Τελικά, εκείνο στο οποίο δυσκολευτήκατε όλοι, ήταν το 6 και το 7. Λίγοι πετύχατε αυτά τα δύο. Η δε αγράμπελη, ήταν αυτή που με έκανε να ανησυχήσω και να πάω να ξαναδώ κάτω στον κήπο τι ακριβώς συμβαίνει. Στην 7 λοιπόν, σας μπέρδεψα λίγο κι εγώ.

1) Το λουλουδάκι της ντομάτας. Στο κέντρο του λουλουδιού, θα εμφανιστεί ένα πράσινο μπαλάκι, που σιγά-σιγά θα μεγαλώνει, ενώ το λουλουδάκι θα ξεραίνεται ολόγυρά του, μέχρι να δώσει μια κόκκινη ντοματούλα. Χρειάζεται περίπου 3 μήνες από τη στιγμή που τις φυτεύεις, για να τη δεις στο πιάτο σου.


2) Κορόμηλα ή ρείκια ή τζάνερα. 2 διαφορετικές ποικιλίες. Και τα 2 τα έκανα πέρυσι λικέρ και μαρμελάδα, που ήταν ξυνούτσικη και φανταστική! Νόμιζα πως θα τα βρείτε όλοι, αλλά σκέφτηκα μετά, ότι τα μανάβικα δεν φέρνουν απαραίτητα κορόμηλα. Γύρω στους 3 μήνες αφού δούμε λουλούδια, δίνει καρπούς. Μέσα σε λίγες μέρες κοκκίνησαν όπως βλέπετε και υπάρχουν κι άλλα ακόμα πιο κόκκινα.

3) Βύσσινα. Όντως, αν ήταν κεράσια, έπρεπε ήδη να έχουν γίνει. Τα βύσσινα γίνονται λίγο αργότερα. Με έκπληξη είδα φέτος, τη βυσσινιά που μας έφερε πέρυσι δώρο ο κουνιάδος μου (αφού του περιέγραψα τις περιπέτειες με τα βύσσινα στην Αθήνα), να λουλουδιάζει και τελικά να κάνει βυσσινάκια. Λίγα βέβαια και δεν ξέρω αν θα καταφέρει να τα δέσει και δεν πέσουν, γιατί το κλίμα εδώ, δεν είναι και το ιδανικότερο για βυσσινιά, που θέλει πιο κρύο κλίμα. Γύρω στους 3 μήνες αφού δούμε λουλούδια, δίνει καρπούς.

4) Καρυδάκι. Τα έκοψα προχτές για γλυκό και λικέρ. Κάνουν ΤΕΛΕΙΟ λικέρ και πολύ ωραίο γλυκό. Κόβω όσα περισσότερα μπορώ, γιατί έτσι κι αλλιώς, καρύδι δεν έχω μαζέψει ποτέ από την καρυδιά αυτή. Και για να πειστείτε ότι κι εγώ ήμουν άσχετη, μόλις πριν 5-6 χρόνια κατάλαβα ότι έχω καρυδιά στον κήπο μας. Τώρα, κατάλαβα; Ρώτησα; Δεν θυμάμαι! χαχα!

5) Άγριος μάραθος. Το βρήκατε οι περισσότεροι. Η Ισιδώρα πέρυσι είχε γράψει συνταγή για μαραθοπιτάκια. Νοστιμότατος και μυρωδάτος! Κατά τον Αύγουστο-Σεπτέμβριο λουλουδιάζει και σποριάζει.

6) Εδώ, με κάνατε να αναρωτιέμαι, αν στην αυλή μου έχω ρίγανη, την οποία δεν αναγνωρίζω, ακόμα κι αν τη δω!!! Εκείνο όμως που ξέρω σίγουρα, είναι ότι στην αυλή μου έχω κάπαρη, την οποία μάλιστα δεν μαζεύω, διότι με 8 γάτες και 1 σκύλο να τριγυρίζουν πάνω της, δεν τολμώ. Πάντως, επειδή μου βάλατε ιδέες για ρίγανη, θα παρακολουθώ το συγκεκριμένο που φωτογράφησα, να δω αν όντως βγάλει κάπαρη και φέτος! Το βρήκατε 4 !!! Μπράβο!

7) Και πάμε στο τελευταίο, στο οποίο σας μπέρδεψα άθελά μου κι εγώ και αν δεν ήταν η αγράμπελη, ακόμα θα σας μπέρδευα. Τα 2 λουλούδια αυτά, είναι μπερδεμένα στον ίδιο φράχτη, με αποτέλεσμα, να νομίζω ότι και τα δύο ήταν βατόμουρα.

Πρέπει όμως όντως τα λευκά να είναι αγριοτριανταφυλλιά όπως είπε η αγράμπελη, διότι σε άλλες μεριές που υπάρχουν άλλα βατόμουρα, έχουν μόνο μωβ λουλουδάκια (και αγκάθια που δεν φαίνονται καλά από μακριά γιατί είναι ακόμα μακριά). Βέβαια, με αυτά που μου είπε η painter στο fb, πάλι έχω αμφιβολίες. Πάντως το μωβ, κάνει σίγουρα βατόμουρα. Το καρατσεκάρισα!

Με μπέρδεψε και η wikipedia, στην οποία έψαχνα φωτό για να σιγουρευτώ και τα έδειχνε λευκά αντί για μωβ τα λουλούδια του βατόμουρου. Τελικά ήταν λιλά στη φωτογραφία και δεν φαίνονταν καλά. Λίγοι τα βρήκατε πάντως και το βρίσκω απόλυτα λογικό. Εδώ εγώ, μέχρι πρόπερσι, νόμιζα πως είναι αγριόχορτα (που είναι) και μάλιστα νόμιζα ότι οι καρποί είναι δηλητηριώδεις (ΤΙ ΓΕΛΑΤΕ ΚΑΛΕ;;;;) και τα κόβαμε μετά μανίας. Απ' όταν το κατάλαβα, απαγόρευσα στον σύζυξ να τα ξανακόψει και πέρυσι, ξέσκιζα στην κυριολεξία τα χέρια μου καθημερινά τον Αύγουστο και Σεπτέμβριο (ενώ παράλληλα με ξέσκιζαν τα κουνούπια που φώλιαζαν στα βάτα) για να μαζεύω τους καρπούς τους, τους οποίους τους έκανα λικέρ, μαρμελάδα, γλυκό κουταλιού, κέικ και τους υπόλοιπους τους έχω στην κατάψυξη. Αφού δούμε λουλούδια, χρειάζεται ένα 3μηνο για να δώσει καρπούς.

Για όσες δεν ήθελαν να πάρουν μέρος στην κλήρωση (Big mama, Ιωάννα) έχω να πω αυτό: πριτς! χαχα! Εγώ είμαι δίκαιος άνθρωπος και επειδή θα γινόταν ηλεκτρονικά η κλήρωση, μπήκαν όλα τα σχόλια μέσα, εκτός από το δικό μου που το έσβησα από το πρωί.

Οπότε, έχοντας γράψει το ποστάκι από το πρωί, μόλις έκανα την κλήρωση.
47 συμμετοχές (οκ, με 2 διπλοεγγραφές, χεχε) και έτσι έχουμε το εξής αποτέλεσμα:


Έτσι λοιπόν, η τυχερή που θα πάρει τα κουπ πατ είναι η τα τααααααααααααα Αγγελική Ν!!! Αγγελική ορκίζομαι! Δεν το έκανα επίτηδες!!! χαχαχα! Δεν θυμάμαι αν σου έχω δώσει τέτοια κουπ πατ. Νομίζω πως όχι, γιατί θεώρησα τα παιδάκια σου μεγάλα για τέτοια κουπ πατ! χαχα! Η Αγγελική είχε 6 σωστές απαντήσεις, όπως πολλοί από σας!
Όσο κι αν δεν το πιστεύετε, ταχυδρομείο δεν πάει εκεί που είναι η Αγγελική, οπότε θα περιμένω να της τα δώσω από κοντά. Έτσι κι αλλιώς, βρισκόμαστε συχνά και πολύ χαίρομαι γι΄αυτό! Καλότυχη να είσαι πάντα Αγγελική!

Θα το ξανακάνουμε γιατί μ΄άρεσε! Τι λέτε; :-))) Καλή εβδομάδα!

28 comments:

  1. Το σωστό να λέγεται μας μπέρδεψες καλά με την 7. Ίσως το κοντινό πλάνο;;ή και η συνύπαρξη με τα άλλα.
    Μιας όμως και το πήρες πίσω σε συγχωρούμε!!!χαχαχαχα
    Να το ξανακάνεις το παιχνίδι ήταν πολύ ωραίο!!!

    ReplyDelete
  2. Ζήτωωωωωωωωωωωω πρώτη φορά κερδίζω σε κλήρωση! Σε οποιαδήποτε κλήρωση! (Ούτε στο φλουρί της Βασιλόπιτας κερδίζω!!!!)

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την αλλαγή της τύχης! Πολύ ωραία τα φορμάκια! Μου τα δίνεις το καλοκαίρι με το καλό!

    Όσο για την κάπαρη... Ακόμα δεν πιστεύω στα μάτια μου! Αλλιώς την ξέρω! (Ρε συ μήπως λες κάπαρη την ρίγανη?)

    ReplyDelete
  3. Ξανθή, δεν φταίω εγώ! Η φύσις!!! χαχα! Πάντως είναι ένα μπέρδεμα με τα βατόμουρα, αλλά βατόμουρα είναι! χαχα!

    Αγγελική! χαχα! Αυτό δεν το περίμενα ομολογώ! Βρε παιδιά, μετρήστε κι εσείς τα σχόλια μην έχω κάνει λάθος. 100 φορές τα μέτρησα για να σιγουρευτώ ότι είσαι εσύ! Χαχαχα! Πολύ χάρηκα που δεν σου είχε ξανατύχει τίποτα και τώρα έγινε. Στην αρχή της χρονιάς, μέσα από μπλογκς, κέρδισα με κλήρωση ένα βιβλίο από την Πέννυ Μπροτζάκη και μία φόρμα από τη Λιζ! Δεν ήταν καταπληκτικό; Ούτε εγώ κερδίζω ποτέ! Άντε βρε! Καλή τύχη να έχεις πάντα!
    Όχι, ότι είναι κάπαρη στην αυλή μου είναι. Το θέμα είναι αν αυτό το συγκεκριμένο είναι κάπαρη γιατί δεν έχει ανθίσει ακόμα να το γνωρίσω. Έχω κάπαρη στην αυλή. Ρίγανη ομως, δεν ξέρω αν έχω, γι΄αυτό θα το παρακολουθώ το συγκεκριμένο φυτάκι να δω τι θα βγάλει! :-)))

    ReplyDelete
  4. Deli,μπράβο στην Αγγελική!
    Δεν πρόλαβα να γράψω,όχι ότι τα ήξερα όλα,αλλά δεν άδειασα να τα δείξω στον... ειδήμονα,γιατί είχα επισκέψεις.
    Την επόμενη φορά.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  5. Μπράβο Αγγελικη. Πάντα καλότυχη να είσαι.
    Εγώ ανήκω στην κατηγορία "παιδί της πόλης" και παρόλο που ξέρω οτι δεν υπάρχει γαλατιά ομολογώ οτι οι γνωσεις μου στα φυτά είναι πολύ φτωχές

    ReplyDelete
  6. χαχαχαχα βλέπω τα βρήκα όλα χαχαχαχαχα
    Συγχαρητήρια στην Αγγελική :)))
    Πολλά φιλάκια
    Καλή εβδομάδα

    ReplyDelete
  7. Κατ αρχην, μπράβο για την ιδεα και για το θεμα του διαγωνισμου,το διασκεδάσαμε πραγματικα με ολη μας τη καρδια!! Μπράβο και στην Νικήτρια μας!!
    Οσο για την...καπαρη..ΕΝΣΤΑΣΗ!

    Μια μεγάλη καλημέρα σε όλους

    ReplyDelete
  8. Καλημέρα...
    ρε Κικίτσα κι' εγώ την κάπαρη αλλιώς την ξέρω χρόνια τώωωωωωρα!!!!
    Πάντως είχε πολύ πλάκα το όλο test.

    Εύγε δε, στην νικήτρια φίλη μας. Άντε με το καλό να "ανοίξει" από δω και πέρα η τύχη της και να κερδίζει πιο συχνά.
    Αγγελικούλα λαχεια υπάρχουν εκεί; Για πάρε κανένα καλή μου :-)) Μπορεί το άστρο της φίλης μας που λάμπει να ευννοήσει. Ποτέ δεν ξέρεις;

    ReplyDelete
  9. Επειδή αυτό το παιχνίδι μου άρεσε πολύ επανέρχομαι.
    Αν μπορέσω και πάω εκεί που θέλω να μαζέψω κάπαρη που την ξέρουν στα σίγουρα θα φέρω φωτογραφία όπως επίσης και για τα βατόμουρα μιας κι η περιοχή βρίθει.
    Άντε να το συνεχίσουμε.
    Κι επειδή χτες βράδυ δεν πήγαινα για ύπνο πριν μάθω τις σωστές απαντήσεις μες τη νύστα δεν ευχήθηκα και στη νικήτρια.
    Αγγελική πάντα τυχερή κι εγώ ποτέ δεν έχω κερδίσει!!

    ReplyDelete
  10. Συγχαρητήρια στη νικήτρια, αλλά και στη διοργανώτρια του διαγωνισμού!
    Ελπίζω να έχουμε κι άλλα τέτοια τεστάκια στο μέλλον! Μ' αρέσει που ήμουν σίγουρη για το Νο 1... :(
    Δεν πειράζει, όσο ζει κανείς μαθαίνει!
    Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  11. Συγχαρητήρια στην Αγγελική που κέρδισε.
    Μπράβο και σε σένα Κική μου για το ωραίο παιχνιδάκι μου άρεσε πολυ.
    Αν και άσχετη τελείως με την φύση, ομολογώ πως είμαι πολυ υπερήφανη που βρήκα την κάπαρη (χεχεχε)..δεν το περίμενα...

    στο τέλος να μας δίνεις και ειδικό δίπλωμα βοτανολόγου για τα φυτά που μαθαίνουμε - κυρίως εμείς τα παιδιά της πόλης.

    Περιμένουμε με ανυπομονησία το επομενο.

    Καλή σου μέρα

    ReplyDelete
  12. Συγχαρητήρια στην Αγγελική, συγχαρητήρια και σε σένα Κική γιατί έκανες ένα πολύ ζωντανό κουϊζ! μπριόζικο σαν κι εσένα!
    Ένσταση! Κάπαρη αυτό το φυτό δεν είναι με τίποτα!!!! Αφού έχει χνούδι!!!!!! Η κάπαρη έχει πλατειά φύλλα και τελείως λεία σαν χαρτί!
    Ετσι κι αλλιώς με κλήρωση βγήκαν και οι σωστές και οι λάθος απαντήσεις, δεν πειράζει, κυρία :)

    ReplyDelete
  13. Το καταδιασκέδασα και γώ με την σειρά μου Κική!
    Καλημέρα και καλή βδομάδα,στην δε νικήτρια ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

    ReplyDelete
  14. Συγχαρητήρια στην Αγγελική!!
    Το κουίζ σου το διασκεδάσαμε όλοι!

    ReplyDelete
  15. Ελένη δεν πειράζει! άλλωστε για διασκέδαση το κάναμε! :-)

    Μαρία Ζ, νομίζω πως οποιοσδήποτε ζει στην πόλη, λογικό είναι να μην γνωρίζει τα φυτά. Είναι κι ένα λάθος του εκπ/κού μας συστήματος η μη διδασκαλία τους πια.

    Αστέρι, πόσα πέτυχες καλέ; χαχα!

    Benikos, αρχίζω να ανησυχώ για την κάπαρη! χαχα!

    ReplyDelete
  16. Πηνελόπη και λοιποί καπαροαναρωτώμενοι, το ότι έχω κάπαρη στην αυλή μου είναι σίγουρο. Το αν ΑΥΤΟ το φυτό είναι κάπαρη, δεν είναι σίγουρο πια!!! χαχαχα! Έξω στην αυλή φυτρώνει κάπαρη, την έχω δει και έχω μπει στον πειρασμό νατη μαζέψω. Τώρα όμως, δεν είμαια πόλυτα σίγουρη ότι αυτό το συγκεκριμένο φυτό είναι κάπαρη. Πράγματι τα φύλλα της κάπαρης όπως λέει η Βίκυ, δεν είναι χνουδωτά, είναι πιο γυαλιστερά. Το φωτογράφησα θεωρώντας ότι είναι πάντα στο μέρος που βλέπω την κάπαρη. Θα το παρακολουθώ πάντως για να δω τι σκ.... είναι...εεεε τι θα βγει ήθελα να πω! Χαχαχα!

    Ξανθή θα περιμένουμε φωτό!

    Dark chef, έτσι. Όσο ζούμε μαθαίνουμε!

    Μάριον, εισαι από τις λίγες που συμφωνούν για την κάπαρη, οπότε μην είσαι τόσο σίγουρη! χαχα! Διάβασε παραπάνω!

    ReplyDelete
  17. Βίκυ, διάβασε παραπάνω αυτά που έγραψα στην Πηνελόπη. Επειδή ακριβώς θα έβγαινε με κλήρωση ο τυχερός, δεν με πείραζε και πολύ να μην είναι και κάπαρη! χαχα! Αν ήταννα νικήσει όποιος είχες όλες σωστές τις απαντήσεις, θα ήταν ένα θέμα. Κι εμένα μου άρεσε και θα το ξανακάνω! χαχα!

    Αγράμπελη κι εγώ! Χεχε!

    Big mama, χαιρομαι!

    ReplyDelete
  18. Κική μου, ανέβασα στο μπλογκ μου φωτογραφία κάπαρης!
    Το φύλλο της έχει μίσχο και είναι φαλακρό!
    Για συνέχισε την φωτογράφιση να δούμε τι είναι το μυστηριώδες φυτό...

    ReplyDelete
  19. Πολλά συγχαρητήρια Αγγελική!
    Κική την επόμενη φορά παρακαλώ το κουίζ να είναι πιο εύκολο :)
    Μας τυραννάς!
    Μάγδα

    ReplyDelete
  20. κα Κικη απο που θα ενημερωθω για την κληρωση για το βιβλιο σας? δεν ειδα τιποτα στο blog
    καλη σας μερα!!!
    θεανω

    ReplyDelete
  21. Αγγελική το είδα. θα παρακολουθώ το δικό μου να δω τι θα κάνει από περιέργεια!

    Μάγδα οκ! Θα το φροντίσω! χαχα!

    Θεανώ, μιλάς για την κλήρωση στης Πέννυς το ποστ; Έχει γίνει εδώ και μέρες η κλήρωση και το έγραψα κι εγώ και αυτή. Δες το ποστ της. Το κέρδισε η Ειρήνη!

    ReplyDelete
  22. Συγχαρητήρια λοιπόν στην Αγγελική!!!
    Έχω όμως μια σχετική-άσχετη ερώτηση να κάνω...
    Με όλο αυτόν τον κήπο εκεί στο σπίτι σου πότε καταφέρνεις να πάτε διακοπές???Γιατί θέλει πολύ φροντίδα!!Ή μήπως έρχονται οι διακοπές σε εσάς μιας και είστε σε νησί???
    Εμείς προσπαθήσαμε να έχουμε κηπάκι εδώ στην Αθήνα, ήθελε φροντίδα, εμείς θέλαμε διακοπές και έτσι μας πέθανε το κηπάκι..χαχαχα...και πολύ θα ήθελα να έτρωγα σε λίγο μια γευστική ντομάτα, μία έστω!!!
    Φιλάκια πολλά.

    ReplyDelete
  23. Α κι εγώ διέπρεψα, δεν μπορώ να πω, χαχα! Συγχαρητήρια στην Αγγελική και σε σένα για το "μάθημα" που μας έκανες!!

    ReplyDelete
  24. Συγχαρητήρια στη νικήτρια και στη διοργανώτρια.
    Δε θα σταθώ στην κάπαρη, περιμένουμε να ανθίσει για να δούμε.
    Εμένα ο θαυμασμός μου είναι εκεί που λες ότι τα βατόμουρα τα κάνεις γλυκό, λικέρ μαρμελάδα και σου μένουν και στην κατάψυξη. Εγώ ποτέ δεν κατάφερα να απομακρυνθώ από βατομουριά με βατόμουρα στα χέρια, τα τρώω επιτόπου, ειδικά αν είναι και τα παιδιά μαζί, το πολύ να πάμε μέχρι τη βρύση να τα πλύνουμε πριν τα φάμε :-)

    ReplyDelete
  25. Συγχαρητήρια στη νικήτρια και στη διοργανώτρια.
    Δε θα σταθώ στην κάπαρη, περιμένουμε να ανθίσει για να δούμε.
    Εμένα ο θαυμασμός μου είναι εκεί που λες ότι τα βατόμουρα τα κάνεις γλυκό, λικέρ μαρμελάδα και σου μένουν και στην κατάψυξη. Εγώ ποτέ δεν κατάφερα να απομακρυνθώ από βατομουριά με βατόμουρα στα χέρια, τα τρώω επιτόπου, ειδικά αν είναι και τα παιδιά μαζί, το πολύ να πάμε μέχρι τη βρύση να τα πλύνουμε πριν τα φάμε :-)

    ReplyDelete
  26. Ζωή, τα δέντρα δεν τα περιποιούμαστε. Απολύτως τιποτα δεν τους κάνουμε. Το μποστάνι είναι ένα θέμα. Τη χρονιά που πήγα στην Αμερική για 3 βδομάδες, δεν έβαλα κήπο καθόλου, γιατί δεν είχε νόημα. Άλλες φορές που φεύγουμε για 5-6 μέρες, το λέμε του πεθερού μου να ποτίζει, αν και μετά από διακοπές, αρχίζει να χαλάει ο κηπάκος και ό,τι γλύτωσε, γλύτωσε. Εκείνο που είναι εντυπωσιακό σε γεύση πάντως, είναι το αγγούρι. Όταν λέμε καμία σχέση με του μανάβη, καμία!

    Ανεράιδα κι εσυ; χαχα! Στο επόμενο!

    Γιάννη, δεν μπορείς να φανταστείς με τη θρησκευτική ευλάβεια τα μάζευα. Επειδή δεν γίνονταν πολλα μαζί, μάζευα λίγα κάθε μέρα και τα φύλλαγα στο ψυγείο. Μετά από 3-4 μέρες που δεν άντεχαν άλλο και είχαν μαζευτεί αρκετά, τα έκανα μαρμελάδα, γλυκό κλπ. Στο τέλος Αυγούστου, άρχισα να βάζω στην κατάψυξη και έτσι έχω κάμποσα. Έτρωγα και μερικά, μη νομίζεις! χαχα!

    ReplyDelete
  27. thanks for letting us all play in this game - it was fun to get to know you and your cooking through it!

    ReplyDelete
  28. Maria, I enjoyed it too!!! Thanks!

    ReplyDelete