Sunday, November 29, 2009

Μπαζάρ Δρόμων Ζωής

Η ώρα για το μπαζάρ των Δρόμων Ζωής πλησιάζει. Στις 12 και 13 Δεκεμβρίου, το μπαζάρ ανοίγει τις πόρτες του. Τι μπορούμε να κάνουμε; Κατ' αρχήν να φτιάξουμε κάτι και να το στείλουμε! Αν δεν προλαβαίνουμε να φτιάξουμε κάτι, ας κάνουμε κάτι πιο εύκολο, ειδικά εσείς που μένετε στην Αθήνα: Πηγαίνετε εκεί για να αγοράσετε τα σπιτικά καλούδια που πωλούνται εκεί. Αν θέλετε δε, να πετύχετε καλές γκουρμεδιές, η συμβουλή μου είναι να πάτε Σάββατο πρωί. Αν δεν καταφέρετε να πάτε σ' αυτο, πηγαίνετε σε όποιο άλλο μπαζάρ μπορείτε, μέρες που έρχονται. Αν θέλετε να δείτε μερικά από τα καλούδια που πουλούσαν πέρυσι στο μπαζάρ, κάνετε κλικ εδώ.


Ελπίζω να καταφέρω να πάω και φέτος. Επειδή όμως τρέχουν εξελίξεις ευχάριστες για μένα, που σύντομα θα μάθετε, ίσως να μην μπορέσω. Γι' αυτό θέλω μια χάρη. Μήπως υπάρχει κάποια από τις γνωστές φίλες, που θα πάει στο μπαζάρ και έχει τη δυνατότητα να πάει στο Κτελ Κηφισού 1-2 μέρες πριν το μπαζάρ; Σε περίπτωση που δεν μπορέσω να πάω, θα ήθελα να στείλω κουλούρες με το Κτελ. Μήπως υπάρχει κάποια που μπορεί να βοηθήσει σε περίπτωση που δεν τα καταφέρω και να τις παραλάβει; Αν υπάρχει, ας επικοινωνήσει με το email μου για να πούμε τις λεπτομέρειες. Ευχαριστώ!

4 comments:

  1. Εύχομαι αυτό που περιμένεις για σένα να είναι το καλύτερο.Πολύ θα ήθελα να σε δω εκείνες τις μέρες αλλά αν αυτό δεν είναι δυνατόν....
    Είμαι στη διάθεση σου πάντως να παραλάβω τα καλούδια σου.
    Αν κι όλα τα πράγματα και φέτος είναι εξαιρετικά μιας και το παρακολουθώ το θέμα από κοντά ελάτε πρωί πρωί του Σαββάτου για τα καλύτερα!!
    Φιλιά και καλή Κυριακή

    ReplyDelete
  2. Ξανθή ευχαριστώ πολύ! Και για σένα εύχομαι τα καλύτερα. Ελπίζω κι εγώ να καταφέρω να τα πούμε από κοντά και μάλιστα στο μπαζάρ.
    Ευχαριστώ για την πρόθεση βοήθειας. Εύχομαι να μην χρειαστεί και να τις φέρω μόνη μου, αλλά αν χρειαστεί θα σε έχω υπόψη και ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  3. Κική μου, τα είπαμε εφόσον κ.λπ. κ.λπ. είμαι διαθέσιμη. Ακους Ξανθή μου;
    Για τα ευχάριστά σου εύχομαι το συντομότερο τα καλύτερα και περιμένω να συμμετάσχω.
    Για να δω ποιον θα φέρω πρωί πρωί στο μπαζάρ να μου ψωνίσει γιατί οι εθελοντές είμαστε στην απέξω. Ψωνίζουμε πάντα στο τέλος της Κυριακής.

    ReplyDelete
  4. Νουνού μου ευχαριστώ! Τα ευχάριστα στα έστειλα ήδη με μειλ. :-) Πολύ άδικο για τους εθελοντές αυτό, αλλά καλά σας κάνουν για να ψωνίζουμε εμείς! Χαχαχα!

    ReplyDelete