Monday, November 9, 2009

Ψωμί με προζύμι και 3 αλεύρια

Για το ψωμί με προζύμι έχω ξαναμιλήσει στο παρελθόν. Φέτος το καλοκαίρι, ή για να ακριβολογήσω, από το Πάσχα και μετά, πειραματίστηκα πάρα πολύ με προζύμι και αναθεώρησα μερικές απόψεις που είχα. Για παράδειγμα, έλεγα ότι όταν το αλεύρι μας είναι βαρύ (ολικής, κρίθινο κλπ) χρειάζεται λίγο πιο πολύ προζύμι. Τελικά, καταλήγω πια, ότι δεν έχει και μεγάλη σημασία αυτό. Το προζύμι θα κάνει τη δουλειά του έτσι κι αλλιώς. Επίσης, αποδείχτηκε πόση μεγάλη αντοχή έχει στο ψυγείο το προζύμι. Κράτησα προζύμι πάνω από μήνα στο ψυγείο, αφού το είχα χρησιμοποιήσει και ανανεώσει πολλές φορές, χωρίς να το καλύψω με λάδι και αυτό ξαναγεννιόταν όταν το έβγαζα από το ψυγείο και το ξαναζωντάνευα με λίγο χλιαρό νερό και αλεύρι. Το προζύμι τελικά έιναι ένα μαγικό υλικό, πολυαγαπημένο και το ψωμί που έχει προζύμι, δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο ψωμί. Ξέρω ότι αυτό το ποστ, θα πονέσει τη Ραλού (χεχε) αλλά εύχομαι μία μέρα, να φτιάξουμε μαζί ψωμί με προζύμι και να καταφέρεις επιτέλους να έχεις προζυμένιο ψωμάκι από τα χεράκια σου!

Ψωμί με προζύμι και 3 αλεύρια
Υλικά
200 γρ. προζύμι
200 γρ. αλεύρι κρίθινο
200 γρ. αλεύρι καλαμποκίσιο
200 γρ. αλεύρι κίτρινο για ζύμωμα
1 και 1/2 κούπα χλιαρό νερό
Επιπλέον:
200 γρ. αλεύρι κίτρινο για ζύμωμα
1 κ. σ. ζάχαρη
1/2 κ. σ. αλάτι
1 κ. σ. λάδι
1/4 κούπας χλιαρό νερό

Εκτέλεση
Αναλιγώνουμε το προζύμι με μισή κούπα νερό.
Προσθέτουμε το κρίθινο και το καλαμποκίσιο αλεύρι.
Ζυμώνουμε για μερικά λεπτά.
Συνεχίζουμε το ζύμωμα, προσθέτοντας ακόμα μία κούπα νερό και τα 200 γρ. κίτρινο αλεύρι. Ζυμώνουμε 15-20 λεπτά.
Τυλίγουμε το ψωμί με πετσέτα και κουβέρτα και το αφήνουμε να φουσκώσει για 6-8 ώρες.
Την επόμενη μέρα, προσθέτουμε το υπόλοιπο αλεύρι, τη ζάχαρη, το αλάτι και ζυμώνουμε για 5-10 λεπτά.
Προσθέτουμε λίγο από το νερό. Δεν το προσθέτουμε όλο μαζί γιατί μπορεί να μην χρειαστεί. Αν βάλουμε πολύ νερό, το ψωμί θα απλώσει κατά το φούσκωμα. Αν βάλουμε πολύ νερό, είναι καλύτερα να περιορίσουμε τη ζύμη μέσα σε ταψί στο μέγεθος περίπου του ψωμιού.
Προσθέτουμε και το λάδι και ζυμώνουμε για άλλα 10 λεπτά ακόμα.
Στρώνουμε αντικολλητικό χαρτί σε ταψί, κάνουμε μια μπάλα τη ζύμη και την τοποθετούμε στο ταψί.
Αφήνουμε 2-3 ώρες να φουσκώσει.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς και ψήνουμε για μία ώρα σε πάνω-κάτω αντιστάσεις.
Όταν το βγάλουμε από το φούρνο, το αφήνουμε σε σχάρα να κρυώσει. Το διατηρούμε, αφού κρυώσει, κλεισμένο σε πάνινη ή πλαστική σακούλα φαγητού.

Αυτό το ψωμί είναι ιδανικό για τους λάτρεις του καλαμποκίσιου ψωμιού, γιατί ή γεύση του καλαμποκίσιου αλευριού είναι έντονη. Είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες λόγω του κρίθινου αλευριού και έχει τη νοστιμάδα του ζυμωτού ψωμιού με προζύμι.

35 comments:

  1. Κικί ένα μεγάλο μπράβο για την προσπάθεια σου να δείχνεις στο κόσμο πόσο εύκολο και υγιεινό είναι να φτιάχνει το δικό σου ψωμί με προζύμι. Παλιότερα έφτιαχνα προζύμι με νερό από ρεβίθια ή κομμάτια μύλου, είναι πολύ καλοί ενεργοποιητές και δίνουν ξεχωριστό άρωμα. Τώρα θέλω να φτιάξω με Kefir, αλλά να δω πότε θα αξιωθώ να παραγγείλω τους σπόρους…

    ReplyDelete
  2. Με επηρέασες τόσο πολύ που εχω την μυρουδιά του φρέσκου φωμιού και αρχισα να σκέφτομαι πως θατανε ζεστό με λίγο τυράκι.....
    Θάθελα όμως την γνώμη σας περι του προζυμίου μια και για μένα ζυμώνει ο αρτοπαρασκευαστής.Ρωτάω λοιπόν γιατι δεν εχω δεί σε καμία συνταγή για αρτοπαρασκευαστή να χρησιμοποιούν προζύμι.Μπορώ να κάνω ψωμι βάζοντας όλα τα υλικά που δίνεις και αντι μαγιάς το προζύμι: Αν εχεις κάποια εμπειρία στο θέμα ή κάποιος φίλος άλλος θα το εκτιμούσα να μου απαντούσατε.
    Ευχαριστώ
    Θεολόγης

    ReplyDelete
  3. Εγώ του ζυμώμζτος ως γνωστόν δεν είμαι και πολύ!! Αλλά μια φετούλα από το μυρωδάτο σου Κική μου θα την έπαιρνα!

    ReplyDelete
  4. Πολύ ωραίο το ψωμάκι σου Κικί, μοσχομύρισες όλη την γειτονιά.
    Καλή εβδομάδα.

    ReplyDelete
  5. Θόδωρε καλημέρα. Ξέρω ότι κι εσύ φτιάχνεις ψωμί! Μπράβο σου!
    Σχετικά με το ψωμί από ρεβύθια. Έκανα και μ΄ αυτό πολλά πειράματα με 2 διαφορετικούς τρόπους. Θα ήθελα όμως να το συζητήσουμε. Χρησιμοποίησες μόνο τον αφρό, μόνο το νερό τους ή έλιωσες και τα ρεβύθια; Είναι ενδιαφέρον! Με κομμάτια μήλου ενοείς; Δε το έχω ξανακούσει. Μάλλον το όξινο του μήλου προκαλεί διόγκωση. Πολύ ενδιαφέρον! Ούτε με κεφίρ έχω δοκιμάσει ποτέ, άσε που μέχρι πρόσφατα κεφίρ εδώ δεν υπήρχε. Όσο για σπόρους, ούτε γι΄αυτό μην το πεις στη Ζάκυνθο!

    Θεολόγη καλωσήρθες. Συζητήσεις σαν τα θέματα που έθιξες εσύ και ο Θόδωρος με ενδιαφέρουν πολύ! Λοιπόν, έχω δοιμάσει να φτιάξω ψωμί στον αρτοπαρασκευαστή με προζύμι. Μάλιστα τα πειράματα τα κάναμε σε μια φίλη μου, γιατί εγώ τον δικό μου, σχεδόν δεν τον χρησιμοποιώ πια. Σύμφωνα με το αλεύρι που θα βάζαμε, υπολογίσαμε το προζύμι (θέλει το 1/4 του αλευριού). Όμως, πάντα υπάρχει ο φόβος μια μεγάλης διόγκωσης και ξεχυλίσματος, οπότε πειραματίζεσαι 2-3 φορές. Τι πρόβλημα υπάρχει με τον αρτοπαρασκευαστή και το προζύμι: το προζυμένιο ψωμί, θέλει πολλές ώρες φούσκωμα (ανάπιασμα και φούσκωμα), ενώ ο αρτοπαρασκευαστής, φουσκώνει το ψωμί σε συγκεκριμένο χρόνο. Οπότε το ψωμί γίνεται λίγο λειψό. Νόστιμο, αλλά δεν φουσκώνει πολύ όσο θα φούσκωνε με τη μαγιά. Θα σου πρότεινα να κάνεις το εξής: Μαζί με τα υλικά που θα βάλεις, να αφαιρέσει λίιιιιιγη μαγιά και να βάλεις 1-2 κουταλιές προζύμι. Την επόμενη φορά, πρόσθεσε περισσότερο, μέχρι να έχεις μια γεύση που θα θυμίζει προζυμένιο ψωμί. Να έχει λίγη από την ξινάδα του προζυμιού, αλλά να μη χάσεις και το φούσκωμά του. Περιμένω αποτελέσματα!

    Λίλα και Λίνα, ελάτε να σας κεράσω!

    ReplyDelete
  6. Κική μου, ξέρεις την λατρεία μου στις ζύμες (και την τεμπελιά μου που με οδηγεί στον αρτοπαρασκευαστή...) Το προζύμι είναι ζωντανός οργανισμός! Μπορούμε να το βλέπουμε σαν "πρωτόγονο" πετ...

    Στην συζήτηση που άνοιξε ο Θεολόγης, θα ήθελα να σημειώσω ότι, στα μαγαζιά με τα βιολογικά τρόφιμα υπάρχει σκόνη προζυμιού. Η συσκευασία έχει οδηγίες χρήσης. Το ψωμί που ετοιμάζεται είναι πολύ καλό, κατά την γνώμη μου.
    Στον αρτοπαρασκευαστή "αυτόματα" καλό ψωμί με προζύμι δεν έχω πετύχει (όπως πολύ σωστά σημειώνει και η Κική). Αν όμως βάλεις στον αρτοπαρασκευαστή, στο πρόγραμμα της ζύμης, το ζυμάρι που έχει ετοιμαστεί με το παραδοσιακό προζύμι και αλεύρι, θα ζυμώσει η μηχανή και θα φουσκώσει το ζυμάρι, αρκεί (όπως λέει και η Κική) η ποσότητα της ζύμης να είναι όση μπορεί να επεξεργαστεί ο αρτοπαρασκευαστής. Μετά μπορείς να βγάλεις το ζυμάρι και το ψήσεις στον φούρνο (αφού το σχηματίσεις, το αφήσεις να ξαναφουσκώσει στο ταψί, το χαράξεις κλπ) γιατί, εκτός από το θέμα του φουσκώματος, δεν μπορώ να σκεφτώ παραδοσιακό ψωμί με προζύμι ψημένο σε σχήμα χοντρού τούβλου!

    ReplyDelete
  7. Καλημέρα Κικήηηηη!!!!!!
    Δεν έχω δοκιμάσει να φτιάξω ψωμί με προζύμι ακόμα! Αλλά επειδή πολύ το λιγουρεύομαι, λέω να το προσπαθήσω κατά τα Χριστούγεννα που θα έχω και μπόλικο χρόνο για ξόδεμα!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete
  8. το ψωμί με προζύμι είναι ονειρεμένο !!
    μπραβο Κικίτσα για την παρουσίαση και το αναλυτικό ποστ!!! πολύ ωραίο!!!

    καλή εβδομάδα

    ReplyDelete
  9. Το λάτρεψα αυτό το ποστ σου! Να είχα και μια φέτα ψωμάκι τώρα...

    ReplyDelete
  10. Χμμμ, θα δώσω τη συνταγή στον αχινούλι γιατί εγώ είμαι άχρηστη ;)

    Καλημέρα καλή εβδομάδα :))

    ReplyDelete
  11. Αχ, μοσχομύρισε ψωμάκι! Ωραία η παρουσίαση, τα καταλάβαμε όλα! Τώρα αν θα το φτιάξουμε...άλλο θέμα:ΡΡ

    ReplyDelete
  12. Και εγω οσες φορες εχω φτιαξει ψωμι με πολυσπορο αλευρι ,παντα φουσκωνε με ιδια ποσοτητα μαγιας(προζυμη)Και παντα το ιδιο αποτελεσμα, νοστιμο!

    ReplyDelete
  13. ψωμάκι ζυμωτό να είναι και ας είναι με ότι αλεύρι θέλει,
    εγώ το προζύμι συνήθως το κρατάω μέχρι και χρόνο, όπως έφτιαχνε η γιαγιά κι η μαμά μου, ακόμη και αν ξεχαστώ να του ρίξω μια ματιά και να το ανανεώσω κάθε 7-10 μέρες με λίγο νεράκι-αλευράκι εκείνο υπομονετικά με περιμένει, τσιμουδιά δε βγάζει το καημένο, ούτε χαλάει ευκολα στο ψυγείο, θα πρέπει να το ξεχάσει κανείς κανένα 3μηνο για να τον εκδικηθεί!!!!!

    άλλη γεύση έχει το ψωμάκι με προζύμι κακά τα ψέματα, άσε που μας δίνετε η ευκαιρία να παίξουμε, σα μικρά παιδιά που είμαστε!!!!!!

    ReplyDelete
  14. Ήρθα κι εγώ, ψωμί δεν τρώμε από φούρνο εδώ και 10 χρόνια, ζυμώνω με αρτοπαρασκευαστή αλλά τα τελευταία χρόνια ακολουθώ τη μέθοδο της Αγγελικής το βγάζω και το βάζω σε ταψί ή φόρμα κι αφού φουσκώσει το ψήνω.
    Θα δοκιμάσω να κάνω και με προζύμι ή αυτό που λέει η Αγγελική.

    ReplyDelete
  15. Μερικες διευκρινιστικες ερωτησεις
    -Αναλιγωνουμε=ανακατευουμε;
    -Ο φουρνος μας εχει ενα προγραμμα που φουσκωνει τη ζυμη, μπορω να το βαλω εκει και να μην βαλω τις κουβερτες και τα παπλωματα;
    Και αν κανω αυτο πρεπει να περιμενω την επομενη μερα οπως λες ή να συνεχισω κατευθειαν τη διαδικασια;
    Ή θελει οπωσδηποτε δυο μερες;

    ReplyDelete
  16. Κική καλησπέρα και χρόνια πολλά αν γιόρταζες χθες!
    Ψωμί στο σπίτι έχω φτιάξει στο παρελθόν με μαγιά, δεν μπορώ να πω ότι βγήκε πολύ πετυχημένο. Η συνταγή σου με το προζύμι φαίνεται πολύ καλή, αν το ψήσουμε και σε φούρνο με ξύλα θα πρέπει να γίνεται τέλειο!

    ReplyDelete
  17. Αγγελική, συμφωνώ σε όλα. Να σημειώσω ότι δεν ήξερα πως υπάρχει προζύμι σε σκόνη (!!!)και γέλασα πολύ με το παραδοσιακό ψωμί με προζύμι ψημένο σε σχήμα χοντρού τούβλου! Χαχαχα!

    Τρελοτουρίστρια, τα Χριστούγεννα είναι μια πολύ καλή περίοδος να κάνεις δοκιμές ΑΝ είσαι εδώ και δεν σουρτουκεύεις! χαχα!

    Μαρία ευχαριστώ! Επίσης!

    Ρένα, να σου στείλω!

    Confused, στρώσ' τονε! χαχα!

    Biga mama, σ' αφήνει η farmville, το yoville, το ενυδρείο, το καφέ και ολα τα άλλα παιχνίδια του facebook? Δεν σ' αφήνει! Χαχα!

    ReplyDelete
  18. Πανόπτη! Ξέρεις ΚΑΙ να ζυμώνεις;;;

    Γαστεροπλήξ, η πλάκα είναι ότι το μήνα εκείνο που λέω πως έμεινε στο ψυγείο, δεν το ανανέωσα καν. Το είχα ανανεώσει πολλές φορές πριν, αλλά όχι ενώ ηταν στο ψυγελιο. Το ψωμί με προζύμι δεν συγκρίνεται!

    Ξανθή καλά κάνεις. Τουλάχιστον να έχει ωραίο σχήμα και όχι το τουβλέ του αρτοπαρασκευαστή.

    Αντώνη, αναλιγώνω, ουσιαστικά σημαίνει αραιώνω με υγρό (νερό εδώ). Αν το διατηρήσεις ζεστό σε φούρνο, θα πρέπει να είσαι σίγουρος ότι η θερμοκρασία είναι κάτω από 40 βαθμούς. Όπως και να έχει, θα κάνεις 2 φουσκωματα. Ένα με το ανάπιασμα και ένα την επόμενη μέρα με το ζυμωμα. Έχω φτιάξει ψωμί με προζύμι χωρίς το δεύτερο ζύμωμα (κατά λάθος! Το ξέχασα και συνέχισα τη διαδικασία!!! Χαχα!) και έγινε μια χαρά. Αλλά αν θες να έχει την ξυνάδα, θέλει 2 φουσκώματα.

    Dark chef, και με μαγιά γίνεται καλο. Κάτι λάθος θα σου πήγε. Αλλα το προζυμένιο και μάλιστα σε φούρνο με ξυλα, είναι το κάτι άλλο!

    ReplyDelete
  19. Deli μου,το ψωμάκι σου είναι τέλειο!Μια φετούλα ζεστή ζεστή θα την αρπάξω.Φτιάχνω ψωμάκι με δυο ή τρία αλεύρια,αλλά δυστυχώς όχι με τα χεράκια.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. Κικίτσα μου κι εγώ ως γνωστόν δεν είμαι του ζυμώματος, ευτυχώς βλέπω έχεις φτιάξει αρκετό, μια φετούλα θα μεινε και για μένα!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ReplyDelete
  22. πω πω μας ξελίγωσες!!!
    τι να πω, τα λόγια είναι περιττά, τις προάλλες έκανα χαρές που έφτιαξα κι εγώ ένα ταπεινό 'γρήγορο' ψωμάκι, καμμία σχέση, δεν συγκρίνεται το ψωμί με προζύμι όπως πολύ σωστά λες! Δυστυχώς δεν τα πάω καλά με το ζύμωμα, θα αρκεστώ να βλέπω το δικό σου και να ξερογλύφομαι !!!

    ReplyDelete
  23. Κική καλησπέρα!
    Μία τέτοια φέτα ψωμί με προζύμι αλειμμένη με λάδι και ζάχαρη ήταν το καθημερινό μας κολατσιό...όταν ήμασταν παιδιά. Δεν είχαμε ούτε κρουασάν, ούτε σάντουιτσ, ούτε κέικ!
    Είχαμε όμως όρεξη, κέφι και ζωντάνια.
    Δεν είχαμε ηλεκτρονικά παιχνίδια ούτε υπολογιστές!
    Παίζαμε στις αλάνες χωρίς να φοβόμαστε τον περαστικό!
    Ημασταν ευτυχισμένα και ευχαριστημένα ...με μία φέτα ζυμωτό ψωμί!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  24. Ελένη, φτιάχνεις με αρτοπαρασκευαστή; Δεν πειράζει! καλό είναι κι αυτό!

    Έλενα, έλα! Κάτι έμεινε!

    Μπέττυ, έλα να σε κερασω κι εσένα!

    Δήμητρα, ποιος δεν έχει ανάλογες αναμνησεις από τα παιδικά του χρόνια; Με λάδι και ζάχαρη! Έτσι ακριβώς το έτρωγα κι εγώ!

    ReplyDelete
  25. Το ζυμωμένο ψωμί με νερό από ρεβίθια λέγεται εφτάζυμο. Όχι ότι έχει ζυμωθεί εφτά φορές αλλά από παράφραση του αυτόζυμο. Δηλαδή χρησιμοποιούμε το νερό που έχει μείνει σε ρεβίθια και έχει σχηματίσει αφρό ένα είδος ζύμωσης, μικροοργανισμών. Αν δεν έχει κάνει αφρό ίσως να μην πέτυχε.
    Για το προζύμι με νερό μήλου τρίβουμε ένα ξεφλουδισμένο μήλο και το προσθέτουμε σε ένα λίτρο ζεστό νερό και το αφήνουμε μια μέρα σε θερμοκρασία δωματίου. Το σουρώνουμε και πλάθουμε με αυτό το ψωμί μας. Για τρεις μέρες αναπλάθουμε το ζυμάρι μας και προσθέτουμε όσο αλεύρι χρειάζεται αναλόγως το καρβέλι που θέλουμε να φτιάξουμε.

    ReplyDelete
  26. Ξερω και να ζυμωνω και να ανοιγω φυλλα για πιτες.Πραγμα περιεργο για εναν αντρα!

    ReplyDelete
  27. Θεόδωρε, το ξέρω περί εφτάζυμου/αυτόζυμου κλπ. Αναρωτιόμουν πώς το κάνεις, επειδή εδώ παραδοσιακά χρησιμοποιούσαν μόνο τον αφρό. Εγώ έφτιαξα και με τους 2 τρόπους. Και με τον αφρό και με το νερό των ρεβυθιών. Με το μήλο θα ήταν ενδιαφέρον αν δοκιμάσω! Ευχαριστώ!

    Πανόπτη, όντως, αν και όπως βλέπεις, το μπλογκ το παρακολουθούν ΚΑΙ άντρες και μάλιστα άξιοι μάγειροι, όπως κι εσύ άλλωστε! Μπράβο σου που ασχολείσαι πάντως! Μήπως ν' ανοίξεις κανένα μαγαζί και να συμπράξουμε; :-)))

    ReplyDelete
  28. Χα, Χα! Βλέπεις πόσες υποχρεώσεις έχω, μη παραπονιέσαι:))

    ReplyDelete
  29. E λοιπόν, αυτες οι φωτό με τις κιτρινωπές αφράτες φετούλες με έκαναν να βάλω τα κλάμματα!
    Σου έχω πει ότι σε κάτι τέτοια σε μισωωω!
    Μετά τις ανοιξιάτικες αποπτυχημένες προπάθειες μου να φτιάξω ψωμί από ενα ωραιότατο προζύμι που το καλλιεργούσα και το κανάκευα σαν τα μάτια μου... τι να πω... σηκώνω τα χέρια ψηλά!
    Τόσα ψωμιά φτιάχνω με μαγιά, ψωμιά φουσκωτά κι αφράτα σαν τα μαγουλάκια μου. Προζυμένιο ψωμί πάντως δεν έφτιαξα, παρεκτός από μερικά τουβλάκια που κάθησαν φαρδιά πλατιά στο βάθος του ταψιού και με περιγελούσαν από τον πάτο του.
    Χρησίμεψαν ως δομικά υλικά, ως φρίσμπι για τα ανήψια μου, ως αφορμή για να με περιγελάνε οι φίλοι μου... αλλά ψωμιά δεν τα έλεγες.
    Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να αποθαρρυνω κανένα από τους αναγνώστες σου Κική.
    Απόδειξη της τελειότητας της συνταγης σου οι φωτό του πόστ., απλά το προζύμι ΔΕΝ ΜΕ ΘΕΛΕΙ :(((

    ReplyDelete
  30. με το που είδα την πρώτη φώτο σκέφτηκα .... ζεστό ψωμί με προζύμι και μαρμελάδα σπιτική ....ωωωω

    ReplyDelete
  31. κάποτε ζύμωνα
    μετά, έπαθε το χεράκι μου και τα παρατησα

    μυστικό: δεν τρωω καθολου το ψωμί, ο Χρονης τρελλαίνεται!

    όμως, καποια στιγμή, θα το ξαναπροσπαθήσω
    Κική, την καλησπερα μου :))

    ReplyDelete
  32. Big mama! Σε νιώθω!! Σε λίγο θα θες βοηθό! χαχαχα!

    Ραλούκα μουυυυυυυυυυυυ! Ξέρω τι φταίει! Το βρήκα! Το ματιάζει η γάτα!!! Χαχαχα!Μα ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω τι λάθος κάνεις...Κάτι σίγουρα φταίει, αλλά δεν ξέρω τι...Η γάτα να δεις θα φταίει! ;-)

    Νατάσσα, στάκα;

    Μαριλένα, άνετα μπορώ να αντισταθώ σε έτοιμο ψωμί. Σε χειροποίητο όμως δυσκολεύομαι πολύ! Μου είχες πει για το χέρι σου, πάλι σε ποστ για ψωμί νομίζω. Ο Χρόνης το τσακίζει ε; Κι ο δικός μου χωρίς ψωμί δεν τρώει...

    ReplyDelete
  33. Κική ρίξε μια ματιά να δεις πως κουράστηκε το παιδί να φωτογραφήσει τους αλευροχαλβάδες σου,

    http://agnanta.blogspot.com/2009/04/blog-post_29.html

    δίχως λινκ παρακαλώ

    ReplyDelete
  34. no no no
    staka??
    oh no!!!!
    μια μπουκιά στακα ενα χάπι για την χοληστερίνη!

    ReplyDelete
  35. Γαστεροπλήξ, ευχαριστώ για την ενημέρωση. Τα έχω πάρει κανονικά βέβαια...

    Νατάσσα εύγε κόρη προσεχτική! Κι εγώ μαρμελάδα θα βαρούσα!

    ReplyDelete