Sunday, January 2, 2011

Κουίζ και δωράκι, για να αρχίσει καλά η νέα χρονιά!

Καλή χρονιά σε όλους! Η νέα χρονιά ξεκίνησε όμορφα, αφού περάσαμε την παραμονή της με φίλους. Με την Ασπασία λέγαμε χρόνια τώρα πως θέλουμε να περάσουμε μια φορά μαζί την πρωτοχρονιά, αλλά εμείς πάντα λείπαμε. Πέρυσι, η επιθυμία της κόρης, ήταν να είμαστε εδώ και έτσι κάναμε για πρώτη φορά πρωτοχρονιά στο σπίτι μας, μαζί με φίλους.
Φέτος, κάναμε στην Ασπασία και περάσαμε όμορφα και ζεστά, όπως πρέπει να περνάει καθένας αυτή τη μέρα.

Την επόμενη μέρα, το πρωινό ξεκίνησε εξίσου όμορφα. Αφού ήπια το καφεδάκι μου εδώ και έβαλα το φαγητό να γίνεται, μετά πήγα για καφέ στη γειτόνισσά μου. Της έκανα ποδαρικό και εύχομαι όσο καλή ήταν για μένα η περασμένη χρονιά, να είναι και γι΄ αυτή!

Το μεσημέρι, φάγαμε οικογενειακά στο σπίτι μας, μαζί με τα πεθερικά μου. Όταν κάνω τραπέζι πια, κατά κάποιο τρόπο, φίλοι βρίσκονται σ' αυτό κι ας μην είναι κοντά. Είναι κοντά, με τις λιχουδιές και τα δώρα που μου έχουν χαρίσει. Το τσάτνευ κρεμμυδιού της Νένας, ο παστουρμάς που μου χάρισε ο Βασίλης, τα μπισκότα της Νίκης από τη Σκέτη γλύκα, που κοσμούσαν το πανετόνε που έκοψε η Ασπασία, τα ασημί καραμελάκια που μου έστειλε η Μάγδα από Ολλανδία και στόλισα τα χριστουγεννιάτικα μάφινς μου, το κερί που έκαιγε στη μέση του τραπεζιού που μου χάρισε η Ρούλα για το ποδαρικό που της έκανα, οι κουραμπιέδες της Ρούλας και της Νεκταρίας, η ζαχαρόπαστα που μου έστειλε η Σοφία από την Αμερική, τα ποτήρια του λικέρ που μου χάρισε η Αγγελική, το λικέρ που μου έφερε ο Γιάννης από τη Ρόδο κλπ.



Φέτος, για πρώτη φορά, έφτιαξα μια βασιλόπιτα τσουρέκι, την οποία στόλισα με αμυγδαλόπαστα (επικάλυψη) και ζαχαρόπαστα (στολίδια). Για πρώτη φορά έγινε καλή, νομίζω πως μπορεί με μικρές αλλαγές να γίνει ακόμα καλύτερη, αλλά το γεγονός οτι λείπει ήδη η μισή, μάλλον αποδεικνύει ότι ήταν όντως καλή!

Πέρυσι, η χρονιά μου ξεκίνησε καλά. Ήμασταν όλοι υγιείς-πολύ σημαντικό και ένα απλό γεγονός, μου έδωσε χαρά. Με το που μπήκε η νέα χρονιά, κέρδισα ένα βιβλίο από το μπλογκ της Πέννυς. Παρόλο που ήταν τόσο απλό αυτό που έγινε, το θεώρησα καλό σημάδι για τη νέα χρονιά, μια και σπάνια κερδίζω οτιδήποτε. Η χρονιά κύλησε καλά και αν εξαιρέσουμε την μεγάλη ταλαιπωρία του καλοκαιριού με τον πεθερό μου, κατά τ΄ άλλα, ήταν μια καλή χρονιά για μένα και την οικογένειά μου.

Έτσι, φέτος, λέω να αρχίσω τη χρονιά, χαρίζοντας με το πρώτο ποστ του 2011 ένα δωράκι, ευχόμενη σε όλους σας, αλλά και σ αυτόν που θα το κερδίσει, να έχει την ίδια καλή χρονιά που είχα κι εγώ πέρυσι. Για να συμμετέχετε στην κλήρωση, αρκεί να απαντήσετε στην εξής ερώτηση:

Τι λικέρ πιστεύετε ότι περιέχουν αυτά τα ποτήρια;

Προσπαθήστε να μαντέψετε τι μπορεί να περιέχουν. Σαν οδηγό, θα έχετε μόνο το χρώμα τους και το χιούμορ σας, αφού δεν μπορείτε να τα μυρίσετε ή να τα γευτείτε για να κρίνετε. Έτσι για να σας προκαλέσω, σας λέω ότι είμαι σίγουρη ότι δεν θα τα βρείτε!!! χαχα!

Μπορείτε να πάρετε όλοι μέρος στο κουίζ, ανεξαιρέτως αν έχετε το βιβλίο ή όχι. Οι έχοντες το βιβλίο, παρακαλούνται να μην απαντήσουν σωστά, αφού η απάντηση υπάρχει μέσα, άρα θα θεωρηθεί σκονάκι! Χαχα! Αφήστε ό,τι σχόλιο θέλετε, αν απλά θέλετε να πάρετε μέρος. Όλα τα σχόλια θα μπουν στην κλήρωση και σε περίπτωση που υπάρχουν διπλά, θα μετρήσουν για ένα. Τα ανώνυμα σχόλια δεν θα μπουν σε κλήρωση, διότι πολύ απλά δεν θα ξέρω πού να στείλω το δώρο!
Το κουίζ θα τρέχει από τώρα, μέχρι την Πέμπτη 6 Ιανουαρίου στις 12 τη νύχτα. Την Παρασκευή, λίγο μετά τα μεσάνυχτα, θα ανακοινωθεί η σωστή απάντηση και ο νικητής.

Όπως ξέρετε, σημασία σ΄ αυτά τα παιχνίδια δεν έχει ούτε η σωστή απάντηση, ούτε το έπαθλο, αλλά η διάθεση να παίξουμε και να αστειευτούμε.

Ο νικητής θα κερδίσει....τι άλλο; Ένα διακοσμητικό μπουκάλι, για να βάλει το λικέρ που θα φτιάξει!

42 comments:

  1. Καλή Χρονιά!!!!Με Υγεία και Προκοπή!!
    Στην τύχη λέω ότι είναι μανταρίνι και κανέλα άλλωστε παιχνίδι κάνουμε!!
    Πολλά φιλιά.

    ReplyDelete
  2. καλημερα και χρονια πολλα
    το ενα ειναι λιμοντσελο και το αλλο λικερ μηλου!!!

    ReplyDelete
  3. To ένα είναι περγαμόντο..!
    και το άλλο βερίκοκο.. λέω!

    Μιά πολύ πολύ γλυκιά χρονιά με εσάνς αμυγδάλου σου εύχομαι, και να συνοδεύεται από τούρτα μον μπλαν των αγγέλων!

    ReplyDelete
  4. Στην τυχη (γιατι πανε χρονια που εκανα σκονακι και δε θυμαμαι πως γινεται) θα πω κουμ κουατ και το αλλο κατι που περιεχει λεμονι.

    Καλη χρονια με υγεια και ολα τα καλα ευχομαι Κικη!
    :)

    ReplyDelete
  5. Επειδή έχω το βιβλίο και το έχω ξεσκονήσει τόοοοσο καλά και αμέσως κατάλαβα τι είναι, δεν θα πω γιατί δεν είμαι ζαβολιάρα όπως καταλαβαίνεις!!!
    Θα σου πω μόνο Χρόνια Πολλά και πάλι, Καλή Χρονιά και αν η χρονιά που πέρασε ήταν καλή για σένα, αυτή που ήρθε να είναι χίλιες φορές καλύτερη!!!

    Τώρα που καλόμαθα, το καινούριο βιβλίο πότε βγαίνει??? χαχα

    Πολλά φιλιάααααααααααααα

    ReplyDelete
  6. Παίζω, παίζω!
    Από τα χρώματα θα πω
    Λιμοντσέλο και Τεντούρα!
    Καλή χρονιάααα!!!
    Βάνα

    ReplyDelete
  7. Καλώς σας βρήκα και καλή χρονιά!

    ..χμ...θα έλεγα ότι τα ποτήρια περιέχουν ελαιόλαδο και ξύδι..!

    :-)

    ReplyDelete
  8. ΤΟ λικερ ξερω ποιο ειναι αλλα καθως ειμαι διαβασμενη θαναι αδικο να το πω απο τωρα. Νενα

    ReplyDelete
  9. Καλή χρονια με υγεία υπεροχες συνταγες και μπολικα λικεράκια!!!
    Λοιπον... εμεις λέμε:
    Το αριστερό λικερ είναι Μπανάνα με δυο σταγόνες ανανά, λίγο λεμόνι, μαντζούράνα και μια δόση τσιτσιμπύρα!!
    Το δεξί μας δυσκόλεψε κάπως αλλα στο τέλος ήταν πολυ ευκολο να βρουμε οτι είναι βερυκοκο/γιαρμα/μουσμουλο/δαμασκινο λικέρ με άρωμα κυμινου!!!

    ReplyDelete
  10. Mπανανα και πικραμυγδαλο!!!

    Καλη χρονια!

    ReplyDelete
  11. Πως να κάνω σκονάκι, αφού ακόμη δεν πήρα τα "λικεράκια".
    Υποθέσεις, ναι!
    Το αριστερό είναι αρκετά σκούρο για λιμοντσέλο, έχει όμως σκούρο φόντο.
    Το δεξιό κάτι με κανελλογαρύφαλο μου "μυρίζει" και είναι πιό ανοικτόχρωμο από τεντούρα, αλλά έχει ανοικτό φόντο.

    Πως τα καταφέρνεις πάντα και με παρασύρεις στο "Gambling", δεν μπορώ να το καταλάβω!

    ReplyDelete
  12. Καλή χρονιά Κική μου, νόστιμη και μυρωδάτη σαν τις λιχουδιες σου να είναι εύχομαι!!!Η βασιλόπιτα σου μούρλια!!!
    μπανάνα και μήλο μήπως το λικέρ??
    φιλιά

    ReplyDelete
  13. Καλή χρονιά Κική .
    Να είναι κι αυτή μια καλή χρονιά για σένα και την οικογένειά σου.

    Λοιπόν εγώ λέω ότι είναι λικέρ μπανάνα και λικέρ μανταρίνι.

    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  14. ΚΙ ΕΓΩ, ΚΙ ΕΓΩ..... ΑΡΧΙΚΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ!!!! ΛΟΙΠΟΝ ΑΣ ΠΑΙΞΟΥΜΕΕΕ.... ΤΟ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΦΡΑΟΥΛΑ Η' ΒΥΣΣΙΝΟ. ΒΑΣΙΚΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ 'ΝΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΥΣΤΙΚΟΤΑΤΑΑΑΑ!!!! ΦΙΛΙΑ ΙΩΑΝΝΑ (οχι κινεζα αυτη τη φορα!!!)

    ReplyDelete
  15. Καλή χρονιά Κική μου! Σου εύχομαι η φετεινή να είναι ακόμα καλύτερη από την περισυνή! Όσο για τα λικεράκια, λέω ότι είναι μπανάνα και τεντούρα (αν και σίγουρα δεν είναι, μιας και είπες πως δε θα τα βρούμε χαχα)

    ReplyDelete
  16. Μα τι το ψαχνετε!!!!δεν το βλέπετε?? μπανανα και τεντουρίτσα!!!! Καλη χρονιά!!!
    Μαρια Μ.

    ReplyDelete
  17. Καλή και ευλογημένη Χρονιά σε όλους!!!
    Ετσι με εκπλήξεις να είναι η νέα χρονιά και να φύγει η παλιά! Λοιπόν νομίζω ότι είναι κυδώνι και ρόδι! Ελπίζω να κέρδισα!!! χα χα! Φιλιά Πρωτοχρονιάτικα!!!

    Ηλίας www.m2f.gr

    ReplyDelete
  18. Καλή χρονιά Κική!!! Με υγεία, ευτυχία, αγάπη και πραγματοποίηση ονείρων!!!
    Εγώ δεν θα απαντήσω... Θα ήταν άδικο άλλωστε, γιατί έχω το βιβλίο και ξέρω ποια είναι.χαχαχαχαχα
    Την καλημέρα μου σε όλους και όλες!!!

    ReplyDelete
  19. Καλή χρονιά γεμάτη υγεία, αγάπη και ευτυχία, γέματη δημιουργία!!!!

    Με την λίγη φαντασία που διαθέτω, υποθέτω ότι είναι λικέρ ανανά και λικέρ κεράσι.

    Φιλιά πολλά από Πάτρα

    Ανθή

    ReplyDelete
  20. Καλή χρονιά με χρώματα κι αρώματα!
    Ακτινίδιο και κράνο !!!!

    ReplyDelete
  21. Λικέρ πεπόνι και λικέρ καρπούζι! χαχαχα!
    Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία και πολλά πολλά βιβλία!

    Φιερούλα

    ReplyDelete
  22. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑ!!!και οτι ονειρεύεσαι,,,,επιτυχία να γινεται!!!!!!
    ...ανανας?....κανέλα????
    ΣΤΗΝ ......ΥΓΕΙΑ ΣΑς.....
    .......irida.....

    ReplyDelete
  23. Χρονια Πολλα και μια χρονια ευτυχισμενη και χαρουμενη σου ευχομαι.Να συνεχιζετε η επιτυχια της προσπαθειας σου και συ ακουραστα να μας χαριζεις ομορφες γευσεις.
    Δεν ξερω τι ειναι τα λικερακια σου αλλα θα πω στην τυχη κυδωνι και κανελλα.
    Δεν με νοιαζει τοσο αν θα κερδισω,σημασια για μενα εχει παντα η επαφη.
    Να εισαι καλα

    ReplyDelete
  24. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους!
    Θα δοκιμάσω και εγώ λοιπόν... το ένα είναι λεμόνι και το άλλο πορτοκάλι. Έπεσα μέσα;

    ReplyDelete
  25. I have the book but I wouldn't mind winning another copy! :P

    I'm looking forward to seeing how 2011 shapes your blog and other activities!

    Liz

    ReplyDelete
  26. Καλή χρονιά!!! Με υγεία και νέες ωαίες δημιουργίες!! Να σαι καλά Κική μου κι εσυ και η οικογένειά σου!! Λοιπόν, εφόσον είπες οτι δε θα τα βρούμε θα πω κάτι περίεργο..Μάλλον είναι μπανάνα και..καραμέλα!! Αν κ απο τα περιεχομενα του βιβλίου σου νομίζω οτι δεν είχα δει λικερ καραμέλα, αλλά φαντάσου και να υπήρχε..

    ReplyDelete
  27. Καλή Χρονιά Κικίτσα!
    Όμορφη, χαρούμενη και πολύ-πολύ νόστιμη!

    Τα λικέρ να είναι ας πούμε... αμύγδαλο και ρόδι; χαχα...

    Φιλιά....

    ReplyDelete
  28. Πάντα να είσαστε μαζί αγαπημένοι και χαρούμενοι !!!!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !

    ReplyDelete
  29. Kαλή χρονιά, όμορφη, αισιόδοξη με Υγεία! Αα και πολλές επανεκδόσεις βεβαίως βεβαίως!
    Τώρα τα λικέρ..Κυδώνι και Μπανάνα! Γιατί έτσι θα μου άρεσε! ;)
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  30. Deli,να το πωωωω-όχι καλέ,δεν είμαι μαρτυριάρα.

    Καλή χρονιά και γλυκιά σαν τα λικεράκια και τα σερμπέτια σου!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  31. Το νέο χρόνο εύχομαι πολλές χαρές να ζήσετε,
    τόσες πολλές που να μπορείτε
    και σ'άλλους να χαρίσετε!

    ReplyDelete
  32. τι να πω που δεν εχω ιδέα????το ενα μου μοιάζει σαν χρώμα λικερ κανέλας, και το άλλο μήλου...Αλλά ειμαι σίγουρη οτι εχω πέσει έξω!!!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙΚΗ !!!!!

    ReplyDelete
  33. Καλή χρονιά! Στην σχολή στα περισσότερα μαθήματα γράφαμε με ανοικτά τα βιβλία! Τώρα γιατί να μην μας το επιτρέπεις?
    Από την ώρα που πήρα το βιβλίο, νομίζω ότι δοκίμασα πολλά λικέρ! Χικ! Πόσα είπες ότι είναι?

    ReplyDelete
  34. Καλή χρονιά και από εδώ Κικίτσα :) Να είσαι πάντα γερή και γεμάτη χαμόγελο. Εγώ θα πω μπανάνα και τεντούρα. Φιλάκιααα

    ReplyDelete
  35. Το ένα πορτοκάλι και το άλλο το πιο ανοιχτόχρωμο ή μανταρίνι ή κυδώνι...

    ReplyDelete
  36. Καλή Χρονιά Κική!
    Επειδή κ εγώ έχω το μυρωδάτο βιβλίο σου, δεν θα κάνω σκονάκι και θα κάνω μαντεψιά, και θα πω ότι αυτά δεν είναι λικεράκια, αλλά λαδόξυδο με στυλ!!!
    Χρονια πολλά και πάντα χαρές!

    ReplyDelete
  37. Κική μου Καλή Χρονιά και ό,τι επιθυμείς. Πάντα δημιουργική, υγιής κι ευτυχισμένη. Ό,τι έφτιαξες για την Πρωτοχρονιά φαίνεται όνειρο!
    Λοιπόν, κάτσε να σκεφτώ τώρα τί λικέρ έχουν μέσα τα ποτηράκια... Χμμ, δεν έχω ιδέα. Στην τύχη θα πω, και βασισμένη στο χρώμα, όπως μας προέτρεψες, σταφύλι και φράουλα. Δεν με νοιάζει αν θα κερδίσω ή όχι, άλλωστε δε θέλω να μου στείλεις γυαλικό στην Ολλανδία το οποίο θα σπάσει σίγουρα, απλά ήθελα να παίξω!
    Φιλιά
    Μάγδα

    ReplyDelete
  38. Μια χαρά περάσατε! Έτσι όμορφα να περνάτε όλη τη χρονιά!
    Μανταρίνι και κανέλα λέω. Τι να πω που ξέρω εγώ από αυτά;

    ReplyDelete
  39. θα σου πω την αλήθεια...μόλις τα είδα δύο αγαπημένες μου γεύσεις πέρασαν από το μυαλό μου λόγω χρώματος πολύ χαρακτηριστικές!!! Μετά ξεφύλισσα και το βιβλίο από περιέργεια για να δω ποιά έβαλες γιατί ναι μεν το ξεκοκκάλισα αλλά δεν θυμόταν το έρμο το μυαλό...

    Δεν λέω λοιπόν ούτε κι εγώ...

    Καλή και γλυκιά χρονιά σαν τα τέλεια λικεράκια σου!! Ολα τα καλά του Θεού να έχεις στο σπιτικό σου, και προπάντων υγεία και αγάπη!!!
    Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  40. βυσσινο γλυκόJanuary 4, 2011 at 9:47 PM

    Λοιπον κυδώνι με λεμονι, ισα μια σταγόνα χτυπημένη από τον ηλιο την ωρα που επεφτε στο ποτηράκι και μανγκο εξωτικο με γλυκάνισο χωνευτικό, ωπα εκανε ριμα..

    ReplyDelete
  41. To βιβλιο σου που φέραμε δώρο ενθουσίασε τους πάντες στην Αθήνα!
    Τι χαρά να προσφέρεις χαρά!
    Μerci Kiki!!
    ...όσο για τα ποτηράκια... θα μπορούσαν τα βασικά συστατικά [αντί για την άλλη τους χρήση με τα οποία κάνεις πάλι θαύματα] να ήταν με κανέλλα και λεμόνι έτσι δεν είναι?!!?
    Gros Βisous!

    ReplyDelete
  42. Ευχαριστώ όλες και όλους για τα σχόλια.
    Καλωσορίζω όσους δεν έχουν ξανάρθει!
    Διασκέδασα πολύ που κανένας δεν βρήκε τι ήταν τα λικέρ (φραγκόσυκο και στα 2 ποτήρια), αλλά διασκέδασα και με μερικές απαντήσεις (πχ Benikos place, , Δύσπιστος που τον κάνω να τζογάρει, κλπ, χαχαχα!).
    Χαίρομαι που όλοι έχουμε διάθεση να παίξουμε και για τζογάρουμε! Φιλάκια σε όλους!

    ReplyDelete