Tuesday, January 11, 2011

Το βίντεο της παρουσίασης των βιβλίων μου στη Ζάκυνθο

Αφού παρακάλεσα το Χρήστο (cameraman), αφού του έταξα μελομακάρονα (που τα έδωσα τελικά αλλού), αφού του έταξα κουραμπιέδες, κουλούρες και άλλα πολλά, αφού τον απείλησα ότι θα τραβάω βίντεο μόνη μου τελικά (όπως έκανα στο Αγρίνιο, χεχε), τελικά ανέβασε το βίντεο της παρουσίασης των βιβλίων μου. Για τους βιαστικούς, εγώ εμφανίζομαι μετά το 12ο λεπτό, αλλά αν έχετε χρόνο, δείτε το όλο. Το βίντεο το βάζω για όλα τα φιλαράκια μου που είναι μακριά και που πολύ θα ήθελα και θα ήθελαν να ήταν εκείνο το βράδυ εδώ. Ήσασταν όλοι εδώ, με μηνύματα, με ευχές, με όποιο τρόπο μπορούσατε. :-) Σμουτς!

18 comments:

  1. μπράβο κικί μου !!

    είσαι καταπληκτική εύχομαι τα καλύτερα για το δευτέρο βιβλίο σου

    ReplyDelete
  2. κουκλαρα μου, είσαι μία ΣΤΑΡ...
    σε άκουσα, σε καμάρωσα και συγκινήθηκα πολύ!!
    πόσο θα ήθελα να έιμαι κι εγώ εκεί!!
    σου ευχομαι τα καλύτερα, καλοτάξιδο και σύντομα το επόμενο!!
    πολλά πολλά φιλιά!

    (αν έβλεπες τον χώρο που ζωγραφίζω, νομίζω πως θα καταλάβαινες πολλά...)

    ReplyDelete
  3. Deli,αύριο θα το δω με την ησυχία μου-δεν έχω αμφιβολία ότι είσαι εκπληκτική!

    Έλα να σε κεράσω.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  4. Καλημέρα και συγχαρητήρια πήρα και τα 2 βιβλία σου, εξαιρετικά....

    ReplyDelete
  5. Θα το δω με την ησυχία μου αλλά στην επόμενη εκδήλωση στη Ζάκυνθο θα εμφανιστώ, χτες ανακάλυψα ένα δρομολόγιο που μου άρεσε πολύ, αρκεί το καράβι σας να μην κάνει νερά!!

    ReplyDelete
  6. Συγχαρητήρια Κικί! Σου εύχομαι κάθε επιτυχία στα βιβλία σου! Είδα όλο το βίντεο και ήσουν φοβερή!

    ReplyDelete
  7. Το βίδεο το είδα.
    Το βιβλίο δεν "βλέπω" (ξέρω ότι θέλει υπομονή, όπως θέλει υπομονή ένα καλό λικέρ).
    Πήρα snapshots από το YOU TUBE και θα τα χρησιμοποιήσω στο πρώτο post, που θα κάνω σχετικά.
    Καλημέρα από Θεσσαλονίκη!

    ReplyDelete
  8. Deli,είδα το βίντεο και είχα δίκιο,δε χρειαζόταν να δω.

    Ήσουν η φίλη που ξέρω,γλυκιά,απλή,καθημερινή,καθόλου δήθεν!Μπράβο σου για όλη την προσπάθεια και σου εύχομαι πάντα επιτυχίες και...περιμένω καινούρια βιβλία.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  9. Μπράβο Κική μου και σ' ανώτερα!
    Πόσο γλυκά και όμορφα τα είπες!

    ReplyDelete
  10. Βίκυ ευχαριστώ!

    Μαριέλα μου ευχαριστώ πολύ για ολα! Θα ήθελα να δω το χώρο σου! :-)

    Ελένη ευχαριστώ!!! έφτασαααα! :-)

    friendly ευχαριστώ πολύ!!! Ελπίζω κια εύχομαι να τα χαρείς και να τα ευχαριστηθείς!

    ReplyDelete
  11. Ξανθή, ανακάλυψες ειδικό δρομολόγιο για μας Να το πεις και σε μένα!!! Εγώ πάντως θα χαρώ να σε δω εδώ!

    Καλλιτέχνη ευχαριστώ! Φιλάκια!

    Δύσπιστε, ερχεται, ερχεται! Στο δρόμο είναι! Πήρες snapshots από τ βίντεο; Χμμμ μήπως να μου το μάθεις αυτό;

    Ελένη χαίρομαι!!! Σμουάααατς!

    Πόπη ευχαριστώ! :-)))

    ReplyDelete
  12. Την άλλη φορά που θα έρθεις στην Αθήνα, κερνάω καφέ....
    αρκεί βέβαια να ΄ξέρω ότι είσαι εδώ!!!!

    ReplyDelete
  13. Παντα χαρες Κικη μου να εχεις σε ο,τι και να κανεις.

    ReplyDelete
  14. Μαριέλα, θα γίνει κι αυτό, αρκεί αν θέλουμε! Ευχαριστώ! :-)

    Δημιουργία ευχαριστω πολύ!

    ReplyDelete
  15. Κικη για αλλη μια φορα σε απολαυσα οσο κανεναν αλλον! Που να μουν και εκει!!! Παντως τα λογια σου σταζανε μελι,αγαπη προς την μαγειρικη,και προς ολο τον κοσμο που ηταν η και που δεν ηταν εκει (οπως εγω π.χ.)! Ευχομαι να τα κατοστησεις τα βιβλια σου!
    Φιλικα,θαυμαστρια Ολλανδια

    ReplyDelete
  16. Σ΄ευχαριστώ για όλα! Χαίρομαι που αποτυπώθηκε σωστά στην κάμερα αυτό που ένιωθα! Ευχαριστώ πολύ :-)))

    ReplyDelete
  17. kale posa pragmata eftiakses?!!!!
    bravo Kiki
    xairomai gia sena!
    sou euxomai toses ekdoseis
    oses kai to nisi
    se filo

    ReplyDelete
  18. Εφτιαξα πολλάααααααααααααααα!!!!
    Ευχαριστώωωωω!

    ReplyDelete