Thursday, January 6, 2011

Λικέρ φραγκόσυκο: Η απάντηση του κουίζ και η νικήτρια

Θέλω να σας πω, ότι διασκέδασα και χαμογελούσα κάθε φορά που έμπαινε ένα σχόλιο στο ποστ με το κουίζ. Θέλω επίσης να σας πω ότι δεν τα βρήκε κανένας και ευχαριστώ που έπαιξαν όσοι έχουν το βιβλίο αλλά δεν έδωσαν το παραμικρό στοιχείο! χεχε! Μ΄ αρέσει που παίζουμε έτσι.

Διάλεξα τη συγκεκριμένη φωτογραφία με τα λικέρ, γιατί ήμουν απόλυτα σίγουρη ότι δεν θα πήγαινε κανενός το μυαλό ότι πρόκειται για τα ίδια λικέρ! Ήταν παραπλανητική και η ερώτησή μου άλλωστε, για να μην το καταλάβετε.


Στα 2 ποτήρια, υπάρχει το ίδιο λικέρ. Λικέρ φραγκόσυκο. Το φραγκόσυκο κάνει ένα καταπληκτικό λικέρ! Ούτε εγώ το περίμενα ότι θα κάνει τόσο καλό λικέρ. Συνήθως, τα γλυκά καλοκαιρινά φρούτα (βερύκοκο, νεκταρίνι, ροδάκινο), δεν κάνουν σπουδαία λικέρ. Βέβαια, αυτή είναι υποκειμενική άποψη και λογικό είναι να έχω κι εγώ τις αδυναμίες μου σε συγκεκριμένα λικέρ.

Όταν έφτιαχνα το λικέρ φραγκόσυκο, εκχύλιζα τα φρούτα μέσα στο σπίτι, παρόλο που ήταν καλοκαίρι. Το λικέρ είχε πάρει ένα υπέροχο πορτοκαλί χρώμα, κάπως σαν αυτό της φωτογραφίας που εικονίζεται δεξιά. Τις τελευταίες μέρες της εκχύλισης, αποφάσισα να το βγάλω στο ήλιο και το λικέρ από πορτοκαλί, έγινε κατακίτρινο (το ποτήρια αριστερά)! Μια και δυο, ξεκίνησα να ξαναφτιάξω το λικέρ πάλι, με τα φραγκόσυκα που μου είχαν μείνει, εκχυλίζοντάς το αποκλειστικά μέσα στο σπίτι αυτή τη φορά. Την πρώτη φορά, χρησιμοποίησα ρούμι, αλλά τη δεύτερη χρησιμοποίησα ουίσκι, που έτσι κι αλλιώς ήταν πιο σκούρο από το άχρωμο ρούμι. Το λικέρ, κράτησε το πορτοκαλί χρώμα του αφού έμεινε σε σκιά μέσα στο σπίτι. Και στις 2 περιπτώσεις, είχε υπέροχη γεύση! Μάλιστα, ήταν από τα λικέρ που άκουσαν τις καλύτερες κριτικές στην παρουσίαση που κάναμε εδώ.

Όπως καταλαβαίνετε, όσες γνώσεις κι αν έχεις γύρω από τα λικέρ, όσα κι αν έχεις διαβάσει, η εμπειρία από τις πολλές δοκιμές, είναι αυτό που θα δώσει απαντήσεις σε απορίες και θα λύσει προβλήματα. Με δέκα χρόνια εμπειρίας πια στα λικέρ, έχω λύσει πολλές απορίες μου και όλα όσα έχω αποκομίσει, τα έχω μεταφέρει στα Λικεράκια και σερμπέτια.

Να σας πω και κάτι άλλο. Χαίρομαι που ήδη κάποιοι έχετε ξεκινήσει και φτιάχνετε λικέρ και συνταγές από το βιβλίο. Το βιβλίο, μπορεί να έχει σαν βασικό θέμα τα λικέρ, αλλά δεν έχει μόνο λικέρ και τα λικέρ δεν τα πίνουμε μόνο. Η Μαρία έφτιαξε το λικέρ κακάο και τα cupcakes με λικέρ κακάο, η painter έβαλε να γίνεται το λικέρ μανταρίνι και μετά θα φτιάξει μανταρινοτρουφάκια, αλλά εκείνο που με εντυπωσίασε πιο πολύ, ήταν ότι ο φίλος μου ο Γιάννης που ήταν ο καλεσμένος σεφ της Ηλιάστρας (του εστιατορίου στο Αγρίνιο), εκμεταλεύτηκε τα λικέρ που έμειναν από την παρουσίαση και τα συμπεριέλαβε στα πιάτα που έφτιαξε για το μενού της πρωτοχρονιάς. Η αλήθεια είναι, ότι τα λικέρ, στα χέρια ενός ειδικού, μπορούν να απογειωθούν κι εγώ ένιωσα περήφανη για τα λικεράκια μου!! Δείτε το μενού που έφτιαξε και αναμείνατε δική μου συνταγή για να δείτε πώς τα χρησιμοποιώ κι εγώ!

Οπότε, αφού λύθηκε ο γρίφος, πάμε στην κλήρωση μέσω του random.org.

Η τυχερή που κερδίζει το μπουκάλι, είναι η.....Ιώαννααααα!!! Ιωάννα μου!!! Πολύ χαίρομαι κινεζούλα μου που το κέρδισες εσύ!!! Περιμένω να ξαναέρθεις στο νησί και να πιούμε μαζί λικεράκια και όχι μόνο στις Μαριές ;-) Και μόλις τώρα συνειδητοποίησα ότι γιορτάζεις κιόλας σήμερα! Χρόνια πολλά και καλά! Να το πρώτο δωράκι για τη γιορτή σου!

Εύχομαι να είσαι τυχερή όλη τη χρονιά και πάντα στη ζωή σου! Οι υπόλοιποι, αναμείνατε νέο κουίζ μετά από λίγο καιρό!
Ευχαριστώ που παίξατε και το διασκεδάσατε όσο κι εγώ!

19 comments:

  1. Φιλενάδα είσαι και ζαβολιάρα, δηλαδή είπαμε να παίξουμε αλλά μας ξεγελάς κιόλας!!!χαχαχαχαχα
    Πολλά πολλά φιλάκια και καλούς πειραματισμούς γιατί είμαι σίγουρη ότι δεν σταματάς να πειραματίζεσαι!!

    ReplyDelete
  2. Την αλλη φορα θα κανω σκονακι, οπότε θα το βρω
    χεχεχε

    :)))

    ReplyDelete
  3. Ξανθή, να ήξερες πώς διάλεγα τις λέξεις μου προσεχτικά για να μην καταλάβετε ότι πρόκειται για ένα λικέρ! χαχα! Οι πειραματισμοί συνεχίζονται κανονικά! Φιλάκια!

    Αντώνη! χαχα! Και πιες κι ένα λικεράκι πριν απαντήσεις!

    ReplyDelete
  4. Χαχα Κική μου, εγώ την Κινέζα έκανα, αλλά υπήρχε και μια νήξη για τον αριθμό των λικέρ στο σχόλιό μου...
    Δεν μαρτύρησα όμως τίποτα... Ομερτά!

    ReplyDelete
  5. Για να δούμε;
    Μέχρι να έρθει το επόμενο κουίζ, θα είμαι σε θέση να κάνω σκονάκι;;;;
    Καλή σου μέρα!

    ReplyDelete
  6. Μου αρέσει που μαθαίνω τόσα πολλά για τα λικέρ που λατρεύω!!!
    Τα φιλιά μου

    ReplyDelete
  7. Έφαγα κι εγώ τον άμπακο τώρα τις γιορτές!! Η συνταγή μ'αρέσει τρελά, γιατί λατρεύω το μπρόκολο αλλά το στήθος κοτόπουλο ούτε να το δω...Με μπουτάκια θα το φτιάξω!!
    Με κουνουπίδι γίνεται;

    Τρελοτουρίστρια

    ΥΓ. Κι όταν είδα τον τίτλο τρόμαξα, νόμιζα ότι θα είχε κρέμα γάλακτος (την απεχθάνομαι)...αλλά τελικά είναι σούπερ!!

    ReplyDelete
  8. ΜΕ ΦΩΝΑΞΑΤΕ? ΠΑΡΟΥΣΑ!!!! ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΕΡΔΙΖΩ ΣΕ ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!!! χιχι!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΔΩΡΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ Η' ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΣΠΙΤΙ ΧΩΡΙΣ ΓΙΑΝΝΗ ΠΡΟΚΟΠΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ!!! ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΕΡΟΥΜΕ.... ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!! ΙΩΑΝΝΑ

    ReplyDelete
  9. Μπράβο στη νικήτρια!
    Δεν θα το έβρισκα ποτέέέέέέέέέέέ

    ReplyDelete
  10. Κική μου, λάβε μια... σαλάτα:
    http://anemondixtia.blogspot.com/2011/01/blog-post_07.html,

    απ την ερασιτέχνη..

    Όχι δεν πάω να σου πάρω τη δουλειά..!

    Καταθέτω τα σέβη μου στην ειδήμονα.

    Σου αφιερώνω αυτή την απλή σαλάτα που μου βγήκε σήμερα..μεσημεριάτικα.
    Αν έχεις Γιάννηδες Χρόνια Πολλά

    ReplyDelete
  11. Ε όχι... δεν πήγε το μυαλό μου, έλεγα ότι δεν το κατάλαβα επειδή είμαι άσχετη με το αντικείμενο... τουλάχιστον τώρα δεν θα αισθάνομαι άσχημα! χαχα...

    Μπράβο χρυσοχέρα, έτσι να μαθαίνουμε κι εμείς οι άσχετοι...!

    ReplyDelete
  12. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχεις kiki, με υγεία και αγάπη για 'σένα και την οικογένειά σου!!
    Και... λικεράκια και σερμπέτια να μας ποτίζεις και να μας κερνάς!!!
    :-))

    ReplyDelete
  13. Αγγελική χαχα! Ομερτά!

    Δύσπιστε, θα είσαι, θα είσαι! Στο δρόμο είναι!

    Anthivolon χαίρομαι που χαίρεσαι! :)

    Τρελοτουρίστρια, μάλλον στο άλλο ποστ πήγαινε αυτό. Το στήθος ούτε εμένα μου αρέσει, αλλά όταν είναι κομμένο σε μικρά κομμάτια, είναι καλό. Είπαμε λάιτ θα ήταν η συνταγή! Λάιτ με κρέμα γίνεται; (γίνεται σε κάποιες βέβαια).. Με κουνουπίδι, χμμμ... Γιατί όχι; Θα πρόσθεσα και μια σταλιά σάλτσα ντομάτας, αλλά όχι εσύ! χεχε!

    ReplyDelete
  14. Ιωάννα! χαχα! Μα κανένας δεν έδωσε σωστή απάντηση. Σκοπός των παιχνιδιών, είναι να διασκεδάζουμε και όχι να απαντήσουμε σωστά απαραίτητα!
    Εύχομαι να είσαι τυχερή πάντα και πολύ χαιρομαι που το κέρδισε καποια που δεν είναι μπλόγκερ απαραίτητα!

    Πόπη ήμουν σίγουρη για όλους! χαχα!

    Ρεγγίνα, είδα, είδα! Άψογη η σαλάτα. Υποκλίνομαι στην ευρηματικότητά σου!

    Μπέττυ, μα ήταν κάτι πολύ ιδιαίτερο και πονηρή επίσης η ερώτηση, οπότε, λογικό είναι να μην το βρηκες! Φιλάκια!

    Kikop ευχαριστώ! Επίσης!

    ReplyDelete
  15. Γεια σου Κική!
    Τί ωραία χρώματα τα λικέρ, μήπως να αφήσουμε τα μαγειρέματα και να το ρίξουμε στην παρασκευή ποτού;

    ΥΓ: Με γεια το νέο plugin, όμορφο και βολικό!

    ReplyDelete
  16. Καιρός είναι να ασχοληθείτε και με αυτά! :-)

    Ποιο plug in λες;

    ReplyDelete
  17. Χμμμ!!! Ναι, στην προηγούμενη ανάρτηση πήγαινε!!! Πάει! Το χασα το μυαλό μου!! Χαχα!!!
    Λικέρ φραγκόσυκο; Ενδιαφέρον!!
    Φιλιά!!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete
  18. Ιωάννα καλοτυχερή να είσαι πάντα και καλή χρονιά!!!
    Κικίτσα κάνουμε και κολπάκια, ε???
    Μόλις σήμερα αξιώθηκα να δω τι γίνεται στη μπλογκογειτονιά!!!

    Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  19. Τρελοτουρίστρια! χαχα!

    Εφη, ω γιες! ;-)
    Σας φάγανε οι γάμοι και οι φωτογραφήσεις καλέ! χαχα!

    ReplyDelete