Tuesday, January 19, 2010

Μικρή κουζίνα, Ψωμιά και ζύμες. Κυκλοφορήσαμε!

Σάββατο μεσημέρι χτυπάει το τηλέφωνο.
-Κική, ήρθε το βιβλίο σου!
-Ήρθε; Επιτέλους!
-Ήρθε και είναι κουκλί!
-Μπορώ να έρθω να πάρω ένα;
-Να έρθεις, να πάρεις δέκα!
-Έρχομαι!!!


Δέκα λεπτά αργότερα, κρατούσα το βιβλίο μου στα χέρια μου. Το δημιούργημά μου, είναι έτοιμο να βγει στον κόσμο. Τι συγκίνηση... Ό,τι και να σας πω είναι λίγο...

Από χτες το απόγευμα, το βιβλίο
Μικρή κουζίνα
Ψωμιά και ζύμες

κοσμεί τις βιτρίνες των βιβλιοπωλείων της Ζακύνθου. Κι εγώ, φουσκώνω από περηφάνεια. Δεν ξέρω γιατί είμαι πιο πολύ περήφανη: για τις συνταγές ή για τη φωτογράφηση;

Φιλαράκια μου καλά, το βιβλίο κυκλοφορεί ήδη στη Ζάκυνθο. 56 συνταγές με ψωμιά, κριτσίνια, γλυκά ψωμιά, 3 παραδοσιακές ζακυνθινές συνταγές, ζύμες και άλλα καλούδια, με τη φωτογραφική ματιά μου, είναι ήδη πραγματικότητα. Ακόμα δεν ξέρω να σας πω πού πρέπει να απευθυνθείτε όσοι το θέλετε και είστε μακριά. Σύντομα όμως, θα σας πω. Για την ώρα, μοιράζομαι μαζί σας τη χαρά μου....

Ευχαριστώ την οικογένειά μου που στήριξε αυτή την ιδέα από την αρχή, τις φίλες και φίλους που ήξεραν από την αρχή την ιδέα αυτή, με στήριξαν και με βοήθησαν στην πραγματοποίησή της, το Σπύρο Καμπιώτη και τις εκδόσεις Έντυπο, που πίστεψε στην ιδέα μου και την έκανε έργο, το Μιχάλη Γεώργιζα για την καταπληκτική γραφιστική δουλειά που έκανε, αλλά και όλους εσάς, που στηρίζετε το μπλογκ μου, το έχετε αγαπήσει και χωρίς εσάς, ίσως να μην είχε φτάσει αυτή η ιδέα να γίνει έργο. Εύχομαι να αγαπήσετε αυτό το βιβλίο, όσο το αγάπησα κι εγώ, καθώς φτιαχνόταν.

79 comments:

  1. Η πρώτη είμαι που σχολιάζω??
    Κικίτσα μου καλορίζικο!!
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα πως νοιώθεις!
    Εύχομαι να κυκλοφορήσουν πολλά πολλά ακόμη βιβλία σου!!
    Αν κατάλαβα καλά, μόνο στην Ζάκυνθο το βρίσκει κανείς??

    ReplyDelete
  2. Έλενα, εύχομαι να έχεις καλό ποδαρικό! χαχα! Ναι. Για την ώρα ξεκινάμε από εδώ και θα επεκταθούμε και στην υπόλοιπη Ελλάδα! Ευχαριστώ πολύ! Καλή επιτυχία στο παιδί!

    ReplyDelete
  3. Με προλαβε η Ελενα!!!

    Κικη ευχομαι τα καλυτερα για το βιβλιο σου, το οποιο θα ηθελα να ευχηθω επισης να ειναι το πρωτο σου εντυπο δημιουργημα.

    Φιλιά, πολυ χαρηκα!

    :)

    ReplyDelete
  4. Αντώνη, ευχαριστώ πολύ! Να είσαστε καλά!

    ReplyDelete
  5. Κικη σου ευχομαι να ειναι καλοριζικο και καλοταξιδο εντος και εκτος συνορων.Να εισαι καλα, να δημιουργεις ομορφα πραγματα.

    ReplyDelete
  6. Οταν πρωτοεγραψα σε αυτο το μπλογκ με τραβηξαν οι νοστιμες ιδεες της μπλοκγοπαρεας.Ε... δεν ηταν τυχαιο αυτο,τωρα βλεπω οτι εισαι σπουδαια οικοδεσποινα και οτι κυκλοφορησες το πρωτο σου βιβλιο, λεει πολλα.Ειναι η ανταμοιβη σου. Συγχαρητηρια απο καρδιας και ευχομαι να ακολουθησουν και αλλα βιβλια!!!

    ReplyDelete
  7. συχαρίκια εγγλέζικα σας στέλνω! ελπίζω οι σελίδες να είναι αδιάβροχες γιατί θα μας τρέχουν τα σάλια σίγουρα!:)

    ReplyDelete
  8. Καλορίζικο Κική!!! Μα, τί όμορφη έκπληξη ήταν αυτή πρωί πρωί; Εύχομαι γρήγορα να έχω τη δυνατότητα να το φυλλομετρήσω!! Και μια ενυπόγραφη αφιέρωση δε θα με χάλαγε :)
    Καλή διαδρομή να έχει και καλή συνέχεια για σένα και τα όνειρά σου...
    Φιλιά πολλά
    Καλή σου μέρα

    ReplyDelete
  9. Καλημέρα κι από μένα.
    Σας παρακολουθώ κάθε μέρα και έχω μάθει πολλά από τις υπέροχες συνταγές σας. Εύχομαι καλή επιτυχία στο βιβλίο και ανυπομονώ να μάθω πως θα το αποκτήσουμε και εμείς στην Αθήνα.
    Φιλιά πολλά Γιώτα!

    ReplyDelete
  10. Καλορίζικο Κική μου!
    Είναι σούπερ κι εύχομαι σύντομα να αρχίσεις να μας στέλνεις αντίτυπα υπογεγραμμένα βεβαίως βεβαίως! Μια καλή λύση και ασφαλής είναι η αντικαταβολή με τα ΕΛΤΑ!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. Τις ευχές τις έχω ήδη πει αλλά μια φορά ακόμη δε βλάφτει!!
    Καλοτάξιδο το βιβλίο σου με πρίμο καιρό!!!(έχετε και καράβι εσείς μην το ξεχνάμε χαχαχα)
    Η ιδέα της Λίλας πολύ μου άρεσε, δεν ξέρω πόσο κόπο έχει, αλλά το θέλω πολύ να το πιάσω στα χέρια μου αυτό το βιβλίο!!!

    ReplyDelete
  12. Και πάλι συγχαρητηρια, συγχαρητηρια. Α ξέχασα να σου πω, το βιβλιο (όπως λένε όοοοολοι οι φίλοι σου) το θέλω υπογεγραμμένο και με αφιέρωση. Φιλιά πολλά
    Τζένη

    ReplyDelete
  13. Καλορίζικο ΚΙΚΙ!!!
    Καλες πωλησεις και σε ανωτερα!!!!Πως μπορουμε να το αγορασουμε?? υπαρχει τροπος για μας που ειμαστε λιγο μακρια?

    ReplyDelete
  14. Δημιουργία, ευχαριστω πολύ! Να είσαι καλά και δημιουργική πάντα!

    Δώρα, τι όμορφα και γλυκά λόγια...Σ' ευχαριστώ! Είναι όμορφο να δένεσαι με ανθρώπους που σχεδόν δεν γνωρίζεις και σε ενώνει ένα κοινό χόμπυ! Σ' ευχαριστώ!

    Χαρτουλίνι μουυυυυ! χαχα! Αδιαβροχες δεν είναι, σκληρές για να αντέχουν όμως στις κακουχίες της κουζίνας είναι! χαχα!

    ReplyDelete
  15. Γιώργο είδες; Supriiiiiiise! Χαχα! Ευχαριστώ πολύ για όλα!

    Γιώτα, σ' ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαινα τα λέμε με ανθρώπους που μπαίνουν ήσυχα και αθόρυβα εδώ μέσα. Μέχρι να φτάσει στην Αθήνα, θα συνεννοηθώ για αποστολή με αντικαταβολή για όποιον ενδιαφέρεται.

    Λίλα, ευχαριστωωωωω, ευχαριστωωω! Από χτες τη λύση της αντικαταβολής σκέφτομαι κι εγώ για άμεση απόκτηση!

    ReplyDelete
  16. Ξανθή, την αντικαταβολή σκέφτομαι από χτες κι εγώ! Ευχαριστώ για όλες τις ευχές, απ΄όλες τις μεριές! χαχα!

    Τζένη, έφτασεεεεε! χαχα! Ευχαριστώωω!

    Benikos, θα ρωτήσω και θα μάθω! Φιλιά στα ξένα!

    ReplyDelete
  17. Συγχαρητήρια για την έκδοση. Εύχομαι να πάει πολύ καλά και να ακολουθήσουν πολλές ακόμη. Περιμένουμε να κεκλοφορήσει και στας πρωτεύουσας ώστε να καμαρώσουμε και εμείς, εκ μέρους σας, όταν το δούμε στις βιτρίνες...

    ReplyDelete
  18. Άρη, μέχρι να κεκλοφορήσει στας πρωτεύουσας, χαχα, καμαρώνω εγώ για σας για την ώρα! Ευχαριστώ πολύ!!!

    ReplyDelete
  19. Συγχαρητήρια Κικίτσα. Έχεις κάθε δίκιο να είσαι περήφανη για το δημιούργημα σου. Είμαι σίγουρη ότι θα σκίσει το βιβλίο. Περιμένουμε να κυκλοφορήσει κι εδώ. Πάντα τέτοια!

    ReplyDelete
  20. Καλορίζικο και εύχομαι να πάει καλά, να το αγαπήσει ο κόσμος και να χαίρεται τις όμορφες συνταγές σου!!!
    :-))
    Μπράβο!
    :-)

    ReplyDelete
  21. Καλορίζικο!
    Μπράβο Κική που την αγάπη σου για την μαγειρική τη προχώρησες ακόμα παραπέρα.
    Εύχομαι καλή επιτυχία στην έκδοση αυτή και πολύ σύντομα να ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες θεματικές ενότητες.

    ReplyDelete
  22. Καλη επιτυχια!!!!Σου ευχομαι πολλα βιβλια να ακολουθησουν μετα απο αυτο!

    ReplyDelete
  23. Καλορίζικοοοοοο! Καλή τύχη να έχει και να είναι το πρώτο, μιας σειράς μοναδικών βιβλίων, όπως μοναδική είσαι και εσύ!

    ReplyDelete
  24. Κική όλες μου τις ευχές για καλά ταξίδια...και νοστιμιές. Είναι πολύ συμαντικό αυτό που έκανες και δεν θα πιστεύεις στα μάτια σου για το πόσες συγκινήσεις θα πάρεις απ' αυτή τη δουλειά και πόσα καλά λόγια θα ακούσεις.Θα ήθελα αν μπορούσα όταν θα κάνεις την παρουσίαση να έρθω να σε δω.
    Πολλά φιλιά και...πολλές εκδόσεις!

    ReplyDelete
  25. Πάρε λευκό από τη ζάχαρη και το αλεύρι,καφέ από την κανέλλα,μαύρο από το πιπέρι,κίτρινο από τον κρόκο,κόκκινο από την πάπρικα,πράσινο από το μάραθο, ανακάτεψέ τα με το γαλάζιο του Ιονίου και το ξανθό ρόζ του Ζακυνθινού κρασιού και ταξίδευέ μας πάντα σε διαδρομές έμπνευσής σου όλο γεύση και άρωμα μέσα από τη μικρή σου κουζίνα...
    Καλή αρχή στο βιβλίο σου αλλά και σε εμάς στην μάχη της κουζίνας με τα ψωμιά και τις ζύμες!!

    ReplyDelete
  26. καλοριζικο, να ειναι η αρχη για κατι σπουδαιο , πολυ σπουδαιο,
    περιμενω να μου πεις απο που θα το αγορασω !φιλια πολλα παντα τετοια

    ReplyDelete
  27. ΕΥΓΕ και πάλι ΕΥΓΕ.

    Οι παλιοί εκδότες (όταν εγώ ξεκίνησα πριν 25 χρόνια να υπάρχω στους κύκλους των περιοδικών και των βιβλίων ως υπεύθυνη συνδρομών και κυκλοφορίας) λέγανε ως ευχή και στις 300 εκδόσεις και στα 30.000 χιλιάδες τεύχη!
    Από τότε τα νούμερα μπορεί να έχουν αλλάξει, αλλά η ευχή έχει πάντα την ίδια σημασία καλή μου Κική.

    Και στις 300 εκδόσεις λοιπόν.

    ReplyDelete
  28. Συγχαρητήρια Κική!!!Θα περιμένουμε να έρθει και στην Αθήνα!Να έρθεις κι εσύ να τα υπογράψεις και να σε γνωρίσουμε από κοντά!!

    ReplyDelete
  29. "Να έρθεις κι εσύ να τα υπογράψεις"

    Καλο!!!
    :)

    ReplyDelete
  30. συγχαρητηρια...και πολλες επιτυχιες!!!

    ReplyDelete
  31. Many many congratulations.. I'm waiting for further details on how the rest of us can get our copy!

    ReplyDelete
  32. Κική ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!
    Φαντάζομαι την χαρά σου και πρέπει να πετάς!
    Ελπίζω να είναι διαθέσιμο σύντομα και για μας στα ξένα :)

    Και πάλι συγχαρητήρια!!

    Μάγδα

    ReplyDelete
  33. Μπράβο! Συγχαρητήρια!
    Κα σε άλλα σου εύχομαι Κική :-)

    ReplyDelete
  34. aaa!! kale ti omorfa nea einai ayta?! kai kalogousto exwterika ....gia to mesa eimai sigourh ka8'oti fan tou blog.

    eyxomai kales polhseis kai kalh arxh sth syggrafh!!

    Miroma.

    ReplyDelete
  35. καλορίζικο!!!
    φαίνεται τέλειο, η πρώτη ματιά το δείχνει πανέμορφο και σίγουρα θα είναι!!!!!
    καλή επιτυχία και πολλές εκδόσεις

    ReplyDelete
  36. ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΕΝΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΛΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ BLOG ΣΑΣ. ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ, ΕΣΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΝΟΣΤΙΜΟΤΑΤΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΩ ΟΛΕΣ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ BLOG ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ.

    ReplyDelete
  37. Ρενάκι, ευχαριστώ πολύ για όλα!

    kikop80, ευχαριστώ πολύ! Κάτσε να σε κεράσουμε!

    Ειρήνη ευχαριστώ! Μακάρι να πάει τόσο καλά που να έχει και συνέχεια!

    kiki συνονόματη, ευχαριστώ! Κι εσύ πάντα ομορφιές να κάνεις!

    ReplyDelete
  38. Big mama, την αδυναμία που σου 'χω την ξέρεις. Σ' ευχαριστώ πολύ και εύχομαι καλή τύχη στα παιδιά σου! Φιλιά!

    Δήμητρα, δεν θα ξεχάσω το θάρρος που μου έδωσες όταν σου είπα την ιδέα μου. Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα!

    Πέννυ, μια τόσο μυρωδάτη και χρωματιστή ευχή, μόνο η δική μου Πέννυ μπορεί να έγραψε! Ευχαριστώ! Φιλάκια!

    Άσπα, ευχαριστώ! Νεότερα πολύ σύντομα!

    ReplyDelete
  39. Πηνελόπη, από το στόμα σου και στου Θεού τ΄ αυτί! Ευχαριστώ!

    Santie & Athina, παίζει και αυτή η σκέψη για μια βόλτα στην Αθήνα! Ευχαριστώ πολύ!

    Αντώνη, το σκέφτομαι καιρό τώρα επειδή ήξερα ότι ίσως δεν θα υπήρχε αμέσως στην Αθηνα!

    Pansofix, καλωσήρθες και ευχαριστώ πολύ!

    Λιζ, ευχαριστώ! Νεότερα σύντομα!

    ReplyDelete
  40. Μάγδα, πετάω ναι! Και χτες που το είδα στις βιτρίνες, έπαθα! Χαχα! Θα σε ενημερώσω! Ευχαριστώ!

    Δέσποινα, ευχαριστώ! Εύχομαι να κάνεις ένα βιβλίο με τις ωραιότατες φωτογραφίες σου!

    Miroma, έχεις ξανάρθει, σε θυμάμαι! Ευχαριστώ πολύ! Μέσα, είναι το ίδιο καλόγουστο με έξω! Να είσαι σίγουρη!

    Γαστεροπλήξ, ευχαριστώ πολυ!

    πατέρα Λυκογιάννη, ευχαριστώ πολύ! Να είσαστε καλά και ευχαριστώ γαι τις ευχές!

    ReplyDelete
  41. Να τα ξαναπω???
    να τα ξαναπώ???????????
    καλή επιτυχία, καλοτάξιδο και να τα κάνεις 100...!!!!
    εμείς στην Αθήνα πως θα το πάρουμε??

    ReplyDelete
  42. Απο καιρό παρακολουθώ το μπλόκ σου και τις υπέροχες συνταγές σου.
    Σου εύχομαι καλορίζικο και κάθε επιτυχία.

    ReplyDelete
  43. Κικη μου καλοριζικο!!!!!!! Σου ευχομαι καθε επιτυχια γιατι σου αξιζει!!!! Συγχαρητηρια!!!

    ReplyDelete
  44. κικίτσα μου καλορίζικο και καλοπούλητο !!!!

    και παλι τα συγχαρητήρια μου !!!

    ReplyDelete
  45. Ακόμα μια φορά συγχαρητήρια φίλη μου και εις ανώτερα!

    ReplyDelete
  46. kiki καλορίζικο, πολλά συγχαρητήρια!!!!!!
    Και εις ανώτερα!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  47. Ευχομαι οτι καλυτερο για σένα και το βιβλίο σου! Εύχομαι επίσης να ακολουθήσουν πολλά πολλά βιβλία έτσι για να ομορφήνει λίγο την κουζίνα μας και τη μαγειρική μας!

    ReplyDelete
  48. Ευχομαι οτι καλυτερο για σένα και το βιβλίο σου! Εύχομαι επίσης να ακολουθήσουν πολλά πολλά βιβλία έτσι για να ομορφήνει λίγο την κουζίνα μας και τη μαγειρική μας!

    ReplyDelete
  49. Κοίτα, δεν θα πάψω ποτέ να σου δίνω καλές ευχές, χρυσοχέρα Κική, αλλά αστα αυτά, φέρε πράμα και υπόγραφε αντίτυπα.
    Να είσαι γερή Κικόν μου να μας δίνεις τη χαρά σου να τη μοιραζόμαστε. ΄Αντε και στις σάλτσες.

    ReplyDelete
  50. Συγχαρητήρια!!!!Με την πρώτη ευκαιρία που θα βρεθώ Ελλάδα θα πάω στο βιβλιοπωλείο!!!

    Και εις ανώτερα :)))

    καλό βράδυ
    χχχ

    ReplyDelete
  51. Συγχαρητήρια...πάντα τέτοια και καλύτερα!!!Φιλιααα

    ReplyDelete
  52. Αφήνω κι εδώ Κική μου, στη μικρή σου κουζίνα, ολοψυχες ευχές για μεγάλη επιτυχία και καλή ...συνέχεια στα επόμενα!!!


    (κρυφά να σου πω ότι στις ζύμες δεν είμαι καθόλου καλή και το περιμένω πως και πως:)))
    Α, και να μην το πεις πουθενά ε;
    :)

    ReplyDelete
  53. Συγχαρητήρια!
    Σου εύχομαι να γίνει ανάρπαστο, σαν τις νοστιμότατες συνταγές σου!
    Με το καλό και στις μελλοντικές σου εκδόσεις!

    ReplyDelete
  54. Καλορίζικο με τις πιο θερμές ευχές μου. Με τέτοιες συνταγές είμαι σίγουρη ότι θα γίνει ανάρπαστο.
    Φιλιά.

    ReplyDelete
  55. Εύχομαι πολλές πολλές πωλήσεις ! Να είσαι πάντα καλά και να μοιράζεσαι μαζί μας όλες αυτές τις νοστιμιές του τόπου μας!
    Μπορώ να ρωτήσω αν υπάρχει τρόπος να το προμηθευτώ;

    ReplyDelete
  56. βυσσινο γλυκοJanuary 19, 2010 at 10:46 PM

    Αμποτες να βρισκομαστε σε τετοιες ευτυχιες. Ευχομαι οι γευστικες ρετσετες σου , απαλλαγμενες απο μαγειρικούς μεγαλοϊδεατισμούς-αρωματιζοντας το ζεστο καθημερινο φαγητο μας, να φτάσουν στα μαγειρια πολλων πολλων φιλων.
    Και σε άλλα πολλα μυρωδάτα βιβλιαράκια, με υγεία.

    ReplyDelete
  57. Καλορίζικο το βιβλίο σου!Από το εξώφυλλο φαίνεται πεντανόστιμο και μυρωδάτο.Μυρίζει ζεστό σπιτικό ψωμί!Οι φωτο μου θυμίζουν καλοκαίρι,ηλιόλουστες και φωτεινές.Μπράβο Κική.
    Σου εύχομαι κάθε επιτυχία με το βιβλίο σου και με το καλό να συνεχίσεις γιατί το αξίζεις.Έχεις πραγματικό μεράκι στην κουζίνα.
    Πολλά φιλιά

    ReplyDelete
  58. Νατάσσα ευχαριστωωωώ!

    Μαριέλα ευχαριστώ! Σύντομα θα σας πω!

    Πράσινη κλωστή δεμένη καλωσηρθες και σ' ευχαριστώ!

    Αλεξάνδραααα! Ευχαριστώωωω! Φιλιά!

    ReplyDelete
  59. Μαράκι, ευχαριστώ!

    Αχτίδα, ευχαριστώ! να είσαι καλά!

    Αστεράκι, ευχαριστώ πολύ!

    Πλεκτό εγκώμιο, μακάρι! Σ' ευχαριστώ πολύ!

    ReplyDelete
  60. Νένα, λες να έρθω εκεί το σκ για άμεσο αποτέλεσμα; χαχα! Ευχαριστώ!

    Και λοιπόν, ευχαριστώ πολύ! Να είσαι καλά!

    pandora, μερσίιιιι!

    Άστρια, κρατάω το μυστικό σου! σσσσ! Χαχα! Εύχομαι με το βιβλίο να γίνεις πολύ καλή με τις ζύμες! Φιλιά!

    ReplyDelete
  61. Πολύ ωραία! Καλή αρχή και εύχομαι να κάνει πολλές απανωτές εκδόσεις! Και εις το επόμενο αγαπητή μου!

    ReplyDelete
  62. ΟΛΕΣ οι επιθυμίες σου, ευχές μου!!!!
    μακάρι να έρθει και προς Σαλόνικα μεριά και θα το τιμήσουμε δεόντος :)
    (μήπως να αρχίσω τη δίαιτα απο τώρα???)
    :)

    ReplyDelete
  63. Καλοτάξιδο το πρώτο σου.
    Πως θα γίνει;
    Εμείς οι μακρινοί τι κάνουμε;
    Θέλω δύο αντίτυπα, αντικαταβολή, με κούριερ, με τα έξοδα δικά μου, έστω και χωρίς αφιέρωση(!!)
    Μέηλ στο προφίλ.
    Και πάλι καλοτάξιδο.
    Καλή σου μέρα.

    ReplyDelete
  64. Lakonika, ευχαριστώ πολύ!

    Μiss pink! Χαχα! Όπως βλέπεις, οι συνταγές μου προσπαθώ να μην είναι παχνυντικες. Τώρα αν φας όλο το περιεχόμενο του βιβλίου (που έτσι σου 'ρχεται να κάνεις από τις φωτογραφίες) τότε ναι. Άρχισε δίαιτα! χαχα! Ευχαριστώ!

    Δύσπιστε, τώρα σε λίγο θα πάω να συζητήσω με τον εκδότη το θέμα της αποστολής με αντικαταβολή, οπότε θα έχω νέα να σαςπω και πιστεύω ότι οι μακρινοί και βιαστικοί θα ικανοποιηθούν άμεσα! Ευχαριστώ πολύ!

    ReplyDelete
  65. Μπέττυ, ευχαριστώ πολύ!

    Λίνα, ευχαριστώ πολύ! Πιστεύω ότι θα σου αρέσει όταν θα το δεις!

    Ένδειξη ζωής, πιστεύω ότι το απόγευμα θα έχω να σας πω νέα για το θέμα της απόκτησης εκ του μακρόθεν. Ευχαριστώ πολύ!

    Βυσσινάκι μου γλυκό, αφού με παρακολουθείς, ξέρεις ότι οι μεγαλοϊδεατισμοί, δεν μου ταιριάζουν. Το βιβλίο είναι γραμμένο από εμένα, την Κική που όλοι ξέρετε πια πώς γραφω. Με τα tip μου, με τις φωτογραφίες μου και με τις αναλυτικότατες περιγραφές. Ευχαριστώ πολύ!

    Λιλα μου αγαπημένη, το βιβλίο και η φωτογράφηση έγινε με μεγάλη αγάπη και μεράκι. Οι συνταγές φτιάχτηκαν και φωτογραφήθηκαν πολλές φορές κάποιες από αυτές, μέχρι να έχω το αποτέλεσμα που του αξίζει. Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα!

    ReplyDelete
  66. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ!!!! σΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ!

    ReplyDelete
  67. Kiki, bravo kai syxaipeteteria gia to biblio sou! Sigoura, tha to paro otan ertho sthn Ellada fetos.

    ReplyDelete
  68. Μπράβο, Κική! Πρέπει να νιώθεις απέραντη ικανοποίηση... Να το χαρείς.
    Κάθε επιτυχία εύχομαι!
    Τι όμορφη είδηση!

    ReplyDelete
  69. Κική μου όλα σου τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα!
    Είναι πανέμορφο το εξώφυλλο και με προετοιμάζει για ένα προσεγμένο εσωτερικό!
    Το περιμένω για να δοκιμάσω τις υπέροχες συνταγές σου!
    ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  70. Καλή επιτυχία Κική μας, θα σκίσει σίγουρα, άντε να μας πεις πότε θα κυκλοφορήσει και προς τα δω μεριά!

    Βάλε μπρος και το δεύτερο σου λέω :))))

    Φιλιά!

    ReplyDelete
  71. Peter M, καλωσήρθες στη μικρή μου κουζίνα. Κάθισε να σε κεράσω! Σ' ευχαριστώ πολύ!

    Σταυρούλα ναι. Χαρά και περηφάνια! Σ΄ευχριστώ πολύ! Φιλιά!

    Αγγελική μου, σου χρωστάω πολλά και σ΄ευχαριστώ! Περιμένω πώς και πώς να το δεις απο κοντά!

    Ισιιιιιι! Χαχα! Ευχαριστώ! Μακάρι όλα να γίνουν όπως λες! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  72. Συγχαρητήρια!!!σίγουρα θα μπει στη συλλογή μου..,Θα είναι το δεύτερο με παρόμοιο περιεχόμενο,θα μου είναι πολύ χρήσιμο. Σου εύχομαι πολλές επιτυχίες'να είσαι πάντα καλά, να ακολουθήσουν και άλλα.

    ReplyDelete
  73. Ξέρεις ήδη πόσο πολύ χάρηκα! Γράφω σήμερα κι εδώ, απλώς για να υπάρχει μία ευχή ακόμα: πάντα να είσαι άξια να ζυμώνεις ψωμάκια και να πραγματοποιείς τα όνειρά σου!

    ReplyDelete
  74. Δέσποινα σ' ευχαριστώ πολύ! Μακάρι!

    Just a friend, you are not just a friend και το ξέρεις... Τίποτα άλλο δεν έχω να πω! Φιλί!

    ReplyDelete
  75. Πολλά και θερμά συγχαρητήρια!!!
    Να είναι καλοκυκλοφόρητο και να έχει επιτυχία!!!
    Και σε άλλα και πάντα δημιουργίες!

    ReplyDelete
  76. Δέσποινα ευχαριστώ! Καλή σταδιοδρομία και σε σένα!

    ReplyDelete
  77. Μπράβο!!! Μόλις το πήρα είδηση. Συγχαρητήρια!!!! Καλή επιτυχία να έχει το βιβλίο που με τόση αγάπη και μεράκι έφτιαξες!!! Αυτό είναι σίγουρο!!

    ReplyDelete
  78. Έλεν, ευχαριστώ πολύ!

    ReplyDelete