Wednesday, January 6, 2010

Ένα ηλιόλουστο βραβείο

Η Elen , η Μπέττυ, η Πανδώρα, το βιβλίο μαγειρικής, η Πηνελόπη, η Κατερίνα, η cook, η Άσπα και η dark chef μου χάρισαν βραβείο! Ευχαριστωωωωωωώ!


Με τη σειρά μου λοιπόν κι εγώ το χαρίζω σε όλους όσους διαβάζουν το μπλογκ μου, αλλά πρέπει όσοι παραλάβουμε το βραβείο:

να το αναρτήσουμε στο blog μας
να το χαρίσουμε με τη σειρά μας σε άλλα 12 blogs
να ανακοινώσουμε σε ποιά blogs το χαρίζουμε
και να αναρτήσουμε τα links αυτών των blogs

Οπότε, έχουμε και λέμε:

Στη Βίκυ για τις ωραίες δημιουργίες της
Στην Kiki για τα ωραία κοσμήματά της
Στη Luna παλιά αγαπημένη
Στη Νέλλη με τις ωραίες φωτό
Στη Dark chef για τα περίεργα που φτιάχνει
Στη Μάγδα που την ανακάλυψα τελευταία
Στην Άστρια με το ωραίο της μπλογκ
Στην Αναΐς που μαγειρεύει κι αυτή
Στο Ξωτικό για τις κόντρες μας στις φωτό!!!
Στην Αγγελική Ν σταθερά αγαπημένη
Στην Και λοιπόν; E allora? που μαγειρεύει πολύ ωραία
Στη Νίκη με τις ωραίες της δημιουργίες

Ήθελα επίσης να πω, ότι στης Μπέττυς το μπλογκ είδα καινούρια μαγειρικά μπλογκ και πολύ χάρηκα. Έχουμε γίνει πολλές τελικά και είναι ωραίο να ανταλλάσσουμε ιδέες. Επίσης, να καλωσορίσω το βιβλίο μαγειρικής και την Κατερίνα και να τις ευχαριστήσω που μου χάρισαν βραβειάκι ενώ δεν τις γνώριζα μέχρι σήμερα. Τα μπλογκ που διάλεξα, τα διάλεξα με δυσκολία γιατί είναι τόσα πολλά που μου αρέσουν και προτίμησα ως επί το πλείστον καινούρια μπλογκ, για να μπουν κι αυτά στο παιχνίδι!

21 comments:

  1. Κικι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο
    Αλλά μου βάζεις δυσκολα που να το δωσω που σας αγαπαω ολους ?

    Καλό βραδυ

    ReplyDelete
  2. Χαιρομαι για την γνωριμία μας με αφορμη το βραβειο. Ο,τι καλύτερο για την νεα χρονια.
    Επισης σε ευχαριστω για το μηνυμα σου οσον αφορά τα προβληματα με τα σχολια στο blog μου. Νομίζω τωρα εχει λυθεί το πρόβλημα.
    Καλη συνεχεια με το blog σου. Θα σου κανω πιο συχνες επισκεψεις :-)
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  3. Ω, Κική μου, σ΄ευχαριστώ πολύ!!!
    Για το βραβείο και για τον καλό σου λόγο:))))
    Για μένα στα βραβεία αυτά, περισσότερο από όλα μετράει η σκέψη.
    Σ΄ευχαριστώ πάλι πολύ πολύ, θα αργήσω μόνο λίγο για τα δέοντα:))

    ReplyDelete
  4. Αχ Κική μου σε υπερευχαριστώ!!!!
    Δεύτερη φορά που με τιμάς!!!!
    Γέμισα βραβεία!!!!
    Φίλη μου καλή να είσαι πάντα καλά!!!!
    Επιφυλάσσομαι....
    την Παρασκευή θα κάνω τη δική μου ανάρτηση και απονομή....
    φιλιά

    ReplyDelete
  5. Κική μου σε υπερευχαριστώ για το βραβείο! Κάτι μου λέει ότι θα μου φέρει γούρι!
    Ούτε έξι μήνες δεν το έχω το blog καλά - καλά και με χαρά μου βλέπω ότι έχω ήδη κάποιους επισκέπτες! Δεν ξεχνώ ότι εσύ ήσουν η πρώτη!
    Να 'σαι καλά! Θα συνεχίσω με λιγότερο ή περισσότερο περίεργα και θα είστε πάντα όλοι καλοδεχούμενοι!

    ReplyDelete
  6. Συγχαρητήρια Κικίτσα! Τι ηλιόλουστο βραβείο! Αντε κι άλλα τέτοια!

    ReplyDelete
  7. Και λοιπόν, παρακαλώ!

    Βίκυ, χάρισέ το σε όλους χωρίς λινκς. Κι εγώ το έχω κάνει στο παρελθόν!

    anikolatou κι εγώ χαίρομαι. Το πρόβλημα στα σχόλιά σου διορθώθηκε. Θα τα λέμε!

    astria, άργησε όσο θες. Εξάλλου, όπως είπες κι εσύ, η σκέψη μετράει!

    logia, ευχαρίστησή μου! Φιλάκια1

    Dark chef, εμένα μου αρέσουν τα περίεργα, οπότε συνέχισε να βάζεις!
    Έχω καλό ποδαρικό ξέρεις! χαχα!

    Big mama, ήσουν η 1η που σκέφτηκα για βραβείο, αλλά είδα ότι το είχες ήδη πάρει! Μερσί!

    ReplyDelete
  8. Μετα χαρας δεχομαι το βραβειο!!! Ευχαριστω Κικη

    ReplyDelete
  9. Εστειλα κι' εγώ το ίδιο βραβείο προς εσένα καλή μου. Αρα το έχεις τώρα διπλό!

    ReplyDelete
  10. Kiki παρακαλώ!

    Πηνελόπη ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  11. Κι απο εμας ηλιολουστο βραβειο!!

    ReplyDelete
  12. Κουκ ευχαριστώωω!

    ReplyDelete
  13. Συγχαρητήρια σε όλους.....

    ReplyDelete
  14. S'euxaristw Kiki mou gia to dwraki! Einai to prwto mou vraveio. Na eisai kala!

    Magda

    ReplyDelete
  15. Συγχαρητήρια σ όλες τις κυρίες που τόσο άξια μας συντηρούν.

    ReplyDelete
  16. Μαριελα ευχαριστώ!

    Μάγδα, χαρά μου!

    Νένα...και που σας παχαίνουν! χαχα!

    ReplyDelete
  17. πω πω Κικίτσα μου τι μούκανεεεεεες
    μ'έλειωσες !!!!
    και μούβαλες και δουλειά άτιμοοοοο !!!!
    άντε να δώ πότε θα το κάνω η άχρηστη !!!!
    σ'ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωω !!!!!!

    ReplyDelete
  18. Χαχα! Καλα...δε βιαζόμαστε! εδώ θα 'μαστε! χεχε!

    ReplyDelete
  19. Μα, με σκλαβώνεις!
    Σε ευχαριστώ πολύ!

    ReplyDelete