Tuesday, January 4, 2011

Κοτόπουλο με μπρόκολο, μια light συνταγή

Μετά από τόσο χορταστικά γεύματα και δείπνα, μετά από τόσα γλυκά και παρασπονδίες, φτάνει μια μέρα που λες: ΤΕΛΟΣ. Έλεος! Δεν πάει άλλο! Θα σκάσω!

Πάνω εκεί που το λες, αρχίζουν οι τύψεις για όσα κατανάλωσες την περίοδο των Χριστουγέννων:
57 μελομακάρονα
36 κουραμπιέδες
7,5 κομμάτια βασιλόπιτα (το μισό, μου το πήρε το παιδί)
64 σοκολατάκια (τα 3 με ποτό)
2,5 στόλλεν (Ολόκληρα. Όχι κομμάτια. Τι; Παίζουμε εδω νομίζετε;)
6 μπακλαβάδες
17 δίπλες
1 πανετόνε
μισή γαλοπούλα γεμιστή (ε, ήταν κι άλλοι και ντράπηκα)
τη μισή γέμιση (Δεν αρέσει στα παιδιά. Να την πέταγα;)
μισό ταψί τυρόπιτα
μισό ταψί φανουρόπιτα (ε, κάποια στιγμή έχασα το μπούσουλα και έταξα φανουρόπιτα για να τον βρω! Επίσης, έχασα και τα πόδια μου. Από το μέγεθος της κοιλιάς μου, δεν τα έβλεπα πια και η μόνη μου ελπίδα ήταν μια φανουρόπιτα. Όχι... Το να ράψω το στόμα μου δεν μου πέρασε καν από το μυαλό!)

Ε, κάπου εκεί, λες "Παράφαγα μάλλον. Από τη Δευτέρα δίαιτα". Τώρα ποια Δευτέρα; Τη Καθαρή Δευτέρα; Τη Δευτέρα του Πάσχα; Τη Δευτέρα Παρουσία; Μια οποιαδήποτε τσαγκαροδευτέρα; Μωρέ θ΄αρχίσω δίαιτα κι ας είναι και Τρίτη! Διότι, ως γνωστόν, όλες οι δίαιτες που αρχίζουν Δευτέρα πρωί, τελειώνουν Δευτέρα μεσημέρι!

Οπότε...Πάμε για light συνταγή, απλή, πολύ απλή! Συνταγή του 20λεπτου, που λατρεύουν οι περισσότερες νοικοκυρές.

Κοτόπουλο με μπρόκολο
Τι θα χρειαστούμε;

Στήθος κοτόπουλου (υπολογίστε μισό για τον καθένα)
μπουκετάκια μπρόκολου (υπολογίστε ένα μικρό για τον καθένα)
2 (άντε 3) κ. σ. ελαιόλαδο (έλα που σας φαίνεται λίγο! Τη μισή σαβάνα και τη μισή ζούγκλα φάγατε σε οπωροκηπευτικά και κρέας αυτές τις μέρες! Λίγο κράτει δεν βλάπτει)
αλατάκι λίγο, επειδή είστε εσείς ή μισό κύβο λαχανικών (πάλι επειδή είστε εσείς,. Αλλιώς, θα το τρώγατε ανάλατο).

Πλένουμε το κοτόπουλο και το μπρόκολο.
Κόβουμε το κοτόπουλο σε μικρά κομμάτια (να έχετε πολλές μπουκιές, να βαρεθείτε να μασάτε!)
Βάζουμε σε ένα αντικολλητικό τηγάνι το λάδι να ζεσταθεί και γυρίζουμε το κοτόπουλο από όλες τις πλευρές για 5-10 λεπτά, να ασπρίσει.
Στο μεταξύ, καθαρίζουμε και κόβουμε τα μπροκολάκι σε μικρές μπουκιές.
Μετά από δέκα λεπτά, ρίχνουμε και το μπρόκολο και το γυρίζουμε κι αυτό για λίγα λεπτά.
Ρίχνουμε τον κύβο και λίγο νερό και αφήνουμε να βράσουν για 10 λεπτά ακόμα, μέχρι να μείνουν με λίγη σαλτσούλα. Όχι πολλή, γιατί θα αρχίσετε τα μακροβούτια με ψωμί και θα μου κρυώσετε χειμωνιάτικα!
Σερβίρετέ το ζεστό και απολαύστε τοκ χωρίς τύψεις. Τρώγεται ευχάριστα και κρύο!

Όταν αρχίστε να χάνετε τα κιλά που πήρατε τις γιορτές, μπορείτε να σβήσετε το κοτοπουλάκι με λίγο κρασάκι. Μπορείτε επίσης, αφού χάστε τα 6 πρώτα κιλά, να προσθέσετε και ζυμαρικά!

Και απομακρυνθείτε από τη βασιλόπιτα, γιατί σας βλέπω! :-)))

31 comments:

  1. 27 "υπέρβαροι" on line!!!!για να φάμε κοτόπουλο με μπρόκολα σκέτο,άντε και με λιγο αλατάκι!
    Και σείς υπόσχεση για να αδυνατίσατε δώσατε έ;
    :)))

    ReplyDelete
  2. Κική μου ,σε ευχαριστώ που εκανες την αρχή, με μια light συνταγή!!!Εγώ κανονικά, ουτε light πρέπει να τρώγω, για να συνέλθω απο την κραιπάλη!!!
    Σε φιλώ!!!!

    ReplyDelete
  3. Δεν το πιστεύω ότι τα έφαγες όλα αυτά δεν είναι δυνατόν δεν χωρούσαν υπερβάλλεις!!!
    Γέλασα πάντως με την ψυχή μου από την περιγραφή σου!!!
    Πολλά πολλά φιλιά και δίαιτα ε σε βλέπω!!!

    ReplyDelete
  4. Εμένα μία πλαστική συρραφή στα χείλη με σώζει...αλλά τέλος πάντων!!! χαχαχα!!
    Περνάω από τα κασωματα ακόμα παρόλο το ντερλίκωμα....και έχουμε και γάμο ...κρητικό μάλιστα το Σάββατο...θα με κλαίνε οι ρέγγες πάλι...από την άλλη Δευτέρα το βλέπω...
    Καλή χρονιά και από εδώ Κικίτσα μου!!!

    Σούπερ το μπροκολάκι με το κοτόπουλο!

    ReplyDelete
  5. Οόχι, δε φεύγω από τη βασιλόπιτα. Θα... μου τη φας εσύ....

    χαχα...

    Καλή χρονιά!

    ReplyDelete
  6. Μακάρι να τα έχεις φάει όλα αυτά, γιατί αν το έχεις κάνει θα τα έχεις και ευχαριστηθεί..... η συνταγή εύκολη και νόστιμη, τι λες να το σβήναμε και με λίγο λευκό κρασάκι????:)))))

    ReplyDelete
  7. Χε, χε ένα μυστικό είναι να φροντίζεις να έχεις κόσμο -κυρίως άντρες, αδελφό, γιο..., μέσα στο σπίτι για να ορμάνε πρώτοι αυτοί και να μην μένει μετά κάτι για σένα.
    Εγώ ήρθα ίσως λίγο καθυστερημένα, χμμ, έχοντας μαγειρέψει πολύ αλλά φάει λιγότερο (για τους παραπάνω λόγους, χε,χε) για να ευχηθώ καλή χρονιά και καλή συνέχεια στη μικρή κουζίνα και για το 2011!

    ReplyDelete
  8. Δεν σε πιστεύω, δεν σε πιστεύω χα χα χαα!!
    Σιγά μην τα έφαγες όλα αυτά!!!!
    Ωραιότατο το light πάντως!!!

    ReplyDelete
  9. Τα μέτραγες κιόλας, χαχα!
    Ωραίο το ελαφρύ κοτοπουλάκι αλλά να σου πω την αλήθεια, τίποτα σε κρεατικό δε θέλω τώρα. Μόνο χόρτο να βοσκίσω:))

    ReplyDelete
  10. Deliiii,μετρούσες κάθε γλυκάκι,κάθε μπουκιά!
    Εξακολουθώ να ταράζω τα γλυκά,μέχρι να εξαφανιστούν από το σπίτι-μετά κάτι άλλο θα βρω.

    Το κοτοπουλάκι με το μπρόκολο πολύ καλό-ήδη άρχισα την αποτοξίνωση από το κρέας,απαπα το βαρέθηκα,τα γλυκάκια ποτέ!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  11. Με τόσο που έφαγα τις γιορτές θα πρέπει να το αλλάξω και να το κάνω μπρόκολο με μπρόκολο. Αλλιώς δεν με βλέπω να χάνω τα κιλά που πήρα.

    ReplyDelete
  12. χα χα χα χα χα!!! Πολύ γέλιο έριξα, να'σαι καλά Κική, γιατί δύσκολα γελάω τελευταία.
    Η συνταγούλα νόστιμη, μπρόκολο έχω θα πάρω και κοτοπουλάκι και θα κάνω δίαιτα αύριο το μεσημέρι, μετά δεν ξέρω!! ποιός θα φάει τη βασιλόπιτα, τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες;

    ReplyDelete
  13. Τα μπρόκολα στον κήπο είναι στο φόρτε τους και η συνταγή σου υπέροχη. Εύκολη, γρήγορη και διαίτης.
    Ότι πρέπει.

    Καλή Χρονιά με υγεία.

    ReplyDelete
  14. Μη τα πετάξουμε βρε κορίτσια, κάναμε κόπο να φτιάξουμε τόσα γλυκά.
    Οργανώστε παρεούλες για καφέ, να δείτε πότε εξαφανίζονται.

    Καλή Χρονιά σε όλους.

    ReplyDelete
  15. Να σαι καλα!!!! γελασα με οσα γραφεις!!!...δεν το βλεπω να προσθετω συντομα τα ζυμαρικα στη συνταγη σου....χιχχιιιι

    ReplyDelete
  16. Αγράμπελη! ΧΑΧΑΧΑΧΑ! Καλόοοο! Εγώ είμαι ΠΙΟ βιτσιόζα. Αρχισα δίαιτα λίγο πριν τις γιορτές για να μην έχω δικαιολογία να τρώω!!! Καλό;

    Ριρή, θα επανέρθω με πιο παχυντικές! χαχα! Μια τέτοια μας χρειάζεται τώρα. ΜΟΝΟ!

    Ξανθή, σιγά μην τα εφαγα! Ρώτα αν έφτιαξα γλυκλα καλύτερα ακριβως για να μην έχω να τρώω! χαχα! Δίαιτα! Δίαιτα! (αφού τελειώσω πρώτα το στόλλεν που μου έστειλαν! χαχα!)

    'Εφη! ΧΑΧΑΧΑΧΑ! Ακου πλαστική συρραφή! χαχα! Μωρέ τον ατέλιωτο έχουν οι επισκέψεις, τα τραπέζια και οι αφορμές για φαγητό! Ουφ!

    ReplyDelete
  17. άλλα λόγια, άμα είναι καλή, θα στη φάω! χαχα! Καλή χρονιά!

    Πόπη, έφαγα αρκετά, αλλά όχι όλα αυτά! Ναι ναι! Σβησε με λίγο κρασάκι. Εσύ δεν έχεις ανάγκη!

    Dark chef, ενα άλλο μυστικό, ειναι να μην φτιάξεις τίποτα, για να μην έχεις να τρως. Κάπως έτσι έκανα εγώ, αλλά έλα που μου χάριζαν!!!

    Έλενα, σιγά μην τα έφαγα! Χαχα!

    ReplyDelete
  18. Μαράκι, κι εγώ βόσκω 2 μέρες τώρα (αλλά τσιμπάω και γλυκάκια)!

    Ελένη, καλέ όχι! Αστειάκια λέω για να γελάσουμε! Ούτε τα έφαγα, ούτε τα μέτραγα. Αλλα ότι έφαγα παραπάνω απ' όσο πρέπει, έφαγα...

    Κατερίνα, ξέρεις τι νόστιμο που είναι το μπρόκολο με μπρόκολο; Τέλειο! χαχα!

    Μαρία, χαίρομαι που το διασκέδασες! Όπως λέει και η θαλασσένια, κάλεσε φίλες! Χάρισε!

    Θαλασσένια καλή χρονιά! έχεις δίκιοοοο! Παρεούλα να τα φάμε!

    Μισιρλού! χαχαχαχα! Καλή χρονιά!

    ReplyDelete
  19. kalimera kiki!
    kali xronia sou euxome me ygia kai eutixia!!me poles dimiourgies kai xares!!

    ReplyDelete
  20. χαχαχα καλόοοο .... μου αρέσει που γράφεις ακριβώς ποσότητες των φαγητών χιχιχιχιχ
    Πολύ ωραίο το φαγάκι, ό,τι πρέπει!!!
    Φιλάκιαααααααααααα

    ReplyDelete
  21. Kική μου εγώ πάλι πρόσεξα στις γιορτές! Έφτιαξα μια δόση κουραμπιέδες άφησα 10 έξω και τους υπόλοιπους τους έκρυψα και τους έφαγα μόνη μου. Την βασιλόπιτα την έφτιαξα με πορτοκάλι γιατί τα ξινά ως γνωστόν αδυνατίζουν, κάτι σοκολατάκια που μας έφεραν επειδή αγαπάω την οικογένειά μου τα έφαγα όλα εγώ για να μην πάθουν κάτι οι υπόλοιποι! Επίσης ήπια όλες τις μέρες για να μην χαλάσω το γούρι! Θα το φτιάξω το μπροκολοκοτόπουλο αλλά θα συνεχίσω να φροντίζω την οικογένεια και θα το δώσω σε αυτούς. Εγώ θα κάνω εκκαθάριση στο ψυγείο γιατί λόγω κρίσης δεν κάνει να πετάμε τίποτα!

    ReplyDelete
  22. Καλησπερα και καλη χρονια Κικη!
    Μα καλα.ποσο νοστιμα μπορεις και γραφεις βρε παιδι μου;εχω πεθανει στα γελεια!!!Παντα ετσι!!Οσο για το κοτοπουλο,εχεις δοκιμασει να το αλατοπιπεροριγαναρεις,σε μπουκιες λιγο μεγαλουτσικες,λιγο ελαιολαδο και,βουρρρ στο φουρνο;ειναι ονειρο!!
    Φιλια,η θαυμαστρια σου!!

    ReplyDelete
  23. Χρησιμότατη ανάρτηση!!! Ευχαριστούμε! Καλή χρονιά, Κική!!!

    ReplyDelete
  24. Γειάσου καλή μου....πολύυ ωραία συνταγή και απλή,(για μένα που προσέχω πολύ είναι ό,τι πρέπει)... καλέεεεεεεεεεεεεε όοοοοοοολα αυτά τα έφαγες εσύ?...και πως δεν έπαθες κανένα έμφραγμα παιδάκι μου?...πώωωωωωωωωωωωπώωωωωωωπώωωω 'έ,εγώ ζήτημα εάν έφαγα 3 μελομακάρονα όολη τη διάρκεια των Χριστουγέννων,και πολύ λίγο βασιλόπιτα..κουραμπιέδες καθόλου (δε μ'αρέσουν)και επίσης πολύ λίγη γαλοπούλα όχι όμως,γεμιστή δε τη κάναμε έτσι η μάνα,μου την είχε κάνει κοκκινιστή...βέβαια ήπια αρκετό αλκοόλ (και δε πρέπει να πίνω έχω αρθρίτιδα)..αλλά το παράκανα λίγο...με τα κρασιά και τις σαμπάνιες...πάντως πολύ ωραία η συνταγή σου για το κοτοπουλάκι.. θα τη φτιάξω!!σύντομα....καλησπέρες ε,μετέφερα αλλού το μπλόγκ,μου τελευταία γι'αυτό βλέπεις ίσως άλλη διέυθυνση.....

    ReplyDelete
  25. Καλή χρονιά καλή μου,με υγεία,ευτυχία,και με ό,τι καλύτερο έυχομαι..και...με λιγότερη βουλιμία...επίσης....

    ReplyDelete
  26. Μετά από τόσα φαγητά βαριά ...που φάγαμε αυτές τις μέρες μας χρειαζόταν η συνταγή σου!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  27. Δεν νομίζω βέβαια να τα λες για μένα όλα αυτά, εεε???
    Γιατί εγώ έφαγα μόνο το 1/3 της γέμισης της γαλοπούλας, όχι τη μιση... άρα δεν είμαι εγώ, χαχαχα

    φιλιάαααααααααα

    ReplyDelete
  28. Βασιλική καλή χρονιά! Ευχαριστώ πολύ!

    Αστεράκι, να μην το διασκεδάσουμε λίγο; χαχα!

    Λίλαααα! ΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΑ!!!!
    Μ' αρέσειιιις!!!

    Φίλη και θαυμάστρια, ειπα να το διασκεδάσουμε λίγο! Όχι δεν το έχω δοκιμάσει! Θα ρωτήσω τη διαιτολόγο μου αν μου το επιτρέπει μετά από τόσα μελομακάρονα ;-)

    ReplyDelete
  29. Ανεράιδα, ευχαριστώ! Επίσης!

    Αθανασία dear, μα είναι δυνατόν να πίστεψες ότι έφαγα όλα αυτά;;; Πού να τα βάλω η έρμη; Χαχα!
    Όσο για σένα, να τρως περισσότερο! Μια ζωή την εχουμε! ;-)

    Δήμητρα, κι εγώ αυτό είπα... :-)

    painter, όχι καλέ! Για μένα τα είπα! χαχα!

    ReplyDelete
  30. Να ρωτησω κατι Κικη? ειχες βαλει μετρητη και ξερεις με ακριβεια το τι ετρωγες? οχι για να ξερω :p

    ReplyDelete
  31. Δημιουργία να σε ρωτήσω εγώ κάτι; Πιστεύεις πως τα έφαγα; χαχα!

    ReplyDelete