Wednesday, January 19, 2011

Γευστικό ταξίδι σε Γερμανία-Αυστρία

Οι φίλοι μου ξέρουν για την αγάπη που έχω και στη μαγειρική και στα ταξίδια. Ξέρουν επίσης ότι όταν ταξιδέυω (αχ...πότε ξανά;), δεν φωτογραφίζω μόνο τα όμορφα τοπία, αλλά και τα ντόπια φαγητά και καλούδια. Έτσι, όταν ταξιδεύουν και φωτογραφίζουν φαγητά, μου τα στέλνουν κι εμένα, γιατί ξέρουν ότι με ενδιαφέρουν! Η Ιωάννα τα Χριστούγεννα ταξίδεψε στη Γερμανία και Αυστρία και έβγαλε πολλές φωτογραφίες. Μου έστειλε αρκετές από αυτές κι εγώ τις μοιράζομαι μαζί σας. Ας καθίσουμε αναπαυτικά και ας ταξιδέψουμε νοερά στη Γερμανία, πίνοντας μια παγωμένη μπύρα και τρώγοντας ένα ζεστό μπρέτζελ. Πάντως, να σας πω τη μαύρη μου αλήθεια, μετά από τόσες φωτό που είδα, χτες βράδυ έφτιαξα μπρέτζελ για τους άντρες μου. Για όσες δεν τα έχουν κάνει ακόμα, Ψωμιά και ζύμες, σελ. 72, η μερακλίδικη συνταγή, ή σελ. 70 η πιο απλή! Έτσι, για να μην μας τρέχουν τα σάλια!!!



22 comments:

  1. Κική μου, έχω φτιάξει τα απλά μπρέτζελ και είναι υπέροχα! Όλοι νόμιζαν ότι ήταν αγοραστά από τον φούρνο! Τώρα θα δοκιμάσω και την άλλη συνταγή!

    ReplyDelete
  2. Σαν το κοθλοθρι της Θεσσαλονικης δεν υπαρχει...ολα τα αλλα ειναι απλα...μπρετζελ!!Μπραβο Κική πολυχρωμη και ομορφη παρουσιαση αν και για μας εδω λιγοτερο εξωτικη.Πολλα φιλια.

    ReplyDelete
  3. Kiki, exo pai stn Vienna treis fores...telia psomia, glyka kai schnitzel!

    ReplyDelete
  4. Καλημέρα!!Βαλτή είσαι πρωί πρωί!!
    Δεν ξεχνάω με τίποτα τα ψωμιά και τα αλλαντικά και τυριά που έχουμε φάει στη Γερμανία.

    ReplyDelete
  5. Αχ !! Αχ!! Αχ!! μεσ' την καρδιά με καρφώνεις με αυτές τις αναρτήσεις!!
    Εχθές έψαχνα μετά μανίας να βρώ αεροπορικά να φύγουμε για κανένα ταξιδάκι, λες να βάλω πλώρη προς Γερμανο-Αυστρία;
    Καλή σου μέρα
    Φιλιά

    ReplyDelete
  6. δεν θα ξεχασω που ερχοταν η γιαγια απο την γερμανια και μας εφερνε πρετσλε ημερα.
    παιδικες θυμησες.....

    ReplyDelete
  7. Βρε Κική τι ήταν τούτα????
    Και αυτά τα σοκολατάκια τους..θάνατος!!!

    Να σε ρωτήξω??? Στη φωτο Νο. 12 κνούντελ είναι αυτό που έχει το πιάτο??? Το είδα και μου γύρισε το μάτι λίγο, μου έχει κολλήσει από πέρσυ αυτό το πράμα και ακόμα δεν αξιώθηκα...χιχιιχ!!!

    ReplyDelete
  8. Κική μου,
    Νομίζω ότι τα λόγια είναι περιττά!

    ReplyDelete
  9. Αχ, πολύ ωραίες φωτογραφίες, μπράβο Κική!
    Στα αξιοθέατα ενός τόπου συμπεριλαμβάνονται πάντα και τα γευστικά αξιοθέατα!

    ReplyDelete
  10. Deli,μο΄νο που τα βλέπεις ζαλίζεσαι,τα θέλεις όλα!
    Ξενάγηση γεύσης και χρωμάτων,οι μυρουδιές μόνο λείπουν.
    Εκείνα τα σοκολατικά στην αρχή....μμμ
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  11. Ζήλεψα Κική, πάω να τα φτιάξω!!!
    Ας αρχίσω όμως απ΄τα εύκολα, την απλή συνταγή θα κάνω!!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  12. ...efi. nai stin foto no 12 einai to paradosiako fagito tis germanias..knoudel..elikrina kalo itane alla den trelathika opos me ta bretsel..ta apisteyta loukanika tous alla eroteytika tis teleies sokolates tous...
    kiki...boreis an katalaveis nomizo oti den ginotan na min fotografiso oles aytes tis geysis..

    ReplyDelete
  13. Και τα "ψωμοειδή" τους αλλά κυρίως τα "σοκολατοειδή" τους είναι σκέτος πειρασμός!

    ReplyDelete
  14. Αγγελική, οι συνταγές μοιάζουν. Η σόδα αλλάζει. Η 2η συνταγή, είναι μακράν καλύτερη!

    Νίκο σε καταλαβαίνω απόλυτα. Το κουλούρι Θεσσαλονίκης αποτελεί ένα πολύ καλό σνακ, καθόλου παχυντικό και πολύ ελληνικό! Αλλά και τα μπρετζελάκια για μας που δεν τα γευόμαστε συχνά, είναι νόστιμά!

    Πήτερ συμφωνώ!

    Ξανθή, ούτε εγώ έχω ξεχάσει τίποτα! Επίσης, δεν το ξεχνάει και η ζυγαριά μου!!! Χαχα!

    Μαρία τι κάθεσαι και δεν το κάνεις;;;

    ReplyDelete
  15. Ελευθερία έχεις τέτοιες αναμνήσεις; Ωραία!

    Έφη κι εγώ για κνούντελ το πέρασα και η Ιωάννα το επιβεβαίωσε. Κι εγώ επίσης έχω πει πως θα το φτιάξω από τότε που πήγα, αλλά δεν έχω αξιωθεί..

    Πόπη, σωστα, γιατί μπερδεύονται με τα σάλια που τρέχουν! ;-)

    Dark chef συμφωνώ!

    Ελένη άσε...Γλυκά, αλμυρά, όλα! Σας ετοιμάζω κι άλλο γευστικό ταξίδι!

    ReplyDelete
  16. Anthivolon καλή επιτυχία!

    Kitsosmitsos, μερσί!!!

    Smile-Ιωάννα, και αναρωτιόμουν κι εγώ αν ήταν κνούντελ! Μα πώς να συγκρίνεις το κνούντελ με τα μπρετζελ; Συγκρίνονται; Μιαμ! Οι σοκολάτες δε...Αστα!

    Vita άστα..Αστα!!!

    ReplyDelete
  17. Όσο θυμάμαι τα ψωμιά τους και τα αλλαντικά τους, μου έρχεται λιποθυμιά! Αχ, τι μου κάνεις:)

    ReplyDelete
  18. Αγαπητή μου Κική καλημέρα.
    Πέρασα από το σαλόνι σου να πω μια καλημέρα και απόλαυσα ένα γευστικότατο ταξίδι στη Γερμανία.
    Νάσαι καλά
    Ντένης

    ReplyDelete
  19. Αχ ζήλεψα η αλήθεια είναι με τέτοιες φωτο!!! Αντε σου εύχομαι να είναι ΓΡΗΓΟΡΑ το επόμενο ταξιδάκι που τόσο σου αρέσουν.Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
  20. Μαρία κι εμέναααα!

    Κ. Ντένη ευχαριστώ!

    Πανδώρα μακάρι να πιάσει η ευχή σου!!!

    ReplyDelete