Thursday, November 12, 2009

Μπισκότα σοκολάτας με φυστικοβούτυρο

Εδώ και πολλούς μήνες, πειραματίζομαι με νέες συνταγές. Μπισκότα, ψωμιά, κέικς, αλεύρι ολικής αλέσεως. Συνταγές εύκολες και προσιτές, χωρίς πολλά χτυπήματα με μίξερ, για την ευκολία μας. Ένα από τα πειράματα, έγιναν με φυστικοβούτυρο. Προτιμείστε φυστικοβούτυρο με κομμάτια φυστικιών μέσα, αν κάνετε τη συνταγή.

Μπισκότα σοκολάτας με φυστικοβούτυρο
Υλικά
100 γρ. φυστικοβούτυρο
100 γρ. μαύρη ζάχαρη
2 κ. σ. σκόνη σοκολάτας
1 αυγό
1 κ. γ. μπέικιν πάουντερ
250 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1/4 κούπας κρύο γάλα

Εκτέλεση
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς.
Στρώνουμε αντικολλητικό χαρτί σε ένα ταψί.
Βάζουμε όλα τα υλικά σε ένα μπωλ εκτός από το γάλα.
Ζυμώνουμε με το χέρι μέχρι να ανακατευτούν όλα τα υλικά καλά.
Προσθέτουμε και το γάλα. Το υλικό θα κολλάει, αλλά αφού πλύνουμε τα χέρια μας για να τα πλάσουμε, δεν θα είναι κολλώδες.

Πλάθουμε μπαλάκια σε μέγεθος καρυδιού και τα πατικώνουμε.
Τα τοποθετούμε στο ταψί και ψήνουμε για 10-12 λεπτά σε πάνω κάτω αντιστάσεις. Αν ο φούρνος σας είναι πιο δυνατός κάτω, ψήστε 5 λεπτά στην κάτω αντίσταση και 6-7 λεπτά στην πάνω αντίσταση. Δεν σκληραίνουν πολύ. Αν τα θέλουμε πιο σκληρά, τα ψήνουμε περισσότερο χρόνο.

26 comments:

  1. μα έγιναν πανέμορφα και σίγουρα θα είναι και πολύ νόστιμα με το φυστικοβούτυρο, ως νιόπαντρη το τσάκιζα, τώρα αποφεύγω να το βάλω στο σπίτι, διότι είναι σίγουρο πως θα υποκύπτω συνεχώς στον πειρασμό!!!

    γειά στα χέρια σου

    ReplyDelete
  2. παιρνω δυο για τον καφε μου, δεν εχω δοκιμασει ποτε φυστικοβουτυρο, μαλλον θα παρω και θα τα κανω κιολας.

    ReplyDelete
  3. Πρωινιάτικα, είναι ό,τι χρειάζεται!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Ούτε και εγώ εχω δοκιμάσει φυστικοβούτυρο!!!!
    Η συνταγή φαίνεται ευκολη.
    Μέχρι να τα φτιάξουμε πέρνω 2 από τα δικά σου!!!!
    Νιαμ.. Νιάμ...
    Ευχαριστώωωω.
    Πολύ ωραία !!!!
    Καλή σου Μέρα

    ReplyDelete
  5. Πρέπει να είναι πολύ νόστιμα! Τα υλικά το εξασφαλίζουν!
    Και είμαι ενθουσιασμένη, που οι συνταγές πια είναι εντελώς δικές σου!
    Όμως Κική μου, και η εμφάνισή τους είναι τρέλα! Τι ωραία τα έκανες! Όλα στο ίδιο μέγεθος και σχήμα! Γεια στα χέρια σου!

    ReplyDelete
  6. Πολύ ωραία φαίνονται τα κουλουράκια σου Κική. Το φυστικοβούτυρο το λατρεύω, το τρώω με το κουτάλι που λένε. Πόσο δύσκολο να είναι να φτιάξει κάποιος μόνος του άραγε?

    ReplyDelete
  7. Κικίτσα,
    μας "πέτυχες" εκεί που πονάμε!
    Μάνα και γιος θέλουμε κάθε πρωί τουλάχιστον 4 μπισκοτάκια με το πρωινό μας ρόφημα, οπότε και έχουμε δοκιμάσει πολλές παραλλαγές.
    Καταγράφουμε και την δική σου, γιατί η ευκολία της είναι και το ατού της, πέρα από την νοστιμιά τους.
    Καλημέρα.

    ReplyDelete
  8. Μια εποχή με είχε πιάσει μανία με τον φυστικοβούτυρο και το έτρωγα με το κουτάλι. Μετά το άφησα την άκρη, μη γίνω και σαν τρίφυλλη ντουλάπα.
    Τα κουλουράκια σου λοιπόν με φυστικοβότυρο μου έκαναν ένα "κλικ" να τα δοκιμάσω το συντομότερο. Ο δε συνδυασμός με σοκολάτα και μαύρη ζάχαρη μου έδωσε τη χαριστική βολή.
    Thank you Κική!

    ReplyDelete
  9. Θα πρέπει να γίνονται μούρλια! Αντί για βούτυρο δηλαδή,βάζουμε φυστικοβούτυρο! Επίσης, η μαύρη ζάχαρη είναι πάντα καλύτερη από την κλασσική άσπρη για cookies, μπισκότα και κέικ. Θα μπορούσαμε να προσθέσουμε και κομματάκια σοκολάτας για διπλή γεύση σοκολάτας;

    ReplyDelete
  10. These look perfect! I love peanuts but unfortunately they don't love me!

    ReplyDelete
  11. Δε μου αρέσει το φυστικοβούτυρο αλλά τα κουλουράκια σου φαίνονται τόσο λαχταριστά! Να πάρω 2-3;

    ReplyDelete
  12. Φυστικοβούτυρο...μιιιιιιιιαμ μιαμ μιαμ!
    Η συνταγή σου φαίνεται καταπληκτική και θα την δοκιμάσουμε σύντομα!
    Εξάλλου για καφέ με κοριτσοπαρέα τα μπισκότα είναι μαστ χαβ!

    φιλάκια πολλά!
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  13. Πολλοι φιλοι του φυστικοβουτυρου.Προσθεσε αλλον εναν Κικη,στον καταλογο.Ωραια και ευκολη η συνταγη.Θα προσπαθησω...

    ReplyDelete
  14. Κική, τι ωραίο!!

    τόνους φυστικοβούτυρο έχω φάει, θα το δοκιμάσω κι έτσι.

    καλό μεσημερι :))

    ReplyDelete
  15. Γαστεροπλήξ, μωρένα μην πάχαιναν (όπως όλα τα νόστιμα πράγματα) και θα σου 'λεγα εγώ πόσα θα τσάκιζα. Εγω έχω ευτυχώς τα παιδιά που τα τρώνε και δεν φτιάχνω και πολλά επίτηδες. Ευχαριστώ!

    Ελευθερία, είναι σουπερνόστιμο!

    Π.Κ. και για πρωινό και για μεσημεριανό και για απογευματινό και και και...

    Μαρία μου, είναι νόστιμο το άτιμο. Τώρα που το λέω θυμάμαι όσο έχει μείνει στο ντουλάπι! Μιαμ!

    ReplyDelete
  16. Αγγελική, ήταν πεντανόστιμα και είχαν και κομματάκια φυστικιών μέσα από το βούτυρο που τα έκαναν σούπερ. Τα μπισκοτάκια μου και τα κουλουράκια μου, έτσι πανομοιότυπα μου βγαίνουν πάντα! Πλάκα δεν έχουν; Όντως, το έχουμε συζητήσει πολλές φορές, οι συνταγές που κάνω πια, είναι σχεδόν όλες δικές μου. Μου αρέσει να πειραματίζομαι και ξεπέρασα το φόβο "μην τυχόν δεν γίνει καλή η συνταγή"!

    Λίλα είναι πανεύκολα! Κι εμένα μ' αρέσει το φυστικοβούτυρο. Όταν ήταν η κόρη μου μικρή, το έτρωγε πολύ σε ψωμί!

    Πηνελόπη, ποιος δεν λατρεύει τις ευκολες συνταγές; Όσο για τον μικρό, για γκουρμεδιάρη τον κόβω! Χαχα!

    Ειρήνη κι εγώ όταν είχα μικρά τα παιδιά, το είχα πάντα σπίτι. Δεν το είχα δοκιμάσει σε γλυκά όμως!

    Dark chef, αν βάλουμε και κομματάκια σοκολάτας, τότε θα είναι φυστικοσοκολασμένα κανονικά! Μιαμ!

    ReplyDelete
  17. Λιζ, δεν σε αγαπούν τα άτιμα τα φυστίκια; Αυτά χάνουν! ;-)

    Big mama, και δεν παίρνεις; Μπορείς να τα φτιάξεις με μαργαρίνη αντί για φυστικοβούτυρο!

    thalassamov, ό,τι πρέπει για παρέα, δε λες τίποτα! Εντελώς must!

    Πανόπτη κι εσύ φαν του φυστικοβούτυρου; Τελικά είμαστε πολλοί!

    Μαριλένα κι εσύ ε; Μιαμ! Να τα δοκιμάσεις! ναι!

    ReplyDelete
  18. Ax βρε Κική!
    Ετσι κιτρινωπά και ορεκτικά που τα βλέπω σκανδαλίζουν την έρημο Σαχάρα που υπάρχει στο στομάχι μου, τωρα που το έχω σε υποχρεωτική δίαιτα!
    Ομως και φυστικοβούτυρο και ζάχαρη και σοκολάτα και λαχταριστη κριτσανιστη όψη! Ελεος!
    Ενα ψυχουλάκι στείλε μου λοιπον, μόνο ένα...σε παρακαλώ! Εκείνο που φαίνεται κάτω από το "μ" του "μικρή κουζίνα"
    Στείλτο μου εσύ και για να το φάω, στο φωτοσοπιάζω εγω και το καθαρίζω στο πιτς φυτίλι.
    Τι! εδω και οι ξένοι το κάνουν, εγω που είμαι και φιλενάδα σου...!
    ;)

    ReplyDelete
  19. ωωω αυτά είναι μπισκότα για την μεγάλη μου κόρη που τρελαίνεται για φυστικοβούτυρο! κρατώ τη συνταγή θα της τα φτιάξω τα Χριστούγεννα που θα έρθει...
    μια ερώτηση μόνο: τι εννοείς σκόνη σοκολάτας;

    ReplyDelete
  20. Εκτός από την μεγάλη κόρη της Betty, θα ξετρελαθεί κι ο δικός μου μεγάλος γιος, που το φυστικοβούτυρο το .... κουταλίζει, αφού αναρωτιέμαι μπας και στην κρέμα του του έβαζα φυστικοβούτυρο και το συνήθισε;-)
    Σούπερ τα μπισκοτάκια σου Κικίτσα!
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ReplyDelete
  21. Οτι πρέπει για τον πρωινό μας καφέ... Μπράβο σου Κικί για τις συνταγές που μας δινεις κάθε φορά.

    ReplyDelete
  22. Λατρευω μπισκότα, λατρευω φυστικοβούτηρο και τον συνδιασμό αυτο.. Απο εμφάνιση σκίζουν φιλενάδα...

    ReplyDelete
  23. Θα μου βάλετε ένα κιλό, παρακαλώ;

    ReplyDelete
  24. Ραλού, να σου στείλω ένα λινκ, να το φωτοσοπιάσεις και να εξαφανίσεις ολόκληρο μπλογκ μπορείς; Εκεί σε θέλω!

    Μπέττυ, σκόνη σοκολάτα για ρόφημα σοκολάτας. Αυτή που βάζουμε στο γάλα των παιδιών.

    Έλενα, βρε μπας και το τάιζες φυστικοβουτυρο το παιδί μικρό; Γιατί εγώ την κόρη την τάιζα!

    Πλεκτό εγκώμιο, ευχαριστώ!

    Νίκη, σε καλούν να τα φας! Ευχαριστώ!

    Διονύση, είναι 1.100! Να τ΄αφήσω;

    ReplyDelete
  25. Τα έφτιαξα σήμερα και έγιναν φανταστικά, παρ' ότι ήταν τα πρώτα μου μπισκότα! Έβαλα κακάο αντί για σοκολάτα, απλώς βγήκαν πιο σκούρα.
    Επειδή όμως μάλλον έτυχε και πέτυχε, καθώς έβαζα τις δόσεις στα κουτουρού, μπορείς να τις μετατρέψεις σε φλιτζάνια;
    Επί τη ευκαιρία, πολλά συγχαρητήρια για το μπλογκ και το κέφι!

    ReplyDelete
  26. Mambo tango, εννοεις να μετατρέψω τα γραμμάρια σε φλυτζάνια; Στο νετ υπάρχουν πολλοί converters όταν αντιμετωπίζεις παρόμοια προβλήματα σε συνταγές και από κει θα στα βγαλω τώρα, γιατί βαριέμαι να μετράω ένα ένα τα υλικά και να λερώνω.
    Λοιπόν, 100 γρ. φυστικοβούτυρο, είναι περίπου μισό φλυτζάνι.
    100 γρ. ζάχαρη είναι λίγο λιγότερο από μισό φλυτζάνι.
    250 γρ. αλεύρι είναι 1 και 3/4 φλυτζάνια (αυτό το μέτρησα).
    Ελπίζω να είσαι οκ τώρα.
    Ευχαριστώ για τα καλά λόγια!

    ReplyDelete