Wednesday, March 17, 2010

Πάμε για καφέ πάλι;

Είναι αργά το βράδυ και είμαι ένα πτώμα. Εδώ και 4 ώρες ασχολούμαι με κάτι περγαμόντα που κατάφερα να βρω στη Ζάκυνθο. (Ναι. Ούτε περγαμόντα βρίσκεις εδώ...Ρωτώντας όμως πας στην πόλη...). Τα έκανα λικέρ, τα έκανα γλυκό, τα έκανα μαρμελάδα, τα έκανα αρωματική ζάχαρη και τώρα επιτέλους ξεκουράζομαι... Σήμερα είχα επισκέψεις από την Πάτρα. Ήρθαν τα αδέρφια μου αναπάντεχα. Ήπιαμε καφέ, φάγαμε μαζί, περπατήσαμε, γελάσαμε και έφυγαν με το απογευματινό πλοίο.

Στο θέμα μας όμως... Το πσκ που έρχεται, μάλλον θα βρίσκομαι στην Αθήνα. Λέω μάλλον, διότι είμαι ικανή τελευταία στιγμή να αλλάξω γνώμη και να μην πάω. Αν λοιπόν πάω, προτείνω όσες θέλετε, να συναντηθούμε πάλι για καφεδάκι εκεί που συναντηθήκαμε και την περασμένη φορά. Στο καφέ που είναι δίπλα στο σπρίντερ, στο σταθμό του μετρό/ηλεκτρικού στην Αττική, στις 5 το απόγευμα του Σαββάτου. Την πρότασή μου την έκανα, περιμένω συμμετοχές! Αν αλλάξει κάτι στα σχέδιά μου, εννοείται ότι θα σας ενημερώσω!

27 comments:

  1. Την αρωματική ζάχαρη πώς την έκανες;
    Καλά να περάσεις στο ταξιδάκι σου!
    Σε φιλώ!

    ReplyDelete
  2. Πάλι ζηλεύωωωωωωωωωωω!
    Κανόνισε κακομοίρα μου να ανέβεις Αθήνα προς το καλοκαιράκι που θα ανέβω κι εγώ!!!!

    ReplyDelete
  3. Καλημέρα!! Θέλουμε τη συνταγή για την αρωματική ζάχαρη παρακαλώ!!! Καλώς να μας έρθεις!! Φιλιά πολλά πολλά!!

    ReplyDelete
  4. Ααααχ βρε Κική μου!
    Είχα πει κι εγώ ότι θα ερχόμουνα την επόμενη φορά, αλλά δεν μπορώ το Σαββάτο.
    Όμως έχω να κάνω μία πρόταση για εσάς που θα μαζευτείτε..
    Γιατί δεν πάτε στο Μοναστηράκι,στον πεζόδρομο πίσω από τον Ηλεκτρικό/μετρό, δίπλα από τα αρχαία που έχει πολλές καφετέρειες και είναι τόσο μα τόσο ωραία, ειδικά αν έχει ήλιο..Όμως προειδοποιώ, έχει πολύ κόσμο, αλλά είναι πολύ όμορφα για καφεδάκι εκεί..
    Στην Αττική δεν φοβάστε να κυκλοφορήσετε με όλα αυτά που ακούγονται?
    Φιλιά.

    ReplyDelete
  5. Τι να σου πω εγώ τώρα; ΑΥΤΟ το σαβ/κο βρήκες που θα είμαι Γερμανία για παρουσιάσεις;;; Αχ βρε Κική μου, πότε θα συντονιστούμε επιτέλους;....

    ReplyDelete
  6. Αυτή την αρωματική ζάχαρη θα ήθελα και εγώ πολύ να μάθω πως την φτιάχνεις. Πόσο θα ήθελα να έρθω στο καφεδάκι αλλά η απόσταση βλέπεις.... αλλά ποτέ δεν ξέρεις ίσως μια άλλη φορά. Καλά να περάσετε!! πολλά φιλιά!!

    ReplyDelete
  7. Γιαγιά Αντιγόνη καλωσήρθες και στην κουζίνα μου! Με το ξύσμα από το περγαμόντο και ζάχαρη την έκανα!

    Λίλα και το καλοκαίρι είναι στα σχέδια!

    Πλεκτό εγκώμιο, πάρε την Άσπα και ελάτε! Ανακάτεψα ξύσμα περγαμόντο με ζάχαρη/ Αυτό είναι όλο!

    ReplyDelete
  8. Ζωή, είναι ωραία εκεί που είπες, αλλά υπάρχει αυτό το πρόβλημα. Πολύυυυυυς κόσμος! Όχι...δεν φοβάμαι εκεί. Είχαμε ξαναπάει και ήταν ήσυχα.

    Μαρία καλέ καφές ειναι! Όχι παρουσίαση! Γερμανία ε; Ζήλιαααααα!

    Έλεν, διάβασε παραπανω. Κι εγώ θα ήθελα να ήσουν!

    ReplyDelete
  9. Deli,τι καλά θα ήταν!
    Κρίμα,μια εβδομάδα έχω που γύρισα-κάποια στιγμή θα βρεθούμε,όπως πέρυσι.
    Καλά να περάσεις!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  10. Αχ Κική μου, δεν γυρίζω τόσο γρήγορα στην Ελλάδα...
    Να περάσετε καλά, να βγάλετε φωτογραφίες, να μου τις στείλετε και Κική, παρακαλώ να μου πεις με το ν και με το σ τι είπατε!!!!! (το τι φάγατε άσε να το φαντάζομαι...)

    ReplyDelete
  11. Καλά να περάσετε!!! Φιλάκια πολλά...

    ReplyDelete
  12. Καλά από ότι βλέπω μόνο εγώ μάλλον θα έρθω;

    ReplyDelete
  13. Θα έχω κόσμο για φαγητό το μεσημέρι του Σαββάρου, άρα δυστυχώς είναι μάλλον αδύνατον!
    Κρίμα... πάντως περιμένουμε φωτό και σχετική ανάρτηση με όλες τις λεπτομέρειες...

    ReplyDelete
  14. Κικη , δε γινεται να το κανουμε πρωι , εχω βραδια το ΣΚ 15.30- 23.30, κριμα να μη σε δω παλι !

    ReplyDelete
  15. Μπορεί να είμαι ήδη συνταξιούχος αλλά έχω κι ένα φορτωμένο πρόγραμμα.
    Αν είσαστε σίγουρα εκεί και μπορώ θα τηλεφωνήσω ώστε να έρθω.
    Καλό βράδυ.

    ReplyDelete
  16. Ελένη το καλοκαίρι!

    Αγγελική σίγουρα!!! Θα μας λείψεις!

    painter, ευχαριστούμε!

    big mama, μας πειράζει;

    ReplyDelete
  17. Μπέττυ κρίμα! Την επόμενη! Καλά να περάσετε!

    Άσπα, θα το συζητήσουμε!

    Ξανθή, αν τα καταφέρεις, καλά θα είναι! Καλά να περάσεις από δω και πέρα στο νέο κεφάλαιο της ζωής σου!

    ReplyDelete
  18. Κρίμα που δεν τα καταφέρω ούτε τούτην την φορά, γιατί θα είμαι εκτός Αθηνών. Κρίμα πραγματικά. Να περάσετε όμορφα εύχομαι.

    ReplyDelete
  19. Βλέπω οτι όλες προσπαθούν να τη κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια. Στριχνίνη είχες βάλει στο προηγούμενο καφέ; χαχαχα. Τάξε τους οτι θα τους πεις το φλυτζάνι και θα δεις για πότε η περιοχή πέριξ του σταθμού Αττική, γίνεται θησείο-Μοναστηράκι. Λοιπόν λέω να είμαι εκεί(στη χειρότερη περίπτωση να έχω και τα κούτσικα μαζί μου- μη τρομάζεις! Παναγίτσες κάθονται μπροστά σε μια ζεστή σοκολάτα!)

    ReplyDelete
  20. Κική μου θα φροντίσω να έρθω έστω και λίγο για να σας γνωρίσω!
    Φιλιά
    Αθηνά

    ReplyDelete
  21. είμαι μέσα.... θα μιλήσουμε τηλεφωνικά...

    ReplyDelete
  22. Ζηλευω, ζηλευωωω. Δεν μπορώ να έρθω δυστυχώς, γιατί σε δυο εβδομάδες θα κατέβω Αθήνα για Πάσχα (είπαμε είμαι ανάποδη, εγώ κάνω Πασχα-Χριστούγεννα στο Μεγάλο Χωριο). Πάντως να περάσετε πολύ όμορφα.
    Φιλιά Τζένη

    ReplyDelete
  23. Κόρες, ούτε να σχολιάσω δεν προλαβαίνω τελευταία! Πηνελόπη, κρίμα!. Τζένη, θα μου λείψει το γέλιο σου! χαχα!
    Αθηνά, Μαριέλα, Ιωάννα, θα χαρώ να σας δω εκεί! Φιλιά!

    ReplyDelete
  24. βυσσινο γλυκοMarch 21, 2010 at 11:02 PM

    Κικίτσα μιας και εισαι πολύ πρόθυμη να μεταδίδεις γνώση μηπως μπορείς να ρίξεις τη συνταγή για μαρμελάδα περγαμόντο, γιατί ενα σχετικο αγγλικό site με ταλαιπώρησε πολυ αυτή τη βδομάδα που ετυχε να ασχοληθώ ομοίως με το εκλεκτό φρουτάκι.

    ReplyDelete
  25. Βυσσινάκι μου γλυκό, επειδή έχω προγραμματίσει άλλες συνταγούλες για τις επόμενες μέρες, δεν θα προλάβω να τη βάλω τώρα. Σου λέω όμως τι έκανα. Κρατησα όλη τη σάρκα τους και την έβρασα για δέκα λεπτά με σχεδον ίση ποσότητα ζάχαρης (ειναι ξυνά, γι αυτο μπήκε πολλή ζάχαρη: 900 γρ σάρκα-1000 γρ. ζάχαρη). Δεν άφησα καθόλου ίνες μέσα για να μην πικρίζουν. Φλούδα δεν έβαλα, παρά μόνο λίγη τριμμένη που είχα λόγω του γλυκού. Αν θες να βάλεις και φλούδα, ξεπίκρισέ τη με μούλιασμα ή βράσιμο και πρόσθεσε κι αυτή. Την επόμενη μέρα, δεν χρειάστηκε καν 2ο βράσιμο γιατί έπηξε. Την άφησα πάνω στο μάτι. Είναι αραιή, αλλά πήζει. Μη σε ξεγελάσει. Δεν πρόσθεσα καθόλου νερό επίσης. Οκ;

    ReplyDelete
  26. βυσσινο γλυκοMarch 22, 2010 at 9:36 PM

    OK ευχαριστώ. Αλλωστε δεν νοιώθω πικριλα,ξυνά ειναι τα ατιμα. Εβαλα και αρκετη φλούδα και την υπόλοιπh την εκανα καραμελωμενη στο φουρνο. Θα κανω οσα απεμειναν your way.xxxx

    ReplyDelete
  27. Βυσσινάκι, όντως. Πικρά δεν είναι. Ξυνά είναι! Καραμελωμένα; Μμμμμ!!!

    ReplyDelete