Wednesday, March 10, 2010

Κοτόπουλο γεμιστό με σπανάκι, φέτα και κάσιους. 2ο μέρος της τριλογίας

Όπως σας έλεγα, το προηγούμενο φαγητό κατέληξε σε τριλογία. Για αλλού ξεκίνησε και αλλού έφτασε. Όταν πήρα το σπανάκι και τα υπόλοιπα υλικά για την πίτα, δεν ήξερα πόσο υλικό θα χρησιμοποιήσω αφού την έφτιαχνα στα τυφλά. Έτσι, μου περίσσεψε γέμιση (τα υλικά της σπανακόπιτας στην προηγούμενη συνταγή, έχουν γραφτεί και υπολογιστεί σωστά). Είχα αγοράσει κοτόπουλο φιλέτο, οπότε σκέφτηκα να αξιοποιήσω τη γέμιση, γεμίζοντας τα φιλέτα με αυτή. Ας δούμε τι εκανα:

Κοτόπουλο γεμιστό με σπανάκι, φέτα και κάσιους
Υλικά
3 μισά στήθη κοτόπουλου φιλέτο
για τη γέμιση
300 γρ. σπανάκι
1 πράσο ψιλοκομμένο
2 κρεμμυδάκια φρέσκα ψιλοκομμένα
100 γρ. φέτα χοντροκομμένη
1 κ. σ. ελαιόλαδο
1 χούφτα κάσιους ή άλλο ξηρό καρπό (κουκουνάρι πχ)
αλάτι
πιπέρι
Προαιρετικά, λίγο ούζο

Εκτέλεση
Για την παρασκευή της γέμισης, διαβάστε στο τέλος της συνταγής.

Ανοίγουμε τα φιλέτα όσο καλύτερα και λεπτότερα μπορούμε, έτσι ώστε να μπορούμε να κλείσουμε μέσα τους τη γέμιση.
Βάζουμε τα φιλέτα δίπλα δίπλα ή γεμίζουμε ένα ένα χωριστά.
Βάζουμε λίγη γέμιση και την κλείνουμε ρολάροντας το φιλέτο.
Δένουμε με σπάγκο μαγειρικής.
Κάνουμε το ίδιο για τα 3 φιλέτα. Εμένα μου βγήκαν 2 μεγάλα ρολά και ένα μικρό.
Τα βάζουμε σε αντικολλητικό τηγάνι, χωρίς λάδι και τα γυρίζουμε για 10 λεπτά σε δυνατή φωτιά για να πάρουν παντού χρώμα.
Τα σβήνουμε αν θέλουμε με λίγο ούζο.
Προσθέτουμε ένα ποτήρι νερό και τα αφήνουμε να βράσουν για μισή ώρα. Αν τελειώσει το νερό, προσθέτουμε λίγο. Τα ρολά, πρέπει να μείνουν χωρίς νερό, γιατί το φαγητό μας προορίζεται για κρύο πιάτο.
Κόβουμε σε λεπτές φέτες όταν κρυώσει.

Για τη γέμιση:
Τη γέμιση, όπως σας είπα, την είχα από την σπανακόπιτα. Άρα είχα ήδη μαράνει το πράσο και το κρεμμυδάκι για 10 περίπου λεπτά. Έτσι, μάρανα και το σπανάκι για 5 λεπτά, ενώ στη σπανακόπιτα το είχα βάλει ωμό. Με αυτό τον τρόπο η φέτα έλιωσε. Αν κάνετε τη συνταγή εξαρχής, προσθέστε τη φέτα, αφού μαράνετε το σπανάκι, εκτός και σας αρέσει λιωμένη και ανακατεμένη μέσα στη γέμιση.


Το πιάτο βγαίνει σχετικά στεγνό, αφού απουσιάζει η σάλτσα, ιδανικό για κρύο μπουφέ. Στο 3ο μέρος, θα σας πω τι έκανα όσο έμεινε.

Συνεχίζεται...

20 comments:

  1. Deli,πολύ μ΄αρέσι η ιδέα αυτού του φαγητού,έστω και κρύου!
    Τι αναλυτικές οδηγίες μας έδωσες πάλι,αφού μου φαίνονται παιχνιδάκι!
    Να είσαι σίγουρη ότι θα μαγειρευτεί σύντομα.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η τριλογία, κάθε μέρος της είναι καλύτερο από το προηγούμενο!
    Θα μπορούσε να ονομαστεί ο Άρχοντας του σπανακιού!
    (ελπίζω να μην παρεξηγείς το χιούμορ μου ;-)
    Τώρα περιμένω με αγωνία και το τελευταίο μέρος της τριλογίας! Θα το παρακολουθήσω ακόμα κι αν δε βγει σε 3D!

    ReplyDelete
  3. Κική αν κάθε φαγητό το κάνεις τριλογία δε με βλέπω καλά. Θα γράψουν οι εφημερίδες για μια φάλαινα που εθεάθη στον Αργολικό κόλπο!!!

    ReplyDelete
  4. Πολύ ενδιαφέρων αυτή η συνταγή Κικί. Και πρέπει να είναι και πολύ νόστιμη. Περιμένουμε το επόμενο.

    Παρεμπιπτόντως, αν και καθυστερημένα λίγο, αλλά οφείλω να το πω, ήταν πολύ ωραία η εκπομπή για την παρουσίαση του βιβλίου. Μπράβο Κικί. Και εις ανώτερα.

    ReplyDelete
  5. Αφού έφτασες καλή μου στην Τριλογία καλά είναι! Στην Τετραλογία να δω τι αποτελέσματα θα έχουν οι μετρήσεις στον ζυγό :-)) (για μένα μιλάω...)

    Την επόμενη φορά που θα κάνεις πιτούλα, αμα βρεις μυρώνια, καυκαλίθρες και φρέσκο μάραθο, να βάλεις! Μιλάμε για άρωμα πλούσιο και τέλειο.

    ReplyDelete
  6. Μιαμ μιαμ τι νόστιμο φαγάκι!!! Και πολύ θρεπτικό!! Φιλιά πολλά πολλά! Καλημερούδια σου Κικί μου!

    ReplyDelete
  7. Κική ωραίο αυτό αλλά θες να πεις μόνο κρύο τρώγεται δεν τα πάω και τόσο καλά με τα κρύα πιάτα.
    Καλό μεσημέρι!

    ReplyDelete
  8. Πολύ ωραίες ιδέες μας δίνεις Κική μου!!!
    Θέλω να σου πω ότι επιτέλους πήρα το βιβλίο σου (αν και δυσκολεύτηκα λίγο να το βρω) και είναι καταπληκτικό!
    Τώρα είμαι στην αναζήτηση των βοτάνων Προβηγκίας για να φτιάξω το ψωμι μπύρας, πήγα σε ένα μεγάααλο σ-μ, αλλά δεν...και επειδή είμαι αρχάρια, θέλω την συνταγή να την κάνω όπως την γράφεις και να μην συμβιβαστώ απλά με ρίγανη όπως μου είχες πει.Next stop : ΑΒ Βασιλόπουλος-και του πουλιού το γάλα! Για να δούμε...

    ReplyDelete
  9. a la creme? Μάντης gvarvakis!! Προφητεύω για το 3ο μέρος της 3λογίας :)
    Όταν διάβασα τη σπανακόπιτα υπέθεσα οτι το 2ο θα είχε να κάνει με άλλη πίτα: τυρόπιτα, κολοκυθόπιτα κλπ Κάτι με φύλλο τέλος πάντων!!
    Ομολογώ ότι ήταν συναρπαστικό αυτό που ακολούθησε και εξαιρετικό σαν ανάρτηση!!!
    Περιμένω τώρα με αγωνία, να δω τι σκ@τ@ μάντης είμαι :))
    Φιλιά πολλά
    Καλό απόγευμα

    ReplyDelete
  10. Ελένη, είναι εύκολο! Ένα καλό κοφτερό μαχαίρι θέλει για κρέας μόνο για να ανοίξεις τα φιλέτα!

    Dark chef!!! χαχαχα! Ο αρχοντας του σπανακιού! χαχα! Πέμπτη βράδυ, μετά τις 12 τη νύχτα, μαζί με τα φαντάσματα, πέφτει το 3ο μέρος της τριλογίας!

    Λίλα! Κοίτα τα λιπαρά! Μόνο 100 γρ. φετούλα και λίγα κάσιους; Πόσο σου αναλογεί πια; Ούτε λαδάκι δεν έβαλα καλέ. Πού να τρέχει τώρα η Greenpeace??? χαχα!

    Λίνα, ευχαριστώ πολύ για όλα!

    ReplyDelete
  11. Επιτέλους τα βότανα είναι δικά μου χεχε!Απλά θέλω να επισημάνω ότι τα βρίσκεις μόνο στο ΑΒ μάλλον, γιατί παρασκευάζεται και συσκευάζεται για το ΑΒ, το συγκεκριμένο "κουτάκι"

    Ψάχνω κενό απόγευμα τώρα για τα πρώτα ζυμώματα.Wish me luck χαχα (αρχάρια είπαμε)

    Όσο για το βιβλίο, επέλεξα μεγάλα βιβλιοπωλεία, πήγα πρώτα στο fnac στο mall και ας μην μας το είχες σημειώσει, έπειτα στο Public Σύνταγμα και ούτε που σε ξέρανε οι χαζοί Κικίτσα μου και μετά στον Ελευθερουδάκη στην Πανεπιστημίου, όπου και βούτηξα το ένα και μοναδικό που υπήρχε!!Πάντως τα παιδιά στο Public σε σημειώσανε και είδαμε μαζί και το blog σου, ελπίζω έτσι να το φέρουν γρήγορα.

    Φιλιά.

    ReplyDelete
  12. μου αρέσει πολύ το γεμιστό/ρολο κοτόπουλο!

    καλό βράδυ

    ReplyDelete
  13. Πολύ διαιτητικό!

    ReplyDelete
  14. κικη μου, μια κουκλα εισαι , μολις ειδα το αποσπασμα της εκπομπης , παντα τετοια , ολο να ανεβαινεις , και παλι χιλια μπραβο !!!

    ReplyDelete
  15. Kiki
    είδα και εγώ το βίντεο. Είσαι πολύ ωραία. Μμμμ και όμορφη και καλή μαγείρισα, ο άντρας σου ξέρει πόσο τυχερός είναι;

    ReplyDelete
  16. Ζωή, εγώ τα βότανα τα είχα φέρει φέρει από Γερμανία. Μου τα είχε πάρει η Νέλλη, αλλά τα έχω δει στο σμ αυτό. Όσο για το βιβλίο, ευχαριστώ για την ενημέρωση (καλέ έβαλες να δουν το μπλογκ μου;;;; χαχαχα απίστευτη!!!). Ενημέρωσα κι εγώ με τη σειρά μου το Έντυπο για να διανείμουν πάλι βιβλία στα μαγαζιά αυτά.

    Και λοιπόν, κι εμένα! Καλό απόγευμα!

    zoi20 καλωσήρθες!

    Άσπα ευχαριστώωω!

    Έμμυ λες ε; χαχα! Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  17. Εντυπωσιακό το κοτοπουλάκι έτσι Κικίτσα και πολύ όμορφο θα είναι για μπουφέ!
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ReplyDelete
  18. Έλενα, ευχαριστώ! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  19. Μου λύθηκαν οι προηγούμενες απορίες! Λατρεύω την ιδέα του γεμιστού κοτόπουλου!
    Καλά ο Γιώργος έχει χάρισμα?

    ReplyDelete
  20. Αγγελική, Κάλχας λέμε!!!

    ReplyDelete