Monday, March 1, 2010

Γιουβέτσι με λαχανικά στο τηγάνι

Το γιουβέτσι το γνωρίζουμε όλοι υποθέτω. Συνήθως το κάνουμε με κάποιο κρεατικό στο φούρνο. Τώρα που είναι περίοδος νηστείας όμως, είναι εξίσου νόστιμο, μόνο με λαχανικά. Προσωπικά το προτιμώ κιόλας περισσότερο.

Επειδή πολλές φορές ο χρόνος πιέζει για ένα γρήγορο φαγητό, μπορούμε να φτιάξουμε αυτό το γιουβέτσι και σε μεγάλο τηγάνι. Γίνεται πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με το φούρνο, αλλά γίνεται μικρότερη ποσότητα.

Γιουβέτσι με λαχανικά στο τηγάνι
Υλικά
(για 3-4 άτομα)
1 μέτριο κολοκύθι
1 μεγάλο καρότο
1 χρωματιστή πιπεριά
αλάτι ή ένα κύβο λαχανικών ΒΙΟ ή χειροποίητο
πιπέρι (αν θέλετε)
250 γρ. κριθαράκι μέτριο
1 κ. σ. ξερά μυρωδικά
λίγο λάδι

Εκτέλεση
Μέσα σε ένα αντκολλητικό τηγάνι, βάζουμε λίγο νερό (1 ποτήρι πχ).
Κόβουμε όλα τα λαχανικά, σε μικρά καρεδάκια και τα ρίχνουμε στο τηγάνι.
Αφήνουμε τα λαχανικά να βράσουν για 10 λεπτά.
Προσθέτουμε 1-2 ποτήρια νερό (να καλύπτει το κριθαράκι).
Όταν πάρει πάλι βράση το νερό (το οποίο μπορούμε να το προσθέσουμε ζεστό για να μην περιμένουμε), ρίχνουμε το κριθαράκι και λίγο λάδι.
Ανακατεύουμε, αφήνουμε να βράσει για 5 λεπτά και σβήνουμε τη φωτιά.

Το κριθαράκι σας θα είναι άβραστο, αλλά θα είναι τέλειο μετά από μισή-μία ώρα που θα έχει πιει το νερό και θα έχει βράσει.
Αν βιάζεστε, τελειώστε το μαγείρεμα πάνω στη φωτιά. Με αυτό τον τρόπο όμως, κάνουμε εξοικονόμηση ενέργειας και χρόνου.
Σερβίρεται με φέτα που του πάει πολύ!

Καλό μήναααααα! Επιτέλους Άνοιξη!!!

34 comments:

  1. Καλό μήνα, καλή βδομάδα Κικίτσα!!
    Επιτέλους Ανοιξη!!!

    ReplyDelete
  2. Καλό μήνα , καλή εβδομάδα φίλη μου, το γκιουβέτσι με λαχανικά υπέροχο! Καλή ιδέα για τη νηστεία!

    ReplyDelete
  3. Καλό μηνα και καλή εβδομάδα.Υπέροχο νηστήσιμο γιουβέτσι. Την ιδέα στο τηγάνι δεν την είχα σκεφτεί.

    ReplyDelete
  4. Καλό μήνα, καλή εβδομάδα και καλή άνοιξη!!
    Οι ιδέες σου πάντα χρήσιμες!!

    ReplyDelete
  5. αν σου πω οτι κατι παρομοιο εκανε η μαμα μου!!!!!!
    το εκανα και γω κανα δυο φορες αλλα... δεν το θελει και πολυ το αμορε μου. ενα πιατακι για μενα, να μου θυμησει τα παλια ;)

    ReplyDelete
  6. Πολύ καλό και νόστιμο. Να κάνουμε και κάτι διαφορετικό.Πολύ ωραία η ιδέα σου Κικί.
    Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλό μήνα.

    ReplyDelete
  7. Καλό μήνα!! Άνοιξη να μπεί από το παραθύρι και μέσα στην καρδιά ολονών.
    Συγχαρητήρια για το βίντεο!! Περιμένω να το δώ.
    Ωραία ιδέα το γιουβέτσι, ελπίζω να το δοκιμάσει ο γιός μου που είναι δύσκολος!!
    Όσο για τον αδελφό μου έχει κλειστεί στην κουζίνα του και για το βιβλίο κουβέντα! Είναι βλέπεις Φυσικός και θα μετράει αναλογίες.... αν θα φουσκώσει το ψωμί ικανοποιητικά και τέτοια.
    Υπάρχει και η αναμέτρηση με την αδελφή βλέπεις.
    Πολλά φιλιά Γιώτα!!

    ReplyDelete
  8. ΜΑΖΙ σου Κικίτσα, και εμένα έτσι μου αρέσει πιο πολύ.
    Φετούλα και ξυνομυζήθρα είναι πολύ ωραία προσθήκη σωστά το γράφεις.
    Καλό Μήνα να έχετε.

    ReplyDelete
  9. Κική πειράζει εγώ να βάλω και λίγα μανιταράκια;
    Καλό μήνα

    ReplyDelete
  10. τι πρωτότυπη συνταγή είναι αυτή!!! Λαχταριστό και νοστιμότατο!! Καλό μηνα και φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  11. Kikitsa, poli orari piato gia Sarakosti. Exei xpoma kai geufsi.

    ReplyDelete
  12. Ωραιότατο φαγάκι.
    Για στείλε μία σκέτη από γιουβέτσι, παρακαλώωωω :)))
    Φιλιά
    Καλημέρα, καλή εβδομάδα & καλό μήνα

    ReplyDelete
  13. Πολύ πρωτότπη η ιδέα σου Κική. Μπράβο, φαίνεται νοστιμότατο!
    Μάγδα

    ReplyDelete
  14. Καλο μηνα Κικη. Πολύ γέλασα που δεν ειχες καταλαβει ποια ειμαι. Το φαγητακι υπέροχο και αν και παντελως ασχετη με τη δημιουργικη κουζινα, το τηγανι το χρησιμοποιω πολυ και ειδικα οταν φτιαχνω γεμιστα, τη γεμιση τη φτιαχνω στο τηγανι με το ρυζακι και τα λοιπά και ξερω οτι μαγειρευεται γρηγοροτερα. ΑΝ και νηστισιμο το φαγητό σου, ειναι πεντανοστιμο. Λέω να βάλω χρωματιστα ζυμαρικα για πιο πολυ χρωμα τι λές ?? φιλάκια

    ReplyDelete
  15. Το φαγητό με τα λαχανικά δε θα το κάνω γιατί είμαι σίγουρη ότι δε θα το φάνε οι κόρες, το κόλπο όμως με το κριθαράκι που γίνεται χωρίς φωτιά σίγουρα θα το εφαρμόσω!! πολύ μ' άρεσε αυτή η ιδέα!!!

    ReplyDelete
  16. Πολύ μου αρέσει το γιουβέτσι σου με τα λαχανικά. Κάνω και εγώ με άλλα λαχανικά. Δεν είχα σκεφτεί ότι γίνεται στο τηγάνι. Είναι πιο εύκολο! Καλό μήνα και καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  17. Καλό μήνα να έχουμε!
    Το γιουβέτσι με τα λαχανικά τόσο εύκολα μαγειρεμένο, είναι πολύ καλή ιδέα! Απλό, λαχταριστό και λάιτ!

    ReplyDelete
  18. Έλενα, ευχαριστώ! Επιτέλους ναι! Επίσης!

    Αχτίδα, καλό μήνα! Για νηστεία και για βέγκανς και για όποιον θέλει!

    Erifili είναι γρήγορο και πρακτικό έτσι. Σε μισή ώρα έχεις φαγητό!

    Ξανθή επίσης! Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  19. Ελευθερία, εμείς δεν τρελαινόμαστε για γιουβέτσι φούρνου με κρέας γενικώς. Παγώνει και δεν μου αρέσει μετά. Η μικρή ποσότητα που δίνει και μάλιστα με λαχανικά και φέτα, είναι ιδανικό γεύμα.

    Λίνα επίσης! Ευχαριστώ!

    Γιώτα ΑΜΗΝ!
    Ωχ! Λες να με κρίνει αυστηρά ο φυσικός; χαχα! Να δεις εγώ΄πόσο καιρός μέτραγα αναλογίες με το προζύμι! χαχα!

    Πηνελόπη, στε λέξη ξυνομυζήθρα, τρέχουν τα σάλια μου. Ν΄ανησυχήσω γιατρέ μου; Χαχα! Καλό μήνα!

    ReplyDelete
  20. Δήμητρα, πώς μου έχουν ξεφύγει τα μανιταράκια από αυτή τη συνταγή; Την επόμενη! Καλό μήνα!

    Πλεκτό εγκώμιο, η πρωτοτυπία είναι στον τρόπο μαγειρέματος. Ο λιγοστός χρόνος πολλές φορές, γεννάει ιδέες! Καλό μήνα!

    Πήτερ, είναι χάρμα οφθαλμών και γεύσης! χαχα! Have a nice month!

    Αστέρι, έφτασεεεεεεεεεεεεε! Καλό μήνα!

    ReplyDelete
  21. Μάγδα και είναι νοστιμότατο! Δοκίμασέ το!

    Κατερίνα, καλέ με έχετε εκπλήξει μερικοί, κανονικά! Ευχάριστες εκπλήξεις όμως! Ζυμαρικά μικρά χρωματιστά υπάρχουν; Τόσο μικρά; Να. Αν υπάρχουν, γιατί όχι; Κάτι έχει πάρει το μάτι μου σε κάποια μάρκα νομίζω!

    Ανεράιδα, και στο φούρνο αν το κάνεις με κρέας, ρίξε νερό και σβήσε τη φωτιά πριν γίνει το φαγητό. Να σκεφτόμαστε και τον έρμο τον πλανήτη παράλληλα με την τσέπη μας.

    Big mama, μωρέ στο τηγάνι για ταχύτητα και ευκλία! Καλό μήνα!

    Αγγελική, είναι ΚΑΙ λάιτ γιατί βάζουμε ελάχιστο λαδάκι! Καλό μήνα!

    ReplyDelete
  22. Μου έρχεται να γλύψω την οθόνη!!

    ReplyDelete
  23. Καλο μηνα, ομορφο και γεματο ομορφα μαγειρεματα να εχεις.

    ReplyDelete
  24. Λατρεύω λαχανικά και κριθαράκι, το φτιάχνω και λευκό χωρίς ντομάτα και είναι μούρλια.
    Δυσκολεύομαι να μπω στα σχόλια γι αυτό άργησα για το γιουβετσάκι!

    ReplyDelete
  25. Τελεια ιδεα για σημερα που δεν μου ερχοταν καμια ιδεα για μεσημεριανο! Εχω και πολλα λαχανικα..μμμ

    ReplyDelete
  26. Σοφία, βάλε λίγη σαλτσούλα πρώτα! Χαχα!

    Δημιουργια, ευχαριστώ! Επίσης!

    Λίλα, θα το δοκιμάσουμε και λευκό!

    Kiki το έκανες; Μιαμ!

    ReplyDelete
  27. Τέλειο! Εμείς το συνηθίζουμε γιατί έτσι κι αλλιώς κρέας φτιάχνουμε μόνο για καλεσμένους.

    ReplyDelete
  28. Καλησπέρα Κική!!
    Το έφτιαξα απόψε και έγινε χαμός!!!!
    Με τριμμένη ξερή μυζήθρα από πάνω και φέτα συνοδεία!!
    8:30 το ξεκίνησα, στις 9:00 τρώγαμε :)
    Έκανα τη γρήγορη "έκδοση" :))
    ΣΟΥΠΕΡ!!!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  29. Πολύ μου αρέσει το κριθαράκι, μπορώ να τρώω κάθε μέρα.
    Κική σου συστήνω κύβους ΒΙΟ χωρίς μαγιά. Βελτιώνει την πέψη

    ReplyDelete
  30. Νένα, γνωστές πια οι γευστικές σας προτιμήσεις. Καλύτερο ειναι έτσι!

    Γιώργο είδες ταχύτητα; Και με ξερή μυζήθρα...σούπερ!
    Φιλάκια πολλά!

    Έμμυ, ποιους εννοείς;

    ReplyDelete
  31. Είναι κύβοι λαχανικών που γράφουνε no yeast επάνω. Και πιο νόστιμοι μου φάνηκαν. Δεν βρήκα σε σούπερ μάρκετ, μονο σε μαγαζι με βιολογικά.

    Η γνώμη μου είναι πως ο από πάνω έχει απόλυτο δίκιο:)

    ReplyDelete
  32. Έμμυ ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  33. Κικί είναι υπέροχο, καταπληκτικό.
    Το έφτιαξα χθες, στον φούρνο όμως μιας και δεν βιαζόμουν και έγινε ανάρπαστο. Ούτε φωτογραφία δεν πρόλαβα να βγάλω!! Την άλλη φορά όμως, γιατί θα το ξαναφτιάξω σίγουρα.
    Καλημέρα!!

    ReplyDelete
  34. Λίνα μου χαιρομαι πολύ που σας άρεσε! Ευχαριστώ! Φιλιά!

    ReplyDelete