Tuesday, March 2, 2010

Ποπ κοοοοοορν, πατατάκιααααα, κριτσίνιαααααα και κωκ έχω λέμεεεεε!!!

Πήρατε ποπ κορν; Πατατάκια; Φτιάξατε κριτσίνια; Άντε λοιπόν! Τι περιμένετε; Λοιποοοοοόν, την Πέμπτη το βράδυ, τσι 10 η ώρα (το λέω ζακυθινά), στρωνόμαστε μπροστά στο πισι μας, με κριτσινάκια φτιαγμένα από τα χεράκια μας, (κατά προτίμηση με πάστα ελιάς για να είμαστε στο κλίμα της εκπομπής) για να παρακολουθήσουμε όσοι θέλουμε την εκπομπή Διαδρομές, του Διονύση Πομώνη, την οποία γυρίσαμε την Κυριακή εδω στο σπίτι μου, συνοδεία γέλιων μέχρι δακρύων. Έτσι για την ιστορία, στο μοντάζ, ΔΕΝ κόψαμε τη σκηνή που έγινα ρεντίκουλο (που θα γίνω μάλλον) και είπα ό,τι είπα ενώ νόμιζα ότι η κάμερα δεν γράφει...Χεχε! Μετά από αυτό, την κάναμε θερινή την εκπομπή όπως καταλαβαίνετε! Η σκηνή, είναι στο πρώτο μέρος της εκπομπής, το οποίο το έχουμε γυρίσει έξω στην αυλή μου.
Τα υπόλοιπα αύριο, που θα βλέπουμε την εκπομπή, μια και εγώ θα την δω από το πισι μου, αφού εδώ που μένω δεν πιάνει καλά η ΕΡΖ. Έτσι, θα είμαστε όλοι μια παρεούλα, on line συνδεμένοι. Να ενημερώσω, ότι μέχρι τη μέρα που έγινε το γύρισμα, δεν ήξερα ότι η ΕΡΖ έχει live stream στο δίκτυο. Ευτυχώς που ρωτήσατε και το έμαθα κι εγώ! χαχα! Οπότε, ραντεβού εδώ!

86 comments:

  1. Οι πρωινοί να φεύγουν! Έχουμε σειρά!

    ReplyDelete
  2. Αχ ωραία! Για να το δούμε κι εμείς! Σχόλια αύριο λοιπόν...περιμένω με ανυπομονησία!

    ReplyDelete
  3. Αααα... Α, θα έχουμε σώου! Δεν το χάνω με τίποτα λέμε!

    ReplyDelete
  4. Πως ελεγε παλια η διαφημιση "ολοι mega"?
    Τωρα θα λεμε ολοι ΕΡΖ!

    :)

    ReplyDelete
  5. Και κριτσίνια θα κρατάω και κρασάκι όμως, μην ξεχνιόμαστε!!!
    Και παλαμάκια θα χτυπάω, το αυτόγραφο δε βλέπω να έρχεται!!!!

    ReplyDelete
  6. Θα έχω και την ΤV και το PC on!!!Με το δεξί μάτι στην TV και το αριστερό στο PC γιατί το καράβι των 10.30μμ κάνει σαμποτάζ στην TVοθόνη και τέτοιο θέαμα δεν χάνεται!! Κική μου κερνάω από το νέο μου gadgetάκι και Barbe à papa(=γενιάδα του μπαμπά γαλλιστί) ή της γριάς το μαλλί ελληνιστί!!! Βisous!!!

    ReplyDelete
  7. Έβαλα ξυπνητήρι γιατί έχω και λίγο "γκούντα" στο κεφάλι (το ξέρεις αυτό το ανέκδοτο;;)
    Θα μαζέψω κι ακροατήριο!!!
    Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  8. Δεν θα το χάσω με τίποτα. Και εγώ online αύριο.
    Καλή σου μέρα.

    ReplyDelete
  9. γκρρρρ την Πεμπτη τελειώνω απ΄τη δουλειά ακριβώς εκεινη την ώρα....ελπίζω να δω επανάληψη ή σε youtube

    ReplyDelete
  10. αυριο το βράδυ λοιπόν στις 10!!!

    μέχρι τότε πολλά φιλιά


    καλημερα!!

    ReplyDelete
  11. Ωραία ... πολύ ωραία.
    Ραντεβού αύριο στις 10 μμ
    Φιλούμπες

    ReplyDelete
  12. Αχ, τι ωραία! Και επειδή έχω και κάποια ηλικία, έβαλα υπενθύμιση, να μη τη πάθω πάλι σαν την κοπή της πίτας!

    ReplyDelete
  13. Επιτέλους!!! Μετράμε αντίστροφα!! Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ReplyDelete
  14. Can't wait to see it! Great that we'll be able to watch it with you!

    ReplyDelete
  15. Αυτά είναι!!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete
  16. Αρκεί να το θυμηθώ...γιατί εκείνη η ώρα είναι το τελείωμα της "εργάσιμης" μέρας μου και κατεβαίνουν όλοι οι διακόπτες μου σχεδόν αυτόματα!!!

    ReplyDelete
  17. θα συντονιστουμε ολοι...

    ReplyDelete
  18. Αγγελική! χαχα!

    Ανεράιδα, εγώ να δεις πώς περιμένω!

    Κωνσταντίνε, ευτυχώς που δεν θα τη δείξουν πρωι!!! χαχα!

    Αντώνη, να δεις θεαματικότητα η ΕΡΖ αύριο! Χαχα! Κάτω από το παράθυρο προβολής στην ΕΡΖ, δείχνει πόσοι είναι ον λαιν. Θα γελάσουμε!

    ReplyDelete
  19. Λίλα, αμάν καλέ με το αυτόγραφο! Χαχα!

    Πέννυυυυυυυυυυυ! Τι μου κάνεις τώρα!!! Πήρες μηχάνημα που κάνει μαλλί της γριάς; Έρχομαιιιιιιι! Και μια και είμαστε multi language, στην Αμερική το έλεγαν cotton candy!
    Καλά ε! Γέλασα με το σχόλιο περί καραβιού!

    Ξανθή, το ξέρω το ξέρω! Χαχα!

    Λίνα όλοι μαζί λοιπόν!

    ReplyDelete
  20. Και λοιπόν, την επόμενη μέρα, επανάληψη στις 2 το μεσημέρι!

    Μαρία, αύριο!

    Αστέρι, σμουτς!

    Big mama, κι εγώ έβαλα! Μην ανησυχείς! Χαχα!

    ReplyDelete
  21. Πλεκτό εγκώμιο, ε ρε γλέντια. Καλέ πού πουλάνε μπούργκα ξέρετε;;;

    Λιζ, όλοι μαζί η παρεουλα! Είδες η τεχνολογία;

    Τρελοτουριστρια ναι!

    Πηνελόπη, είσαι ακόμα μωρομάνα! Γι αυτό!

    Πανσοφίξ, ε ρε μάνα μου...χαχα!

    ReplyDelete
  22. Είμαι τυχερή… μια δουλειά που έχω αύριο τελειώνει στις δέκα , άρα…?? Να μου κρατήσεις Κωκ που μου αρέσουν!! Αν δεν.., θα πάρω μόνο.., έτσι… ΕΡΖ μαζί με ένα υπέροχο τσάι που έχω με αλόη, κανέλλα, και πολλά άλλα βότανα, και θα περάσω τέλεια!!! Καλό βράδυ Κική αύριο όλοι μαζί!!!.

    ReplyDelete
  23. Κική , δηλαδή εμείς από Αθήνα, μπορούμε να το δούμε μέσω ιντερνετ??

    ReplyDelete
  24. καλησπέρα, καλό μήνα,
    εμείς από Αθήνα μπορούμε να δούμε ΕΡΖ, πως γίνεται?
    φιλιά, καλό βράδυ!!!

    ReplyDelete
  25. Δέσποινα, θα σου φυλάξω καρέκλα! χαχα!

    Santie and Athina, κανονικότατα μέσω του λινκ που έβαλα!

    Thumbelina, θα μπεις στο λινκ που έδωσα!

    ReplyDelete
  26. Σάμαλι, παστέλι, κοκ, τυροπτες! Ναι όχι τυρόπιτες, αλλά τυρόπτες. Ετσι τα διαλαλούσε στο γειτονικό μας σινεμά ο πωλητής. Της εποχής μου φαγώσιμα. Και ποτά: Λεμονάδες, πορτοκαλάδες, ταμ-τάμ! Α ρε Κική τι μου θύμισες γιατί εμείς βέβαια ως γνήσια γαλαρία ανάμεσα βάζαμε και καμιά βρωμοκουβέντα... ΄Ελα κράτα μια καρέκλα για τη βραδινή.

    ReplyDelete
  27. Η ώρα είναι 21.45 και είμαι ήδη εδώ και μισή ώρα stand-by από τον φόβο μου μην ξεχαστώ στις 22.00.
    Βλέπω γίναμε 20 το παρεάκι...,άντε να μαζευόμαστε!!!
    Ανυπομονώ να σε δω Κική μου..!!!
    3..2..2..πάααααααμεεεεεεε!!!!

    ReplyDelete
  28. Νένα μην αργείιιιιιιιιιιιιις! Παραπονιούνται για τα ελεύθερα καθίσματα! Χαχα!

    Ζωή κι εγώωωω! Μαζί σας!

    ReplyDelete
  29. Έτοιμα όλα.... σε 3' βγαίνει...μαζευτείτεεεε

    ReplyDelete
  30. Χαχαχαχα! Απο κατω βλεπετε και ποσοι το βλεπουμε!

    ReplyDelete
  31. Εεεεεμαααααα που είναι?Άντεεεεε!!!Θεατράκι τελειωνε να βγει το Κικάκι!!! (40 και...)

    ReplyDelete
  32. κλαπ κλαπ κλαπ....(χειροκρότημα)

    ReplyDelete
  33. ΑΑααααααααααααα! λυσσαξαμε καλεεεεεεεεεεεεεε!!!! Χαχαχα!

    ReplyDelete
  34. Κικη είσαι μια κούκλα!!!Μπράβο..την επόμενη φορά στην Αθήνα θα έρθω κι εγω για καφέ!!

    ReplyDelete
  35. Χαχαχα! Οπου να 'ναι θα δειτε τι εκανα!

    ReplyDelete
  36. Αχ Κικούλα μου.. κούκλα ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ.. αξια αξια!!

    ReplyDelete
  37. Tο facebook δεν ανοίγει!
    Μπραβο Κική! Σε βλέπω στο EΡΖ.
    Εισαι κούκλα και τωρα σε ακούω (με πόνο) να μιλάς για τα ψωμια σου!
    Και τα κριτσίνια σου με τον -μλπε!- παπαρουνόσπορο!
    Πάντα τέτοια.
    Φιλια πολλά!!!

    ReplyDelete
  38. Μπράβο! Πολύ ωραία και άνετη!! Σου πάει πολύ το γυαλί...για σκεψου το πιο σοβαρά!

    ReplyDelete
  39. αχαχαχαχαχαχαχα!!!Δεν θα'βγαινα ποτέ την τηλεόραση μαζί σου κικάκι...Με φανταζομαι να μου έκανες παρατήρηση για τον παπαρουνόσπορο και η κάμερα να έκανε ζουμ στο δόντι μου...!!!Αχαχαχαχα :-)
    Είσαι απίστευτη και καλά κάνατε και δεν την κόψατε την σκηνή!!!
    70 λέμεεεεε!

    ReplyDelete
  40. 70 ατομα;;;
    Μπραβο, πολυ ομορφα!

    :)

    Οπα, να και κατι πολυ πολυ ενδιαφερον.
    Η Νατασσα ειναι που στελνει το ρακι; Ειναι πολυ καλο ή σπεσιαλ;

    ReplyDelete
  41. Ρε συ φιλεναδα!
    Πολύ άνετη είσαι και χαλαρή!
    Μπράβο κούκλα μου!

    ReplyDelete
  42. Νικηηηηηηηηηηηη! Βάστα γεράαααααα!! χαχα! Βαστάω κι εγώωωωω!

    Ραλού! Με πόνο! χαχαχα! Με μπλε, με μπλε!!!

    ReplyDelete
  43. Ανεράια με ζητάνε στο CNN αλλά αρνούμαιιιιιιιιι! χαχαχα!

    Ζωή!!! Νόμιζα πως δεν τράβαγε καλεεεεε! χαχαχα!

    ReplyDelete
  44. Αντώνηηηη! Τέλειο λέμεεεεεε!!!!

    Ραλού ευχαριστωωωωω!

    ReplyDelete
  45. ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΝΥΧΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑ ΜΟΥ!!! Να ξηγιόμαστε! χαχαχαχα!

    ReplyDelete
  46. Εγω το αλευρι ασπρο το ξερω, ολο μπλε και μπλε χαχαχαχα

    Αυτο το ειπατε για να μην κανετε διαφημιση στην Αλλατινη;;;

    Που σου, και ηθελα να ρωτησω που ειναι η ποδια;;;
    Προλαβες και το ειπες.


    Ο ανθρωπος το κανει το μπλογκ πετυχημενο ρε δημοσιογραφε, ασχετος εισαι;;;

    ReplyDelete
  47. καλά τράβαγε η κάμερα κάνα 20λεπτο και ξαφνικά σταμάτησε να τραβάει όταν έκανες το σχόλιο στον κυριούλη???Anyway,να σε πειράξω ήθελα,γιατί μου δείχνεις ότι είσαι άνετη με αυτό..Χαρηκα πάρα πολύ που σε είσαι on tv και είδα επιτέλους ποια διαβάζω (γι'αυτό και τα τόσα απανωτά comment μου-είναι απ΄την χαρά μου :-) )
    Και τέλος κατι άσχετο:ευχαριστώ τον φίλο μου που τον πήρε ο ύπνος και δεν βγήκαμε βολτούλα σήμερα, γιατί θα στεναχωριόμουνα αν δεν το έβλεπα...(λες και το ήξερε...δεν κοιμάται ποτέ τόσο πολύ χεχε)

    ReplyDelete
  48. CΝΝ έ; Καλά,μην το γελάς καθόλου! Κακά θα τους πήγαινε να μάθουν να φτιάχνουν κανένα κριτσίνι;; Που τρώνε από φακελάκια σε κάθε γεύμα;

    Πάντως, έχω κολλήσει με την εκπομπή. Νυστάζω γιατί με έχουν ξυπνήσει από τις 6 το πρωί, αλλά δεν μπορώ να μην το δω....Και εις ανώτερα!!

    ReplyDelete
  49. Αντώνη, μόλις έκανες διαφημιση στην Αλλατίνη αγόρι μου! Μπράβο! Δεν υπάρχει μόνο της αλλατίνη καλέεεε! Όλα τα αλεύρια που δεν έχουν μπέκιν είναι σε μπλε συσκευασία!

    Ποδιά, σπάνια!

    Χαχαχα! Σε βλέπειιιιιιι!

    ReplyDelete
  50. Στην επόμενη συνέντευξη να ζητήσεις live chat από κάτω...
    χαχα θελω κριτσινάκιιιιιιιιιιιιιι

    ReplyDelete
  51. Καλα, το πλασιμο στον αερα ειναι μαγικο!!!

    :)

    ReplyDelete
  52. Σκίζεις φιλενάδα!

    ReplyDelete
  53. φτανειιιιιιιιιιιιιιιιι

    ReplyDelete
  54. Νίκη ναιιιιιιιιιιι! Και κάμερα σαν της Διγενή! χαχαχα!

    Βιγ μama, ευχαριστωωωωωωωω!

    Αντωνη κι εγώωωω! χαχα!
    Τι φτάνει καλέ;; χαχα!

    ReplyDelete
  55. Καλά φιλενάδα έγραψες!!!!

    ReplyDelete
  56. θέλω να ομολογήσω την αμαρτία μου...Δεν έχω πάρει ακόμα το βιβλίο! Μάλλον επειδή νιώθω πολύ μικρή για να μαγειρεύω (30 τον επόμενο μήνα, είναι καλά?χαχαχα)και επειδή δεν φημίζομαι για τις μαγειρικές μου ικανότητες, για ζύμες και ψωμιά ημουνα...? Αλλά με ολα αυτά που ακουσα, το βιβλίο μες στην επόμενη βδομάδα είναι δικό μου!!Και μένω και στην Αθήνα πανάθεμα με!!Αδικαιολογητη κυρία δασκάλα!

    ReplyDelete
  57. Κι εμένα με φοβίζει το προζύμιιιι
    :(
    :(
    :(

    ReplyDelete
  58. Καλέ αυτό είναι υπερπαραγωγή!!!τους τάισες καλά!!!

    ReplyDelete
  59. Ax! τι ωραίο το μπυροψωμάκι!!!!

    ReplyDelete
  60. Ξανθή είδες μεγαλεία; Χαχα!

    Ζωή, συγχωρεμένη τέκνον μου! Χαχα! Εγώ χαίρομαι που μίλησες και δεν είχες ξαναμιλήσει. Να ΄ξερες πόσες είναι σαν εσένα!!! χαχα!

    ReplyDelete
  61. Φτανουν τοσες συνταγες...
    Το πειναω ειναι σχημα λογου πλεον...

    Δαγκωνω κατι στυλο και κατι μολυβια, τα εχω τσακισει.
    χαχαχαχα

    ReplyDelete
  62. Ζωή, σηκώνω πείραγμα καλέ! Αφού κι εγώ είδες τι πειραχτήρι είμαι!!! Ευτυχ΄βς που κοιμήθηκε ο φίλος σου! Τι καλά!

    Ανεράιδα ναι ναι! Για cnn είμαι εγώ τώρα! χαχα! Βάστα γεράααα! Βάλε οδοντογλυφίδες! χαχα!

    Ραλού θα έρθω να φτιάξουμε μαζίιιι!!!

    Ξανθή για 50 λεπτά πήγαινε, στη 1.10 τη φτάσαμε!

    Ραλού και εύκολοοοο!

    ReplyDelete
  63. Συγχαρητήρια! Σ'ευχαριστώ πολύ για ότι μοιράστηκες μαζί μας! Σου εύχομαι πολλές ακόμα εκδόσεις και εκπομπές ...
    Φιλιά

    ReplyDelete
  64. Μωρέ είχα ξαναμιλήσει κανα 2 φορές, διστακτικά βεβαια!Το θέμα είναι πότε θα μαγειρεψω...χαχαχα..γιατί εσύ ωραία τα λες, αλλά πρεπει να τα κάνω και στην πραξη.!!

    Τι τέλος???Αυτό ήταν??We want more!We want more!!

    ReplyDelete
  65. Αντε και σ΄ανώτερα!!! σου πάει το "γυαλί"!!!!
    Καλό βράδυ!!!!

    ReplyDelete
  66. Καλή επιτυχία σ' ότι κιαν κάνεις στο μέλλον Κική μου!
    Να σου στείλω το βιβλίο για μου γράψεις αφιέρωση?
    ;)

    ReplyDelete
  67. Πολυ ομορφα ηταν Κικη, ημουν βεβαια σιγουρος οτι θα μου αρεσε.

    Μπραβο!

    (παω να φαωωωωωωωωωωωωωωωωω χαχαχαχαχα)

    ReplyDelete
  68. Δεν ξέρω αν καταφέρατε να δείτε την εκπομπή, αλλά ήταν πραγματικά πολύ καλή. Η Κική είχε άνεση τηλεοπτική ή μάλλον ήταν η Κική που ξέρουμε κι αυτό έκανε την εκπομπή ζωντανή όπως πρέπει. Δεν είχε κενά ώστε να υπάρχει τηλεοπτική αμηχανία και κύλησε μία ώρα και 20 λεπτά άνετα. Και σ άλλα με υγεία Κική μου.

    ReplyDelete
  69. Ήσουν μια απόλαυση! Σε θαυμάσαμε! Μάς συντρόφεψες υπέροχα! Μα τι όμορφα που σού πάει το γυαλί!!!!

    Προβλέπω μόνιμη εκπομπή στην τοπική Τηλεόραση!

    Συγχαρητήρια από όλους μας!

    ReplyDelete
  70. Καλά γεννημένη για την σκηνή είσαι! Τέτοια άνεση! Καλά το τι γέλιο έριξα μόνη μου δεν λέγεται!
    Μπράβο πάντα τέτοια!
    Ένα κομμάτι το έχασα γιατί είχα πρόβλημα με την σύνδεση... Θέλω DVD! Και κριτσίνια και ψωμάκι και τάρτα και τσουρεκάκι! Όλα τα θέλω!

    ReplyDelete
  71. Συγχαρητήρια!!!!!!!!
    Την είδα όλη την εκπομπή και την απόλαυσα! Πάντα τέτοια εύχομαι! Δημιουργίες κι επιτυχίες!!!
    Καλό βράδυ! :)

    ReplyDelete
  72. "θεά,θ-ε-ά,ΘΕΑ,ΘΕΑΑΑΑ!!!
    Ησουν όλα τα λεφτά (μόλις τελείωσε η εκπομπή),τέτοια άνεση,τέτοια ευφράδεια! γεννημένη για εκπομπή!!
    Τρέμε Μπαρμπαρίγου.
    Μπράβο,πάντα τέτοια και καλή συνέχεια στα επόμενα projects,πονη ρούλα,το κοινό σου περιμένει."
    Αντιγραφω απο το "Ονειρα με θέα" και συνεχίζω:λυπάμαι που το είδα απο την τηλεοραση χωρίς την παρέα σας αλλά ήθελα νάχω μια ελευθερία επειδή είχα μια λιγούρα κάθε λίγο και μασούλαγα ότι έβρισκα, άλλωστε το βλέπαμε μαζί με τον σύζυξ(!).Κατά τα άλλα παλουκώθηκα μπροστά στην οθόνη.

    ReplyDelete
  73. κικιτσα ελπιζω να σε ικανοποιησε το αποτελεσμα.πραγματικα ηταν απο τις ομορφοτερες εκπομπες που εχω κανει.τηλεοπτικο ραντεβου στο επομενο σου βιβλιο.ευχαριστω για ολα και χαλαλι σου το ενα κιλο που εβαλα απο ολα αυτα που εφαγα.

    ReplyDelete
  74. Ξέχασα να σου πω ότι φαινόσουνα πολύ δυναμική στην τηλεόραση, αλλά και σαν άνθρωπος...και μετά ξεστραβώθηκα και είδα ότι είσαι ένα Κριαράκι...και είναι σαν να κατάλαβα πολλά για εσένα ξαφνικά!Γιατί εμείς οι Κριοί καταλαβαινόμαστε μεταξύ μας!Εγώ 11 Απρίλη..Εσύ?(είμαι πολύ περίεργη ε?)
    Καληνύχτα, πάντα τέτοιες επιτυχίες και ακόμη μεγαλύτερες και με το καλό και με την δική σου εκπομπή..το'χεις σίγουρα..(προσοχή όμως στο ζουμάρισμα του παπαρουνόσπορου στο δόντι!!!χεχε :P )

    ReplyDelete
  75. Ένδειξη ζωής, εγώ σας ευχαριστώ όλους για την τόσο όμορφη παρέα που κάναμε απόψε! Πέρασα τέλεια και γέλασα πολύ!

    Ζωή, να μιλάς όποτε θες και αν θες. Υπάρχουν πάααααρα πολλοί σαν εσένα που δεν μιλανε και δεν με πειράζει καθόλου. Κάποια στιγμή, θα δεις ότι θα θελήσεις να δοκιμάσεις να κάνεις ό,τι σου αρέσει!

    Ξανθή ευχαριστώ για την παρέα! Φιλιά!

    Ραλούυυυυυ! Η μία έκπληξη ήταν ότι ήρθες απόψε εδώ μαζί μας (ενώ σε έχω χάσει). Η άλλη....Πήρες το βιβλίο βρε μαϊμούδι;;;; Και δεν λες τίποτα; χαχα! Δε θα έρθω στην Αθήνα; Θα έρθω! Απειλή είναι αυτή! χαχα! Φιλιιιιιιιιιιι!

    ReplyDelete
  76. Αντώνη, ευχαριστώ για την παρέα! Πέρασα υπέροχα! Πήγαινε να φας! Με τόσα που είδες! χαχα!

    Νουνούκα μου, ευχαριστώ πολύ! Η εκπομπή ξεκίνησε πως θα είναι 50 λεπτά, αλλά εμείς είχαμε τον ασταμάτητο! Χαχα! Και δεν κόψαμε τίποτα! Κι άλλη τόση να ήταν, θα είχαμε να λέγαμε!

    Π.Κ. Μη το λες δυνατά καλέ και μας πάρουν σοβαρά (για την εκπομπή λέω). Είμαι εγώ για τέτοια; Χαχα! Εκεί να δεις γραμματέα που θα θέλω μετα!!! Ξέρεις εσύ! χαχα! Ευχαριστώ!

    Αγγελική, εμείς να δεις τι γέλιο κάναμε εδώ! Στο γύρισμα τα παιδιά μου ήταν στα δωμάτιά τους και δεν είχαν δει τίποτα. Ούτε και ο άντρας μου καλά καλά ήξερε τι θα δει! Ευχαριστώ φιλενάδα για ΟΛΑ!

    ReplyDelete
  77. Δεσποινάκι μου ευχαριστώ πολύ! Φιλιά!

    Χαρά! χαχα! Ευχαριστώ! Εγώ την είδα όρθια και ήμουν μεταξύ τιβι και πισι. Το τηλέφωνο δεν σταματησε απο μηνύματα και στο φειςμπουκ και εδω κάναμε πάρτυ! Με κριτσίναι και παπαρουνόσπορο! χαχαχαχα!

    Διονύση!!! Εγώ ευχαριστώ για την ωραία εκπομπή που κάναμε. Πέρασα τέλεια, παρόλο που νόμιζα πως δεν θα μου αρέσει ιδιαίτερα. Το ότι ήμουν σπίτι μου, έπαιξε μεγάλο ρόλο. Λοιπόν, να πεις στην ΕΡΖ ότι θέλω ΜΟΝΟ εσύ να μου παίρνεις συνεντεύξεις οκ; Κλείσαμε για το επόμενο; Ε φανταστικέ μου δημοσιογράφε; χαχαχα! (όλα αυτά είναι καλόπιασμα για το κιλό που έβαλες!!!)

    ReplyDelete
  78. Και τωρα που μασουλησα το κατιτις μου, να πω τη γνωμη μου για την ανεση που σχολιαζουν και οι υπολοιποι εδω.
    (ενταξει, εγω εστω και λιγο σε εχω δει και απο κοντα)

    Νομιζω οτι ενας ανθρωπος που κανει τη δουλεια που κανεις εσυ, και σαν οικοδεσποτης μιας εκπομπης ηταν σχεδον σιγουρο οτι θα εξεπεμπε αυτη την ανεση.
    Νομιζω οτι θα ηταν πολυ διαφορετικα στο στουντιο.

    Και κατι τελευταιο που ηθελα να πω, ωραιο κηπο εχετε!!!

    Καλο βραδυ! Και παλι μπραβο!
    :)

    ReplyDelete
  79. Ζωή κι εσύ κριαράκι; Ωραία! Λοιπόν άκου σύνθεση: Εγώ 15, η κόρη 17 και ο γιος 12 Απριλίου! Καλό;;; Ευχαριστώωωω!
    Μα κι εγώ ρε παιδί μου...Τον έβλεπα τον άνθρωπο τόση ώρα απέναντι με τον παπαρουνόσπορο και έλεγα το σούργελο (εγώ) πως θα φαίνεται!!! Αν είναι δυνατόν! χαχαχαχα! Πάντως γελάσαμε πολύ μετά απ' αυτό!

    ReplyDelete
  80. Αντώνη, όντως το θέμα με τη δουλειά βοηθάει, με την έννοια ότι έχεις συνηθίσει να μιλάς σε άλλους. Αν ήμουν στο στούντιο σίγουρα θα ήταν πιο ψυχρό και εγώ πιο αφύσικη και πιο σοβαρή (χεχε).
    Όσο για τον κήπο, θυμήσου ότι η κάμερα δείχνει πάντα όσα θέλει να δείξει! ;-) Όχι ότι δεν είναι ωραίος, απλά δεν είναι μόνο ό,τι έδειξε. Δεν ασχολούμαστε οσο θα έπρεπε με τον κήπο...Αλλά ότι ζούμε μέσα στο πράσινο, είναι αλήθεια. Και πάλι ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  81. Αντώνη ξέχασα: είδες πλάσιμο αεροπλανικό ε; χαχαχα!

    ReplyDelete
  82. Κική, καταρχήν ήσουν μια κούκλα, χάρηκα πάρα πολύ που σε είδα , ένιωσα σαν να σε ήξερα χρόνια, πέρασα πολύ όμορφα με τη παρέα σου,
    δυστυχως δεν μπόρεσα να δω όλη την εκπομπή, κάπου στα μέσα του ψωμιού σταμάτησα, έχασα πολλά μετά από εκεί?
    Σου εύχομαι πάντα επιτυχίες...

    ο κήπος σου είναι πολύ όμορφος,
    και εγώ κριός είμαι, 10 Απρίλη,

    καλό βράδυ, πολλά φιλιά

    ReplyDelete
  83. thumbelina το εχω προσέξει ότι είσαι κριός! Χαχα! Ξέρεις...πρώτα ρωτάω τι ζώδιο είσαι και μετά πώς σε λένε! Χαχα!
    Ευχαριστω πολύ για την παρεούλα. Κι εγώ πέρασα τέλεια απόψε!

    ReplyDelete
  84. Τα κριαράκια μαζευόμαστε σιγά σιγά Κική μου! Εγώ όπως σου είπα είμαι στις 11 και η αδερφή μου στις 12 σαν τον γιό σου!

    ReplyDelete
  85. Ζωή, έλα να μαζευόμαστε! Χαχα!

    ReplyDelete