Wednesday, December 8, 2010

Ας ξεφυλλίσουμε το βιβλίο Λικεράκια και σερμπέτια

Ήρθε η ώρα να σας κάνω μια βόλτα στα περιεχόμενα του βιβλίου. Οι φωτογραφίες που θα δείτε, είναι από όλες τις συνταγές του βιβλίου. Το βιβλίο είναι πια εδώ και μπορεί όποιος θέλει να το παραγγείλει. Η τιμή είναι πάλι στα 20 ευρώ, το Έντυπο θα το στέλνει με ΕΛΤΑ, χωρίς να χρεώσει τα ταχυδρομικά έξοδα και μπορείτε να το παραγγέλνετε στο email μου ή στο τηλέφωνο 26950 42215. Για αποστολές στο εξωτερικό, θα υπάρχει άλλη διαδικασία αποστολής και χρέωση.

Το βιβλίο, τον πρώτο μήνα, θα διανέμεται αποκλειστικά μέσω του blog ή μέσω του Έντυπου, επειδή λόγω γιορτών, κάποιοι θα θέλουν να το πάρουν άμεσα και πιστεύω ότι με αυτό τον τρόπο, θα φτάσει πιο γρήγορα, σε σχέση με το να γινόταν διανομή μέσω βιβλιοπωλείων. Είναι πολύ πιθανό, να συνεχιστεί αυτός ο τρόπος διανομής και μετά.


Πάμε βόλτα τώρα; Κλείστε τον ήχο αν σας ενοχλεί και απολαύστε χρώματα και αρώματα!


32 comments:

  1. Ναι γεια σας, μια παραγγελια θα ηθελα να κανω για το νεο σας βιβλιο.
    Και μια ερωτηση εχω, αυτη η ονομασια "λικερ 44" πως σας προεκυψε;

    Ολα να πανε καλα Κικη!!!
    Φιλια.

    :)

    ReplyDelete
  2. Χαχαχα! Πρέπει να απαντήσω αναλόγως;;;;

    Ε...γεια σας! Θα είναι ευχαρίστησή μου να λάβετε το βιβλίο μου. Όσο για το 44, σας πιάνω αδιάβαστο Αντωνάκη! Για δες εδώ!

    Ευχαριστωωωω!

    ReplyDelete
  3. Σιγα μη θυμομουν εγω συνταγη απο το Φλεβαρη, χαχαχαχαχαχα

    ReplyDelete
  4. Αυτο το έχω παρατηρήσει!!! χαχαχα! Οπότε καλά κάνουν μερικοί μπλόγκερς στο εξωτερικό και εκδίδουν βιβλία με ήδη υπάρχουσες συνταγες! Ο κόσμος ξεχνάει και λογικό είναι!

    ReplyDelete
  5. Deli μου,συγχαρητήρια!!!
    Εξαιρετικές φωτογραφίες και π[ολύ όμορφο στήσιμο με φόντο τη φύση-είσαι μια καλλιτέχνης εσύ!
    Μη θυμώσεις...οι φωτογραφίες αυτές είναι ακόμη καλύτερες από του πρώτου βιβλίου-τις θαυμάζω κι άντε πάλι!
    Είδα την έκπληξη,σ΄ευχαριστώ πολύ!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  6. Αααααα! Ελένηηηηη! Το είδεεεεεες; Δεν είναι κουκλάκι πάνω στην τάβλα σου;;; Πολύ μου άρεσε αυτή η φωτό. Δεν θυμώνω. Κι εγλω το πιστεύω ότι οι φωτογραφίες είναι πιο καλές, όχι τόσο γιατί έγινα καλύτερη, αλλά απλά ήταν άλλο το θέμα εντελώς. Πολύ πιο δύσκολο πάντως να φωτογραφηθεί!

    ReplyDelete
  7. Πάνω που ήμουν έτοιμη να σου τα παραγγείλω και τα δύο, κάποια καλή μου φίλη (ξέρεις εσύ ποια) μου τα στέλνει σαν δώρο!! Τα περιμένω με μεγάλη λαχτάρα!!!
    Από αυτό το μικρό ξεφύλλισμα καταλαβαίνω ότι θα έχω πολλή δουλειά τις επόμενες μέρες!!
    Φιλιά, καληνύχτα!!

    ReplyDelete
  8. Anthivolon, εγώ τα έμαθα, αλλά δεν μιλούσα! χαχα! Ένα να ξέρεις. Είσαι τυχερή που έχεις τέτοια φίλη!!! Κι εγώ ομοίως φυσικά! Εύχομαι να σου αρέσει και να το βρεις χρήσιμο!
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  9. Μπράβο πολλά, πολλάααα!!! Κική οι φωτογραφίες είναι φανταστικές. Πολύ εμπνευσμένη φωτογράφηση. Για το λικέρ είμαι σίγουρη, έχεις ντοκτορά. Φιλάκιααα

    ReplyDelete
  10. Πριτς, που θα ανοίξω να δω τις φωτογραφίες!
    Δεν χαλάω εγώ την χαρά να το ξεφυλλίσω και να το χαζέψω με την ησυχία μου κρατώντας το στο χέρι μου!
    Σε λίγες μέρες λοιπόν θα σου πω!

    ReplyDelete
  11. Κική, είναι τέλειο το βίντεο!δεν έχω λόγια!

    ReplyDelete
  12. Kαι εις ανώτερα Κική μου...........και ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στο Μαγειρεύουμε Ελληνικά!

    ReplyDelete
  13. ΚΙΚΗ, ΤΑ 3 ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΦΥΛΑΞΕΣ; ΔΕ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΣ; ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΘΑ ΣΕ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΩ, ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΤΑ ΚΟΥΒΑΛΑΩ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΚΙ ΑΣ ΜΟΥ ΤΡΕΧΟΥΝΕ ΤΑ ΣΑΛΙΑ....

    ReplyDelete
  14. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜDecember 8, 2010 at 3:04 PM

    Κική μου θελω θερμα να σε συγχαρώ!!!
    Μπραβο και παλι μπραβο. Εξηγησε μου μονο πως τα προλαβαινεις ολα. Η μηπως να γραψεις ενα σχετικό βιβλίο. Ναι αυτο θελουμε....

    ReplyDelete
  15. Ρένα, ευχαριστώ! αχ να ήξερες τι σκαρφιζόμουνα για να έχουν ποικιλία οι φωτογραφίες!!! Χαχα! Ευχαριστω και πάλι!

    Αγγελική!!! χαχα! Ελπίζω να αντέξειιιιιις!!!! Χαχα! Σε λίγες μέρες! Και ανυπομονώ να το δεις!

    Δέσποινα ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  16. Λιλάκι μου ευχαριστώ! Με συγχωρείς που δεν προλαβαίνω να φτιάξω κάτι νέο, αλλά πνίγομαι σε δουλειά και σπίτι αυτό τον καιρό! Ελπίζω να κάνει η συνταγή μου :-)

    Νίκο μου δεν σε ξεχνώ! Και αν θες, σου στέλνω το δικό σου μονο εκεί και τα κανονίζουμε το Πάσχα για όλα μαζί.

    Σταυρούλααααα! Βρε ψυχή! Πού είσαι εσύ;;; Συχνά πυκνά σε αναφέρουμε με την Αγγελικούλα. Να είσαι καλά κοπέλα μου. Να ΄σαι γερή και συνατή! Όταν ζεις σε νησί, έχεις χρόνο. Πίστεψέ με! Τα φιλιά μου!

    ReplyDelete
  17. Πολυ καλη δουλεια!!!Παντα τετοια!Λικερακια εχω δοκιμασει απο τα χερακια σου και ηταν εξαρετικα!Συγχαρητηρια!Καλη επιτυχία!!!
    μαργαριτα

    ReplyDelete
  18. Λικέρ φραγκόσυκο;;;;
    Όχι πως δεν έχει άλλα ασυνήθιστα αλλά τα φραγκόσυκα είναι το τοπικό φρούτο στο ξερονήσι μας και αγαπημένο βέβαια:)
    Οι φωτογραφίες τέλειες!!!
    Αναμένω;)

    Φιλιάαααααα:)

    ReplyDelete
  19. Μας άνοιξες την όρεξη!
    Εννοείται ότι θα μας το στείλεις!

    ReplyDelete
  20. Υπέροχες φωτογραφίες κι οπωσδήποτε υπέροχες συνταγές θα τις συνοδεύουν.
    Καλοτάξιδο!!!

    ReplyDelete
  21. Πολύ ωραίες φωτογραφίες! Καλή επιτυχία και πάλι! Το θέλωωωωω:)

    ReplyDelete
  22. Μοσχοβολανε τα λικερακια και τα σερμπετια σου Κικη.Καλοταξιδο και παλι το βιβλιο σου.

    ReplyDelete
  23. Μαργαρίτα ευχαριστώ πολυ! Είσαι μια από τις πολλές που έχουν δοκιμάσει αφού τα κάνω συχνά δώρο! :-)))

    Μάργκο, και κάνει ένα λικέρ το φραγκόσυκο!!! Μμμμμμμ! Τα έστειλα!

    Vita, όποιος θέλει, απλά το ζηταει :-)

    Ξανθή ευχαριστωωώ!!!

    Μαράκι ευχαριστώωωω! Φιλάκια!

    Δημιουργία ευχαριστώωω!

    ReplyDelete
  24. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!!ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!!!!

    ReplyDelete
  25. Καλημέρα Κική!!!
    Στην υγειά μας!!Είδα το βιντεάκι πρωί πρωί και ήθελα να τα πιω όλα!! :P
    Αποφάσισα να το παραγγείλω από εσένα φέτος και να μην ξάχνω τα βιβλιοπωλεία της Αθήνας..
    Όμως δεν βλέπω κάπου το Mail σου για να στείλω τα στοιχεία μου..help!!
    Καλές πωλήσεις να έχεις!!Συγχαρητήρια!

    ReplyDelete
  26. χαχαχαχα!!!Μάλλον κεράστηκα μόνη μου λικεράκια και μέθυσα!!!
    αχαχαχα!Μόλις πρόσεξα το mail σου στο κόκκινο πλαίσιο!!!
    Σου στέλνω τώρα τα στοιχεία μου.

    ReplyDelete
  27. Μαρία ευχαριστώ!

    Ζωή οκ ε; :-)))

    ReplyDelete
  28. http://twitter.com/katerinas_diary

    Η φίλη Κική http://mikrikouzina.blogspot.com/2010/12/blog-post_08.html το διέπραξε! Δεύτερο βιβλίο, με λικεράκια αυτή τη φορά!


    -Καλή επιτυχία, στη λίστα των ευπώλητων αγαπητή μου!

    ReplyDelete
  29. Ευχαριστώ Κατερίνα!!!

    ReplyDelete
  30. Ξανθή, δεν ανεβάζω το σχόλιό σου εδώ, γιατί μόνο ΑΦΜ δεν έχεις βάλει! :-) Καλέ στείλε μου σε μέιλ τα στοιχεία. Μην τα γράφεις δημόσια και έχεις κανένα πρόβλημα!

    ReplyDelete
  31. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα στοιχεία μου Κική, είναι άλλωστε πολλές φορές δημοσιευμένα σε πολλά σημεία! Τώρα, αφού τα έλαβες πρέπει να σου τα ξαναγράψω? Δεν έχω μαιλ από δω που σου γράφω για να σου στείλω...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οκ. Τα έχω τα στοιχεία σου οπότε τα στέλνω εκεί που είπες. Χρειάζομαι και ένα επώνυμο! Γράψε το εδώ αν θες και δεν θα το ανεβάσω!

      Delete