Monday, September 1, 2014

6 χρόνια μικρή κουζίνα!

Κι όμως ναι! Η μικρή κουζίνα μεγαλώνει και έγινε κιόλας 6 χρόνων! Λες και ήταν χτές που άνοιξα αυτό εδώ το μπλογκ για να τα λέμε και έχουν περάσει κιόλας 6 χρόνια!

Έξι χρόνια, πολλές συνταγές, 2 βιβλία, πολλοί-πολλοί φίλοι. Χαίρομαι για όλα αυτά, χαίρομαι που έχω γνωρίσει τόσους αξιόλογους ανθρώπους, χαίρομαι για όλα όσα έμαθα, χαίρομαι που είμαι ακόμα εδώ και μαγειρεύω στην Ελλάδα της κρίσης και που μπορώ ακόμα να έχω αγαθά στο τραπέζι μου, πράγμα το οποίο εύχομαι για όλους!

Έβαλα λοιπόν τα φθινοπωρινά μου και γιορτάζω. Κρατάω το φωτεινό λευκό, αλλά μου είχε λείψει η φωτό του τίτλου μου :-)))

Για να γιορτάσω λοιπόν αυτά τα 6 χρόνια, χαρίζω 3 μικρά δωράκια. Τα δωράκια είναι από ένα μαγαζί πολύ τσαχπίνικο που σίγουρα ξέρετε οι περισσότερες. Δεν έχει σημασία η αξία τους, αλλά η τσαχπινιά τους!

Πάμε λοιπόν. Τρία δώρα για τους τρεις τυχερούς που θα βγουν με ηλεκτρονική κλήρωση και οι οποίοι θα τα πάρουν με τη σειρά που εμφανίζονται:

Δοσομετρικά κουταλάκια, χρήσιμα για κάθε επίδοξη μαγείρισσα και ζαχαροπλάστισσα! Βάλτε χρώμα στη ζωή σας ;-)



Ένας μίνι τριφτάκος. Σας έχω πει ότι μου αρέσουν οι μινιατούρες; Τις λατρεύω! Τέτοιους τριφτάκους έχω χαρίσει πάρα πολλούς και έχω καταφέρει εγώ να μην έχω! Ουφ!



Ένα σουρωτηράκι για τους λάτρεις του τσαγιού. Βουτάς, αναδεύεις, βγάζεις. Τόσο απλά!


Τι κάνετε; Αφήνετε ΕΝΑ μόνο σχόλιο με ονοματάκι και email (αν είναι απαραίτητο) για να μπορώ να σας βρω, μέχρι τις 12 τη νύχτα της Παρασκευής 5 Σεπτεμβρίου.

Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο να έχουμε!

45 comments:

  1. Χρόνια Πολλά Κική! Σ' εσένα και στη Μικρή -Μεγάλη- Κουζίνα σου! Πάντα δημιουργική και πολύπλευρη να είσαι.

    ReplyDelete
  2. Χρόνια πολλά και γλυκά για το blog!! Να συνεχίσεις για πολυυυυ καιρό ακόμα! Xeniadalouka@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Χρόνια πολλά στη Μικρή Κουζίνα σου και εσύ να είσαι πάντα καλά, να μας φτιάχνεις όμορφες δημιουργίες :)

    ReplyDelete
  4. Χρονια Πολλά και δημιουργικά!

    ReplyDelete
  5. Χρόνια Πολλά γεμάτα Υγεία και Δημιουργία!!

    ReplyDelete
  6. Χρόνια πολλά στο blog!!! Να τα εκατοστήσει Κική!!

    ReplyDelete
  7. Στο καλό φαγητό πας ρωτώντας!Με τις οδηγίες και τις συνταγές σου πασπαλισμένες με μπόλικες δόσεις χιούμορ μας βοηθάς να φτάσουμε σε ένα ικανοποιητικό έως άριστο αποτέλεσμα!Σε ευχαριστούμε για αυτό!Σου εύχομαι χρόνια πολλά να είσαι γερή και να συνεχίσεις για πολλά χρόνια την όμορφη προσφορά σου!!

    ReplyDelete
  8. Χρόνια πολλά Μικρη Κουζινα μου...και λεω μου μια και σε νοιωθω σα να εισαι στην κουζινα μου μεσα...

    ReplyDelete
  9. Χρόνια πολλά γεμάτα όμορφες και γευστικές δημιουργίες! Να έχεις πάντα όρεξη για μαγειρικές περιπέτειες!

    ReplyDelete
  10. Χρόνια πολλά, γλυκά & δημιουργικά Κική στη Μικρή Κουζίνα σου :)

    ReplyDelete
  11. Χρόνια Πολλά και δημιουργικά !!!
    Μαρία

    ReplyDelete
  12. Καλό μήνα, καλό φθινόπωρο και χρόνια πολλά στη μικρή κουζίνα που συνέχεια μεγαλώνει! Εδώ είμαστε να τα λέμε, να τα μαγειρεύουμε και να περνάμε ωραία!

    ReplyDelete
  13. Ευχαριστούμε για τη πολλή καλή δουλειά σου!!!

    ReplyDelete
  14. Χρόνια πολλά Κική, να τα εκατοστήσει η Μικρή σου Κουζίνα! (και να τα εκατοστήσουμε κι εμείς για να μπορούμε να την απολαμβάνουμε)

    ReplyDelete
  15. Χρονια πολλααααα με πολλες αναρτησεις και μεγαλες επιτυχιες στη μικρη κουζινα!!!!
    χμμμμμ δωρακια βλεπω....!!!!!

    ReplyDelete
  16. 6 χρονια γευστικα ,δημιουργικα,αλμυρα,γλυκα,πρωτοτυπα που αφηνουν στο στομα διαφορες θυμησες και γευσεις!!!!Συνεχισε Κικη την καλλιτεχνια σου στην μικρη σου κουζινα!!!!

    ReplyDelete
  17. Η μικρή κουζίνα μετά από 6 χρόνια πολλαπλών δημιουργιών απέδειξε ότι μόνο μικρή δεν είναι ;) να τα εκατοστήσει λοιπόν και καλο φθινόπωρο :)

    ReplyDelete
  18. Χρόνια πολλά στο όμορφο μπλογκοσπιτάκι σας!!!!!Να είστε πάντα καλά να δημιουργείτε στην μικρή -μεγάλη κουζίνα σας!!!!!!!! :) :)

    ReplyDelete
  19. Καλή συνέχεια τόσα κι άλλα τόσα χρόνια!

    ReplyDelete
  20. Χρόνια πολλά στο blog σου Κική!!!
    Μ' αρέσει η ανανέωση!!

    ReplyDelete
  21. Μικρή στο όνομα, μεγάλη στις δημιουργίες η υπέροχη κουζίνα σου Κικίτσα!
    Πολλά-πολλά φιλιά και ευχές, να μας κρατάς παρέα με τις όμορφες συνταγές σου για πολλά χρόνια ακόμα! :)

    ReplyDelete
  22. Χρόνια πολλά στό όμορφο μπλογκοσπιτάκι σου Κική μου!!
    Πολύ όμορφα τά δωράκια σου!!Καλό μήνα!!Καλό Φθινόπωρο!!Φιλάκια!1

    ReplyDelete
  23. Υπέροχες αναρτήσεις από μια σπουδαία δημιουργό! Καλή συνέχεια στα ταξίδια μας Κική μέσα από αυθεντικές ψαγμένες συνταγές και πανέμορφες λήψεις ;-)

    ReplyDelete
  24. Και βέβαια τα 6 να γίνουν 16!!! και άλλα τόσα...σε 6!!

    Όσο εσύ πιστεύεις πως μπορείς να αντέξεις μαγειρεύοντας και δημιουργώντας μέσα στην μικρή σου κουζίνα, Κική.

    Καλό μήνα και με το καλό στο Φθινόπωρο, σου εύχομαι.

    ReplyDelete
  25. Καλο μήνα και χρόνια πολλά!!

    ReplyDelete
  26. Χρόνια Πολλά και δημιουργικά. Σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας τα μικρά μεγάλα μυστικά της κουζίνας σου.

    ReplyDelete
  27. 6 χρονια; Πότε πέρασαν;

    Καλά να είμαστε να τα λέμε για πολλά πολλά χρόνια ακομα... :)

    ReplyDelete
  28. Να τα χιλιάσεις , Κική !!! Πάντα με νοστιμες αι δημιουργικές συνταγές, φτιαγμένες με κέφι και μεράκι!!

    ReplyDelete
  29. Επειδή ΚΑΙ τα 3 τα μπαινόβγαλα πολλές φορές απο το καλάθι μου και τελικά όλοι έχουν δωράκια εκτός απο μένα,θα κάνω μία απέλπιδα προσπάθεια,μπας και...χαχαχα
    ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΦΙΛΕΝΑΔΑ,κι εγω ευγνομονώ αυτό το μπλογκάκι που μου έδωσε την χαρά και την ευκαιρία να σε γνωρίσω απο την όψη και την κόψη!!!!χαχαχαχα

    ReplyDelete
  30. Χρόνια Πολλά στο υπέροχο μπλόγκ σου!
    Τι ωραίαα δωράκια ειναι αυτα;
    Καλη μας επιτυχία (catwoman_aria@hotmail.com)
    Καλό μας μήνα με υγεία και αγάπη!
    Καλό ξημερωμα, φιλια!

    ReplyDelete
  31. Έξι χρόνια? Αν ήταν παιδάκι θα πήγαινε σχολείο!!!!:)
    Σαν χθες μου φαίνεται που συζητούσαμε πώς ξεκινάς!
    Καλή πρόοδο σου εύχομαι!!!! Με υγεία, χαμόγελα, έμπνευση, δημιουργική διάθεση και πράξη!
    Πολλά φιλάκια.

    ReplyDelete
  32. Αν ήταν μωρό, θα πήγαινε σχολείο φέτος :P
    Χρόνια πολλά και καλά, γεμάτα γευστικές δημιουργίες !!! (Κατερίνα kagremani@gmail.com)

    ReplyDelete
  33. Να'σαι καλά να μας τρελαίνεις με τις λιχουδιές που ετοιμάζεις κάθε φορά!!! Ότι έχω μαγειρέψει από τις συνταγές σου είναι επιτυχία! Καλή συνέχεια για πολλά πολλά ακόμα χρόνια!!!!

    ReplyDelete
  34. Εύχομαι ο,τι καλύτερο για την μικρή, μαγική σου κουζίνα, Κική!

    ReplyDelete
  35. Χρόνια Πολλά Κική μου στην μικρή αλλά τόσο νόστιμη κουζίνα σου!
    Περιμένουμε λαχταριστές συνταγές από εσένα για ακόμα πιο πολλά χρόνια.
    Τουρτίτσα έφταξες;

    (Κράτα το λευκό αν σου αρέσει αλλά κράτα και το banner που έβαλες τώρα όμως διόρθωσε το μέγεθος γιατί το δείχνει θολό.Α και βάλε το about me επάνω ψηλά να σε βλέπουμε!- Θέλω το παλιό consept του layout θα το ξαναπω χι χι χι)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άκυρο το banner είναι μια χαρά εγώ κάτι είχα κάνει....

      Delete
  36. Υπέροχο να κάνεις ότι σε ευχαριστεί...εκεί κρύβεται το μυστικό!!!

    ReplyDelete
  37. Χρόνια πολλά Κική για το όμορφο Blog σου. Να σου δίνει πάντα όρεξη για δημιουργίες :)
    Βούλα Σούφη voulasoufi@zenhabits.gr

    ReplyDelete
  38. Κική μου εύχομαι το blog σου να τα εκατοστήσει και να μας κρατάει συντροφιά με τις υπέροχες, γευστικές συνταγές σου!!!
    Καλό μήνα!!
    Φιλάκια

    ReplyDelete
  39. Χρόνια πολλά και νόστιμα!!!!!!! Τα δωράκια είναι πολύ ωραία!
    (Φωτεινή Βανδώρου fofokachan@gmail.com )

    ReplyDelete
  40. Εύχομαι πολλά χρόνια ακόμα στο blog σου, χαρούμενα και δημιουργικά!

    ReplyDelete
  41. Happy Birthday!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και κάθε επιτυχία για την μικρή σου κουζίνα:-)
    Μαρία ( από Ζυρίχη)

    ReplyDelete
  42. Χρόνια πολλά και καλά, γεμάτα όμορφες ιδέες και μαγειρέματα γεμάτα νοστιμιές!

    ReplyDelete
  43. Να τα εκατοστήσεις Κικίτσα μου.............να αναρτείς κι εμείς να απολαμβάνουμε!!!!!!!!!!

    ReplyDelete