Thursday, December 9, 2010

Μπαζάρ

Αυτό το Σαββατοκύριακο, θα πάμε στο μπαζάρ των δρόμων ζωής και στο μπαζάρ που διοργανώνει το site "Βάλε φαντασία".

Το "Βάλε φαντασία" διοργανώνει το μπαζάρ του το Σάββατο και Κυριακή 11 και 12 Δεκεμβρίου, 1:00 μ.μ. - 10:00, στον Εκθεσιακό Χώρο "Ash In Art"
Hρακλέους 10 & Λαχούρη 1, N. Κόσμος Στάση ΜΕΤΡΟ "ΣΥΓΓΡΟΥ-FIX" (50 Μ. από Καλλιρόης) και έσοδα από τις πωλήσεις πάνε στην ΚΙΒΩΤΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.


Το 8ο Χριστουγεννιάτικο μπαζάρ που διοργανώνουν οι «Δρόμοι Ζωής» στο Κέντρο Τεχνών του Δήμου Αθηναίων στο Πάρκο Ελευθερίας, θα γίνει το Σαββατοκύριακο 11 και 12 Δεκεμβρίου, για την στήριξη του Κέντρου Επικοινωνίας για τα παιδιά.Ωρες λειτουργίας του μπαζάρ:

Σάββατο 11/12 : 10.00-22.00
Κυριακή 12/12 : 10.00-20.00

Χριστουγεννιάτικο Bazaar Δρόμων Ζωής 2010, 11 και 12 Δεκεμβρίου - Μπορείτε να βοηθήσετε;


Ακόμα κι αν δεν μπορείτε να πάτε σ΄αυτά τα δύο μπαζάρ, πηγαίνετε σε όποιο μπορείτε! Είναι για καλό σκοπό και πρέπει να τα υποστηρίζουμε αν μπορούμε!

Μην ξεχνάτε και το μπαζάρ των γερμανίδων στο νησί μας, που θα γίνει την άλλη Πέμπτη στις 16 του μήνα!

Στο μπαζάρ των δρόμων ζωής, θα είμαι κι εγώ το Σάββατο, μετά τις 11 το πρωί αν με αφήσουν τα μποφώρια. Θα χαρώ να συναντηθούμε εκεί με όποια φίλη βρεθεί εκείνη την ωρα εκεί! Αν δεν τα καταφέρω, ελπίζω να τα καταφέρουν τουλάχιστον οι χριστουγεννιάτικες κουλούρες που θα στείλω! Μετά το μπαζάρ των δρόμων, θα πάω και από το μπαζάρ του Βάλε φαντασία.

...και μετά θα μου μείνει η χαρά, γιατί αύριο δεν θα περνάει καράβι... :-(

6 comments:

  1. Deli,τα κανόνισα όλα!
    Κυριακή μεσημεράκι στους "δρόμους ζωής" και το απόγευμα στο άλλο-είναι πολύ κοντά στο σπίτι και δεν έχω άγχος.
    Έλα να τα πούμε!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Μάλλον κι εγώ στην Αθήνα θα γυροφέρνω το Σαββατοκύριακο, λές να βρεθούμε;
    Φιλάκια

    ReplyDelete
  3. Μακάρι να σε δω το Σάββατο, να γνωριστούμε από κοντά... :)

    ReplyDelete
  4. Μη γρουσουζεύεις ο καιρός θα είναι καλός θα μας κάνει τη χάρη κι εσύ θα είσαι εδώ!!!
    Εγώ από αύριο θα είμαι εκεί!!
    Σε περιμένουμε.

    ReplyDelete
  5. μέχρι τί ώρα θα είσαι στο μπαζάρ των δρόμων ζωής; εγώ θα πάω γύρω στις 16:00 για βοήθεια.
    Βίκυ από Νέα Σμύρνη

    ReplyDelete
  6. Κοριτσάκια μουμ δυστυχώς καράβι δεν περνάει. Μέχρι τις 6 έχει απαγορευτικό, οπότε πάει το ταξίδι και αν συνεχίσει το απαγορευτικ΄, πάνε και οι κουλούρες...

    Ελενίτσα μου, ΑΝ ερχόμασταν (που δεν...), Κυριακή θα ήμασταν στο δρόμο από το πρωί, γιατί έχουμε 6 ώρες δρόμο... :-(

    Μαρία, μακάρι να μπορούσαμε!

    Σταυρούλα, αχ...να δω πότε!

    Ξανθή, στα έγραψα τα νέα...Εχει μποφώρια ενώ το πρωί δεν κουνιόταν φύλλο!

    Βίκυ μου, κρίμα που δεν θα είμαι τελικά...

    ReplyDelete