Wednesday, October 1, 2008

Γευστικές αναμνήσεις καλοκαιριού Part 2

Αναμνήσεις εξωτερικού

Το τραπέζι στη βάφτιση του Αλέξανδρου με τα ελληνικά καλούδια στο Αντόβερ...

Τα παγωτά...

Τα γλυκά...

Το γλυκόξινο-δε-θυμάμαι-εθνικότητα...
Οι ατέλειωτοι και πάμφθηνοι μπουφέδες στο Excalibur Hotel στο Λας Βέγκας...

και τα γλυκά του μπουφέ... (αχ να είχα 3 στομάχια να τα δοκίμαζα όλα...)

Η τούρτα παγωτό-σοκολάτα-κόλαση

Η σαλάτα με πράσινα λαχανικά, καβούρι και γαρίδες,

η πίτσα μαργαρίτα...

και η πίτσα Καλιφόρνια με πράσινα λαχανικά και αβοκάντο, όλα στο ιταλικό εστιατόριο στον Prudential Tower στη Βοστώνη.

Το καλοκαίρι πέρασε, οι αναμνήσεις και οι γεύσεις όμως καταστάλαξαν. Τα φωτογραφικά ντοκουμέντα θα μας θυμίζουν τις ωραίες διακοπές που κάναμε στην Αμερική...
Καλό μήνα!

17 comments:

  1. Πάντα τέτοια
    και η ζυγαριά... μακριά κι αγαπημένοι!

    ReplyDelete
  2. τέλει κουλουράκια και τσουρέκι :)

    ReplyDelete
  3. σλουρπ...πιο πολύ οι πιτσες μου εκαναν ΤΟ κλικ!
    καλο μηνα :)

    ReplyDelete
  4. Σκέτος πειρασμός όλα!Όμως τα γλυκά,τα κουλουράκια και τα τσουρέκια με τρέλαναν-γλυκατζού γαρ...

    ReplyDelete
  5. Πάντα τέτοια!
    Η Βοστώνη είναι πάρα πολύ όμορφη και αριστοκρατική.
    Εφτά μέρες κάθισα απο το πολύ καβούρι κοντεψα να πετάξω δαγκάνες.

    ReplyDelete
  6. Π.Κ. εμένα χάλασε. Θα πάρω μία που να δείχνει μόνο 50!

    Μαγισσούλι μου όλα τα τέλει!

    Κουκ, οι πίτσες ήταν άπαιχτες! Και οι σαλάτες επίσης!

    Elie, θα συμφωνήσω μαζί σου, χαχα!

    Ελένη, κι εγώ πανάθεμα, γλυκατζού είμαι!

    Νατάσσα, καθόλου άσχημα!

    Αγγελική Λ, χαχαχα! Ε λοιπόν εγώ, μόνο προς το τέλος της παραμονής μας έφαγα. Όσο για αστακό, δεν έφαγα καθόλου! Την επόμενη!

    ReplyDelete
  7. Πω πω τουλαχιστον δοκιμασες απο ολα τα γλυκα;;;;;
    τι 3 στομαχια παιδι μου εγω θα τα ειχα παιξει.

    ReplyDelete
  8. Ειμαι και γαιδουρα γιατι με ζαλισες με τα πιατα και ξεχασα να ευχηθω τα καλυτερα στο νεοφωτιστο!

    ReplyDelete
  9. πες μου πως μπορείς να παραμένεις στα κιλά που είσαι-τα οποία είναι πολύ λίγα- τρώγοντας όλα αυτά συν άλλα που δεν μας τα έχεις βάλει ???

    καλή σου μέρα

    ReplyDelete
  10. να ζήσει το μωράκι :))

    και πάντα τέτοιες αναμνήσεις: μόνο όμορφες εύχομαι.

    ReplyDelete
  11. Πουαντερί, τα βλέπεις που είναι μισοφαγωμένα; Ε δεν άντεχα να φάω άλλο! Δοκιμάζαμε πάντως ό,τι μπορούσαμε. Ευχαριστώ για τις ευχές!

    Μαρία Μπ, λίγα δεν είναι τα κιλά αλλά δεν είναι και πολλά. Δεν είναι εύκολο γιατί παχαίνω πολύ εύκολα. Τρωω πολλά γλυκά (συνήθως κουταλιού) αλλά δεν τρώω λιπαρά. Τυριά, κρέμες γάλακτος, αλλαντικά, παχιά κρέατα δεν τα παρατρώω. Που και που ναι, αλλά δεν υπάρχουν στο σπίτι σε καθημερινή βάση. Τρώω πολλές σαλάτες και όταν βλέπω ότι πάω για πολλά κιλά αρχίζω τη δίαιτα...

    Μαριλένα ευχαριστούμε!

    ReplyDelete
  12. Πρέπει να το πάρουμε απόφαση:Κάθε φορά που θα μπαίνουμε εδώ μέσα, θα πρέπει να είμαστε φαγωμένοι..Μα τι κατάσταση είναι αυτή!
    Χα! Κι εμένα η ζυγαριά, Κική, κοντά 50 δείχνει..
    ..αλλά είναι χρόνου!
    :-)

    ReplyDelete
  13. Διονύση ναι! Όπως στο σούπερ μάρκετ. Φαγωμένοι να μπαίνετε εδω μέσα, αλλιώς μετά θα τρώτε ό,τι βρίσκεται μπροστά σας.

    Κόψε κάτι καλέ από τη ζυγαριά σου! Βιάζεσαι να μεγαλώσεις!

    ReplyDelete
  14. Πω πω ευτυχώς που έχω φάει καλά σήμερα :-)))

    ReplyDelete
  15. Σοφία, ευτυχώς! καλημερα!

    ReplyDelete