Wednesday, July 13, 2011

Σαντορίνη η μαγευτική και η νικήτρια

Μα δεν μπορώ να καταλάβω, γιατι δυσκολευτήκατε τόσο να το βρείτε ΟΛΟΙ!!! Χαχαχα! Η πλάκα είναι, ότι οι μελιτζάνες και τα κατσούνια στα καλάθια του μανάβη, είχαν όνομα και τιμή και τα έβγαλα για να μην δείτε το όνομα! Ακόμα γελάω!
Πολύ χαίρομαι που το καταλάβατε όλοι και μάλιστα οι περισσότεροι λόγω της λευκής μελιτζάνας και ντοματακίων (γουστάρετε γενική; χεχε).

Οπότε, για να μην πολυλογώ...Οι συμμετέχοντες, χωρίς τα διπλά σχόλια και τα δικά μου, συν ένα ακόμα, της Ευγενία Κυρ. που έστειλε απάντηση με μέιλ και την υπολόγισα στην κλήρωση με το νούμερο 42, είσαστε 43 και η νικήτρια είναι το νούμερο 36, δηλαδή η Τατιάνα!

Τατιάνα, εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή! Τώρα, σχετικά με το δώρο. Έχω στην άκρη 2 μαγνητικούς σελιδοδείκτες από τη Σαντορίνη, για όποιον κέρδιζε. Επειδή όμως η Βίκυ έριξε την ιδέα, μπορείς να διαλέξεις μεταξύ των σελιδοδεικτών, ή ένα σαπούνι χειροποίητο από τα χεράκια μου! Περιμένω απάντηση εδώ ή με μέιλ!

Ετοιμαστείτε να δείτε νοστιμιές που φάγαμε στη Σαντορίνη και φυσικά πολλές-πολλές φωτογραφίες στα "Όνειρα με θέα" από το πανέμορφο αυτό μέρος! Σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή!

Update: Η Great μου χάρισε αυτό το όμορφο βραβείο!
Σ' ευχαριστώ πολύ! Το χαρίζω με τη σειρά μου σε όλους τους αναγνώστες του μπλογκ!

4 comments:

  1. ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωω... Κικίκο στείλε μου ότι από τα δύο θέλεις.. κάνε μου έκπληξη.. θα χαρώ με ότι κι αν λάβω..
    φιλιά..

    ReplyDelete
  2. υπαρχει κατι για εσενα στο μπλογκ μου!

    ReplyDelete
  3. Δεν έχεις ανοιχτά τα σχόλια στο παραπάνω ποστ γι αυτό σου αφήνω εδώ. Φοβερό το μεζεδάκι μελιτζάνας Κική μου! Με τα τυράκια από πανω, και το τσίλι... τέλειο!
    Σαντορίνι ήσουν ε;; Αχ τί ωραία. Αυτό το νησί είναι μέσα στην καρδιά μου. Ελπίζω να περάσατε καλά!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  4. Τατιάνα το έχω στείλει ήδη. Ανάμενε!

    Great ευχαριστώ!

    Μάγδα οι μελιτζάνες είναι πολύ ωραίες. Δοκίμασέ τις! Ναι! Σαντορίνη. Να πας!!!!

    ReplyDelete