Sunday, July 17, 2011

Από τη γιορτή ψωμιού στον Κοιλιωμένο

Η 1η γιορτή ψωμιού, είναι πια ιστορία. Ήταν μια μεγάλη γιορτή, πολύ μεγαλύτερη των προσδοκιών μας. Δεν θυμάμαι να έχω δει περισσότερο κόσμο σε παρόμοια γιορτή! Η γιορτή στήθηκε στην πλατεία του χωριού, ενώ τα τραπέζια με τα καλούδια, στήθηκε απέναντι. Η Λίλιαν Μπουφίδου, γραμματέας του γυναικείου συνεταιρισμού, ξεκίνησε λέγοντας δυο λόγια για το συνεταιρισμό και μετά, παρουσίασε το πρόγραμμα που θα ακολουθούσε. Οι τραγουδιστές της Αρέκιας, είπαν ζακυνθινές καντάδες και αρέκιες.


Μετά, πήρα το λόγο εγώ και παρουσίασα το χορευτικό συγκρότημα στο οποίο ανήκω κι εγώ, το Φιόρο του Λεβάντε.



Δεν άντεξα να μη ρίξω τις γυροβολιές μου! Ευχαριστώ το διοικητικό συμβούλιο που με άφησε να χορέψω χωρίς στολή. Το καταχάρηκα αν και ήταν επικίνδυνο με τα παπούτσια που φορούσα!


Στη συνέχεια, παρουσιάστηκε και χόρεψε το συγκρότημα "Σύλλογος Ηπειρωτών Πετρουπόλεως", το οποίο κράτησε το κέφι ζωντανό με τους μουσικούς του, μέχρι μετά τα μεσάνυχτα!



Παράλληλα, ενώ γίνονταν όλα αυτά, απέναντι, είχαν αρχίσει να στήνονται από νωρίς, οι πάγκοι με τα καλούδια. Ψωμί, τυρί, ελιές, κρασί και λικέρ, γίδα βραστή, κουλούρα, γλυκά ψωμιά, μπριάμ, ήταν από τα εδέσματα που προσφέρθηκαν δωρεάν στον κόσμο. Στις φωτό που θα ακολουθήσουν, όσες έχουν την ένδειξη Α.Σ, έχουν τραβηχτεί από τη φίλη μου την Ασπασία Σούλη και όσες έχουν την ένδειξη Θ.Γ., από το φίλο μου Θοδωρή Γκούγια. Οι υπόλοιπες, είναι τραβηγμένες από εμένα, τις στιγμές που το έσκαγα από τον πάγκο και υπήρχε κάποια χαλαρότητα.



Τα δικά μου καλούδια, παρόλο που ήταν αρκετά, τέλεισωαν στο πι και φι, γιατί ήμουν στην αρχή του πάγκου και γιατί ο κόσμος ήταν απίστευτα πολύς, οπότε μετά, έπιασα να βοηθάω τις Μελισσιώτισσες στο κέρασμα του Μπριάμ, όπου περιττό να σας πω ότι την καταβρήκα!!! :-DDD
Επί τη ευκαιρία, ευχαριστώ προσωπικά όλους όσους ανταποκρίθηκαν προσωπικά στο κάλεσμά μου και ήρθαν εκεί!


Αυτό, ήταν το πρωινό μου σήμερα: ψωμί χωριάτικο από τις Μελισσιώτισσες και μέλι από την Κέρκυρα που μου έστειλε η καλή μου η Ρεγγίνα! Δεν είναι τέλειο πρωινό;;;


Εύχομαι και του χρόνου, να διοργανώσουν πάλι οι Μελισσιώτισσες μια παρόμοια γιορτή και να είμαι πάλι ανάμεσά τους! Να είσαστε καλά! Και του χρόνου!

6 comments:

  1. Γιορτή ψωμιού, μάλιστα! Γιορτή με ενδιαφέρον, χορταστική και νόστιμη το δίχως άλλο!
    Όσο για το μέλι από την Κέρκυρα, φροντίζω να παίρνω μαζί μου και στην Αθήνα απαραιτήτως κάθε φορά που ανεβαίνω! Λεπτή γεύση και μου αρέσει πολύ να το χρησιμοποιώ και σε γλυκά!
    Να περνάς καλά Κική, καλό βράδυ! :)

    ReplyDelete
  2. Κική πολύ όμορφη γιορτή!! μου αρέσουν πολύ όλα αυτά και χαίρομαι που περάσατε καλά.
    Συγχαρητήρια και του χρόνου να είστε καλά.

    ReplyDelete
  3. Θα πρέπει να ήταν πολύ όμορφα, και του χρόνου να είστε καλά και να έχετε ακόμα περισσότερο κόσμο!

    ΥΓ: Φιλενάδα, μια κούκλα είσαι, δεν το συζητώ... φτου σκόρδα!!!

    ReplyDelete
  4. υπεροχα!!!! μπραβο σας!
    και του χρονου!

    ReplyDelete
  5. Μπράβο Κική μου!!
    Ολα υπέροχα πρέπει να ήταν!!!
    Και του χρόνου!

    ReplyDelete
  6. Ευχαριστώ για τα σχόλια! Περάσαμε πράγματι πάρα πολύ όμορφα και είχε μεγάλη επιτυχία!
    Μπέττυ! Ευχαριστώωωω!

    ReplyDelete