Saturday, July 9, 2011

Κουίζ: πού ημουν;;;

Ναι! Ναι! Ναιιιιιι!!! Τα κατάφερα! Μετά από τρία χρόνια πήγα διακοπές! Τέσσερις μέρες αξέχαστες σε ένα πανέμορφο μέρος, που χρόνια τώρα περίμενα πώς και πώς, να το δω από κοντά. Πού πήγα;

Στο...στη...στα..................ΟΥΠΣ! Αυτό δεν πρέπει να το πω! Ήρθα ορεξάτη για κουίζ, με θέμα, τι άλλο; Να βρείτε τον τόπο που πήγα, με μοναδική (μα σημαντική) βοήθεια, τα προϊόντα που παράγει το νησί. Άντε...Το ειπα ότι πρόκειται για νησί, οπότε γίνεται ευκολότερο.

Η ερώτηση του κουίζ λοιπόν είναι:
Πού είχα πάει; 
Το κουίζ θα τρέχει μέχρι την Τρίτη το βράδυ. Απαντήστε με μία απάντηση, απαντήστε ακόμα κι αν ξέρετε πού ήμουν, αλλά διακριτικά (χεχε)! Δηλαδή, αν το ξέρετε, απαντήστε, αλλά κάντε τον κινέζο. By the way, υπήρχαν πολλοίιιιιιιιιιιιι κινέζοι εκεί που πήγα. 

Αν ασχολήστε με τη μαγειρική ή με τα ταξίδια, θα σας είναι πιο εύκολο να το βρείτε. Οι υπόλοιποι, απλά βασιστείτε στην τύχη! Τρίτη βράδυ, θα γίνει κλήρωση για όσους πήραν μέρος και ο νικητής θα κερδίσει....χμμμμ...δεν ξέρω τι. Μόλις ήρθα και δεν έχω αποφασίσει καν το δώρο του νικητή! Δεν νομίζω να πειράζει ε; Άλλωστε, τα έχουμε ξαναπεί. Παίζουμε για πλάκα και όχι για το δώρο! Συμφωνείτε;
Τα βοηθιτικά σας εργαλεία: τα προϊόντα του νησιού!



Τις 2 επόμενες εβδομάδες, θα εξακολουθώ να είμαι απασχολημένη με υποχρεώσεις που τρέχουν εδώ. Για μία από αυτές, θα μάθετε μάλιστα μέσα στη βδομάδα. Οπότε, ανοίγω τα σχόλια μόνο για να παίξουμε και μετά, θα χωθώ πάλι στη μικρή μου κουζίνα. Έχω πολλά να σας πω γι' αυτό το μέρος και ελπίζω να βρω το χρόνο να σας τα πω πριν αρχίσω να τα ξεχνάω (λέμε τώρα...). Είδα πολύ όμορφα μέρη, δοκίμασα πολύ νόστιμα φαγητά, και θέλω να σας πω γι' αυτά και για τα εστιατόρια στα οποία έφαγα!



Ελάτεεεεε! Μη γκρινιάζετε! ΟΧΙ! Δεν θα σας τα δείξω μαγειρεμένα, ούτε τυποποιημένα. Έτσι θα ήταν εύκολο! Για να σας δω λοιπόν! Είμαι σίγουρη ότι θα το βρείτε εύκολα! Τρίτη βράδυ λοιπόν, ετοιμαστείτε για την απάντηση!

47 comments:

  1. piece of cake! Santorini island!

    ReplyDelete
  2. Αν και δεν βλέπω φωτογραφία με κρασάκια, θα πω Σαντορίνη! (Μπορώ και να επιχειρηματολογήσω αλλά δε θέλω να βοηθήσω τόόόσο πολύ τους υπόλοιπους!!!)
    Καλώς ήρθατε! Και σε άλλα όμορφα ταξίδια!

    ReplyDelete
  3. Και εγώ ψηφίζω Σαντορίνη!!! Καλώς σε βρήκα

    ReplyDelete
  4. Σαντορίνη, εννοείται! Το πρώτο φυτό είναι φάβα, ενώ ακολουθούν τα ξακουστά άνυδρα τοματάκια.

    Χαίρομαι που πέρασες καλά, συναδέλφισσα!

    ReplyDelete
  5. ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ!!!!δαγκωτό!!!!Οπου κι αν ησουν, ευχομαι νάσαι πάντα καλά, να πάς πολλές-πολλές φορές!!!

    ReplyDelete
  6. Σαντορίνη! Αχ, πως ζηλεύω!!!!

    ReplyDelete
  7. άσπρη μελιτζάνα +τοματάκι λιαστό + τοματάκια+ αμπέλια +κάπαρη(πρέπει να είναι το πρώτο) =
    ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ !!!!!!!
    χεχεχε τα κατάφερες τελικά!!!!

    ReplyDelete
  8. κάπαρη είναι αυτό ή φάβα???

    ReplyDelete
  9. μπερδεύτηκα από ενα σχόλιο παραπάνω ...(εμεις θα πάμε στις 22 :) )

    ReplyDelete
  10. Θα πω κι εγώ Σαντορίνη!
    Δεν έχω πάει και θέλω πολύ να πάω!

    ReplyDelete
  11. Ήρθα στην Ζάκυνθο να σε γνωρίσω από κοντά, αλλά έλειπες.Ξέρω που πήγες αλλά, η γνωστή μας άγνωστη, μου απαγόρευσε να σε μαρτυρήσω.Νομίζω ότι πρέπει να πέρασες καλά.Εγώ σίγουρα πέρασα θαυμάσια. Είχα την καλύτερη ξεναγό και μόυ έδειξε την δική της Ζάκυνθο.

    ReplyDelete
  12. Santa Eirhnh dagkwto!!Ola ths omorfa!

    Miroma

    ReplyDelete
  13. Μια φωτογραφια της Θηρασιας παρακαλω εχετε;;;

    :)))

    ReplyDelete
  14. σαντορινη με τα προιοντα της.
    υπεροχα!!!

    ReplyDelete
  15. Στη Σαντορίνη φυσικά....
    Αγαπημένο νησί με μοναδικές ομορφιές!!!

    ReplyDelete
  16. Εύκολο μου φαίνεται. Μα Σαντορίνη φυσικά! Πανέμορφο νησί!!!

    ReplyDelete
  17. Εγώ ξέρω και δε μιλάω αλλά εδώ που τα λέμε δεν το έκανες και δύσκολο φιλενάδα:)

    ReplyDelete
  18. Τα ντραι τομειτος μου 'λενε' Σαντορινι!!

    ReplyDelete
  19. Κικίτσα το πρώτο φυτό εννοείς πως είναι κάπαρη ή το τελευταίο; Γιατί το πρώτο με τα ροζ λουλουδάκια και το σχήμα των φύλλων του μου θύμισε έντονα αυτό (ίσως και να κάνω λάθος φυσικά, εσύ ξέρεις καλύτερα):
    http://www.tradewindsfruit.com/fava_bean.htm
    http://www.calabriafromscratch.com/?p=2722

    ReplyDelete
  20. Ειρηνη, το πρώτο φυτό είναι κάπαρη. Δες κι εδώ http://mikrikouzina.blogspot.com/2010/06/blog-post_04.html
    Το φυτό που κάνει τη φάβα δεν το έχω δει ποτέ και δεν θα το αναγνώριζα. Το τελευταίο είναι αμπέλια :-)

    ReplyDelete
  21. Καλώς την .. πρέπει νά πέρασες πολύ όμορφα στη Σαντορίνη
    Ντοματάκια σαντορίνης, λιαστή ντομάτα..
    Να μας τα δείξεις και μαγειρεμένα ε?
    Φιλιά

    ReplyDelete
  22. Αχ πήγες Σαντορίνη;;Ζηλεύω εγώ δεν πιστεύω να προλάβω για διακοπές φέτος με τις δουλειές που άνοιξα.
    Πολλά φιλιά.

    ReplyDelete
  23. Τι να κάνω την Κινέζο? Όλοι το βρήκαν! Θέλω περισσότερα! Αλλά τώρα... συγκεντρώσου! Έχουμε καιρό!
    Φιλάκια και καλώς γύρισες στην βάση σου!

    ReplyDelete
  24. Σαντορίνη!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!

    ReplyDelete
  25. Α!!!
    θα παίξω και εγώ!!!!
    ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΗΗΗΗ.
    Ο πρώτος τουριστικός προορισμός βγήκε φέτος.Και οχι αδικα
    Καλως ηλθατε.

    ReplyDelete
  26. Τσιν-τσαν-τσον...δε φταίω εγω είχα μπερδευτεί αλλά οι άσπρες μελιτζάνες με ξεμπέρδεψαν!
    Τώρα παλουκώσου έχουμε δουλειά!ααααααα,μην ξεχάσω θέλω την ηφαιστειογενή μου πέτρα...ΜΗ μου πεις οτι δεν έφερες;;;;;

    ReplyDelete
  27. Santorinh!!!!8elw kai gw diakopes :-( ouaaaa. Xairomai pou perases omorfa kai sou euxomai suntoma kai pali diakopoules. Filia

    ReplyDelete
  28. Και του χρόνου και του χρόνου. Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι!
    Σαντορίνη ψηφίζω κι εγώ. Όλα υπάρχουν σε όλα τα αιγιοπελαγίτικα, αλλά την απόφαση καθόρισαν οι μελιτζάνες οι λευκές!
    Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  29. μμμ...Σαντορίνη!
    Τι μου θύμισες τώρα! Σαλάτα με καπαρόφυλλα. Θεϊκή!

    καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε

    ReplyDelete
  30. Σαντορίνη !!!! Την λατρεύω !!!
    Φιλιά Γιώτα

    ReplyDelete
  31. εγώ ένα σαπουνάκι θέλω. αλλά όχι σαντορινιό, από τα χεράκια σου!
    καλό καλοκαίρι, καλές διακοπές για όλους μας!
    Βίκυ από Νέα Σμύρνη

    ReplyDelete
  32. ΣΑΝΤΟΡΙΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  33. SANTORINI!!!!! MAGIKO MEROS! LATREUW!

    ReplyDelete
  34. Τυχαία εντελώς ;-) θα πω και εγώ... Σαντορίνη!!!! Μήνα του μέλιτος έκανα εκεί... αξέχαστες ημέρες!!

    ReplyDelete
  35. Σαντορίνη λέω κι εγώ και είναι από τους προορισμούς που θέλω να πάω. Άντε και εις άλλα με υγεία Κικίτσα!

    ReplyDelete
  36. Θα πρωτοτυπήσω και θα πω Σαντορίνη!! Χιχι!!
    Φιλιά!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete
  37. Η μανούλα μου ξέρεις τι μου έλεγε όταν πρόδιδα κάτι??? "Το κλειδί στην κοτότρυπα και μη σε δει κανένας" φώναζαν σε ένα χωριό από την μία ραχούλα στην άλλη ...και καλά ότι το μαρτύρησες! χαχαχαχα!!!
    Ετσι το κανες και εσύ τώρα....
    Να σαι καλά να ματαξαναπάς και να την ευχαριστηθείς κι άλλο! Τέλειες φωτό αλλά θέλω κι άλλες!
    Σμουατς!

    ReplyDelete
  38. ειχες παει Σαντορινη....

    ReplyDelete
  39. Πρόλαβα???
    Πονηρούλαααααααα, Σαντορίνη είχες πάει ε??? Γι' αυτό χάθηκες...
    Καλοπερνάμε βλέπω!

    Πάντα τέτοια Κικήτσα μου, Καλά να περνάς!
    Πολλά φιλάκια

    ReplyDelete
  40. εγώ ξέρω που πήγες.. αλλά δεν θα το πω.. χαίρομαι που πέρασες καλά..
    σε φιλώ..

    ReplyDelete
  41. Πήγες Σαντορίνη!!!!!!!$%@#$%$@#!!!!!!!!! Θέλω κι εγώωωωωωωωωωωω

    ReplyDelete
  42. Santorini fisika, me toso oraia proionta, tha ithela poly na pao.Soy eyxomai kalo ypoloipo kalokairi.
    Eirini Gr.

    ReplyDelete
  43. Στην υπέροχη, αγαπημένη, λατρεμένη..... Σαντορίνη!!!!!

    ReplyDelete
  44. Να μαι και εγω!!!
    Φυσικα Σαντορινη,με τις ωραιες μελιτζανες,καταλευκες!!
    Φιλια,φιλη απο μακρια-Ολλανδια

    ReplyDelete
  45. Αφού ολοι οι άλλοι λένε Σαντορίνη, κοροϊδο είμαι εγώ να πω κάτι διαφορετικό ??? χιχιχιχιχι!!
    Σαντορίνη λοιπόν!!!!

    πάντα να περνάς καλά και εύχομαι καλή συνέχεια των διακοπών σου !!!

    ReplyDelete
  46. ΖΣαντορινη 100%. Λιαστη ντοματα, ασπρη μελιτζανα κλπ κλπ

    ReplyDelete