Friday, November 11, 2011

Γλυκοκολοκυθόπιτα αλμυρή

Η φίλη μου η Νάντια μου έστειλε συνταγή για κολοκυθόπιτα που έκανε και ξετρέλανε τους καλεσμένους της με το χειροποίητο φύλλο της και τη γλυκιά κολοκύθα που έβαλε! Συνταγή, φωτό και περιγραφή, δικά της! Νάντια ευχαριστώ!


Γλυκοκολοκυθόπιτα αλμυρή
Υλικά
1,5 κιλό κολοκύθα σε κύβους
2 κρεμμύδια ψιλοκομμένα
2 κουταλιές δυόσμο ψιλοκομμένο (εγώ έβαλα μια και κάτι και ήταν μια χαρά, παραπάνω δεν θα μου άρεσε)
1/2 κιλό φέτα
2-3 αυγά (εγώ έβαλα 2)
ζύμη:
1 ποτήρι λάδι
2 αυγά
1 κουταλάκι αλάτι
1/2 ποτήρι γάλα
1 κουταλάκι μπεϊκιν πάουντερ
αλεύρι

Εκτέλεση
Τσιγαρίζουμε την κολοκύθα με το κρεμμύδι και τη σιγοψήνουμε μέχρι να γίνει χυλός.


Την αφήνουμε να στραγγίξει καλά...


και προσθέτουμε το δυόσμο, τη φέτα τριμμένη και τα αυγά χτυπημένα. Ετοιμάζουμε μαλακή ζύμη και ανοίγουμε δυο φύλλα. Στρώνουμε το ένα σε λαδωμένο ταψί, απλώνουμε τη γέμιση, σκεπάζουμε με το δεύτερο φύλλο, αλείφουμε με αυγό ή λαδί (εγώ άλειψα με λάδι) και ψήνουμε στον φούρνο μέχρι να ροδίσει για 35 περίπου λεπτά.

Tip:
Η κολοκύθα, αφού τσιγαριστεί, θα βράσει με το δικό της ζουμί μέχρι να μαλακώσει εντελώς, για αρκετή ώρα. Ομοίως και το κρεμμύδι.

Τέλος, η Χαρά μου χάρισε αυτό και περιμένει πως θα σας πω ιστορία για μια αξέχαστη έξοδο! Αμ δε! Θα προτιμούσα να μου χαρίσει τον ίδιο το George (τον Clooney φυσικά) και τότε θα της έλεγα ότι ήθελε! Οπότε, no George, no story! Χαρισμένο σε όλες σας!



Καλό Σαββατοκύριακο!

9 comments:

  1. Deli,θα πω ωωωχ!
    Δεν μπορώ ούτε να τη δοκιμάσω,σε αντίθεση με του υπόλοιπους.
    Καλή όρεξη σε όλους,που τους αρέσει.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. Πάρα πολύ ωραία! Και εγώ κάνω μια αλμυρή τάρτα με γλυκιά κολοκύθα.. την έχω στο πρόγραμμα..
    Καλημέρα σας!

    ReplyDelete
  3. Στείλε κανένα κομματάκι και προς τα δω βρε Κική... όχι όλη την πίτα μόνοι σας!

    ReplyDelete
  4. Αυτό το έδεσμα δεν το έχω φτιάξει ποτέ!!!ίσως γιατί δεν τρώω ποτέ πίτες με κολοκύθα, δεν μου αρέσουν καθόλου.
    Αλλά η πίτα της φίλης φαίνεται λαχταριστή έτσι όπως την βλέπω.
    Καλημέρα σας

    ReplyDelete
  5. Μου αρέσει πολύ αυτή η πιτούλα!!!

    ReplyDelete
  6. Μμμμμ μου αρέσει η πρότασή σου!!!! Με τις κολοκύθες έχω πάθει εξάρτηση!

    ReplyDelete
  7. Αχ, στο τέλος θα με κάνετε να πάρω κολοκύθα! Μου αρέσει η αλμυρή εκδοχή! Με γεια το μαρτίνι:)
    Που είσαι;

    ReplyDelete
  8. Αυτή η πίτα φαίνεται λαχταριστή,δεν την έχω φτιάξει ποτέ μου.Μάλλον ήρθε η ώρα να τη δοκιμάσω.Να είσαι καλά καλό υπόλοιπο Κυριακής

    ReplyDelete
  9. Ευχαριστώ για τα σχόλια. Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete