Wednesday, November 9, 2011

Λιγκουίνι με μανιτάρια

Η παρακάτω συνταγή μαγειρεύτηκε από την κόρη μου. Είχε πάρει μερικές συνταγές, από μια καρτελοθήκη συνταγών του ζάπινγκ και έφτιαξε αυτή. Είναι κι αυτή μια μακαρονού και προκομένη. Αμ πώς! Η παρακάτω συνταγή είναι η νοστιμότερη και ωραιότερα φωτογραφημένη σ' ολόκληρο το μπλογκ (για να μην πω στον κόσμο) και επ΄αυτού δεν υπάρχει καμία αμφιβολία.
Υπογραφή
Κουκουβάγια :-)))



Λιγκουίνι με μανιτάρια
Υλικά
2 κουταλιές βούτυρο
1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη
6 κουταλιές άσπρο κρασί
χυμός και ξύσμα από 1/2 λεμόνι
1 κουταλιά μαϊντανός ψιλοκομμένος
250 γρ. μανιτάρια σε φέτες
500 γρ. ταλιατέλες πράσινες (ή λινγκουίνι:P)
φρεσκοτριμμένη παρμεζάνα


Εκτέλεση
Ζεσταίνετε το βούτυρο σε τηγάνι και σωτάρετε το σκόρδο. Προσθέτετε το κρασί, το χυμό λεμονιού, το ξύσμα και το μαϊντανό. Αλατοπιπερώνετε. Προσθέτετε τα μανιτάρια και σιγοβράζετε για 10 λεπτά να μαλακώσουν τα μανιτάρια και να ελαττωθούν τα υγρά. Βράζετε τις ταλιατέλες σε αλατισμένο νερό. Στραγγίζετε και ρίχνετε στη σάλτσα μανιτάρια. Πασπαλίζετε με την παρμεζάνα και σερβίρετε.

14 comments:

  1. μμμμ μιαμ μιαμ...βραδυάτικο τι μου έκανες...τέλειο..και αγαπώ και τα μακαρόνια...ωραία Κική μου...Καλό βράδυ!!!

    ReplyDelete
  2. Μπράβο της!!!!αμ τι το μήλο δε θα έπεφτε κάτω απ' τη μηλιά!!!
    Αν κι εγώ όταν μου λένε κάτι τέτοιο λέω είναι της αξίας της ότι κι αν κάνει εγώ απλά καμαρώνω!!
    Να τη χαίρεσαι!!

    ReplyDelete
  3. Να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου. Να σε φτάσει και να σε ξεπεράσει! Την αρχή πάντως την έκανε με πολύ όμορφο πιάτο! Καλημέρα!

    ReplyDelete
  4. Κουκουβάγια μου..Deli δλδ,ήθελα να πω χιχι,εξαιρετικό πιάτο,από την κορούλα,που ακολουθεί επαξίως τα βήματα της μανούλας!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  5. ΑΧ ΣΑΝ ΤΗΝ ΖΕΤΑ! ΜΑΚΑΡΟΝΟΥΔΕΣ. ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΤΕΛΕΙΑ! ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΦΙΛΗΣΕΙΣ!

    ReplyDelete
  6. Κατά μάνα κατά κύρη ... έτσι δε λένε Κική .

    Μπράβο στην κόρη και για τη συνταγή και για τη φωτογραφία.

    Καλό απόγευμα !!!

    ReplyDelete
  7. Πολλά μπράβο στην προκομμένη κορούλα!
    Μα και βέβαια είναι η καλύτερη συνταγή στον κόσμο;-)
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  8. Δεν εχεις αδικο, η νοστιμοτερη και ωραιοτερη φωτογραφηση που εχω δει.Η κορη εφαγε τη μαμα :)

    ReplyDelete
  9. polu kalh h suntagh!!!
    www.julia-mylifeandthoughts.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Να τη χαίρεσαι την κούκλα σου, πήρε από τη μαμά και στο μαγείρεμα και στη φωτογραφία:)

    ReplyDelete
  11. Η κορούλα βλέπω βαδίζει στα χνάρια σου, κι αυτό είναι αναμενόμενο.
    Να την χαίρεσαι και να την καμαρώνεις πάντα.
    Φιλάκια

    ReplyDelete
  12. αν εξεραισουμε οτι στο τελος προσθετω και κρεμα γαλακτος σογιας ετσι ακριβως το μαγειρεψα χθες βραδυ. Νοστιμοτατα

    ReplyDelete
  13. Είναι η δεύτερη φορά που κάνω λάθος τις ευχές!
    Πιστεύω πως την τρίτη δεν θα κάνω λάθος!
    Οσο για τη συνταγή με τα μανιτάρια...μακάρι να μπορούσα να σου στείλω λίγα από τα άγρια που μάζεψα σήμερα.
    Πολλά φιλιά

    ReplyDelete
  14. Κόρες σας ευχαριστώ πολύ για τα επαινετικά σχόλια. Η κόρη μου μαγειρεύει από πέρυσι και φαίνεται ότι τα παιδιά παίρνουν από τους γονείς τους! χαχα!

    ReplyDelete