Thursday, October 30, 2014

Λαζάνια με κίτρινη κολοκύθα, αμύγδαλα και τζίντζερ

Εδώ και πολλάααα χρόνια έχω ξεκινήσει να γράφω μια ιστορία περί ωραίας κοιμωμένης (για τα προηγούμενα επεισόδια διαβάστε εδώ, εδώ κι εδώ). Σήμερα ξεκίνησα αποφασισμένη να κλείσω το παραμύθι (που πέρυσι δεν συνέχισα) όχι με happy end, ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων, αλλά έλα που δεν θυμόμουν τι είχα γράψει την τελευταία φορά. Διαβάζοντας πριν λίγο το τελευταίο σχετικό ποστ άλλαξα γνώμη. Το τέλος που σκεφτόμουν καθώς οδηγούσα πίσω στο σπίτι δεν ταίριαζε. Οπότε, here we go! Όποιος βαριέται ας πάει κατευθείαν στη συνταγή, η οποία είναι πάααααρα πολύ νόστιμη, απλή και light!

Είχαν περάσει 2 χρόνια από τότε που η ωραία κοιμωμένη αποφάσισε να μπει στην κουζίνα επιτέλους. Αυτή η γυναίκα ήταν μια έκπληξη σκέτη. Αρχικά ξύπνησε μετά από ... ούτε θυμάμαι πόσα χρόνια. Μετά το έριξε στη dolce vita. Και πάνω που ήταν έτοιμος να τα τινάξει όλα στον αέρα γιατί τα είχε παίξει με τη μανδάμ, η ωραία κοιμωμένη έκανε στροφή 180 μοιρών. Επιτέλους αποφάσισε να ασχοληθεί λίγο με την κουζίνα (μπας και φάει ο άνθρωπος κάτι άλλο ΕΚΤΟΣ από κολοκύθα), είχε περιορίσει τις βόλτες της και τις τρέλες της και γενικά έδειχνε ένα ενδιαφέρον για την κοινή τους ζωή.

Φυσικά, πού και πού τις τρελίτσες της τις έκανε, όπως την τελευταία φορά που γύρισε και του είπε: "Αγάπη μου γνώρισα έναν τατουατζή! Καλά. Φοβερός τύπος μιλάμε. Χτύπησα κιόλας το πρώτο μου τατού"! Και εγύρισε τα οπίσθιά της επιδεικνύοντας στον δεξιό γλουτό ένα ωραιότατο "sleeping beauty" που μόλις είχε χτυπήσει. Ε, κάτι τέτοια τα έκανε, αλλά γενικά όλα πηγαίνανε καλά, ή έστω καλύτερα.

Όλα, ΕΚΤΟΣ, από την άρνησή της να μεγαλώσουν την οικογένειά τους!
"Κι αν παχύνω; Κι αν χαλάσει το τατού μου; Κι αν δεν μου πηγαίνει μετά το συνολάκι Γκούτσι που πήρα πρόσφατα"; Κάτι τέτοια του έλεγε και δεν...

Η ωραία κοιμωμένη έλειπε από το πρωί. Του είχε δώσει σαφείς οδηγίες: Θα καθαρίσεις την κολοκύθα (δεν θέλω σχόλια. Ναι! ΠΑΛΙ κολοκύθα), θα την κόψεις κυβάκια, θα την αλατίσεις και θα με περιμένεις να τελειώσω εγώ το φαγητό. Έχω κάποια δουλειά. Δεν θ΄αργήσω.
Τι δεν θ΄ αργήσει που έλειπε 4-5 ώρες. Βρε λες να ξανάρχισε τα σούρτα φέρτα της πάνω που στρώσαμε; Και πάνω που το σκέφτηκε, να σου η Ωραία... Πολλές σακούλες κρατάει πάλι. Ν΄ ανησυχήσω;

-Αγάπη μου έκοψες την κολοκύθα όπως σου είπα;
-Την έκοψα.
Ωραία. Πάω να τελειώσω το φαγητό. Σήμερα έχει φαγητό για δύο. Light, νόστιμο και ιδιαίτερο για μια ιδιαίτερη βραδιά. Δες τι θα κάνω:



Λαζάνια με κίτρινη κολοκύθα, αμύγδαλα και τζίντζερ
Υλικά για 2 άτομα
200 γρ. κίτρινη κολοκύθα (από άμαξα παραμυθιού και μόνο) κομμένη σε κύβους (σαν ζάρι)
1 μέτριο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
2 κ. σ. ελαιόλαδο
1 κ. σ. αμύγδαλα ξεφλουδισμένα και κομμένα κατά μήκος στη μέση
1 κ. σ. κολοκυθόσπορους
αλάτι
μαύρο πιπέρι
μια πρέζα τζίνζερ σκόνη
10-15 φυλλαράκια δυόσμου
250 γρ. λαζάνια (ή όσα θέλετε)


Εκτέλεση
Από το προηγούμενο βράδυ καθαρίζουμε την κολοκύθα και την κόβουμε κυβάκια σε μέγεθος ζαριού.
Την αλατίζουμε και την αφήνουμε σε τρυπητό.
Την επόμενη μέρα την ξεβγάζουμε με νερό να φύγει το αλάτι και την αφήνουμε για λίγο πάλι να φύγουν τα νερά.
Σε αντικολλητικό τηγάνι ζεσταίνουμε το λάδι και ρίχνουμε το κρεμμύδι.
Το σωτάρουμε για μερικά λεπτά, χαμηλώνοντας τη φωτιά για να μην αρπάξει, αλλά να γίνει διάφανο.
Μετά από 3-4 λεπτά, ρίχνουμε λίγο νεράκι και το αφήνουμε να βράσει μέχρι να εξατμιστεί.
Προσθέτουμε την κολοκύθα και τη γυρίζουμε κι αυτή για μερικά λεπτά, μέχρι να είναι όσο μαλακή θέλουμε εμείς. Δοκιμάζουμε και πράττουμε αναλόγως. Εμένα τα λαχανικά δεν μου αρέσουν λιωμένα.
Ρίχνουμε λίγο αλατοπίπερο και λίγο τζίντζερ, τα αμύγδαλα και τους κολοκυθόσπορους και αποσύρουμε από τη φωτιά.

Βράζουμε σε αλατισμένο νερό τα ζυμαρικά σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας, σουρώνουμε και σερβίρουμε με τη σάλτσα.
Λίγο πριν σερβίρουμε ψιλοκόβουμε το δυόσμο και τον ανακατεύουμε με τη σάλτσα. Ο δυόσμος δίνει μια νότα δροσιάς στη συνταγή μας.

Αυτά έκανε η Ωραία Κοιμωμένη και σέρβιρε τον πρίγκηπα με χάρη. Και πάνω που έβαλε την πρώτη μπουκιά στο στόμα του ο άνθρωπος, τον κοίταξε πονηρά με ένα χαμόγελο και του είπε:
"Αγάπη μου, είμαι έγκυος"!
Η κολοκύθα και τα λαζάνια κόντεψαν να βγουν από τα αυτιά του πρίγκηπα από το σοκ και τη χαρά του.
Τι να λέμε τώρα; Από δω και πέρα καταλαβαίνετε τι ακολούθησε. Το θέμα είναι, ότι έζησαν αυτοί καλά (μάλλον...ή μήπως όχι) και εμείς....θα δείξει :-)))

10 comments:

  1. Γει σου Κικη!!!!!
    Πολυ μου αρεσε η μοντερνα 'Ωραια κοιμωμενη" με τα τατουαζ της και τις ανασφαλειες της που θα γινει και μανουλα!!!!!
    Νομιζω το πιατο που ετοιμασε για τον πριγκιπα ειναι νοστιμοτο και θα του μεινει αξεχαστο!!!
    Φοβερο και εμπνευσμενο το μακαρονοδοπαραμυθι σου κικη μου!
    φιλια !!!

    ReplyDelete
  2. Έντάξει! Μέχρι και η ωραία κοιμωμένη μαζεύτηκε, χιχι!!!
    Πολύ ωραίο και ελαφρύ το φαγάκι σου Κικίτσα :)

    ReplyDelete
  3. Είδες η ωραία κοιμωμένη; Τριγυρνάει, τριγυρνάει, αλλά όταν θέλει να μαγειρέψει κάνει υπέροχα πράγματα! Μπράβο της!

    ReplyDelete
  4. Αγάπη μου, είμαι έγγυος... και μπαμπάς είναι ο τατουατζής...

    ReplyDelete
  5. Ωραία καί πρωτότυπη συνταγή Κική μου!!
    Μέ ιδιαίτερες γεύσεις!!Καλό απόγευμα!!

    ReplyDelete
  6. Μου αρέσει η αλμυρη εκδοχή της κολοκύθας!
    Καλο ξημερωμα!
    Φιλια :)

    ReplyDelete
  7. Όμορφο φαγητό πράγματι Κική μου και η ιστορία σου πολύ χαριτωμένη!Καλό βράδυ^^

    ReplyDelete
  8. Xαχαχα... δεν τον άφηνε να καταπιεί τον άνθρωπο...του βγήκε η κολοκύθα από το στόμα :)

    Ωραίο συνοδευτικό για ζυμαρικά. Μια αλλαγή βρε παιδί μου από τις κόκκινες σάλτσες..
    Που να βρω τώρα κολοκύθα από παραμύθι Κική ? Ε?
    Δύσκολη συνταγή :) χιχι

    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  9. Χαχαχα! Μόνο "κοιμωμένη" δεν μπορεί να χαρακτηριστεί η ωραία! Χαχαχα!
    Η συνταγή φαίνεται υπεροχή! Χαρούμενο Χάλοουϊν!

    ReplyDelete
  10. με το καλο..με το καλο.και νονα εγω.φιλακια πολλα.

    ReplyDelete