Wednesday, February 22, 2012

Πρόσκληση




ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Ο Σύλλογος διδασκόντων και οι μαθητές  του 1ου Γυμνασίου Ζακύνθου, σας προσκαλούν  την Παρασκευή 24-2-2012, στις 11.00 π.μ., στην πλατεία Αγ. Μάρκου,  να παρακολουθήσετε την ομιλία της Μιμίκας Σταμίρη
« Ο Προξενητής»


Ελάτε, να διασκεδάσουμε μαζί και να συνεχίσουμε την παράδοση του Ζακυνθινού καρναβαλιού.

Τους ρόλους ερμηνεύουν με σειρά εμφάνισης οι μαθητές:

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΛΛΙΟΣ: ΝΤΕΛΑΛΗΣ
ΑΝΤΡΕΑΣ ΠΛΕΣΣΑΣ:  ΠΡΟΞΕΝΗΤΗΣ-ΝΙΚΟΛΑΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ ΜΟΥΔΗΛΑΣ: ΓΑΜΠΡΟΣ-ΝΙΟΝΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΕΤΤΑΣ: ΑΝΤΖΟΥΛΑ-ΜΑΝΑ ΝΥΦΗΣ
ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΙΑΣ: ΜΑΡΙΕΤΤΑ-ΝΥΦΗ
ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΪΚΑΛΗΣ: ΜΑΝΑ ΓΑΜΠΡΟΥ
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΑΓΑΛΙΩΤΗΣ: ΠΑΤΕΡΑΣ ΓΑΜΠΡΟΥ


Επιμέλεια-Διδασκαλία: 
Διονύσης Αβούρης   
Αγγελική Ξανθάκη                             

7 comments:

  1. Τί ωραία!Να περάσετε υπέροχα Κική μου!

    ReplyDelete
  2. Παίζεις με τον πόνο μου? Πρόσκληση λες...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θέλω να πω: "Για να έρθω χρειάζομαι ένα δάνειο, μερικές ώρες πτήση, κάμποση οδήγηση και ίσως κολύμβηση..." γιαυτό σημειώνω: Παίζεις με τον πόνο μου?

      Delete
  3. Μακάρι να 'μουν κι εγώ εκεί! Ελπίζω το Πάσχα που θα είμαι στη Ζάκυνθο να παιχτεί καμιά ομιλία, είναι ένα θεατρικό είδος καμάρι για το νησί μας, που δεν πρέπει να εκλείψει. Μπράβο για την προσπάθεια που κάνετε!

    ReplyDelete
  4. Καλη επιτυχια να εχετε Κικη μου.

    ReplyDelete
  5. Θα προσπαθήσουμε να είμαστε όσοι πιο πολλοί γίνεται εκεί για να σας απολαύσουμε.
    Συγχαρητήρια στην προσπάθεια των παιδιών και της δικιάς σου με τον Διονύση!Σας ευχαριστούμε που μας θυμίζετε ακόμη μια φορά πως το να είσαι δάσκαλος είναι πρώτα από όλα λειτούργημα...
    Ελπίζω να είναι σύμμαχος και ο καιρός!!
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  6. Κορίτσια σας ευχαριστώ όλες! Ήταν πολύ ωραία παράσταση και τα παιδιά έπαιξαν πολύ ωραία!

    ReplyDelete