Monday, February 6, 2012

Ρολάκια κοτόπουλου με φέτα και πιπεριά

Όταν βαριέσαι να φτιάχνεις τα ίδια και τα ίδια, σκέφτεσαι ιδέες που θα είναι αρεστές σε όλους. Έτσι, τις προάλλες σκεφτόμουνα, πώς θα μπορούσα να φτιάξω τα φιλέτα κοτόπουλου που είχα πάρει. Είπα λοιπόν να τα κάνω γεμιστά και έκανα το εξής:





Ρολάκια κοτόπουλου με φέτα και πιπεριά
Χρειάστηκα:
2 ολόκληρα φιλέτα κοτόπουλου στήθος χωρισμένα στα δύο
δύο κόκκινες πιπεριές ή πορτοκαλί ή ό,τι έχετε
ένα κομμάτι φέτα (σαν 2 σπιρτόκουτα)
μια κονσέρβα μανιτάρια φέτες
ένα πορτοκάλι
ένα λεμόνι
μπαχαρικά για κοτόπουλο
λίγο λάδι


Και τι έκανα:
Έκοψα τις πιπεριές μακρόστενες.
Άνοιξα με το μαχαίρι τα φιλέτα όσο μπορούσα έτσι ώστε να τυλίγονται και να κλείνουν.
Έβαλα σε κάθε φιλέτο ένα κομματάκι φέτα, μερικά κομμάτια πιπεριά και τα έκλεισα σε ρολό με συρμάτινες οδοντογλυφίδες. Τα κομμάτια πιπεριάς που έμειναν, τα σκόρπισα στο ταψί μαζί με τα μανιτάρια. Έστυψα ένα πορτοκάλι κι ένα λεμόνι, πρόσθεσα μια σταλιά λάδι, πασπάλισα το κοτόπουλο με μπαχαρικά για κοτόπουλο και τα έψησα στο γκριλ γύρω στο μισάωρο.
Δε φαντάζεστε τι νόστιμα που ήταν. Το ζουμάκι στο ταψί ήταν πεντανόστιμο. Το πορτοκάλι μάλλον έκανε τη διαφορά και η φέτα που είχε λιώσει μέσα στο ζουμάκι. (έβαλα ένα κομματάκι φέτα που είχε περισσέψει μέσα στο ταψί). Το καλό είναι ότι άρεσε πάρα πολύ και στα παιδιά.

Σε άλλη παραλλαγή, το φαγητό έγινε στο γκριλ χωρίς καθόλου σάλτσα (φωτό). Ήταν εξίσου νόστιμο.

Καλή εβδομάδα!


20 comments:

  1. Είμαι σίγουρη ότι θα είναι υπέροχα, φαντστικά φαίνονται! Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  2. Αυτά είναι φαγητά για μένα! Και νόστιμα και λάιτ!!!

    ReplyDelete
  3. Καλή εβδομάδα Κική μου!Τα φιλέτα κοτόπουλου έχουν τόσες παραλλαγές για μαγείρεμα.Πολύ νόστιμη και η δικιά σου.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι ακριβώς! Ευχαριστώ!

      Delete
  4. Καλή εβδομάδα! Πολύ ωραία ιδέα! Εγώ θέλω με τη σαλτσούλα:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η σαλτσούλα ήταν καλήηηηη! ;-)

      Delete
  5. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!Πολύ ωραία τα ρολάκια με υλικά που δένουν πολύ μεταξύ τους.Νοστιμότατα πρέπει να έγιναν!

    ReplyDelete
  6. Λατρευω κοτοπουλο κι αυτο που βλεπω φαινεται τοσο λαχταριστο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εμένα μου αρέσει. Γίνεται γρήγορα και με πολλούς τρόπους!

      Delete
  7. Θα αφήσουμε ασχολίαστο το ότι μου τρέχουν τα σάλια....και θα εστιάσουμε στο "συρμάτινες" οδοντογλυφίδες.....Τι θέλει να πει ο ποιητής ακριβώς?? Φιλιά! Καλές Απόκριες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα σου στείλω φωτό να δεις! χαχα!

      Delete
  8. Πολυ ωραία η γέμιση με τη φέτα..και το πορτοκάλι δίνει ιδιαίτερη νοστιμιά.

    Καλή εβδομάδα

    ReplyDelete
  9. Καλησπέρα Κική μου! πολύ ζουμερά φαίνονται τα κοτοπουλάκια σου και εμένα προσωπικά το πορτοκα΄λι μου αρέσει παντού!!! καλη εβδομάδα! μάκια!

    ReplyDelete
  10. Κική εγώ βάζω γραβιέρα και τα τυλίγω σε αμπελόφυλλα. Πολύ μου άρεσε το al' orange σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε αμπελόφυλλα! Μμμμμμμ!

      Delete
  11. αλησπέρα αγαπητή Κική.
    Όπως συνήθως πέρασα να ευχηθώ καλή βδομάδα και θα θαυμάσω τα φαγητά σου.
    Για μεζέ δεν το συζητάω.
    Νάσαι καλά

    ReplyDelete
  12. Πολύ ωραία ιδέα Κική.

    Ευχαριστούμε.

    Φιλιά

    ReplyDelete