Friday, November 26, 2010

Λικεράκια και σερμπέτια, το νέο βιβλίο της μικρής κουζίνας

Αυτός είναι ο τίτλος του καινούριου μου βιβλίου.

Είναι δέκα χρόνια σχεδόν που ασχολούμαι με τα λικέρ. Αν είχα ασχοληθεί μια φορά με τις ζύμες, με τα λικέρ έχω ασχοληθεί δέκα. Όποιος έχει φτιάξει λικέρ μια φορά στη ζωή του, θα ξέρει πολύ καλά, πόσο εθιστικό, είναι να φτιάχνεις λικέρ. Αν με ρωτήσετε αν πίνω, θα σας απαντήσω σπάνια. Πίνω όταν βγαίνω (που δεν γίνεται συχνά), μπορεί να πιω κρασί με φίλους ή να δοκιμάσουμε ένα λικέρ με τον άντρα μου, βλέποντας μια ταινία. Ο λόγος που φτιάχνει κάποιος λικέρ, δεν είναι μόνο επειδή του αρέσει το λικέρ, αλλά επειδή του αρέσει η διαδικασία παρασκευής. Αυτή η μίξη των υλικών, οι δοκιμές για ένα καλό αρωματικό και χρωματικό αποτέλεσμα, η προσθήκη μπαχαρικών, η αναμονή εβδομάδων ή και μηνών μέχρι το τελικό αποτέλεσμα, είναι μερικοί από τους λόγους, που κάνουν έναν ερασιτέχνη ποτοποιό, να λατρεύει τη διαδικασία παρασκευής των λικέρ.

Η ερώτηση που έκανα, θα μπορούσε να έχει διαμορφωθεί ως εξής: τι θα θέλατε να περιέχει το καινούριο μου βιβλίο; Πολλοί απαντήσατε έτσι και είναι μια ερώτηση που ίσως θα έκανα στο μέλλον, αν υπάρχει συνέχεια σε αυτό που ξεκίνησα. Μερικοί γνωρίζατε το θέμα και πολλοί απαντήσατε μαντεύοντας ή προτείνοντας θέματα. Τα γλυκά τα λατρεύω! Μπισκότα και κέικ θα μπορούσε να είναι ένα θέμα άνετα, αφού έχω το υλικό. Για ζακυνθινή κουζίνα, δεν ξέρω αν θα έπρεπε να γράψω, αφού θα έπρεπε να κάνω μια εμπεριστατωμένη έρευνα, συνεργασία με ντόπιους και πολλά μαγειρέματα για να έχω το αποτέλεσμα να έχω. Πόσο μάλλον για επτανησιακή κουζίνα! Χριστουγεννιάτικες συνταγές, επίσης θα μπορούσε να είναι, αλλά δεν ήρθε η ώρα ακόμα .

Και τώρα πάμε στο ζουμί: Θα αναρωτηθεί κάποιος: Μα…βιβλίο μόνο με λικέρ;;;

Αν ψάξετε για βιβλίο που να έχει συνταγές για λικέρ, θα δείτε, ότι βιβλίο ελληνικό, αποκλειστικά για λικέρ, δεν υπάρχει! Τα λικέρ, συνήθως συμπεριλαμβάνονται μέσα σε βιβλία για γλυκά του κουταλιού και μαρμελάδες. Πόσα είναι όμως; Πέντε; Δέκα; Στην καλύτερη να είναι δέκα συνταγές! Αν ψάξετε σε ξένη βιβλιογραφία πάλι και διαβάσετε τα υλικά και τη μέθοδο που προτείνεται, θα δείτε ότι είναι πολύ μακριά από την ελληνική πραγματικότητα, με δυσεύρετα συνήθως υλικά.
Η Δέσποινα είπε κάτι που με αντιπροσωπεύει: ότι συνήθως κάνω κάτι πρωτότυπο! Και αυτό έκανα!

Κυρίες και κύριοι, έχουμε το πρώτο ελληνικό βιβλίο αποκλειστικά με λικέρ. Ελπίζω να έχω ψάξει αρκετά καλά και να μην κάνω λάθος σ’ αυτό που λέω. Όσο κι αν έψαξα, βιβλίο αποκλειστικά με λικέρ δεν υπάρχει. Η μικρή κουζίνα, γράφει το πρώτο βιβλίο αποκλειστικά με λικέρ.

Και τώρα το περιεχόμενο. Πόσα λικέρ μπορούν να γίνουν για ένα βιβλίο. Θα έχει άλλες συνταγές;

Το λικεράκια και σερμπέτια, δεν θα είναι ένα βιβλίο μόνο με λικέρ. Ξέρετε πολύ καλά πόσο μου αρέσει η παράδοση, αλλά ξέρετε επίσης, πόσο πολύ μου αρέσει να προχωράω και να φέρνω την παράδοση στα μέτρα της σύγχρονης πραγματικότητας.
Έτσι, έχουμε και λέμε:

50 συνταγές για λικέρ! Ναι! Καλά ακούσατε. 50 διαφορετικά λικέρ! Όχι μόνο έχω φτιάξει 50 συνταγές, αλλά αφαίρεσα και μερικές!

16 επιπλέον συνταγές για λικέρ, παραλλαγές των βασικών συνταγών.

10 συνταγές για σερμπέτια. Σιρόπια, χωρίς αλκοόλ, φτιαγμένα για μικρούς και μεγάλους, που μπορούν να μας δροσίσουν το καλοκαίρι πίνοντάς τα σαν χυμούς, ή να τα προσθέσουμε σε γλυκά, παγωτά, κρέπες κλπ.

14 συνταγές για γλυκά και φαγητά, που περιέχουν λικέρ ή σιρόπια. Ξεχάστε τα λικέρ που σερβίρονταν στους δαντελένιους δίσκους των γιαγιάδων μας. Τα λικέρ, επανέρχονται, όχι μόνο για να τα πιούμε, αλλά να σπάσουμε την παράδοση, χρησιμοποιώντας τα όπου μπορούμε να φανταστούμε!

Ένα ακόμα κεφάλαιο που περιέχει το βιβλίο, είναι αυτό της αξιοποίησης των υλικών που μένουν από την εκχύλιση των φρούτων, όπου αυτό είναι εφικτό. Φτιάξτε μαρμελάδες, ζελέδες, σάλτσες, γλυκά, φαγητά, από τα φρούτα ή υλικά που εκχυλίσατε.
Επίσης, πώς να διορθώσετε τα λικέρ σας και τα σιρόπια σας, αν κάτι πάει λάθος.

Το βιβλίο απευθύνετε τόσο σε έμπειρους, όσο και άπειρους λάτρεις της κουζίνας και επίδοξους ποτοποιούς. Φωτογραφημένο εξ ολοκλήρου από μένα, με τη δική μου φωτογραφική ματιά, μέσα στην καταπράσινη φύση της Ζακύνθου, σε πετρόχτιστες αυλές φίλων, στο σπίτι μου, αποτελεί ένα βιβλίο όμορφο αισθητικά, ίδιο σε design με το προηγούμενο. Σε λίγες μέρες, θα είναι εδώ και θα βάλω να δείτε τα περιεχόμενά του αναλυτικά, οπότε θα επανέρθω!

Και τώρα στο κουίζ μας! Πριν σας πω για την κλήρωση, θα πω τα εξής:
Στην κλήρωση μπήκαν όλοι, εκτός από τη Χαρά (ως κατασκευάστρια των κουταλιών), το 2ο σχόλιο της Smile (πιάστηκε μόνο το ένα σχόλιο), το 2ο σχόλιο της Ελένης, ο/η ανώνυμος/η πάνω από τη Τζένη, η ανώνυμη μετά τη Λαμπρινή. Οι 2 τελευταίες/οι να με συγχωρήσουν, αλλά αφού είπα ότι δεν θα πάρουν τα ανώνυμα σχόλια μέρος στην κλήρωση, έπρεπε να κρατήσω το λόγο μου, πράγμα που για μένα είναι θέμα αρχής!

Αγνόησα την επιθυμία της Μάργκο, και της Ελένης (αλλά την άφησα με ένα σχόλιο), που ζήτησαν να μην μπουν στην κλήρωση και τις έβαλα στην κλήρωση. Αααα! Όλα κι όλα! Πώς κλωτσάτε την τύχη σας μανδάμ; Το να κληρωθείς και να κερδίσεις κάτι είναι ωραίο! Σε πόσους συμβαίνει; Δεχτείτε το λοιπόν και αν σας τύχει εσάς το δώρο, χαρίστε το! :-)

Οπότε, η λίστα για την κλήρωση, διαμορφώθηκε ως εξής:
1. Chios on line, 2. Ξανθή, 3. Penelope, 4. eva, 5. vasilis, 6. Τζίνα, 7. Asteri,
8. Δέσποινα, 9. big mama, 10. αντωνης, 11. ΝΑΤΑΣΑ, 12. apinkdreamer, 13. smile,
14. Peny, 15. Ρεγγίνα, 16. heart n soul, 17. Crazy Tourists, 18. nikmix, 19. Βάνα,
20. Διονύσης Μάνεσης, 21. Τζένη, 22. Πλεκτο Εγκωμιο, 23. Εφη, 24. ΚΙΝΕΖΑ-ΙΩΑΝΝΑ (χεχε), 25. Vita, 26. Μarion, 27. Ειρήνη, 28. Αγγελικη Ν, 29. eleni, 30. KATERINA, 31. RIRI, 32. dhmhtra, 33. Athina(Sugar Buzz), 34. Μαρία Σ, 35. My Little Expat Kitchen, 36. Ellada, 37. Αλεπού, 38. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS, 39. Νένα, 40. Maria,
41. Δημιουργία, 42. ΓΙΩΤΑ, 43. ΚΑΛΛΙΑ, 44. Mariela, 45. painter, 46. gvarvakis, 47. Αλεξανδρα, 48. Margo, 49. ΛΑΜΠΡΙΝΗ, 50. anthivolon, 51. Aστρια, 52. Νίκη,
53. tinkerbell.

Και....μετά από κλήρωση μέσω του random.org, έχουμε τις 2 φίλες που κερδίζουν τις κουτάλες της Χαράς!
Την πρώτη κουτάλα κέρδισε η Δέσποινα! Μπράβο Δέσποινα! Πάντα τύχη να έχεις!




Τη 2η κουτάλα, την κέρδισε η big mama! Μπράβο Μαράκι! Εύχομαι να έχεις τύχη παντού και όλα να πάνε καλύτερα!



Εντύπωση μου έκανε που έπεσαν συνεχόμενα νούμερα, αλλά ράντομ είναι αυτό! Την ώρα που έκανα την κλήρωση (12.01 λεπτό), έμπαινε σχόλιο από το Γιάννη στις 12.08, οπότε Γιάννη μου δυστυχώς, δεν σε συμπεριέλαβα μέσα. Είμαι σίγουρη όμως οτι δεν σε πειράζει. Άλλωστε παιχνίδι ήταν!

Δέσποινα, περιμένω να μου στείλεις τη δ/νση σου στο ιμέιλ μου.
Μαρία, τη δική σου την έχω. Σωστά; Πολύ χαίρομαι και για τις δύο!

Λικεράκια και σερμπέτια λοιπόν! Ετοιμαστείτε να μεθύσουμε γλυκά, με αρώματα φρούτων και καρπών!!!

Καλό πσκ!

υγ. Και επειδή ήδη ρωτάτε, το βιβλίο θα είναι εδώ σε 2-3 μέρες! :-)

Update:
Μια αναγνώστρια του μπλογκ και η Κλαιρ στα σχόλια, με ενημέρωσαν ότι υπάρχει ένα ελληνικό βιβλίο για λικέρ. Ευχαριστώ για την ενημέρωση κορίτσια. Δεν είχε πέσει στην αντίληψή μου! Οπότε, μπορώ να αναφωνήσω: Τη χάσαμε την αποκλειστικότητα πατριώτηηηηηηηηη! :-))))

61 comments:

  1. Καλή επιτυχία στό καινούργιο σου βιβλίο Κική, και θέλω να πιστεύω οτι σύντομα θα ικανοποιήσης και τους φίλους σου που σου ζητάνε να ετοιμάσης και ενα βιβλίο με κεικ και μπισκότα!!!Συγχαρητήρια και στίς τυχερές που κέρδισαν τα δωράκια!!!

    ReplyDelete
  2. στην υγειά μας! κι εσείς να υγιαίνετε και να συνταγογραφείτε!
    (έχω βάλει κι εγώ ένα λικεράκι δαμάσκηνο στο μουσκιό και με το ζόρι κρατιέμαι να περιμένω τόσο καιρό να γίνει, εσείς αντέξατε χ50, μπράβο!)

    ReplyDelete
  3. Κέρδισα, κέρδισα! Τι χαρά, θα πάρω την πανέμορφη κουτάλα! Ευχαριστώ πολύ Κική! Το βιβλίο σου είναι πανέμορφο! Το θέλωωωωωω!!!

    ReplyDelete
  4. Εχοντας την τυχη να πιω κατι που εφτιαξες με τα χερακια σου, εχω να πω τα καλυτερα (χωρις βεβαια να διεκδικω δαφνες αντικειμενικοτητας).
    Ολα να πανε καλα και με το νεο σου βιβλιο Κικη.

    Θα ειναι ετοιμο πριν τις γιορτές ή μετα; Να ξερω πότε θα το περιμενω, οχι τιποτα αλλο.
    (νομιζω το εγραψα και στην προηγουμενη αναρτηση για το βιβλιο, μπαινω στη λιστα και περιμενω).

    Καλο βραδυ!
    :)

    ReplyDelete
  5. Δεν είδα να λες πιθανή ημερομηνία κυκλοφορίας!
    Ελπίζω να κράτησες "πελατολόγιο" από το προηγούμενο (στοιχειώδης κανόνας του marketing).
    Θερμά συγχαρητήρια!

    ReplyDelete
  6. Ριρή, ευχαριστώ πολύ! Τα γλυκά, ειναι στα σχέδιά μου! :-)

    Χαρτουλίνι μου! Ουυυυυυ! Μόνο επί 50; Βάλε πόσες φορές το έχω φτιάξει το καθένα; Πού να δεις πώς γίνεται καμιά φορά το σαλόνι μου, που φιλοξενείς 5-6 γυάλες!!!

    Μαράκι μουυυυυ! Καλότυχη να είσαι πάντα! Φιλίιιιι!

    Αντώνη, χαίρομαι που είσαι από αυτούς που δοκίμασες! Το βιβλίο μου είπαν ότι θα είναι εδώ σε 2-3 μέρες. Άλλωστε, γι αυτό καθυστερήσαμε και την παρουσίαση. Για να τα έχουμε και τα δύο! :-) Ευχαριστώωω!

    ReplyDelete
  7. Δύσπιστε, σε 2-3 μέρες θα είναι εδώ! Έχω κρατήσεις "πελατολόγιο"! χαχα! Αλλά προτιμώ να τους λέω φίλους της μικρής κουζίνας :-)

    ReplyDelete
  8. Έχοντας ήδη φτιάξει το λικέρ δαμάσκηνό σου έχω μια πρώτη γεύση από τους θησαυρούς που είμαι σίγουρη ότι θα περιέχει το βιβλίο σου! Εύχομαι να ταξιδέψει σ' όλο το κόσμο΄και να μπει στις λίστες των ευπώλητων από την πρώτη εβδομάδα
    Φιλιά

    ReplyDelete
  9. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
    Deli,πολύ χαίρομαι και πίνω στην υγειά σου!
    Τα λικεράκια σου είναι εξαιρετικά-έχεις και την τεντούρα;Μας άρεσε περισσότερο από του εμπορίου!
    Μπαίνω στη σειρά για 2 βιβλία,δικό μου και της ξαδέρφης.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  10. Καλορίζικο κοριτσάρα μου!!!
    Να έχει μεγάααααλη επιτυχία μέσα από την καρδιά μου!!!!!!!!!!!1

    ReplyDelete
  11. Πολύ ωραίο σαν ιδέα κι έχοντας δοκιμάσει τις δημιουργίες σου είναι σίγουρη αξία. Αυτή η τεντούρα σου είναι φοβερή. Καλορίζικο!

    Υ.Γ. και φυσικά δε σχολίασα για την κλήρωση αλλά για το μάντεμα :-)

    ReplyDelete
  12. Kαλή επιτυχία!!!!
    Γνωρίζω μια τρελαμένη που θα σαν δώρο θα της αρέσει πολύ!!!!

    ReplyDelete
  13. συγχαρητηρια στις τυχερες και σε σενα παντα γευστικες και εκδοτικες επιτυχιες!!!
    (δυστυχως το ξορκι μου δεν επιασε!!!)

    ReplyDelete
  14. Kαλοτάξιδο το νέο σου βιβλίο!!! Είμαι σίγουρη για την επιτυχία του μια και το θέμα του είναι τόσο σπάνιο!!!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  15. Δεν θα με ξεχάσεις έτσι...
    Με αφιέρωση παρακαλώ για να πουλώ μούρη.
    Καλόπιοτο!!

    ReplyDelete
  16. Καλότυχο το βιβλίο σου αλλά πάνω από όλα καλότυχη εσύ και η οικογένεια σου!!!

    ReplyDelete
  17. Εγώ απούσιαζα απο τους κομπιούτορες ένα διήμερο σχεδόν, και τώρα είδα την ανάρτηση.
    Κατ' αρχάς συγχαρητήρια στις νικήτριες. Πάντα τύχη να έχουν.

    Κοντά είχαμε πέσει στις μαντεψιές, αλλά ομολογώ πως ήθελα να έχει γλυκάκια το νέο σου βιβλίο Κικίτσα.

    Καλή τύχη του εύχομαι, ολόψυχα.

    ReplyDelete
  18. Ενθουσιάστηκα από τον τίτλο, με ταξίδεψε στην Πόλη, με το άκουσμα και μόνο. Είμαι σίγουρη ότι θα πάει πολύ καλά, καλύτερα κι από το προηγούμενο. Και βέβαια εννοείται ότι το θέλω. Mε το καλό Κική μου! Πάντα τέτοια!

    ReplyDelete
  19. Vita, το λικέρ δαμάσκηνο, είναι από τα αγαπημένα μου! Στο βιβλίο υπάρχει και 2ος τρόπος, παρόμοιος! Ευχαριστώ πολύ!

    Ελένη, αν δεν είχα τη συνταγή για τεντούρα μέσα, τι θα είχα; Χαχα! Ευχαριστώωω!

    Αστεράκι μου γλυκό ευχαριστώωωωω!

    Γιάννη, και η τεντούρα είναι από τα αγαπημένα μου λικέρ επισης!

    ReplyDelete
  20. Γιαγιά Αντιγόνη χαίρομαι! Ευχαριστώ!

    pink dreamer, την επόμενη φορά, θα αρχίζεις τα ξόρκια μια μέρα νωρίτερα! χαχα! Ευχαριστώωω!

    Ανθίβολον, ευχαριστώ!

    Χια μουυυυυυ! Ευχαριστώωω! Φιλίιιιι!

    ReplyDelete
  21. Ξανθή μου, ευχαριστώ πολύ! Επίσης!

    Πηνελόπη, καλά να είμαστε, θα έρθει κι αυτό! Ευχαριστώωω!

    Ρένα μου, οι λέξεις, τα χρώματα, τα αρώματα του βιβλίου, είναι όλα ταξιδιωτικά! Θα δεις και θα καταλάβεις! :-) Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  22. Καλοτάξιδο Κικίτσα μου το νέο βιβλίο και φυσικά το περιμένω οπωσδήποτε!!!

    Αντε και ότι φτιάξουμε θα είναι στην υγειά σου!!!!

    Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  23. εύχομαι το βιβλίο σου να μπει σε όσο περισσότερα σπίτια μπορεί και να εμπνεύσει όσο το δυνατόν περισσότερους/ες για λικεράκια!

    (υ.γ. το βιβλίο σου θα το ήθελα πολύ να το δωρήσω στην μαμά μου για τα Χριστούγεννα. υπάρχει περίπτωση να το προλάβω; αν ναι, θα το βρω στα βιβλιοπωλεία ή να το παραγγείλω απευθείας από εσένα; )

    ReplyDelete
  24. Εφη μου ευχαριστώ πολύυυυυ!

    Rose καλωσήρθες κι ευχαριστω πολύ! Το βιβλίο θα εόναι εδώ ε 2-3 μέρες μου ειπαν. Ο πιο γρήγορος τρόπςο νομίζω, θα είναι να το παραγγείλεις σε μένα, γιατί δεν ξέρω σε πόσες μέρες θα έχει διανεμηθεί στα βιβλιοπωλεία!

    ReplyDelete
  25. Κι εγώ χαίρομαι! Φυσικό θα μου πεις αφού κέρδισα! Τον τίτλο δεν τον βρήκα , αλλά στο θέμα πρωτοτυπίας έπεσα μέσα! Αδύνατον να πάει το μυαλό μου! Πρωτοτύπησες σε εθνικό επίπεδο μιας και δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο!

    Καλή επιτυχία στο νέο σου βιβλίο , λοιπόν!

    ReplyDelete
  26. Ωωω καλή και μεγαλύτερη από το πρώτο επιτυχία! Πολλές επανεκδόσεις αγαπητή Κικίτσα!
    Εις το τρίτο!

    ReplyDelete
  27. Καλή επιτυχία για το φοβερό βιβλίο!
    Είναι ο οίστρος της δημιουργίας που σε πιάνει (κι εμένα) και ικανοποιείσαι με το να φτιάχνεις και όχι με τόσο με το να καταναλώνεις!
    Εϊναι αυτό που λέω πολλές φορές, ότι δημιουγία στην εποχή μας έχει αντικατασταθεί από τις αγορές και τα ψώνια δυστυχώς!

    Και φυσικά εσύ να είσαι καλά να φτιάχνεις πάντα και να δημιουργείς!!!!

    Καλημέρα
    :-)

    ReplyDelete
  28. Συγχαρητήρια στις νικήτριες, καλη επιτυχία στο καινούριο βιβλίο Κική μου!!!
    Μπορώ να έχω κι εγώ ένα???
    Βάλε με στη λίστα σου, που φαντάζομαι θα είναι πολύ μεγάληηηηηηηηη!!!

    Πολλά φιλάκια στην όμορφη Ζάκυνθο

    ReplyDelete
  29. πόσο μα πόσο το χάρηκα τούτο το δημιούργη μα σου . φιλάκια

    ReplyDelete
  30. Κική καλοτάξιδο το βιβλιο σου στα χέρια πολλών αναγνωστών, εύχομαι τα καλύτερα.

    ReplyDelete
  31. Μωρε καλα το σκεφτηκα εγω...αφου το λικερακι σου το εχω κιολας γευτει!!!μου ειχες στειλει ταχαμ για τα μωρα χαχαχαχα το τσακισαμε!!!

    Λοιπον , τι πιο θερμες ευχες ολης της ομαδας μας και φυσικα και η απαραιτητ παραγγελια απο τωρα για το Πασχα που θα κατεβω Σαμο παρακαλω, θελω 3 βιβλια.
    Βαλτα μου στην ακρη και τα ξαναλεμε.Α.. και κατι ακομα Κικι, μπορω με την αδεια σου να βαλω την φωτογραφια του βιβλιου( να το διαφημισω) στο μονοπατι μας;
    φιλια πολλα,
    Νικος ,Βενια και σια.

    ReplyDelete
  32. Δέσποινα ευχαριστώ! Ναι! Πέτυχες το πρωτότυπο! Καλότυχη να εισαι πάντα!

    Κατερίνα ευχαριστώ πολύ!

    painter, ευχαριστώ πολύ! Φυσικά και μπορείς!

    Μαριλίζ ευχαριστώωωω!

    Μαρία, ευχαριστώ πολύ!

    Benikos, χαχα! Δεν περίμενα τα μωρά να τα ... τσούξουν! Χαχα! Όποτε θες, στα στέλνω και νωρίτερα Νίκο και τα κανονίζουμε πώς θα γίνει. Και φυσικά μπορείς να βάλεις τη φωτό στο μπλογκ σου! χαρά μου θα είναι!

    ReplyDelete
  33. μπραβο κουκλα μου, μηπως θα μαθω να φτιαχνω λικερακι ? το βιβλιο παλι με τον ιδιο τροπο θα το παρουμε η θα κυκλοφορησει και δω συντομα ? φιλια και παντα τετοια

    ReplyDelete
  34. Γειά σου Κική...
    Το πρώτο που θα στείλεις θέλω να είναι το δικό μου!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

    ReplyDelete
  35. Καλοτάξιδο!!! Συγχαρητήρια στη δημιουργό του! Περιμένω τη συνταγή της τεντούρας, από μια γνήσια Πατρινιά. Μπράβο Κική!

    ReplyDelete
  36. Χικ!!
    Συγχαρητήρια!!! Μέθυσα από τα αρώματα και τα χρώματα. Το περιμένω με μεγάλη αγωνια.

    Η υπερήφανη μαθήτρια σου
    Τζένη

    ReplyDelete
  37. Συγγνώμη ξέχασα

    Συγχαρητήρια και στα κορίτσια που κέρδισαν στον διαγωνισμό.

    Τζένη

    ReplyDelete
  38. Καλοτάξιδο και αυτό το βιβλίο σου!
    Λάτρης κ εγώ του να ανακατεύω, να μετράω και βέβαια να κερνάω λικεράκια χειροποίητα, αλλά και να τα κουτσοπίνω...Έτσι λοιπόν ψάχνοντας συνταγές βρήκα το βιβλίο "Ηδύποτα εξαιρετικά" της Ευδοκίας Πατσιλινάκου.Της Ηλίας Καμπανάς Α.Ε.Β.Ε.
    Πάντα υπάρχει ενδιαφέρον για καλή και επιμελλημένη δουλειά.

    ReplyDelete
  39. ΑΡΧΙΚΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑΝ!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ..."ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΟΣ" ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΙΝΕΙΣ ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΑΙ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!
    ΚΙΝΕΖΑ-ΙΩΑΝΝΑ (ορε θα μου μεινει στο τέλος).....:-))))

    ReplyDelete
  40. Ωστε λικέρ ε;;

    Να μας μεθύσεις για τα καλά πάς!

    Άντε καλοτάξιδο κι αυτό το παπόρο..
    Και σ άλλα!
    Κάτι πρέπει να φτιάξω από αυτά!
    Υπάρχει λικέρ καφέ;
    Αδυναμίες ειναι αυτές.
    Φιλιά βραδινά

    ReplyDelete
  41. Εύχομαι ξανά καλή επιτυχία στο νέο σου βιβλίο.

    ReplyDelete
  42. Με το καλό Κική! Ο τρελοτουρίστας ειδικά ενθουσιάστηκε!
    Φιλιά!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete
  43. Ευχή από την καρδιά μας
    να κρατούν πολύ οι χοροί,
    πάντα με λικεράκια και σερμπέτια
    απ' τη δικιά μας την Κική!!
    Και αν η ψυχή μας κάποτε
    δείχνει πως πάει να κουραστεί,
    εμείς σε τούτο το βιβλίο πάντα
    να βρίσκουμε τη συνταγή!!

    Κάθε σελίδα του και μια ευχή από μας μόνο για ηδύποτες στιγμές!
    "Α ta santé Kiki!!"

    ReplyDelete
  44. Μπράβο στην "Δέσποινα" και στην "big mama".

    Και καλή επιτυχία για το καινούργιο σου βιβλίο.
    Θα δω μήπως το βρω στο Καρπενήσι, αλλιώς θα πάω να των πάρω στην Λάμια.

    Και θα είναι μια ευκαιρία να μάθω πως να φτιάξω λικέρ.

    Μια φορά ακόμα, καλή επιτυχία.

    ReplyDelete
  45. Κική μου!

    Χαίρομαι πάρα πολύ για τα καλά σου νέα! Εύχομαι από καρδιάς καλή επιτυχία αν και είμαι σίγουρη!

    Ανυπομονώ να το πιάσω στα χέρια μου και αυτό. Βέβαια στην κατάστασή μου δεν θα μπορώ να δοκιμάσω τις συνταγές σου αλλά μπορώ να τις φτιάξω για τους αγαπημένους μου, προς το παρών!

    Συγχαρητήρια και ελπίζω να υπάρξει συνέχεια!

    Φιλιά!

    ReplyDelete
  46. Κατερίνα μου, ευχαριστώ πολύ! Φυσικά και θα μάθεις να φτιάχνεις λικεράκια! Αρχικά θα ξεκινήσουμε με παραγγελίες μέχρι να φτάσει στα βιβλιοπωλεία, όπωα την άλη φορά! :-)

    Δήμητρα ευχαριστώ! :-)

    Βίκυ ευχαριστώ πολύ!

    Τζενακι μου, σ' ευχαριστω πολύ! Σμουάτς!

    ReplyDelete
  47. Κλαιρ, ευχαριστώ για την ενημέρωση. Αυτό μου ξέφυγε! Το σημείωσα όμως στο ποστ!

    Ιωάννα! χαχα! Αφησα το "κινέζα" για να σε ξεχωρίζω και να μην αναρωτιέμαι ποια Ιωάννα! Λες να σου μείνει; χαχα! Ευχαριστώ!

    Ρεγγίνα, αμέ! Δύο συνταγές για λικέρ καφέ παρακαλώ! Η μία καλύτερη από την άλλη! Θες και στο αστείο; Τους κόκκους καφέ, τους είχα πάρει από την Κέρκυρα!

    Κατερίνα μου ευχαριστώ πολύ!

    ReplyDelete
  48. Τρελοτουρίστρια ευχαριστώωωω!

    Πέννυ, εμείς θα τα πίνουμε μαζί εδώ τα λικεράκια!

    Ελλάδα, ευχαριστώ πολύ! Σε όποιο βιβλιοπωλείο πας, μπορείς να το παραγγείλεις!

    Ντάνα μουυυυυυ! Ευχαριστώ!!!
    Εφούσκωσες;;; Σε περιμένω το Σάββατο στην παρουσίαση! Φιλιά και με το καλόοοοο!

    ReplyDelete
  49. Κική καλημέρα! Ευχομαι και γω με τη σειρά μου ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στο νέο σου βιβλίο! Με αμέτρητες πωλήσεις και πολλές πολλές εκδόσεις!! Σε φιλώ πολύ πολύ!!! Αλήθεια απο ποτε κάνουμε παραγγελίες;

    ReplyDelete
  50. Συγχαρητήρια Κικήηηηηηηηηηηη!!!
    Καλορίζικο το νέο συνταγοβιβλίο!! Το επόμενο θα είναι με γλυκά!! Χιχι:)
    Και για να χαρείς,σου έχω ένα δώρο στο μπλογκ μου!!!(αν και δεν ξέρω κατά πόσο θα σου αρέσει!)
    Πολλά πολλά φιλια!!!

    ReplyDelete
  51. Μπράβο... μπράβο μπράβο.... το περιμένω πως και πως...

    ReplyDelete
  52. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ReplyDelete
  53. Συγχαρητηρια!!!!!!!!!! Αχ και το ευχομουνα να ηταν ενα απο τα δυο!! Λικερ η γλυκα κουταλιου! Επεσα στο ενα! ...και μπορω να πω οτι ειμαι κι απο τις τυχερες που δοκιμασανε λικερακια απο τα χερακια σου... Καλη επιτυχια Κικη μου με ολη μου την καρδια! Οπως σου ειπα θελω 2 το ενα για μενα και το αλλο για την φιλη που τις εκανα δωρο και το πρωτο σου!

    ReplyDelete
  54. Πλεκτό εγκώμιο, ευχαριστώ πολύυυυυ! Περιμένω να μου πουν το οκ ότι ήρθε στη Ζάκυνθο και μετά,, όποιος θέλει παραγγέλνει. :-)

    Μάγδα, πολύ ωραίο και πρωτότυπο το δαχτυλιδάκι! Ευχαριστώωω!

    Νίκη ευχαριστώωω!

    Σκρουτζ, ευχαριστώ!

    Αλεξάνδρα μου ευχαριστώ πολύ! Εύχομαι μια μέρα να πιούμε μαζί λικεράκι στη Σαντορίνη, χαζεύοντας το ηλιοβασίλεμα στην Καλντέρα!

    ReplyDelete
  55. Ναι Κικη μου! Μακαρι! Και θα παμε σε ενα μερος με το λικερακι μας οπου θα απολαυσεις το ηλιοβασιλεμα σε ολο του το μεγαλειο!! και φυσικα θα τραβηξεις και πολλες πολλες απο εκεινες τις απιστευτες φωτο που τραβας!!!!! Κοιτα φετος να κανεις τα κουμαντα σου και ναρθεις!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  56. Καλή επιτυχία Κική μου στο βιβλίο σου. Είναι πολύ πολύ χρήσιμο όχι μόνο για την κατασκευή λικέρ αλλά και για τον τρόπο που τα αξιοποιείς.

    Με ενδιαφέρει όπως και το πρώτο σου βιβλίο που δεν έχω ακόμη.. θα επικοινωνήσω για να μου πεις πώς μπορώ να τα αγοράσω.

    Όσο για τους διαγωνισμούς γενικά δεν παίρνω μέρος γιατί πολύ απλά δεν πιστεύω πως έχω τύχη. Μόνο στους διαγωνισμούς όμως;)
    Φιλιά πολλά:)

    ReplyDelete
  57. Γεια σου Κική!!
    Χάθηκα τελείως, χάθηκα από τα blog, από την κουζίνα, από τα μαγειρέματα, από παντού...χαχα!
    Και ξαφνικά μπαίνω στο blog σου πάλι και βλέπω ότι χάθηκα τόσο πολύ που ήρθε ο καιρός για 2ο βιβλίο!Χάρηκα πάααααααααρα πολύ!!!Λατρεύω κιόλας τα λικέρ και έτσι χάρηκα διπλά.Λες να καταφέρω να τα φτιάχνω κιόλας?Θα δούμε...
    Το περιμένουμε πως και πως..
    Φιλιά πολλά.

    ReplyDelete
  58. Καλή επιτυχία! Φτιάχνει η μαμά μου λικεράκια και ξέρω τη χαρά της να μας κερνάει :))))))

    ReplyDelete
  59. Αλεξάνδρα, άντε να δούμε φέτος, αν και δύσκολο το βλέπω....:-(

    Μαργκο, ευχαριστώ! Για τα υπόλοιπα τα λέμε με μειλ!
    Το κακό είναι ότι βγήκες αληθινή με το διαγωνισμό ;-)

    Ζωή! Είσαι καλα; Όντως καιρό έχω να σε δω! Λικερ, φυσικά και θα φτιάχνεις. Δεν είναι ζύμη, φούσκωσε δεν φούσκωσε! Βάζεις τα υλικά και περιμένεις! Φιλάκια!

    Σταυρούλα, άρα ξέρεις τι μανία σε πιάνει με τα λικέρ έτσι και αρχίσεις! Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  60. υπάρχει το βιβλίο "κανω τα δικά μου λικέρ "αλλά ο συγγραφέας ειναι ξένος.Είναι μετάφραση
    Νασαι καλα,θα ήθελα το βιβλίο με τα λικεράκια ,πως μπορω να το προμηθευτω?ευχαριστω

    ReplyDelete
  61. Το γνωρίζω ήδη. Δεν είναι ελληνικό και δεν πιστεύω ότι ανταποκρίνεται στην ελληνική πραγματικότητα.
    Διάβασε επάνω στο μπλογκ μου που λέει "τα βιβλία μου" και θα βρεις τον τρόπο. Ευχαριστώ!

    ReplyDelete