Monday, September 14, 2009

Πέστο λιαστής ντομάτας

Μέσα στα καλούδια που είχα φτιάξει της Παναγίας, ήταν και το πέστο λιαστής ντομάτας. Το πέστο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν ντιπ για βούτες με κριτσινάκια, σαν άλειμμα πάνω σε κρακεράκια, ή ακόμα και σαν σάλτσα για μακαρόνια αν αραιωθεί. Μια και φτιάξαμε λιαστές ντομάτες, τώρα μπορούμε να φτιάξουμε και πέστο λιαστής ντομάτας, μια βραδιά που περιμένουμε φίλους ή να το απολαύσουμε και μόνοι μας. Γιατί όχι;


Πέστο λιαστής ντομάτας με ανθότυρο
Υλικά
3-4 κ. σ. λιαστές ντομάτες
2-3 κ. γ. λάδι από τις λιαστές ντομάτες
200 γρ. ανθότυρο
λίγο νερό

Εκτέλεση
Λιώνουμε τις λιαστές ντομάτες σε μπλέντερ, μαζί με 2-3 κ. γ. λάδι από το λάδι τους.
Προσθέτουμε το ανθότυρο και χτυπάμε να ενωθεί και να λιώσει.
Προσθέτουμε όσο νερό θέλουμε, λίγο-λίγο, μέχρι να έχουμε την πυκνότητα που επιθυμούμε.
Μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε σαν ντιπ για κριτσίνια ή σαν σάλτσα για μακαρονάδα, αν το κάνουμε σχετικά αραιό.

22 comments:

  1. ...και πεινάω!
    :))
    Καληνύχτα!

    ReplyDelete
  2. μμμμ, πολυ ωραιο!

    Να το κανω, ευκολο μου φαινεται.

    Με αγοραστες λιαστες ντοματες φανταζομαι οτι θα γινεται, ετσι;

    Καλημερες!!!

    ReplyDelete
  3. γαστεροπλήξSeptember 14, 2009 at 2:32 AM

    ΝΟΣΤΙΜΟΎΛΙ, μα τι παθαίνω νυχτιάτικα

    ReplyDelete
  4. Ωραία ιδέα Κική. Γρήγορο κι εύκολο.

    ReplyDelete
  5. Πολύ ωραία ιδέα και για μακαρόνια όπως είπες. Θα δοκιμαστεί οπωσδήποτε γιατί του καλού μου του αρέσει η λιαστή ντομάτα!

    ReplyDelete
  6. Κική μου όπως πάντα καταπληκτική και η ιδέα και η εκτέλεσή της!

    ReplyDelete
  7. μου έδωσες Κική μια ωραιότατη ιδέα για μια ξεσυγυρισμένη μακαρονάδα, γιατί έχω πολλές λιαστές ντομάτες και πόσες να φάς σε σαλάτα και πόσες σε φαγητό, ευχαριστώ πολύ...

    ReplyDelete
  8. Αγράμπελη, κάνει πείνα τέτοια ώρα! χαχα!

    Αντώνη, εννοείται!

    Γαστεροπλήξ, ειδες για να ξενυχτάς;

    Ρένα, ακριβώς! Ευχαριστώ!

    Big mama, νομίζω ότι στα μακαρόνια θα είναι μια χαρά!

    Λίλα, ευχαριστώ!

    Πανόπτη, περιμένω εντυπώσεις!

    Μαγισσούλι, να σου στείλω;

    ReplyDelete
  9. Εύκολο, κι εγώ έχω λιαστές φτιάξει και θα το δοκιμάσω!!
    Την Τετάρτη έχουμε συμάζωξη εκεί που ξέρεις θα τους το φτιάξω να βουτήξουμε τα κριτσίνια μας!!
    Καλή εβδομάδα!

    ReplyDelete
  10. και γρήγορο
    και εύκολο
    και νόστιμο
    κι απ΄ όλα!

    :)))

    ReplyDelete
  11. Deli,θα είναι νοστιμότατο,μα και εύκολο στην παρασκευή του!
    Ντοματούλες δεν έφτιαξα,η συνταγή σου όμως πήγε στην ξαδέρφη,που τις έφτιαξε.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  12. Εβαλες τον μεζε, βαζω το ουζο! Αντε στην υγεια μας και στην υγεια ολων.

    ReplyDelete
  13. Νόστιμο φαίνεται...αν και δεν τρελαίνομαι για τη λιαστή ντομάτα. Μου άρεσε πολύ παλιά και μια φορά έφαγα κάτι που με πείραξε αλλά η τελευταία γεύση ήταν της λιαστής ντομάτας.Μου έμεινε από τότε ένα..τραύμα!
    Καλησπέρα Κική!

    ReplyDelete
  14. Τι ωραίο ντιπ! μπορώ να έχω και την μερίδα της Αγνής παρακαλώ; εμένα η λιαστή ντομάτα μου αρέσει πολύ...

    ReplyDelete
  15. Καλά μιλάμε έχω πάθει κατι τις τώρα που το είδα...
    φυσικά να υποθέσω ότι μπορούμε να προσθέσουμε και κανα μπαχαρικάκι για πιο πικάντικες απολαύσεις εεε;;; τι λες;
    Μπράβο μπράβο
    πολλα φιλιά

    ReplyDelete
  16. Ξανθή, ελπίζω να σας αρέσει! Καλά να περάσετε!

    Μαριλένα, και με τυρί, και για μακαρόνια!

    Ελένη, μπορείς να το κάνεις με έτοιμες λιαστές ντομάτες!

    Δημιουργία, γεια μας!

    Αγνή, σε νιώθω αν είναι αυτό που χαράχτηκε στη μνήμη σου...

    Παρακαλώ πολύ η μερίδα της Αγνής να πάει στη Μπέττυ που της αρέσει! Μαζί σου κι εγώ! Λάτρης!

    Amali, πρόσθεσε ό,τι θες, αρκεί να σου αρέσει. Μπορείς να χωρίσεις το μίγμα στη μέση και να δοκιμάσεις 2 διαφορετικές γεύσεις.

    ReplyDelete
  17. ...αλλη μια παραλλαγή που μπορούμε να κάνουμε ,αντί λιαστή ντομάτα,να χρησιμοποιήσουμε πιπεριές Φλωρίνης απο κονσέρβα.Και για ακόμα πιό πικάντικη γεύση,να χρησιμοποιήσουμε φέτα, αντί ανθότυρο, προσθέτοντας λίγο ζουμάκι απο την κονσέρβα. ετοιμοι για βούτες????

    ReplyDelete
  18. Μπράβο, ρε Κική, που μας σκέφτεσαι κι εμάς τους ερασιτέχνες..
    Μέχρι εκεί...ναι, θα μπορέσω να το κάνω.
    Και, νομίζω, να το απολαύσω. Μου ηχεί πολύ νόστιμο.
    Χαιρετισμούς.

    ReplyDelete
  19. Πανόπτη, πολύ καλή η παραλλαγή με πιπεριά και φέτα, αλλά θα πρότεινα να μην χρησιμοποιείς το ζουμί από τις κονσέρβες, γιατί συνήθως έχουν συντηρητικά.

    Διονύση, μα για σας δουλεύω! χαχα! ΚΑΙ για τους ερασιτέχνες!

    ReplyDelete
  20. Αυτό είναι ένα ντιπ και καμία σχέση δεν έχει με πέστο.

    ReplyDelete
  21. Pesto με την ευρεία έννοια, ονομάζουμε οτιδήποτε λιωμένο.

    ReplyDelete