Wednesday, May 6, 2009

Για να μη μυρίζουν τα χέρια μας

Καθαρίζουμε σκόρδο ή κρεμμύδι και η μυρωδιά δε φεύγει με τίποτα. Αγχωνόμαστε ότι τα ντελικάτα μας χεράκια μυρίζουν και αναρωτιόμαστε πώς θα φύγει η μυρωδιά. Ο τρόπος είναι απλός! Τρίψτε τα χέρια σας με ένα ανοξείδωτο κουτάλι (μαχαίρι ή πηρούνι). Το ανοξείδωτο ατσάλι έχει την ιδιότητα να απομακρύνει μυρωδιές από κρεμμύδι, σκόρδο, ψάρια κλπ. χωρις την προσθήκη απορρυπαντικού. Μάλιστα, υπάρχουν εταιρείες που βγάζουν μεταλλικά "σαπούνια", μπάρες ανοξείδωτες, ειδικές γι' αυτή τη δουλειά. Το μόνο που χρειάζεται είναι να πλύνουμε τα χέρια μας με κρύο νερό τρίβοντάς τα με αυτό το "σαπούνι". Μία τέτοια μεταλλική μπάρα έφερα από την Αμερική δώρο στην πεθερά μου. Σας φαίνεται απίστευτο; Δοκιμάστε το και θα εκπλαγείτε!

φωτό: images google

20 comments:

  1. Τέλειο Κική μου, θα το δοκιμλασω, γιατί συχνα έχω αυτό το θέμα, ειδικά με το σκόρδο! Καλημέρες και φιλιά!

    ReplyDelete
  2. πολυ ενδιαφερουσα εκδοχη , εγω μεχρι τωρα χρησιμοποιουσα ξυδι και ειχα ενα αρκετα καλο αποτελεσμα, θα δοκιμασω ομως σιγουρα και τη συμβουλη σου !!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Πράγματι δουλεύει αυτό το κολπάκι. Βέβαια μια τέτοια μπάρα δεν έχω αλλά το κουταλάκι του γλυκού μια χαρά κάνει τη δουλειά του.

    ReplyDelete
  4. Deli,τι ωραίο κολπάκι!Κι εγώ με ξύδι και λεμόνι παλεύω τη μυρωδιά του σκόρδου.
    Πού να βρούμε τέτοιο σαπουνάκι,αλλά αφού κάνει δουλειά και το κουτάλι,όλα καλά.
    Ακόμη και τέτοιο αγόρασες-είσαι φοβερή!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  5. Αχ, αγόρασα το γκατζετάκι στη γερμανία κι είναι και καλής φίρμας κ.λπ.,κ.λπ. Ασφαλώς κάνει δουλειά αλλά την ίδια δουλειά κάνω πλένοντας το καλό μου κουζινομάχαιρο καθώς ειναι απο καλό ατσάλι. Μην ξοδεύεστε λοιπόν άδικα. Εκτός αν είστε γκατζετάκιας όπως εγώ και θέλετε να το κάνετε χάζι στο νεροχύτη σας.

    ReplyDelete
  6. Kική, τη θυμάμαι αυτή τη συμβουλή σου και ειναι στ' αλήθεια, πολυτιμη!
    χρησιμοποιώ τα μαχαίρια του βουτύρου και κάνουν θαύματα :))

    ReplyDelete
  7. Ναι, είναι φοβερό μαγικό, αλλά δεν ήξερα ότι υπήρχε και τέτοιο σαπούνι... Εντυπωσιακό!

    ReplyDelete
  8. Ωραία συμβουλή, θα την θυμάμαι...

    ReplyDelete
  9. αυτό το μεταλικό σαπουνάκι το έχεις αναφέρει και σε άλλη σελίδα, ή το είδα κάπου στο διαδίκτυο; όπως και να έχει καλή ιδέα, διότι ελαφρά με χαλάει η μυρωδιά της αμμωνίας που χρησιμοποιώ, και είναι και πολύ πιο εύχρηστο, αν είναι και αποτελεσματικό σωθήκαμε

    ReplyDelete
  10. φοβερή ιδέα Κική: γιατί το να φεύγει το σκόρδο και να μένει η ξυδίλα, καλή ιδέα δεν ήταν!!!

    ReplyDelete
  11. Κορίτσια ακόμα κι αν δεν έχετε τέτοιο, ένα ανοξείδωτο μαχαίρι κάνει δουλειά. Όντως το είχα αναφέρει και στα γκατζετάκια που έφερα από Αμερική. Έφερα τέτοιο αλλά δεν το κράτησα για μένα. Το χάρισα στην πεθερά.
    Συγγνώμη που δεν απαντάω σε καθεμία προσωπικά αλλά πνίγομαι από δουλειά αυτές τις μέρες.
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  12. Κικί μου είσαι πολύ σωστή και εγώ την ίδια δουλειά κάνω. Πάντα τρίβω τα χέρια μου στα κουταλομαχαιροπίρουνα και μετά δεν μυρίζει τίποτα.

    ReplyDelete
  13. Εεεε... Τα γάντια μιάς χρήσεως δεν είναι πιό απλή λύση;;

    ReplyDelete
  14. Καλημέρα φίλη μου, τι μαθαίνεις στα μπλοκ δεν λέγεται..θα το δοκιμάσω.Ξέρεις κάτι για τη μυρωδιά του ψαριού απο τα χέρια; έχω μια αρρωστημένη κατάσταση με τα χέρια μου, τα πλένω συνέχεια, δεν μεταχειρίζομαι ποτέ σαπούνια με μυρωδιά φρούτων γιατί αισθάνομαι οτι είναι βρώμικα και γενικά δεν ανέχομαι μυρωδιές σε αυτά.Όπως καταλαβαίνεις ο καημένος ο Δημητρης πληρώνει το ..τίμημα και καθαρίζει πάντα τα ψάρια.Αν το κάνω κάποια φορά χωρίς γάντια πλένω τα χέρια μου με οδοντόκρεμα για να φύγει κάπως η μυρωδιά.

    ReplyDelete
  15. Έχεις δίκιο και ένα απλό μαχαίρι ή κουταλάκι του γλυκού που χρησιμοποιώ εγώ, μια χαρά τη κάνει τη δουλειά του!

    ReplyDelete
  16. Βρε, βρε, θησαυρός είσαι. Αν το έβλεπα σε καμιά βιτρίνα θα το θεωρούσα απλώς μινιατούρα..

    ΥΓ. Πώς είπαμε ότι μυρίζει το ανοξείδωτο ατσάλι;!;!

    ReplyDelete
  17. Να εισαι καλα Κικη, αυτο δεν το ηξερα και οντως πολλες φορες τα χερια οσο και να τα πλενεις δεν ξεμυριζουν με τιποτα.

    ReplyDelete
  18. για πες μου... δεν σου έχει [έρθει καμμιά ιδέα να φτιάξεις εσύ το ανάλογο σαπούνι??
    πάντως πρωτη φορά ακούω-διαβάζω ότι υπάρχει τέτοιο σαπούνι :)

    ReplyDelete
  19. Λίνα, σωστή σε βρίσκω!

    Κωνσταντίνε, το θέμα είναι: πόσα γάντια θες την ημέρα (ειδικά εσύ); Δεν συμφέρει οικονομικά...

    Αχτίδα, υποτίθεται ότι κάνει και για ψάρια. Ούτε εμένα μου αρέσει να καθαρίζω ψάρια...

    big mama και δεν ξοδεύεσαι...

    Διονύση, χαχα! Ιδεα δεν έχω!!!

    Κατερίνα, όλο κάτι μαθαίνουμε!

    Νατάσσα, καλέ πως να το φτιάξω; Πάντως, αφότου έμαθα να φτιάχνω σαπούνια, εννοειται ότι δεν ξαναγόρασα. Επίσης έκοψα τα υγρά σαπούνια (ήμουν φανατική) και γύρισα στις μπάρες (αφού είναι χειροποίητες).

    ReplyDelete