Friday, May 22, 2009

Κοτόπουλο στην κατσαρόλα με καρότα και μανιτάρια

Ας φτιάξουμε σήμερα κοτόπουλο λεμονάτο στην κατσαρόλα!

Κοτόπουλο στην κατσαρόλα με καρότα και μανιτάρια

Υλικά
4 φιλέτα στήθος κοτόπουλου
4 καρότα κομμένα σε μεγάλα στενόμακρα κομμάτια
1 μικρή κονσέρβα μανιτάρια τεμαχισμένα
1 κύβο λαχανικών ΒΙΟ
χυμός ενός λεμονιού
2 κ. γλ κορν φλάουρ
λίγο λάδι

Τι κάνουμε:
Τεμαχίζουμε τα στήθη σε μικρά κομμάτια.
Βάζουμε στην κατσαρόλα το κοτόπουλο με λίγο λάδι και το γυρίζουμε από όλες τις πλευρές έτσι ώστε να ασπρίσει και να πάρει μετά λίγο χρώμα.
Σβήνουμε με το λεμόνι.
Προσθέτουμε τα καρότα, τα μανιτάρια, τον κύβο και είτε κλείνουμε τη χύτρα (αν το κάνουμε σε χύτρα) είτε αφήνουμε να βράσουν σε κοινή κατσαρόλα. Και στις δύο περιπτώσεις προσθέτουμε νερό.

Όταν ετοιμαστεί το φαγητό, δένουμε αν θέλουμε τη σάλτσα μας, προσθέτοντας 2 κ. γλ. κορν φλάουρ που τα έχουμε διαλύσει σε μισό ποτήρι κρασιού νερό. Ανακατεύουμε γρήγορα να πάει παντού και το φαγάκι μας είναι έτοιμο. Το συνοδεύουμε με ρύζι σουρωτό ή πουρέ.
Καλό πσκ!

18 comments:

  1. γαστεροπληξMay 22, 2009 at 3:13 AM

    φαγάκι γεμάτο χρώμα

    ReplyDelete
  2. ...και χρώμα και άρωμα και τέλεια γεύση. Μας αρέσει πολύ!

    ReplyDelete
  3. Πολύ μας αρέσει το κοτόπουλο και το δικό σου φαίνεται νόστιμο και αρωματικό.

    ReplyDelete
  4. Α-πα-παααα!
    Τέλειο!
    Μέχρι εδώ μοσχομύρισε!
    Γεια στα χέρια σου Κικίτσα:)

    ReplyDelete
  5. Koτόπουλο .... κατσαρολάτο, που έλεγε ο γιος μου όταν ήταν μικρούλης, για να το ξεχωρίσει από του φούρνου:)
    Γεια στα χέρια σου!!

    ReplyDelete
  6. Γαστεροπλήξ και βιταμινούλες!

    Ρένα, φαντάζομαι αρέσει σε πολλούς!

    Big mama κι εγώ το προτιμώ από τα κρεατικά...

    Βάνα, ευχαριστώ!

    Έλενα, ναι! Κατσαρολάτο! Χαχα!

    ReplyDelete
  7. Κική μου γεια !!! δε το ειχα φανταστει το κοτοπολυλο σε κατσαρόλα ...πολύ πρωτότυπο και ευκολο μου φαίνεται. ευχαριστώ για την ιδέα . φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  8. κουκου :)

    σερπράιζ, μπήκα να δω αν όλα είναι εντάξει;-)

    σμμμμμμακ

    ReplyDelete
  9. δεν ξαναμπαίνω στο μπλογκ σου γυρνώντας απ τη δουλειά πεινασμένη..πω πω...πόσο νόστιμο φαίνεται αυτό!!...μπορώ να δοκιμάσω λίγο παρακαλώ?

    ReplyDelete
  10. λιμπιστερό! κι ελαφρύ

    ReplyDelete
  11. Deli,πολύ μ΄αρέσει έτσι μαγειρεμένο το κοτοπουλάκι!Ωραία ιδέα το κορν φλάουρ γιατί η σάλτσα του γίνεται νερουλή.Να ρωτήσω,γιατί δε βάζεις κρεμμύδι;
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  12. Τολμώ πρόταση: αντί τεμαχισμένα μανιτάρια κονσέρβας, μικροκομμένα πλευρώτους.
    ( Θέμα γούστου. Ουδεμία νύξη περί γνώσης μαγειρικής τέχνης! )

    ReplyDelete
  13. Αυτά τα τρώει η Αχτίδα μου , λατρεύει το κοτόπουλο όπως και να είναι, το ίδιο καιτο ρύζι.

    ReplyDelete
  14. Ωραίο φαγάκι,νόστιμο και ελαφρύ.Κι εγώ με ρυζάκι θα το έτρωγα,δεν πολυσυμπαθώ τον πουρέ.
    Καλό Σ/Κ Κική

    ReplyDelete
  15. Εύη εγώ το κάνω συχνά! Δοκίμασέ το! Φιλάκια!

    Μαγισσουλίνι μου, μου λείπεις! Φιλάκια!

    Μπεττυ κάτσε να σου βάλω καλέ! Ρυζάκι; Ψωμάκι;

    Χαρτ, εμείς είμεθα του ελαφρού ρεπερτορίου, χεχε!

    Ελένη, όταν δεν δένουν οι σαλτσούλες, το κορν φλάουρ βοηθάει! Κρεμμύδι δεν βάζω σε πολλά φαγητά επειδή με πειράζει. Αν θέλεις βάλε όμως.

    Διονύση, ουαου! Έχεις άποψη για το είδος των μανιταριών! Μένω άναυδη! :-))) Φυσικά και θα τα δοκιμάσω!

    Κ. Δημήτρη, και πολύ καλά κάνει η αχτίδα σας! :-)

    Λίλα, συμφωνούμε πάλι! χεχε!

    ReplyDelete
  16. Μου αρέσουν τέτοια τόσο απλά και έξυπνα...

    ReplyDelete
  17. Είναι τέλειο φαγάκι. Εμένα ειδικά που τα παιδιά μου τρελαίνονται μόνο για τα λαχανικά, κοιτάζω να τα βάζω πάντα σε κρέας, αλλιώς....ούτε που ακουμπάνε το κρέας.

    ReplyDelete
  18. Κωνσταντίνε, μερσί! Σκεφτόμαστε και τους εργένηδες και τις μαμάδες που δεν έχουν πολύ χρόνο!

    Λίνα, κι εμένα ευτυχώς αγαπάνε τα λαχανικά και όπως και τα δικά σου δεν παραγουστάρουν το κρέας (η κόρη βασικά που μου έμοιασε σ' αυτό).

    ReplyDelete