Monday, May 18, 2009

Παγωτό γιαούρτι-φράουλα

Προσπαθώντας να βρω γιατρειά για την έλλειψη γλυκού μέσα στη δίαιτα, δοκίμασα να κάνω παγωτό γιαούρτι-φράουλα. Έχει ελάχιστες θερμίδες, καθόλου λιπαρά (υποθέτω) και λίγες, πολύ λίγες τύψεις.

Παγωτό γιαούρτι-φράουλα
Υλικά
200 γρ. φράουλες πολτοποιημένες στο μπλέντερ (12 μέτριες)
3 κεσεδάκια γιαούρτι 0% (αυτά που έβαλα εγώ ήταν 170 γρ. το καθένα)
χυμό μισού μικρού λεμονιού
6 κ. γ. φρουκτόζη
προαιρετικά
1 κ. σ. λικέρ φράουλα

Εκτέλεση
Χτυπάμε το κεφάλι μας στο τοίχο που ξεκινήσαμε δίαιτα. ΟΥΠΣ! Λάθος. Αυτό το λέμε από μέσα μας μόνο…
Χτυπάμε στο μπλέντερ τις φράουλες να λιώσουν.
Προσθέτουμε και τα γιαούρτια να κάνουν κι αυτά γυροβολιά μαζί τους.
Βάζουμε τη ζάχαρη και το λικέρ also. Η σειρά που πρόσθεσα τα υλικά είναι σχετική. Μπορούμε να βάλουμε από την αρχή τη ζάχαρη μαζί με τις φράουλες. Εγώ πρόσθετα καθώς έφτιαχνα και δοκίμαζα. Οι φράουλες πάντως πρέπει να χτυπηθούν πρώτα μόνες τους για να λιώσουν.
Το βάζουμε στην κατάψυξη για 5-6 ώρες ενώ ανακατεύουμε ανά μία ώρα.

Αφού παγώσει καλά, για να σερβιριστεί χρειάζεται να μείνει τουλάχιστον μισή ώρα έξω από την κατάψυξη. Μην περιμένετε να έχει τη γλύκα και την υφή ενός κανονικού παγωτού. Αν το τιγκάρουμε στην κρέμα γάλακτος και στη ζάχαρη θα την έχει, αλλά δεν το θέλουμε. Να χάσουμε κιλά θέλουμε ή έστω να μην παχύνουμε. Εξαιτίας της φράουλας και του μισού λεμονακίου (χεχε) είναι ελαφρώς ξινούλι. Αν θέλουμε, σερβίρουμε με μια κουταλιά σιρόπι φράουλας, ή μέλι ή σιρόπι αγάβης κλπ για να σπάσει την ξινάδα. Οι θερμίδες του είναι πολύ λίγες αν σκεφτείτε ότι τα 100 γρ. γιαούρτι με 0% λιπαρά έχουν 52 θερμίδες, οι φράουλες στο σύνολό τους άλλες 50 περίπου και όλο το υλικό μοιράζεται σε 4-5 δόσεις.
Αν έχετε τις ειδικές θηκούλες για γρανίτες, θα είναι ακόμα καλύτερο γιατί δεν θα χρειάζεται να περιμένετε να ζεσταθεί λίγο πριν το σερβίρετε.
Καλή εβδομάδα!

29 comments:

  1. Deli μου αυτά τα γιαουρτοπαγωτά πολύ μ΄αρέσουν,αφού σκέτο γιαούρτι δεν είναι του γούστου μου,ούτε και με φρούτα.
    Έφτιαξα ήδη με μπανάνα,νόστιμο ήταν-σειρά έχει με φράουλα.Προτιμώ να το αφήνω να λιώνει,έχω και τα λαιμά μου και πρέπει να προσέχω.
    Καλή εβδομάδα!Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. γαστεροπληξMay 18, 2009 at 1:35 AM

    μια χαρά το παγωτάκι και φραουλένιο, εμείς δηλαδη που δεν νηστεύουμε δεν θα φάμε; τέτοιο θα φαμε και μεις για συμπαρασταση

    ReplyDelete
  3. ωωωωω! Κική μου, ευτυχως που άρχισες δίαιτα... κι εσύ!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Διαιτητικό παγωτάκι ε? Μια χαρά το βρίσκω. Και ήταν ότι έπρεπε γιατί αυτή την περίοδο ψάχνω τέτοιες συνταγές με χαμηλά λιπαρά και κυρίως χωρίς ζάχαρη.

    ReplyDelete
  5. ωραιο το παγωτακι
    αλλα θελω να σου πω πως εισαι πολυ σπουδαια γυναικα , πολυ , δεν ειχα καταλαβει οτι μαγειρευεις σε φοιτητικο κουζινακι, εχω μεινει αφωνη ας παραδειγματιστουμε οι υπολοιπες που το ενα μας βρωμαει και το αλλο μας ξινιζει, μπραβο χιλια μπραβο τι να πω εχω κολησει με αυτο που διαβασα!θα το πω σε ολους τους φιλους μου και τους γνωστους και τους συναδελφους μου σε ολους σου λεω σε ολους

    ReplyDelete
  6. Αρχίσαμε τα παγωτάκια όλες, καλοκαιράκι μου μυρίζει!
    Φράουλα παγωτό έφτιαξα κι εγώ εχθές, εννοείται όχι διαιτητικό χα χα χα!
    Kαλή και δροσερή εβδομάδα!!

    ReplyDelete
  7. πείνα τέχνας κατεργάζεται!:) θα το φτιάξω κι εγώ το φραουλένιο, αν ανέβει καθόλου ο υδράργυρος και σταματήσει το αερόβροχο, κρυώνουμε εδώ:(

    ReplyDelete
  8. Κική καλημέρα.
    Ελεγα τι θα τις κάνω τόσες φράουλες που έχω στο ψυγείο!
    Αυριο τα αποτελέσματα της συνταγής!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  9. Ελένη, εγώ έχω παραξενιά με τα γιαούρτια. Πρόσεξε: Αν είναι πλήρες, με πειράζει στο στομάχι. Αν είναι παγωμένο, επίσης. Έτσι, προτιμώ αυτά με τα τα 0% λιπαρά και προτιμώ να τα βγάζω από το ψυγείο πριν τα φάω. Αυτο το γιαουρτοπαγωτάκι πάντως είναι μια χαρά για μένα!

    Γαστεροπλήξ, θα φάτε μαζί μας γιαουρτοπαγωτό για συμπαράσταση!

    Μαριέλα, ναι! Είπαμε: Θα βγάλουμε κορμάρες στη θάλασσα φέτος!
    (κάθε Μάιο με πιάνει, χαχα).

    Ρένα ναι. Ας το ρίξουμε λίγο στο λάιτ και ελαφρύ πριν ξεχυθούμε στις θάλασσες...

    'Ασπα μου, κοκκινίζω με όσα είπες. Να είσαι καλά κορίτσι μου και να έχεις όλα τα καλα του Θεού. Ναι. Σε φοιτητικό κουζινάκι μαγγειρεύω όλα τα χρόνια και δεν με πειράζει καθόλου. Μακάρι να είχα μεγάλη κουζίνα αλλά από το να γκρινιάζω και να μεμψιμοιρώ, προτιμώ να δημιουργώ με τα δεδομένα που έχω. Σ΄ευχαριστώ πολύ!

    Έλενα, εσύ και το διαιτητικό, είστε σε 2 δρόμους παράλληλους. Δεν θα συναντηθείτε ποτέ, που λέει και μια φίλη μου! χαχα!

    Χαρτ βρέχει;;;; Μπρρρρρ.... Εδώ πιάσαν οι ζεστούλες! Εύχομαι και εκεί σύντομα!

    Δήμητρα, να μια καλή ευκαιρία να τις αξιοποιήσεις. Μπορείς να τις κάνεις και μαρμελάδα!

    ReplyDelete
  10. KIKI μου, γεια σου κι από κοντά. Σε ήξερα μέσα από το aromacooking. Τώρα μόλις γνώρισα τη μικρή σου κουζίνα κι εντυπωσιάστηκα. Το παγωτό φράουλα θα κάνει τις μικρές μου να χοροπηδούν από χαρά. Χρειάζομαι βέβαια χρόνο για να διαβάσω τις παλιότερες αναρτήσεις σου που σίγουρα θα μου φανούν χρήσιμες. Να είσαι καλά.

    ReplyDelete
  11. Πολύ νόστιμο βρε Κική μου...αλλά πολύ διαιτητικό!! Έχω μια ιδέα: μπακλαβαδάκι στην αρχή και μετά για σβήσιμο αυτό! (Θεέ μου, τι κοιλιόδουλη που είμαι)!!!!

    Μπράβο που κάνεις τη δίαιτα νόστιμη!!!

    ReplyDelete
  12. που ε'ιναι τα πα"ιδάκια?
    που ειναι οι μπριζόλες στα κάρβουνα ?
    που είναι οι στάχτες ?

    υ.γ. χεχε ...θα με περάσουν όλοι για τρελή !

    ReplyDelete
  13. Καλως την ΙΖΑ. ΙΖΑ, αν είναι για τα κοριτσάκια, αντί για φρουκτόζη, βάλε λίγη ζάχαρη. Βάλε 2-3 κουταλιές και δοκίμασε για να μην είναι ξινό, γιατί είναι πιθανό έτσι να μην τους αρέσει.
    Ευχαριστώ πολύ!

    Αγνή!!! Αχ να είχα ένα μπακλαβαδάκι τώρα! Ακόμα καλύτερα ένα καταϊφάκι! ΜΙΑΜ! Καλέ! Με κολάζεις!!! Χαχα!

    Νατάσσα, τα παϊδάκια φαγώθηκαν κιόλας! Χαχα!

    ReplyDelete
  14. Σούπερ!! Τι δίαιτα και αηδίες!!!
    Βουρ στα παγωτά!!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete
  15. Ευτυχώς που κάποιος το σκέφτηκε επιτέλους οτι πρέπει να κάνουμε δίαιτα και μας λυπηθηκε..χεχε..Ωραίο το γιαουρτοπαγωτό και ό,τι πρέπει για να ξεγελάσουμε την υπογλυκαιμία μας!

    ReplyDelete
  16. άσε καλέ και τα παγωτά ειναι η κανονική μου διατροφή χειμωνα-καλοκαίρι!!

    σκέψου, έξω να χιονιζει και το Ραφακι δυο χρονών, να τρωει παγωτό με το κουτάλι!

    θα το δοκιμασουμε το γιαουρτοπαγωτο σας, αλλά περισσότερο ..εμπλουτισμενο να πω, η παχουλη :ΡΡ

    ReplyDelete
  17. Εγώ στο είπα εδώ και αρκετό καιρό, σκέψου συνταγές για δίαιτα, ώστε όταν παθαίνουμε κρίσεις βουλιμίας να τρώμε το γιαουρτοπαγωτάκι να δροσιζόμαστε και να μην νιώθουμε και πολλές τύψεις.
    Φιλιά πολλα Τζένη

    ReplyDelete
  18. Εγώ στο είπα εδώ και αρκετό καιρό, σκέψου συνταγές για δίαιτα, ώστε όταν παθαίνουμε κρίσεις βουλιμίας να τρώμε το γιαουρτοπαγωτάκι να δροσιζόμαστε και να μην νιώθουμε και πολλές τύψεις.
    Φιλιά πολλα Τζένη

    ReplyDelete
  19. Πολύ δροσιστικό πρέπει να είναι το παγωτάκι σου.Και ωραίο χρώμα γιατί από το μάτι ξεκιναει η απόλαυση!Γεια στα χέρια σου Κικίτσα!

    ReplyDelete
  20. Ποτέ μου δεν τα κατάφερα με τα παγωτά!Δεν μπόρεσα να κάνω κάτι καλό ποτέ!
    Μα το δικό σου ,φαίνεται και όμορφο και νοστιμο!ΚΑΙ διαίτης!

    ReplyDelete
  21. Αυτό το παγωτάκι μέχρι και εγώ μπορώ να το φτιάξω (και να το φάω επίσης:Ρ)
    Μου αρέσει να είναι ξινούλι, άσε που μη κοιτάς που δεν κάνω δίαιτα, δεν είναι πως δεν τη χρειάζομαι!

    ReplyDelete
  22. Βλεπω η διαιτα σε κανει και κεντας στα παγωτα Κικη. Συγχαρητηρια και για τη συνεντευξη, παντα τετοια!

    ReplyDelete
  23. Τρελοτουρίστρια, μες στη δίαιτα σε βρίσκω! χαχαχα!

    Μπέττυ, έτσι! Για τις τάσεις υπογλυκαιμίας! Χαχα!

    Μαριλένα, ειμαστε από τις λίγες γαλακτοπαραγωγούς χωρες που δεν τρώμε παγωτά το χειμώνα. Βουρ λοιπόν! Απάνω τους!

    Τζενάκι, εσύ καλά τα λες και εγώ όπως είδες το ψάχνω! Χαχα!

    Λίλα, άδικο έχεις; Από το μάτι ξεκινάει! Ευχαριστώ!

    Αγράμπελη, δεν είναι σαν τα συνηθισμένα παγωτά. Πιο πολύ μοιάζει με γρανίτα με γεύση γιαούρτι φράουλα.

    Big mama, όλοι λίγο πολύ χρειαζόμαστε προσοχή στη διατροφή μας... Ευχαριστώ!

    Κατερίνα, όπως είπε και η Χαρτ, η πεινα τέχνας κατεργάζεται! χαχα!
    Ο κήπος σου φοβερός! Φιλιά!

    ReplyDelete
  24. πραγματικά είναι πολύ ευκολό
    Θα το φτιάξω το σ/κ
    καλημέρα

    ReplyDelete
  25. Πολύ ωραίο Κική μου, εναλλακτικό αυτού που μας είχε στείλει η Καρδούλα με τις μπανάνες!
    Ετσι σας θέλω κορίτσια μου, στον αγώνα με έξυπνες συνταγές! Φιλάκια πολλά, μπράβο σου!

    ReplyDelete
  26. Γιαουρτοπαγωτά, τα αγαπημένα μου μαζί με stracciatella!!! Εγώ μια κρέμα γάλακτος πάντως θα τη βάλω :) Ζητώ άφεση προκαταβολικά
    Καλημέρα Κική

    ReplyDelete
  27. Βίκυ ευχαριστώ!

    Μαρία μου για μας το κάνουμε πρώτα και μετά για σας, χεχε!

    Elie, πράγματι! Φραουλι!

    Γιώργο, σε συγχωρούμε! χαχα!

    ReplyDelete
  28. Ωραια συνταγη.....πω....πω....!θα φαω παγωτοοοοοοο!!!!!!

    ReplyDelete