Monday, March 21, 2011

Ντιπ παντζαριού

Δύο μέρες χωρίς ίντερνετ. Νεύρα μπούκλες...Δεν μπορώ να πω... Ο ΠΟΤΕ μας περιποιείται κανονικά. Και για να ακριβολογήσω, είχαμε ίντερνετ για 3 λεπτά (όχι συνεχόμενα εννοείται) και δεν είχαμε για 23 ώρες και 57 λεπτά. Άμα σας λέω μπούκλες... Κανονικά...
Τις τελευταίες 2 εβδομάδες στη δουλειά πήζω (ο Μάρτης-Απρίλης είναι μήνες με πολλή δουλειά για μένα), με αποτέλεσμα τις καθημερινές να μην προλαβαίνω να σερφάρω και πολύ και τα σκ που προλαβαίνω, να μην έχω ίντερνετ....Γκρρρρρ.....

Σήμερα θα ασχοληθούμε με μια δύσκολη συνταγή, που έχει ακόμα πιο δύσκολη και μακροσκελή εκτέλεση. Μέρες γιορτινές που ΄ρχονται, μπορεί να θελήσετε οι άνθρωποι να βουτήξετε ένα κριτσινάκι σε ένα ντιπάκι. Γιατί να μην φτιάξετε το δικό σας ντιπάκι μόνοι σας; Η συνταγή εκτελέσθηκε και φωτογραφήθηκε πέρυσι, αλλά όπως είπαμε πρόσφατα και στη χορτόπιτα, μερικές συνταγές πρέπει να μείνουν και να παλαιώσουν σαν το καλό κρασί πριν δουν το φως της δημοσιότητας. Χεχε!

Ντιπ με παντζάρι
Υλικά
1 παντζάρι (κεφάλι) βρασμένο
1-2 κ. σ. τριμμένο καρύδι
1-2 κ. σ. μαγιονέζα λάιτ ή γιαούρτι λάιτ
λίγο λάδι (1-2 κ. γ.)
λίγο ξύδι (2-3 κ. γ.)
αλάτι αφού το δοκιμάσετε

Εκτέλεση
Χτυπάμε στο μπλέντερ πρώτα τα καρύδια, μετά το παντζάρι και προσθέτουμε τα υπόλοιπα υλικά.

Tip:
Μπορεί η εκτέλεση να ειναι...μακροσκελέστατη, αλλά έχει και τιπ! Όταν είχα κάνει το ντιπάκι, το έκανα εις διπλούν, με 2 παραλλαγές. Στο ένα έβαλα γιαούρτι και στο άλλο μαγιονέζα (και τα 2 light), γι' αυτό και βλέπετε χρωματική διαφορά στα μπωλάκια. Φτιάξτε τα αγαπημένα σας κριτσίνια από το βιβλίο Ψωμιά και ζύμες, ή τα κριτσίνια σικάλεως από εδώ, ή όποια κριτσίνια σας αρέσουν και αρχίστε τις βούτες!
(Καλέ το τιπ είναι μεγαλύτερο από την εκτέλεση!!!)

Και πριν σας ευχηθώ καλή εβδομάδα, θα σας δείξω τι έφτιαξε ειδικά για μένα και τη Νεκταρία ο Σπύρος στην ταβέρνα Ξύγκια για να ζουλέψετε :-p
Μακαρονάδα για δύο, με γαρίδες, κυδώνια, χάβαρα, γυαλιστερές και μία κωλοχτύπα!




Επίσης, έχω ξεχάσει να σας πω κι ένα νέο. Εδώ και λίγο καιρό, τα βιβλία μου μπορείτε να τα βρείτε και στα βιβλιοπωλεία Ιανός, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Καλή εβδομάδα!

30 comments:

  1. Θα δοκιμαστεί αμέσως αύριο γιατί έβρασα πολλά παντζάρια σήμερα.
    Καλή εβδομάδα

    ReplyDelete
  2. Καλοοοοό το ντιπάκι, θα προτιμήσω με γιαουρτάκι του Θεού να μη σαβουρδίζουμε και σε αυτά....

    Ξύγκια με θαλασσινά?? Κουρλοεπτανήσιοι...τι να πω?? Τα λούζομαι κάθε μέρα...χαχαααχα!!!

    Καλή εβδομάδα και καλή δύναμη Κικίτσα μου!

    ReplyDelete
  3. Καλά ούτε να είχαμε συνεννοηθεί! Και εγώ κάτι με παντζάρι ετοιμάζω για ανάρτηση!
    Τέλειο το ντιπ! Αυτό το χρώμα είναι ανεπανάληπτο! Και με τα κριτσίνια σου... Μιαμ
    (με τα καρύδια δεν???)

    ReplyDelete
  4. Για τα Ξύγκια, δεν ζήλεψα απλά... Πρασίνισα ! Θέλω και ΕΓΩΩΩΩΩ

    ReplyDelete
  5. ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΝΤΙΠ!
    ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΞΥΓΚΙΑ ΚΑΙ ΖΗΛΕΥΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΑΝ ΚΑΤΕΒΩ ΚΕΝΤΡΟ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΙΑΝΟ.....ΝΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΚΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΦΙΛΙ Χ 2

    ReplyDelete
  6. Αύριο το βράδυ την ώρα του νησιού να ξέρεις ότι στο Βέλγιο τρώνε το ντιπ σου!!! Κάτι μου λέει ότι θα το κάνω πολλές φορές φέτος τη Σαρακοστή....

    ReplyDelete
  7. Τέλειο φαίνεται το ντιπ! Αχ! και αυτή η μακαρονάδα με τα θαλασσινά ...και στα Ξίγκια κιόλας!!!

    ReplyDelete
  8. Πολυ ωραια ιδεα, αν και δεν τρωω πατζαρια, αρεσουν πολύ στον καλο μου!

    ReplyDelete
  9. Αυτό το ντιπ κατά ντιπ που λέει και κάποιος το έχω κάνει είναι υπέροχο!!
    Καλά δεν ντρέπεσαι να βάζεις τέτοιες φωτογραφίες να γιατί τιμωρήθηκες και δεν έχεις ίντερνετ!!χαχαχαχα Ζηλεύω πολύ!!!!!!!Καλή εβδομάδα.

    ReplyDelete
  10. καλημέρααα!!!!χιχι!πάω για.......
    παντζάρια!!!!!
    με ...η ....χωρίς ...κριτσίνια...χιχι
    καλή εβδομάδααααα!!!!
    ...i...

    ReplyDelete
  11. Καλημερα!!!!χαχαχα...νευρα μπουκλες!!!!σε καταλαβαινω ...και εγω χωρις ιντερνετ φρικαρω!
    Το παντζαροΝτιπ σου με εβαλε σε πειρασμο...αυριο εχουμε λαικη και θα παρω παντζαρια να το δοκιμαζω οπωσδηποτεεεε!!!
    Θα βαλω γιαουρτι μιας και εχουμε μπει οικογενιακως σε προγραμμα διατροφης.
    Να σαι καλα και να εχεις μια υπεεεροχη εβδομαδα....

    ReplyDelete
  12. Ωχ, ούτε στο χειρότερο εχθρό σου τέτοια λαχτάρα, χαχα...
    Το πέρασα κι εγώ, όχι δυο μέρες, αλλά μια βδομάδα χωρίς internet... Έπαθα...

    Το ντιπ λαχταριστό, δεν το συζητώ...

    Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα

    ReplyDelete
  13. Ntip gia ntip den aisxinesai??? Kai eno leo ''teleia, einai eukolo kai ta exo ola ta ylika!!!'' KAI pao parakato stin makaronada tou thanatou.... kai blepo KOLOXTYPA! Pou exo na fao apo tote pou piga Amorgo (pano apo 5 xronia) kai TRELAINOMAI!!!! Mprorei na skaso miti to kalokairi paizei sobara...KANONISE THN TABERNA TO THELO KARBON!!!

    ReplyDelete
  14. Deli,πολύ δύσκολο....αλλά νόστιμο θα είναι-το προτιμώ με γιαουρτάκι,είναι πιο δροσερό.
    Δε ζηλεύω χιχι...
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  15. Ωραίο το παντζαρο-ντιπ και με το καρύδι χορταστικό και ακόμα πιο νόστιμο!
    Κι εγώ με γιαούρτι θα το έκανα πάντως, αυτή τη μαγιονέζα ποτέ δεν τη συμπάθησα!
    Καλή βδομάδα :)

    ReplyDelete
  16. Ωραίο το παντζαρο-ντιπ και με το καρύδι χορταστικό και ακόμα πιο νόστιμο!
    Κι εγώ με γιαούρτι θα το έκανα πάντως, αυτή τη μαγιονέζα ποτέ δεν τη συμπάθησα!
    Καλή βδομάδα :)

    ReplyDelete
  17. Έγινε με γιαουρτάκι, το απολαύσαμε και σ' ευχαριστούμε!

    ReplyDelete
  18. Κικιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!
    Τα βιβλία ήρθανννννν!!!!!!
    υπέροχαααααααα...!!!!!... ειναι..!!!!!!
    ευχαριστώ πολύ...πολύ.....!!!!!
    και το σαπουνάκι......μοσχοβολάει!!!!!!!
    Άντε....τώρα θα περιμένω...το επόμενο....χιχι!!!!
    ΑΧ!!!!!!ΠΉΡΑ μυρωδιά......από ΖΆΚΥΝΘΟ!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΏΩΩΩΩΩΩ!!!
    ...irida...

    ReplyDelete
  19. Τι ωραίο ντιπ φαίνεται αυτό!!!!
    Εμφανισιακά και γευστικά είμαι σίγουρη ότι κερδιζει τις εντυπώσεις!!! Θα το δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία!!!

    Φιλιά Φανή

    ReplyDelete
  20. Ωραίο το ντιπ δε λέω αλλά η κωλοχτύπα μου μπήκε στο μάτι ίσως και λόγω ονόματος!

    ReplyDelete
  21. Θα πάρω ντίπ αλλά θα πάρω και μακαρονάδαααααα

    ReplyDelete
  22. Vita χαίρομαι που σου άρεσε τελικά!

    Έφη! χαχα! Ξύγκια λέγεται η παραλια και η ταβέρνα! χαχα!

    Αγγελική, ε, δεν το παράκανα με τα καρύδια. Περιμένω να δω και το δικό σου. Όσο για την ταβένα, περιμένω να έρθεις να σε πάω!!!

    handmade art με μπερδέψατε! Γράψατε και οι δύο; Γράφτε ένα όνομα από κάτω καλέ να σας ξεχωρίζω! Χαχα!

    Μαρίνα το έφτιαξες τελικά; Πάντως νηστίσιμο δεν είναι!

    Μαριάννα ζηλέψαμε; Χεχε!

    ReplyDelete
  23. Ελπινίκη, φτιάξε το για τον καλό σου!

    Ξανθή! χαχα! Λες γι' αυτό να με τιμωρεί; χαχα!

    Ίριδα καλοφάγωτο!!!

    handmade art, me μπερδέψατε! :-)

    painter το θυμάμαι! Μπρρρρρ!

    Καροτάκι, έλα εσύ εδώ και θα σε περιποιηθώ εγώ! Όσο για την κωλοχτύπα, εγώ τι να πω που δεν είχα ξαναφάει;

    ReplyDelete
  24. Ελένη ναι! Πολυ δύσκολο, χεχε!

    Dark chef, εγώ για τη λάιτ μαγιονέα δεν λέω όχι. Αλλά το προτιμώ με γιαούρτι!

    Ίριδα ήρθανε κιόλας; Μπράβο! Χαίρομαι! Καλά ζυμώματα και καλές αλχημείς με τα ποτά! Κι εγώ ευχαριστώ!

    Φανή δοκίμασε και πες μου όταν το κάνεις, πώς σου φάνηκε!

    Κατερίνα μα δεν έχει πολύ αστείο όνομα; Χαχα!

    Πόπη μα μπορείς να της αντισταθείς;

    ReplyDelete
  25. Με το γιαουρτακι νομίζω θα το δοκιμάσω.
    Πολύ ωραίο ντιπάκι Κική.

    Φιλιά και ψυχραιμία με το ιντερνετ...να το πηγαίνεις με το καλό..χιχι

    ReplyDelete
  26. Ωραίο ντιπάκι. Τέλεια στα Ξύγκια, υπέροχη και η μακαρονάδα.

    ReplyDelete
  27. υπέροχο το ντιπ!!!χιχι
    μη σου πώ οτι τα παιδιά μου...
    ζήτησαν να βάλω και΄΄΄΄
    μην γελάσεις....
    λίγο σκόρδο μέσα....
    Α!με το γιαούρτι ...έφτιαξα...λόγω
    διαιτας,...
    φιλιά
    ...i...

    ReplyDelete
  28. Λατρεύω τα παντζάριααααααααααααα!

    ReplyDelete
  29. Πολύ ωραίο ακούγεται αυτό...

    **Τί μαγειρεύετε αυτή την εποχή; -γιά να ξέρουμε τί θα ποστάρετε του χρόνου

    ReplyDelete
  30. Μάριον με το γιαουρτάκι μου άρεσε κι εμένα πιο πολύ!
    Ψυχραιμία ε; Χμμμφφφμμμ....

    Μανουσίνα ευχαριστώ!

    Ίριδα δεν απορώ. Το σκορδάκι πάει πολύ με την πατζαρογιαουρτοσαλάτα! Δες τη συνταγή που την έχω εδώ.

    Αστέρι κι εγώωωω!

    Κωνσταντίνε, διαιτικά! Πφφφφφ!

    ReplyDelete