Tuesday, March 22, 2011

Κερδίστε ένα αντίτυπο από το βιβλίο μου "Λικεράκια και σερμπέτια"

Τη φίλη μου την ταξιδιάρα Πέννυ τη γνωρίζετε; Όχι; Ευκαιρία να τη μάθετε! Στο μπλογκ της όμως, δεν θα έχετε μόνο την ευκαιρία να τη μάθετε, αλλά και να κερδίσετε το βιβλίο μου Λικεράκια και σερμπέτια. Για να έχετε την ευκαιρία να το κερδίσετε, αφήστε σχόλιο στο μπλογκ της Πέννυς εδώ, μέχρι την Πέμπτη 24 Μαρτίου και ώρα 13:00. Τα σχόλια πρέπει να είναι στης Πέννυς το ποστ, όχι στο δικό μου. Παίξτε ακόμα κι αν έχετε το βιβλίο. Μπορεί να είστε τυχεροί, να το κερδίσετε και να το κάνετε δώρο σε μια φίλη σας (ή φίλο σας).

Το Πάσχα πλησιάζει, τα καλοκαιρινά φρούτα που περιμένουν να γίνουν λικέρ πλησιάζουν κι αυτά, οπότε το βιβλίο θα είναι ένα καλό δώρο για όποιον το κερδίσει!

Καλή τύχη εύχομαι σε όλους!

9 comments:

  1. KIKH ΘΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙΣ 3 ΒΙΒΛΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΡΜΠΕΤΙΑ ΣΤΗ ΘΥΡΙΔΑ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ΟΠΩΣ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΙ?
    ΣΤΕΙΛΤΑ ΜΕΤΑΞΥ 5 ΚΑΙ 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΗΝΣΗ ΠΕΣ ΝΑ ΣΤΗΝ ΣΤΕΙΛΩ.ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ....ΣΟΥΡΟΥΣΟΥΙΛΟΥ(Σαμιωτικο παλιο, σημαινει απο ολους μας...)

    ReplyDelete
  2. Με μεγάλη μου χαρά! Την εχω τη διεύθυνση και σημειώνω ημερομηνία για να μην ξεχαστώ! Φιλάκια σε όλους και όλες! ;-)

    ReplyDelete
  3. Κική λες να είμαι η τυχερή; να κερδίσω το βιβλίο και να αρχίσω να φτιάχνω λικεράκια που δεν έχω φτιάξει ποτέ εκτός από μια φορά;

    ReplyDelete
  4. Τρελαίνομαι για διαγωνισμούς!!! χιχι

    ReplyDelete
  5. Παω να δηλώσω συμμετοχή για σπιτικο λικερακι!!!
    Α!Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!

    ReplyDelete
  6. Κική τα βιβλία σου είναι πανέμορφα
    σε κάνουν να θέλεις να τα διαβάσεις.
    Σε παρακολουθώ και ας μην αφήνω σχόλια!
    Έφτιαξα το ντίπ με πατζάρια ήταν λίγο γλυκό για τα γούστα μας
    λες να δοκιμάσω με μπαλσάμικο;

    ReplyDelete
  7. Υπονοείς ότι με την κεκτημένη ταχύτητα ..ανεμοστρόβιλου που με διακρίνει..παρά ταύτα Δεν πρόλαβα να δώσω συμμετοχή;


    Καλά..

    Σε φιλώ

    Χρόνια Πολλά και Καλά γι αύριο

    ReplyDelete
  8. kiki ευχαριστώωωωωωωωωωω πάρα μα πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Μαρία η τυχερή τελικά ήταν το αστεράκι! :-)

    Angel κι εγώωωω!

    Μαριάννα :-)))

    Έλενα, δεν είσαι η μόνη που δεν αφήνει σχόλια και δεν με πειράζει καθόλου! Προτιμώ να με διαβάζεις :-) Το μπαλσάμικο ίσως του δώσει ακόμα πιο γλυκιά γεύση!

    Ρεγγίνα πρόλαβες αλλά δεν κέρδισες :-)

    Αστεράκι τυχερό, πάρε κι ένα λαχείο ναι; Χαχα! Κι εγώ ευχαριστώ που έπαιξες! Περιμένω εντυπώσεις!

    ReplyDelete