Wednesday, March 30, 2011

Μαγειρεύοντας...σαπούνια!

Αν νομίζετε πως μόνο φαγητά μαγειρεύω, κάνετε λάθος. Σήμερα θα σας δείξω μια άλλη μαγειρική! Από τότε που έγινα μέλος στο aromacooking, έμαθα να φτιάχνω σαπούνια, τα οποία μπορείτε να βλέπετε στην καρτέλα "οι κατασκευές μου".

Σαπούνι γιασεμιού


Σαπούνι σοκολάτας

Και ενώ πριν ξεκινήσω μου είχε φανεί πολύ δύσκολο (έχει δυσκολία να βρεις τα υλικά στην επαρχία), τώρα πια, φτιάχνω σαπούνι για πλάκα.


Σαπούνι μέλι-γάλα

Σαπούνι scrub

Τα σαπούνια φτιάχνονται με αγνό ελαιόλαδο και άλλα λάδια ειδικά για σαπούνια, αιθέρια έλαια, βάμματα, εκχυλίσματα και ό,τι χρειάζεται ένα σαπούνι για να είναι περιποιητικό, απαλό, φιλικό στο δέρμα και αγνό.


Σαπούνι κανέλλας

Από τότε που έμαθα να κάνω σαπούνια, δεν ξαναγόρασα έτοιμο, ούτε ξαναείχα ποτέ πρόβλημα ξηροδερμίας, φαγούρας κλπ στο ευαίσθητο δερματάκι μου.




Σαπούνι μέντας

Φτιάχνω σαπούνια εποχιακά, ανάλογα με το τι υπάρχει διαθέσιμο στην εποχή, όπως σαπούνια με άρωμα εσπεριδοειδών, λεμονιού, λεβάντας, φράουλας, γιασεμιού, αλλά και κανέλλας, σοκολάτας, μαστίχας, καλέντουλας, δυόσμου, μέντας, καρύδας, μέλι-γάλα κλπ.


Σαπούνι λεβάντας


Σαπούνι λεμονιού

Είναι κι αυτά μια μαγειρική, και μάλιστα μαγειρική που δεν παχαίνει. Και σε περιόδους που προσέχω τη διατροφή μου όπως τώρα και αποφεύγω να φτιάχνω γλυκά και φαγητά, ξεδίνω στα σαπουνάκια που είναι όμορφα, χρήσιμα για μένα και για δωράκια και δεν παχαίνουν! Σύντομα σκέφτομαι να βάλω κουίζ με έπαθλο κάποια σαπουνάκια. Τι λέτε;
Δεν είναι όμορφα;

33 comments:

  1. Oοοοοο,να και τα μαγειρέματα ομορφιάς!
    Επαυξάνω στη γνώμη σου για τα χειροποίητα σαπουνάκια-κάτι ετοιμάζω κι εγώ.
    Υπέροχα,μυρωδάτα!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  2. καλημέρααααααααααααααα!!!!
    σαπούνιααααα!!!!υπέροχαααααααααααα!!!
    φανταστικάααααα!μοναδικά!!!!
    η μέντα που μου εστειλες...ειναι απίστευτη....
    συνέχισε ...αξίζει....μπράβο!!!
    καλές αλχημείες!!!!!!!
    ...irida...

    ReplyDelete
  3. Αν είναι υπέροχα λέει!!!
    Ειναι τελεια!
    Εκτος την δυσκολία στην εύρεση υλικών δεν γινετε ενας χαμος στην κουζινα κατα την παρασκευη τους?

    ReplyDelete
  4. πανεμορφα ειναι. μου ερχεται ορεξη να δοκιμασω!!!!
    μπραβο

    ReplyDelete
  5. Τέλεια!
    Μια και είμαι ζηλιάρα κλασσική να ρωτήσω τις φόρμες που τις βρίσκουμε;
    Ευχαριστώ!
    Αρωματικά φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Μόνο όμορφα;;;; Φανταστικά!!! Πάω μάλιστα...τρέχοντας...να δω στις κατασκευές σου πως τα φτιάχνεις!

    ReplyDelete
  7. Ναι! Ναι! Ναι!
    και
    Ναιαιαιαι!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. Το aromacooking είχε άπειρες πληροφορίες που ενδιαφέρουν όλες μας! Μου άρεσε πολύ!!! Γιατί όμως δεν έχετε βάλει παρακολούθηση;;; Για σκεφτείτε το....

    ReplyDelete
  9. Είναι όλα πανέμορφα!
    Αλλο ένα από τα ταλέντα σου Κικίτσα!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  10. Δεν είναι απλά όμορφα αλλά πανέμορφα!!!
    Φιλιά

    ReplyDelete
  11. Είναι τέλεια!!! Εύκολα τα περνάς για φαγώσιμα!! Χιχι!!!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete
  12. Πολύ μου αρέσουν αυτά τα μαγειρέματα:)

    ReplyDelete
  13. Υπέροχα όλα κι όπως λες δεν παχαίνουν!!!χαχαχαχα
    Καλό μεσημέρι!!!

    ReplyDelete
  14. Κική μου, είναι αλήθεια ότι αυτά τα σαπουνάκια που μου έδωσες, τα έχω χαρεί πολύ! Τέρμα οι ξηροδερμίες! Εξασφαλισμένη ποιότητα! Καθαρά προϊόντα με την εγγύηση της κουζίνας σου!
    Όσο και να μου λες ότι είναι εύκολα, εμένα μου φαίνεται βουνό η προετοιμασία τους!
    Προτιμώ λοιπόν να σου τα παραγγείλω και να είμαι ήσυχη!!!

    ReplyDelete
  15. Στη φωτογραφία δείχνουν υπέροχα.Μού δωσες και μένα μια καταπληκτική ιδέα για δωράκι στις φίλες μου και όχι μόνο.

    ReplyDelete
  16. Δεν ξέρω,βέβαια αν θα κατσω να τα φτιάξω μόνη μου αλλά όλο θα υπάρχουν σε κάποιο body shop έτσι δεν είναι;

    ReplyDelete
  17. από τα πιο όμορφα μαγειρέματα και τα πιο ασφαλή αφού δεν παχαίνουν!!!!
    το ένα πιο όμορφο από το άλλο

    ReplyDelete
  18. Ελένη, παλιά αγάπη τα σαπούνια.

    ίριδα ευχαριστώ!

    Μαριάννα, όχι τόση όση φαντάζεσαι!

    GrEAT μα είναι λες και θα τα φας!

    Γιαγιά Αντιγόνη, εγώ είχα πάρει πολλές από Αμερική, αλλά βρίσκεις και εκεί που πουλάνε υλικά για σαπούνια ή φόρμες σιλικόνης για γλυκά.

    Μαρίνα είναι άλλο template. Ευχαριστώ!

    Ρεγγίνα,
    Έλενα,
    Αστέρι,
    Τρελοτουρίστια,
    Μαρία,
    Ξανθη,
    ευχαριστώ!

    Αγγελική, δεν ειναι απλό να βρεις υλικά και να τα φτιάξεις. Καμιά φορά, όπως λες, καλύτερα να τα παίρνεις έτοιμα!

    Σόση εννοεις να βρεις έτοιμα χειροποίητα;

    Γαστεροπλήξ ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  19. ότι πιάσουν τα χεράκια σου Κική μου το χρωματίζουν και το αναδεικνύουν, μπράβο σου για άλλη μια φορά!

    ReplyDelete
  20. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜMarch 30, 2011 at 8:28 PM

    Σπάνια προλαβαίνω να σχολιάσω αλλά δεν μπορώ παρά να πω και πάλι ΜΠΡΑΒΟ!
    Πίνω γουλιά λικέρ μπανάνα( ξαναμπραβο Κική μου) με τριμμένο πάγο…
    Και έχω ερωτήσεις
    1. Παράκληση για τις οδηγίας σου περί κατασκευής σαπώνων. Τoυλαχιστον κάποια links; Που με βεβαιότατα οι αδαείς μπορούμε να στηριχθούμε για ξεκίνημα; Χάθηκα στο aromacooking…
    2. «Εκεί που πουλούν υλικά για σαπούνια» Καμιά δ/νση εδώ στο μεγάλο χωριό; Θεμε καυστική σόδα, λάδια, χρώματα, φόρμες… Που όμως;

    ReplyDelete
  21. Δεν υπάρχει τίποτε τόσο πιο φιλικό στα "ευαίσθητα δέρματα" της οικογένειάς μας ειδικά με το νερό εδώ, από τα σαπούνια σου Κική μου!!Όσο από χρώματα, σχέδια και αρώματα...όλα μια εικαστική παρέμβαση! Είναι το είδος της μαγειρικής που δε θέλω να μάθω να μαγειρεύω γιατί θέλω μόνο εσύ να μου τα μαγειρεύεις και εγώ να σου παραγγέλνω και να τα δωρίζω!!Πειράζει?? Ετοιμάζω τη λίστα μου και με βάζεις σε προτεραιότητα πλίίζ!! Το Πάσχα είναι κοντά για δωράκια!
    [Έχω και μια ιδέα για τα γενέθλια του μικρού όταν έρθουν, να χαρίσει στους φίλους του τα σαπουνένια κοχυλάκια σου με μια μικρή πετσετούλα χεριών, τι λες? Θα τα πούμε από κοντά για τις λεπτομέρειες της παραγγελίας και τι άρωμα να μου προτείνεις!!]
    Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ReplyDelete
  22. Κυλία,κυλία Σέλουμε σαπουνάκια, Σέλουμε σαπουνάκια!!! Και ναι,οταν τ ανοίγεις ξεχύνεται το άρωμα (για κάποιες που δεν μύριζαν τη μέντα το λέω, να αποκαταστήσω την αλήθεια!)

    ReplyDelete
  23. Εσύ θα μας παλαβώσεις εντελώς!
    Το ήξερα ότι είσαι χρυσοχέρα αλλά... ΚΑΙ σαπούνια???
    και τι σαπούνια...το ένα πιο όμορφο και πιο μυρωδάτο από το άλλο!
    Γειά στα χέρια σου!

    ReplyDelete
  24. Δεν έχω λόγια!
    Οι φωτογραφίες είναι για φάγωμα.. Υπέροχα όλα Κική μου. Τα χρώματα αλλά και τα σχέδια.
    Είναι κάτι που δεν κάνεις πια?? Ολα τα μαγειρεύεις.

    Μπράβο στα χρυσά σου χερακια

    Φιλιά

    ReplyDelete
  25. Για φάγωμα :) Μοσχομυρισμένα!!!
    Φιλιά
    Καλημέρα Κική

    ReplyDelete
  26. Κική μου, ξέρω πόσο όμορφα και μοσχοβολιστά σαπουνάκια φτιάχνεις διότι είχα την χαρά να έχω ένα. Αυτό που μου έστειλες!
    Είσαι χρυσοχέρα σε όλα σου. Είναι πανέμορφα, ειδικά το δελφινάκι.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  27. Πόπη ευχαριστώωω! :-)))

    Σταυρούλα και μόνο να με παρακολουθείς, με τιμάς. Δεν με πειράζει να μη σχολιάζει κάποιος. :-)
    Έφτιαξες μπανανούλα ε; Στην υγειά σου!
    Λοιπόν...Οδηγίες για αρχάριους εδώ: http://beautyelixirs.blogspot.com/2007/11/1.html
    Μετά, στο αρομακουκιν, ή στη συνταγές για συνταγές.
    Υλικά για σαπούνια, έχει στα πρώτα νούμερα της Γερανίου (πλησίον Ομόνοιας. Καλού κακού, μην πας μόνη... :-)). Ό,τι άλλο θες, εδω είμεθα!

    Πέννυ, εσύ τα έχεις δοκιμάσει και πολύ χαίρομαι! Να πω αυτό που δεν είπα στο ποστ. Όλα τα χρώματα στα σαπούνια είναι φυσικά, εκτός από εκείνο της λεβάντας που έχει χρώμα ζαχαροπλαστικής. Και εννοείται ότι ευχαρίστως θα σου φτιάξω ό,τι θέλεις!

    Χαρά, μυρισες τη μέντα επιτέλους; χαχα! Είδες πώς μυρίζει όλος ο τόπος;

    Μπέττυ και σαπούνια! Γιατί όχι; χαχα!

    ReplyDelete
  28. Μάριον ευχαριστώ πολύ! Μακάρι να είχα χρόνο περισσότερο. Και τι δεν θα έφτιαχνα!

    Γιώργο ευχαριστώ!!!

    Μάγδα ευχαριστώ! Χαίρομαι που σου άρεσε το σαπουνάκι!

    ReplyDelete
  29. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜApril 1, 2011 at 12:46 PM

    Ευχαριστώ Κική!!! Χα χα στο μυαλό μου εισαι. Πριν λιγο "καπαρωσα" συναδελφο νταβραντισμενο για σεκιουριτυ να με συνοδεψει στην Ομονοια για αγορές. Ηδη διαβασα τις συνταγές σου οπότε ελπίζω το ΣΚ να δοκιμασω.

    ReplyDelete
  30. Προς Πάνο: Παιδάκι μου πότε την βλέπεις. Είπαμε χρυσοχέρα αλλά αυτή δεν σταματάει ποτέ και με τίποτα. Κουράγιο Πάνο μου, κουράγιο.
    Φιλενάδα μας τρέλανες και πάλι. Σε φιλώ.
    Νένα

    ReplyDelete
  31. Σταυρούλα, χαίρομαι που με κατάλαβες!

    Νουνού, με βλέπει, διότι όλα γίνονται εντός σπιτιού! ;-)

    ReplyDelete
  32. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜApril 11, 2011 at 7:17 PM

    Λοιπον η πρωτη δοκιμη με σαπουνι του πρωταρη με δυσκολεψε γιατι επηξε γρηγορα και δυσκολευτηκα να το βαλω στις φορμες, καποια βγηκαν με τρυπες και κενα. Η δευτερη, σαπουνι ελαιολαδου με 5% ελαιο καρυδας πηγε πολυ καλυτερα. Περιμενω να δω πως θα ειναι και στο πλυσιμο. Και παλι ευχαριστώ Κική μου

    ReplyDelete
  33. Σταυρούλα ξεκίνησες ε; Περαστικά! Είναι κόλλημα! χαχα! Ό,τι θες εδώ είμαι. Μετά από ένα μήνα θα τα χρησιμοποιήσεις, οκ;

    ReplyDelete