Monday, March 28, 2011

Ομελέτα με σπαράγγια

Η Άνοιξη είναι πια εδώ και η φύση έχει αρχίσει να μπουμπουκιάζει. Στις καθημερινές μου βόλτες βλέπω τα τελευταία κουρκουτσέλια, ενώ τις προάλλες μάζεψα και 5-6 οβρίες που ήταν μαζεμένες όλες στο ίδιο σημείο. Τόσο οι οβρίες, όσο και τα σπαράγγια, είναι ιδανικά, για μια ομελέτα εξοχική.

Η συνταγή είναι απλή, μα έχει ιδιαίτερη νοστιμάδα. Τι καλύτερο άλλωστε από μια γρήγορη ομελέτα τη στιγμή που πεινάς, με σπαράγγια που μόλις έχεις κόψει;

Αν πέσουν φρέσκα σπαράγγια στα χέρια σας, κάντε αυτό που με συμβούλεψε κι εμένα η φίλη μου η Φωτεινή:

Κρατήστε το μαλακό μέρος του σπαραγγιού και πετάξτε τα σκληρά κοτσάνια.
Βράστε για λίγο τα σπαράγγια σε λίγο νεράκι (5 λεπτάκια πχ).
Σωτάρετέ τα για 2-3 λεπτά με ελάχιστο λαδάκι (2 κ. γ.).
Χτυπήστε 2 αυγά (στα οποία εγώ πρόσθεσα λίγο γάλα και λίγο τυρί) και ρίξτε κι αυτά στο τηγάνι.

Τηγανίστε (στην ουσία, ψήστε αφού έχει ελάχιστο λάδι και το τηγάνι είναι αντικολλητικό) την ομελέτα και από τις δύο μεριές και γευτείτε τη. Ομολογώ ότι δεν είχα ξαναφάει σπαράγγια με αυγά και ήταν νοστιμότατα.

Καλή εβδομάδα!

28 comments:

  1. Αααααχχχ κι εγώ που να τα βρω τα φρέσκα σπαράγγια;
    Με βλέπω να φυτεύω σε γλάστρες στο μπαλκόνι
    Πολύυυυυυυυυ ωραία ομελέτα
    Φιλάκια
    Καλ΄ηεβδομάδα

    ReplyDelete
  2. Εξαιρετικος μεζες, το φτιαχνουμε συχνα αφου ο πατερας μου παει συνεχεια για χορτα και οταν βρει σπαραγγια τα φερνει.
    Καλη βδομαδα!
    :)


    (Εχεις κανει κατι; Γραφω το σχολιο δεν βλεπω τα γραμματα αλλά κατι ιερογλυφικα)

    ReplyDelete
  3. ΤΕΛΕΙΑ ΟΜΕΛΕΤΑ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ!

    ReplyDelete
  4. Αχ, τι μου θύμισες!!! Η μανούλα μου μάζευε και επειδή ήξερε το σκάλωμά μου με δαύτα μου τα έφερνε και μου τα έφτιαχνε κιόλας!!
    Πεντανόστιμη πράγματι!!!
    Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete
  5. Υπέροχη η ομελέτα σου!

    Θα με κάνεις να πάρω τα βουνά για να βρω και αν με φάνε τα άγρια θηρία, θα έχεις τύψεις....:))

    Καλή βδομάδα να έχουμε!
    Φιλάκια

    ReplyDelete
  6. Μπραβο Κικη, πολυ καλη προταση, εχουμε μπολικα στη Σαμο.Με τις οβριες τι κανεις; ειναι πολυ πικρες για ομελετα, τις ξεπεκριζεις αλαζοντας νερα;

    ReplyDelete
  7. Καλέ εμείς που θα βρούμε!!!
    Έχει στη λαϊκή αλλά νομίζω ότι το παρακάνουν στο οικονομικό θέμα.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!

    ReplyDelete
  8. Από τη στιγμή που ανακάλυψα αυτή την ομελέτα, κάθε χρόνο κάνω την εξόρμηση για να βρω σπαράγγια και ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να τα ξετρυπώσεις και να τα κόψεις μέσα στα αγκάθια...Επικίνδυνη αποστολή!
    Αξίζει όμως αυτό το μπουκετάκι που μαζεύουμε και δεν παραλείπω να το αναζητώ. Το τυρί δεν είναι απαραίτητο, έχουν νοστιμιά από μόνα τους, ξέρεις.
    Ξεκίνησαν άραγε;
    Καλή βδομάδα!

    ReplyDelete
  9. Αγαπημένο μεζεδάκι, απαραίτητο κάθε φορά που πηγαίναμε για χόρτα!!! Την φτιάχνει η μανούλα μου....μούρλια!!!
    Καλή και νόστιμη εβδομάδα!!!

    ReplyDelete
  10. Ασε μας ρε Κικίτσα πρωί πρωί.. Ολο κάτι ψάχνω από τη μέρα που σε εντόπισα... τώρα και σπαράγγια!!! χαχαχα Καλημέρα, πολύ ωραία συνταγή.

    ReplyDelete
  11. Από τις ωραιότερες ομελέτες είναι αυτή με τα σπαράγγια, όποιος την έχει δοκιμάσει νομίζω συμφωνεί!
    Καλή βδομάδα Κικίτσα:)

    ReplyDelete
  12. Άμα σου πω ότι έκανα ομελέτα με πικρά ραδίκια... τι θα μου πεις; Δύσκολο να βρω σπαράγγια άγρια, αλλά χόρτα πολλά δόξα τον Θεό. Κι΄έτσι έβρασα κάποια πολύ πικρά, τα ψιλόεκοψα και τα έβαλα σε ομελέτα μαζί με λίγα μανιτάρια.
    Να 'ναι καλά η Ελληνική Φύση, για να μας κάνει να αντέχουμε...

    ReplyDelete
  13. Άγρια σπαράγγια (οβριές -δεν είμαι και σίγουρη ότι είναι το ίδιο βέβαια) έχω δοκιμάσει και βραστά, και τσιγαριστά και στο φούρνο με ελαιόλαδο, σκόρδο, λεμόνι και ρίγανη, είναι πεντανόστιμα!
    Ομελέτα όχι ακόμα, αλλά θα είναι διαφορετική από τις συνηθισμένες, θα την κάνω το Πάσχα αν βρω!
    Καλημέρα και καλή βδομάδα!

    ReplyDelete
  14. Σπαράγγια μου φέρνει ο νονός μου και τα φτιάχνω και εγώ ομελετίτσα!!!! Είναι τέλεια!!!

    ReplyDelete
  15. Deli,η καλύτερη ομελέτα,που έχω δοκιμάσει!
    Σε μας όπου να είναι θα φανούν και οι οβριές μαζί-άλλη νοστιμιά!Πώς τις φτιάχνετε;Εμείς τις βράζουμε σε λίγο νεράκι και δεν το στραγγίζουμε.Ρίχνουμε λεμονάκι ή ξυδάκι και λαδάκι - έτοιμη η νοστιμιά!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  16. Gourmet πιάτο Κική μου με 2-3 υλικά που μόνο λίγοι μπορούν να απολαύσουν!

    ReplyDelete
  17. Ο πεθερός μου -καταγωγή απο Κέρκυρα- συνήθιζε να μαζεύει σπαράγγια και να τα φτιάχνει όπως περιγράφεις. Απίστευτη νοστιμιά !!!

    καλή βδομάδα

    ReplyDelete
  18. Φοβερή συνταγή, απίθανη ομελέτα! Τρελαίνομαι!!!

    ReplyDelete
  19. Σπαράγγια δεν έχω φάει ποτέ στη ζωή μου.Είμαι περίεργη να δω πως είναι

    ReplyDelete
  20. Απίστευτα εξαιρετική ιδέα με οβριές!!!Δεν το χα σκεφθεί. Τα σπαράγγια δε όταν είναι φρέσκα είναι λουλούμακια με ομελέτα!

    Καλημέρα:)

    ReplyDelete
  21. Τέλεια για πρωινό! Τα κιλά που θα τα βάλω δεν ξέρω!

    ReplyDelete
  22. ΑΑΑ! τελεια φαίνεται! Τα αυγά τα εχουμε, της γιαγιας παρακαλω , αλλα σπαράγγια φρέσκα κιόλας που να βρω!!

    ReplyDelete
  23. Κική, ωραία η ομελέτα σου, αλλά πρέπει να σερβίρεις κι ένα..τσάι γιασεμιού!
    δες εδώ:http://anemondixtia.blogspot.com/2011/03/blog-post_29.html
    σε αφορά..

    Καλό ξημέρωμα..στα σαλόνια μου!

    ReplyDelete
  24. Αστέρι, φρέσκα σπαράγγια έχει στη Βαρβάκειο ή σε λαϊκή.

    Αντώνη δεν πείραξα τιποτα!

    Γεωργία-Χαρά,
    Έφη,
    ευχαριστώ!

    Αγγελική, έ όχι και να σε φάνε τα άγρια θηρία! Χαχα!

    Νίκο, μια άλλη φίλη μου είπε ότι της ξεπικρίζει σε λίγο νερό.

    ReplyDelete
  25. Ξανθή, στη λαϊκή μάλλον θα βρεις!

    άλλα λόγια, ξεκίνησαν, ναί!

    Μαρίνα ευχαριστώ!

    Angel, ολο σε μπελάδες σε βάζω! χαχα!

    Έλενα ευχαριστώ!

    Πηνελόπη εγώ δεν είμαι πολύ του πικρου, αλλά είμαι της φύσης! ;-)

    Νταρκ σεφ, μοιαζουν τα δυο τους αλλα δεν νομίζω να είναι το ίδιο. Εμείς εδώ έχουμε κια τα 2 άγρια και δε είναι ολόιδια ούτε εμφανισιακά ούτε σε γεύση.

    Μανουσίνα, νοστιμιά σκέτη ;-)

    Ελένη, βραστές τις κάνουν ή ξεπικρισμένες σε ομελέτα. Δεν έχω κάνει ποτέ.

    ReplyDelete
  26. Vita sυμφωνώ!

    Μαρία,
    Ανεράιδα,
    ευχαριστώ!

    Σόφη, νόστιμα! Εγώ πάλι, έχω φάει μόνο άγρια!

    Κατρίν καλωσηρθες!

    Μαριάννα κι εμάς τα χωριάτικα αυγουλάκια δεν μας λείπουν!

    Ρεγγίνα έγραψες πάλι! Χαχα!

    ReplyDelete
  27. Τέλεια, τέλεια. Στη λαϊκή του Λουτρακίου βρίσκω άγρια. Τα μαζεύει ένας τύπος που όταν έχει μανιτάρια μας φέρνει μανιτάρια. Κάτι απολαμβάνουμε κι εμείς των πόλεων που δεν παίρνουμε τα βουνά.
    Στην Κύπρο, κάνουν την ίδια συνταγή με κορφολογημένη μολόχα και ειναι εξίσου πολύ ωραία. Δοκίμασε.
    Νένα

    ReplyDelete
  28. Νένα, ευτυχώς που μερικές λαϊκές φέρνουν! Με μολόχα ε; Μα ξέρω να τη βρω λες; χαχα!

    ReplyDelete