Thursday, March 3, 2011

Διαδρομές: Παρασκευή 10.00 το βράδυ, livestream. Η μικρή κουζίνα στην τηλεόραση της ΕΡΖ.


Η εκπομπή γυρίστηκε. Μιλήσαμε, φάγαμε, ήπιαμε, γελάσαμε, ΔΕΝ βρήκα παπαρουνόσπορο ή κάτι άλλο σε κανένα δοντάκι και αύριο, Παρασκευή 4 Μαρτίου στις 10 το βράδυ, θα παιχτεί από την τηλεόραση της ΕΡΖ. Όσοι θέλετε, μπορείτε να παρακολουθήσετε την εκπομπή, αφού η τηλεόραση εκπέμπει και ιντερνετικώς! Αύριο λοιπόν, συντονιστείτε εδώ. Εγώ πάντως, θα είμαι μπροστά στο πισι μου και θα το βλέπω παρέα με όλους όσους θα μαζευτούμε. Η εκπομπή, θα παιχτεί σε επανάληψη, το Σάββατο στις 2 το μεσημέρι, πάλι με τον ίδιο τρόπο.

48 comments:

  1. μπράβο! kiki,...με το καλο...και σ ανώτερα καλή μου!!!!καιSTO...CNN...XIXI
    χμ!παρτυ θα κάνουμε....τι προτείνεις...για μεζέ?

    ReplyDelete
  2. : )) Θα είμαι και εγώ εκεί!
    Κούκλα είσαι στην φωτογραφία!

    ReplyDelete
  3. Beautiful!!!

    *Δεν ξερω αν το εχεις κανει καιρο, αλλά αφου το ειδα τωρα ας το σχολιασω.
    Πολυ ωραιες οι προσθηκες στη σελιδα, σουπερ τα βιντεακια!

    :)))

    ReplyDelete
  4. Τί όμορφα... έχω ένα μασκέ πάρτι αύριο βράδι εγώ αλλά θα το δω στην επανάληψη στάνταρ!!!! Πάντα τέτοια και εις ανώτερα. :-)

    ReplyDelete
  5. Ωραία! Θα το δω σίγουρα.
    ΄Νασαι καλά Κική
    ΦΙλιά

    ReplyDelete
  6. Μπράβο Κικίτσα!!!
    Θα περιμένω!

    ReplyDelete
  7. Μπράβο Κικίτσα, αλλά εγώ έχω ένα πρόβλημα. Θα φύγω αυριο και θα γυρισω την Δευτέρα το βράδυ, θα μπορέσω να το δω τότε;;;; (εκεί που πάω δεν έχουν pc)

    Φιλιά πολλά
    Τζένη

    ReplyDelete
  8. Μπράβο Κικί !ΘΑ σε θαυμάσω από την Τ.V.!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Το μεσημέρι του Σαββάτου θα είμαι εκεί....

    ReplyDelete
  10. ΑΚΥΡΩΝΩ ΑΜΕΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΡΑΝΕΤΒΟΥ ΜΟΥ και παλουκώνομαι μπροστά στην οθόνη!!!
    Μπορώ να δω Νικολούλη ή να μηνύσω στο ALTER νάχουν απεργία να είμαι απερίσπαστη; Να προμηθευθώ ανα ψυκτικά,θα πουλήσω;;;;;

    ReplyDelete
  11. Θα συντονιστώ οπωσδήποτε!
    Άντε... και στο BBC !
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  12. Καλέ φιλενάδα πως αδυνάτισες έτσι;;; Μοντέλο έγινες!!!! Έτσι είναι οι τηλεπερσόνες...!!!
    Θα το δω και εγώ την Παρασκευή στις 9.00 ακριβώς!!! Πώς είπες...λάθος στις 10.00 είναι;;; Ναι αλλά εμείς είμαστε μιά ώρα μπροστά από εσάς!!!

    ReplyDelete
  13. Άντε με το καλό! Η επιτυχία είναι σίγουρη!

    ReplyDelete
  14. Αυτό που έκανες σήμερα(ΤΟ πισω κώλιασμα,την γλώσσα έξω και το κινητό που δεν σήκωνες) θα το πληρώσεις ακριβά...
    Θα βάλω παράσιτα να μην εκπέμψει η ΕΡΖ!!! Να μην σου πω οτι θα παρακρατήσω και τα πομολάκια...

    ReplyDelete
  15. Ωραία Κικίτσα!! θα σε δούμε το βράδυ πως γράφεις στην τηλεόραση? έχεις φωτογένεια? έχεις ευφράδεια?
    γενικώς θα σε περάσουμε από κόσκινο!! (χα χα πλάκα κάνω)
    Φιλιά, καλά κούλουμα

    ReplyDelete
  16. Σ εχω ξαναδει κι ειμαι σιγουρη πως θα εισαι το ίδιο πετυχημενη. Ελπίζω να καταφέρω να σε δω το βράδυ. Φιλιά Νένα

    ReplyDelete
  17. Φιλαράκια, σας ευχαριστώ πολύ! Άλλαξα και το λινκ, γιατι κάτι πρόβλημα υπήρχε με το άλλο.

    Αντώνη, εδώ και λίγο καιρό τα έβαλα!

    Μαρίνα, 5,5 κιλά μείον! χαχα!

    Θα είμαι εδώ το βράδυ. Εχει και τσατ εκεί το κανάλι και μπορούμε να τα λέμε σε τριπλό ταμπλό.

    Και επειδη θα με σκίσει στα δύο ετσι και δεν της απαντήσω ιδιαιτέρως...:
    Χαρουλινι μου γλυκο, θες να παλουκωθουμε μαζί και να το δούμε;;; Ελά εδώ!
    Όσο για το πρωί (θα με ψήσει και θα με φάει ρε παιδιά...), βιαζόμουν γιατί το είχαμε σκάσει κρυφά! χεχε!

    C U το βράδυ!

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  19. ..Σε βλέπω τώρααα....είσαι τρομερή ...μπράβο ρε συναδελφισα και καλή φίλη ...

    ....αχ και εμένα μου αρέσουν γλυκάαα τα λικέρ και πιο πολύ να τα ποτίζω τα μπισκότα με λικέρ...

    ReplyDelete
  20. Κούκλα είσαι, έχεις πάρει τον αέρα της τηλεόρασης!!!

    ReplyDelete
  21. Κι εγω εδωωωωωωωωωωω!

    ReplyDelete
  22. Ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  23. Φιλάκια και από Ν Αφρική! Σε καμάρωσα! Άνετη λες και γεννήθηκες σε στούντιο! Μου άρεσε που έγραψες "φάγαμε"....:)!!!!
    Πάντα επιτυχίες!

    ReplyDelete
  24. Ευχαριστωωωω! Μακιααααααα!

    ReplyDelete
  25. Μας κάνεις περήφανους!

    ReplyDelete
  26. κλαψ!!!!!δεν μπορω να τοδωωωωωωω!!!!ουτε και χτες μπορεσα.........τόσο χαζή ειμαι??????

    ReplyDelete
  27. Ποπη θενκς!

    Ιριδα γιατι καλέ; Εδώ! http://www.livestream.com/erzzante

    ReplyDelete
  28. γελατε γελατε...σας βρηκα...μονο διαφημισεις βλεπωωωωωωωωω.........

    ReplyDelete
  29. Α μπράβο! Κατσε...Ακμα διαφημισεις δειχνει!

    ReplyDelete
  30. θελουμε...kiki......iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  31. Συχαρητηριαααααααααααααα!!!!!!!
    μπράβο.....kiki....!!!!!
    A;Aπαιχτη......!!!!
    καλοταξιδα τα βιβλία....και με το καλο τα υπόλοιπα καλή μου!!!!!
    καλή δύναμη...και πάνω απ όλα
    !!!!!ΥΓΕΙΑ!!!!!!!!
    καλη σαρακοστή!

    ReplyDelete
  32. Κική έτυχε κάτι απρόοπτο και το έχασα :-(. Θα μας το δείξεις σε βίντεο έτσι;

    ReplyDelete
  33. Και σε πανελλαδικη σου ευχομαι απο την καρδια μου, γιατι το αξιζεις.

    ReplyDelete
  34. Που να το φανταζόσουνα Κική ότι η χάρη σου θα'φτανε μέχρι το Βέλγιο!!!
    Είμασταν καλεσμένοι σε τραπέζι και στις 9:00 ακριβώς ανοίξαμε τον υπολογιστή και σε βλέπαμε όλη η παρέα!!!! Είδαμε ένα κομμάτι και μετά είπαμε και "εις υγεία της Κικής..." και το ρίξαμε στο φαγοπότι και στο χορό!!! Τη γιορτάσαμε δηλαδή κανονικά την προβολή!!! Ούτε ο "Κυνοδοντας" δε γνώρισε τέτοιες τιμές!!!!...χα...χα...
    Σου εύχομαι και άλλες πολλές επιτυχίες στο χόμπι σου που το έκανες δουλειά και κατάφερες να το κάνεις τόσο καλά που κατάκτάς σιγά σιγά τον κόσμο! Γιατί το κάνεις με απίστευτη αγάπη και ζεστασιά ψυχής και αυτό φαίνεται παντού! Να είσαι πάντα έτσι, τόσο απλή και άμεση, σαν τη φίλη που όλοι θέλουμε να έχουμε, που ξέρει να μαγειρεύει περίφημα, απλά και νόστιμα!

    ReplyDelete
  35. Βιτα, κάποια στιγμη θα το δείξει σε επανάληψη και οποτε μποροέσουν θα ανεβάσουν ένα κομμάτι στο νετ. Όταν μάθω θα σου πω!

    Δημιουργία ευχαριστώ!

    Μαρίνα, το γλεντήσατε βλέπω! χαχα! Πολύ χαίρομαι! Να διορθώσω μόνο κάτι. Το χόμπυ μου δεν το έχω κάνει δουλειά ακόμα. Πολύ θα το ήθελα, αλλά δεν... :-)))
    Ευχαριστώωω!

    ReplyDelete
  36. Έχεις δίκιο...τα βιβλία δεν είναι δουλειά...είναι "παιδιά"!!!
    Καλημέρα και πολλά φιλιά από τις -επιτέλους- ηλιόλουστες, με δόντια, Βρυξέλλες!!!!

    ReplyDelete
  37. Έτσι :-)
    Φιλάκιααα!

    ReplyDelete
  38. Nα σου πώ τι παρατήρησα;...οτι έχεις χάσει πολλά κιλά απο την προηγούμενη φορά που κάνατε εκπομπή...εν αντιθέσι με τον δημοσιογράφο που σαν να μου φάνηκε οτι πήρε κάποια κιλάκια παραπάνω...χα,χα,χα!!!...πολύ ωραία εκπομπή και μάθαμε και μερικά μικρά σου μυστικά εκτός φυσικά απο τις συνταγές.

    ReplyDelete
  39. Υπέροχα!! Σίγουρα θα δω την εκπομπή... άντε και σ' ανώτερα!!!!

    ReplyDelete
  40. Αρτίνα, δεν είναι τόσα πολλά σε σχέση με πέρυσι, παρόλο που έτσι φαίνεται. Ο Διονύσης ελπίζω να μην το διαβάσει αυτό! χαχα! Μάθατε ότι είμαι λιχούδα; χαχα!

    Τάντε Κική, η εκπομπή παιχτηκε! Καλή σαρακοστή!

    ReplyDelete
  41. Κική δεν το είδα....¨((((((( το χεις στο φατσαμπουκ; που αλλου μπορούμε να το δούμε όσοι δεν το είδαμε;;;

    ReplyDelete
  42. Kiki eisai pantou!!! blepo sintages sou pantou!!!! mats mouts!

    ReplyDelete
  43. Συγχαρητήρια για την εκπομπή!

    ReplyDelete
  44. Μπράβο Κική!πάντα τέτοια!!!Η συνταγή για τη λαγάνα φανταστική!!!

    ReplyDelete
  45. Καροτάκι, αν το ανεβάσουν θα στο πω!
    :-))))

    Πόπη ευχαριστώ!

    Eve, χαίρομαι που σας άρεσε! Ευχαριστώωω!

    ReplyDelete