Monday, December 7, 2009

Πολλά και διάφορα

Η ζωή είναι περίεργη, αλλά μήπως έτσι δεν ειναι πάντα; Μία μέρα που για κάποιον σημαίνει χαρά, είναι ημέρα λύπης για κάποιον άλλον. Πέρυσι, σαν χτες, ήμουν στην Αθήνα, στα Εξάρχεια για το μπαζάρ των Δρόμων ζωής. Το απογευματάκι φύγαμε αμέριμνες, χωρίς τίποτα να προμηνύει όλο αυτό που θα ακολουθούσε.
Χτες, γιορτάσαμε στο σπίτι μας το γιο μας. Σε ένα άλλο σπίτι, ένας γιος έλειπε. Μακάρι, καμία άλλη μάνα να μη νιώσει την έλλειψη του παιδιού της που έφυγε άδικα και πρόωρα. Μακάρι, όλες να χαιρόμαστε τα παιδιά μας και να τα βλέπουμε να μεγαλώνουν γερά...

Παππούς και εγγονός γιόρταζαν, οπότε γιορτάσαμε μεταξύ μας και φάγαμε με τα πεθερικά μου σπίτι μας. Σας κερνάω από αυτά που έφτιαξα και σύντομα θα βάλω κάποιες από αυτές τις συνταγές.

Ψαρονέφρι γεμιστό με ξηρούς καρπούς και δαμάσκηνα. Συνοδεύτηκε με ρύζι.


Ψωμί με μουστάρδα (συνταγή από το βιβλίο μου)


Πρασόπιτα με χειροποίητο φύλλο


Ρολάκια σολομού με τυρί κρέμα


Μελομακάρονα


Εύκολα σοκολατένια τρουφάκια


Σοκολατένιο τσιζκέικ


Καλή και γλυκιά εβδομάδα, χωρίς προβλήματα...

28 comments:

  1. Να τους χαίρεσαι & απο εδω, νάναι πάντα οι καρδιές και το τραπέζι σας γεμάτα και μακάρι να πιάσει όχι μόνο η δική σου ευχη αλλά και όλων μας να μην ξανακλάψει μάνα για το παιδί της.

    ReplyDelete
  2. Κική μου γεια σου,
    όπως βλέπεις, αργώ-αργώ αλλά δεν σε λησμονώ!!!
    Επειδή πλησιάζουν Χριστούγεννα και κάθε χρόνο, τηρώντας το έθιμο και...αντέτι, φτιάχνω κουλούρα, είπα χτες να ψάξω τις όμορφες συνταγές σου μπας και βρω κάτι καλύτερο. Πράγματι, μου άρεσε η δική σου Χριστοκουλούρα, ιδιαίτερα η κατασκευή γιατί εγώ ομολογώ αν και παλιά νοικοκυρά, τα ζύμωνα όλα μαζί, ενώ έτσι που την κάνεις εσύ, είναι ίσως καλύτερα. Ως εδώ, όμορφα κι ωραία. Λέω λοιπόν εφέτος να δοκιμάσω τη δική σου, εκτός από τις σταφίδες που δεν τις αντέχω και τις οποίες αντικαθιστώ κάθε χρόνο με άλλα ψιλοκομμένα ξερά φρούτα, όμως, ζώντας εκτός Ελλάδας όπως ξέρεις, τα ...μέτρα και σταθμά ίσως διαφέρουν, για αυτό, παράκληση, αν γίνεται, να μετατρέψεις τα "΄φλυτζάνια" σε βάρος καθώς και τη μαγιά, πόσα γραμμάρια γιατί δεν γνωρίζω εκεί πόση μαγιά περιέχει το φακελάκι. Ακόμα, προσωπικά, για κουλούρες και τσουρέκια, προτιμώ τη φρέσκια μαγιά, οπότε, πόση αναλογεί στα τόσα, ας πούμε, γραμμάρια ξηρής;;

    Ελπίζω να μη σε προβληματίσω,
    Την αγάπη μου σε σένα και στο αγαπημένο μου Φιόρε...
    Από την όμορφη Μελβούρνη,
    διονυσία

    ReplyDelete
  3. Κική μου να τους χαίρεσαι.
    Εύχομαι όλες οι μανάδες να γιορτάζουν τα παιδιά τους με χαρές.
    Οι φωτογραφίες σου υπέροχες. Θα μας δώσεις και συνταγούλες οπότε θα μάθουμε τα καινουργια κι εμείς. Εύχομαι να σε δω τελικώς και φέτος στο μπαζάρ. Τηλέφωνα για ωράρια γνωστά... Σε φιλώ.

    ReplyDelete
  4. Κική μου να τους χαίρεσαι! Πολύ όμορφα τα καλούδια σου, όπως πάντα ένα κι ένα. Θα περιμένω κι εγώ συνταγούλες.

    ReplyDelete
  5. Καλημέρα, Κική! Να τους χαίρεστε! Όλα όσα ετοίμασες είναι εξαιρετικά! Καλή βδομάδα!

    ReplyDelete
  6. Χαρά, ευχαριστώ πολύ! Κι εσύ να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    Ντανιέλ, ένα φεκελάκι ξηρή μαγιά είναι 8 γραμμάρια. Με φλυτζάνια έχω μετρήσει μόνο τα ξηροκάρπια. Επειδή λοιπόν όλα έχουν τον ίδιο όγκο αλλά άλλο βάρος και δεν προλαβαίνω να μετρήσω τώρα, μέτρα κι εσύ με μια φλυτζάνα του τσαγιού (όχι τις μεγάλες). Στο ένα κιλό αλεύρι, βάζω 10 γρ. μαγιά φρέσκια, η οποία δεν αναλογεί ακριβώς στην ποσότητα της ξηρής. Ελπίζω να βοήθησα.

    Νένα μου ευχαριστώ. Να χαίρεσαι κι εσύ το Νίκο σου. Ακόμα δεν ξέρω αν θα ανεβώ για το μπαζάρ...

    Ρένα, ευχαριστώ πολύ!

    ΝΕΦΕΛΕΣ, αν δεν κάνω λάθος, στο benikos place έχετε έναν εορτάζοντα. Χρόνια του πολλά κι ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  7. όλες μου τις ευχές!
    πάντα υγιείς ψυχή και σώματι

    φιλιά!

    ReplyDelete
  8. Κική μου χίλιες ευχές για τον παππού και για τον εγγονό. Όσο για τα φαγητά περιμένουμε τις συνταγούλες με ανυπομονησία. Επειδή είμαι σοκολατού εκείνο το cheesecake με σκλάβωσε!!!

    ReplyDelete
  9. Όλα τα πιάτα σου ένα κι ένα Κική.
    Να τον χαίρεσαι το γιό σου (και τον παππού του) με χαρά και αγάπη.

    ReplyDelete
  10. Deli,χρόνια πολλά για παππού κι εγγονό-να τους χαίρεσαι!
    Όλα εκλεκτά και γεύσεις αγαπημένες!
    Το τελευταίο το λιγουρεύτηκα,μμμ..
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  11. Να τους χαίρεσαι Κικίτσα μου !!! να είναι πάντα καλά και να τους καμαρώνετε !!!!!

    τελικά θα καταφέρεις να ανέβεις στο μπαζάρ??

    ReplyDelete
  12. Καλησπέρα Χρόνια Πολλά και στους δυο!!Μόλις αγόρασα ψαρονέφρι και θα το κάνω με δαμάσκηνα για δεύτερη φορά φέτος!!
    Φιλάκια

    ReplyDelete
  13. Μαριλένα ευχαριστώ!!!

    Λίλα ευχαριστώ πολύ! Το τσιζκέικ θα μπει σύντομα! :-)

    Ειρήνη μου ευχαριστώ πολύ!

    Ελενίτσα μου γλυκιά, ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!

    Μαρία ευχαριστώ πολύ!
    Χλωμό το βλέπω για την ώρα...

    Ξανθή, καλή όρεξη! Ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  14. Να τους χαιρεσαι Κικη!!!


    Μπορω να ζητησω μερικες συνταγουλες απο αυτα που μας εδειξες εδω;

    1) το ψαρονεφρι
    2) την πρασοπιτα
    3) το σοκολατενιο τσιζκεικ (!!!)

    Thanks!

    ReplyDelete
  15. Χρόνια πολλά να τον/τους χαίρεσαι!
    Πεινάω και κοντεύω να πέσω κάτω με αυτά που βλέπουν τα ματάκια μου!

    Προσπερνώ το γλυκό γιατί... αυτό μου λείπει για να μη χωράω να περάσω από την πόρτα! Το ψωμί με μουστάρδα μου έκανε κλικ! Είναι με προζύμι? Φαίνεται καταπληκτικό !!!!!

    ReplyDelete
  16. Μακάρι να εισακουσθεί η ευχή σου...

    Κι΄ εμείς μια από τα ίδια, παππού και εγγονό γιορτάσαμε
    Χρόνια τους πολλά!!!

    Καλή σου εβδομάδα!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ReplyDelete
  17. Χρόνια τους πολλά Κική!! Και τι όμορφα καλούδια ετοίμασες!! Πείνασα!! Φιλάκια πολλά πολλά.

    ReplyDelete
  18. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii]
    NA SOY ZISEI O NIKOS !!!!!!!!!
    XILIOXRONOS - KALOTYXOS KAI NA SKAEI PAEI APO YGEIA!
    filia
    kai tou xronou

    ReplyDelete
  19. Χρόνια πολλά και στον παππού και στον εγγονό! Να είναι πάντα γεροί!

    ReplyDelete
  20. Καλησπέρα! Και οι συνταγές και οι φωτογραφίες κάνουν τα σάλια μου να τρέχουν! Μμμμ!!!
    Για τα γνωστά θλιβερά περσινά γεγονότα, εγώ τα έζησα από απόσταση αναπνοής κυριολεκτικά... Ήταν από τις χειρότερες αναμνήσεις της ζωής μου στην Αθήνα... Μακάρι να μην τα ξαναζήσω ούτε εγώ, ούτε κανείς άλλος...

    ReplyDelete
  21. Να τους χαιρόμαστε τους Νικολάκηδες!
    Θαύμα το τραπέζι σου, το ένα καλύτερο από το άλλο, δεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω!
    και του χρόνου, πάντα γεροί και αγαπημένοι...

    ReplyDelete
  22. Να τους χαίρεσαι, Κική μας, πολύχρονοι σαν τα ψηλά βουνά γιος και παππους :)))))
    Και τι λιχουδιές που ετοίμασες!!!!

    ReplyDelete
  23. Αντώνη!!! χαχαχα! Μπες στη σειρά και μη σπρώχνεσαι! Σύντομα, σύντομα!

    Αγγελική, το ψωμάκι είναι με μαγιά, για να μπορούν να τ κάνουν όλοι έυκολα! Ευχαριστώ!

    Γλαρένια, να τους χαίρεσαι! Φιλιά και ευχαριστώ!

    Πλεκτό εγκώμιο, ευχαριστω πολύ!

    ReplyDelete
  24. Νατάσσα, ευχαριστωωωωώ!

    Big mama, ευχαριστούμε!

    Dark chef ευχαριστούμε. Μακάρι να μην επαναληφθούν!

    Μπέττυ ευχαριστώ! Είχες κι εσύ Νίκο; να τον χαίρεσαι!

    Ισιδώρα ευχαριστωωωωώ!

    ReplyDelete
  25. Κικί μου καλησπέρα. Να τους χαίρεσαι και από ότι βλέπω το γιορτάσατε γευστικότατα. Όλα είναι υπέροχα.
    Και του χρόνου με υγεία.
    Καλή εβδομάδα.

    ReplyDelete
  26. Να είστε όλοι καλά και αγαπημένοι να γιορτάζετε πάντα. Οι λιχουδιές σου απίστευτες όπως πάντα. Πάω να φτιάξω την τελευταία:)

    ReplyDelete
  27. Να τους χαιρεσαι Κικη και τους δυο.Να εισαστε καλα να γιορτασετε και του χρονου ολοι μαζι.

    ReplyDelete
  28. Λίνα μου ευχαριστώ πολύ για όλα!

    Έμμυ! χαχα! Κατευθείαν στην κουζίνα μετά το μπλογκ!

    Δημιουργία, ευχαριστούμε πολύ!

    ReplyDelete