Monday, September 19, 2016

Μαρμελάδα ροδάκινο με φρουκτόζη

Στα πλαίσια ειδικής διατροφής, μου ζήτησε μια φίλη να της φτιάξω μαρμελάδα ροδάκινο με φρουκτόζη. Έγινε πάρα πολύ νόστιμη! Αν αποφεύγετε τη ζάχαρη, αλλά επιτρέπεται να καταναλώσετε φρουκτόζη, σας τη συστήνω. 


Ξεκινήστε τη μέρα σας ή το απόγευμά σας, με καφεδάκι, τσαγάκι, μαρμελαδίτσα και φρυγανιές ή ψωμάκι και απί δίπλα σας το αγαπημένο σας χόμπυ. Εγώ την ξεκίνησα με ένα από τα αγαπημένα μου χόμπυ: το πλεκτό μου. Εσείς;


Μαρμελάδα ροδάκινο με φρουκτόζη
Υλικά
1.200 γρ. ροδάκινα
400 γρ. φρουκτόζη

Εκτέλεση
Πλένουμε και καθαρίζουμε τα ροδάκινα.
Τα κόβουμε σε μικρά κομμάτια.
Τα βάζουμε σε κατσαρόλα μαζί με τη ζάχαρη.
Τα βάζουμε να βράσουν, ανακατεύοντας στην αρχή συνέχεια (ακόμα και πριν ζεσταθεί το μίγμα), για να βγάλει υγρά.
Βράζουμε σε δυνατή φωτιά για 20 λεπτά περίπου.
Πατάμε με πρέσα πατάτας να λιώσει όσο επιθυμούμε.
Αφήνουμε να κρυώσει εντελώς, την επόμενη μέρα ελέγχουμε αν θέλει άλλο δέσιμο και αν θέλει, βράζουμε για λίγα λεπτά ακόμα.

Φυλάμε σε βάζα στο ψυγείο ή σφραγισμένα εκτός.
Καλή εδβομάδα!

6 comments:

  1. Γειά σου Κική μου!!
    Φανταστική πρέπει να έγινε η μαρμελάδα σου!!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ReplyDelete
  2. Γειά σου Κική μου!!
    Φανταστική πρέπει να έγινε η μαρμελάδα σου!!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ReplyDelete
  3. πολυτιμη ΜηλιγγουSeptember 19, 2016 at 4:14 PM

    υπεροχη χθες το βραδυ την εκανα χωρις βεβαια να ξερω αυτες τις αναλογιες.εγινε σουπερ!

    ReplyDelete
  4. παρα πολύ ωραία και εγώ εχθές έφτιαξα μαρμελάδα βερίκοκο που μοιάζει με το ροδάκινο

    ReplyDelete