Tuesday, May 31, 2016

Τσάτνευ φράουλας

Πριν λίγες μέρες έφτιαξα μια τούρτα που περιείχε φράουλες. Μου έμειναν αρκετές αλλά όχι ικανοποιητικά αρκετές για να γίνουν γλυκό ή μαρμελάδα



Είπα λοιπόν να δοκιμάσω να φτιάξω τσάτνευ. Ήμουν σίγουρη ότι η φράουλα δίνει ωραίο τσάτνευ και δεν είχα άδικο! Αν σας αρέσουν τα τσάτνευ, θα γίνει από τα αγαπημένα σας! 


Συνοδέψτε με αυτό τυριά ή λευκά κρέατα. Αλλά γιατί όχι και απλά μια φρυγανίτσα;



Τσάτνευ φράουλας
Υλικά για 2-3 βαζάκια των 250 ml
600 γρ. φράουλες
100 σταφίδες σουλτανίνα
200 γρ. ζάχαρη καστανή
¼ κούπας ξύδι*
(το ξύδι που χρησιμοποίησα ήταν ξύδι από βατόμουρα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μπαλσάμικο ή κανονικό ξύδι. Εκτός από το ξύδι, έβαλα και μερικά βατόμουρα μέσα, αλλά δεν το συστήνω αν δεν σας αρέσει να βρίσκετε σποράκια στο τσάτνευ).


Βάζουμε όλα τα υλικά σε κατσαρόλα και βράζουμε για δέκα λεπτά σε δυνατή θερμοκρασία και άλλα δέκα λεπτά σε πιο χαμηλή θερμοκρασία ανακατεύοντας περιοδικά.

Αφήνουμε να μισοκρυώσει και φυλάμε σε βάζα. Τα σφραγίζουμε αν θέλουμε να τα φυλάξουμε εκτός ψυγείου, ή τα φυλάμε σε ψυγείο.



11 comments:

  1. Απλά τρελαίνομαι!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. Μου αρέσουν πολύ τα τσάτνεϋ με τυριά ή κρεατικά! Πολύ λαμπερό το τσάτνεϋ φράουλας που έφτιαξες Κική! Θα του έριχνα έτσι ανέμελα μέσα και μια πιπερίτσα τσίλι... έτσι για το καλό!! Θα το σήκωνε? Τι λες?? χαχαχαχα

    Φιλιά πολλά!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εμένα μου αρέσουν πολύ! Πιπερίτσα ε; Γιατί όχι; Τέλεια θα πηγαίνει!

      Delete
  3. Αααα.. νάτο το τσάτνευ...
    Πολύ ωραίο φαίνεται. Με τυριά θα είναι τέλειο.

    Ωραίες φωτογραφίες ;)

    ReplyDelete
  4. ΠΟλύ ωραίο δείχνει, Κικίτσα, υπέροχο χρώμα! Καλή σου μέρα, ΧΟΧΟ

    ReplyDelete
  5. Καλο μήνα και καλο καλοκαίρι Κική μου γεμάτο νοστιμιες.

    ReplyDelete
  6. Τη πάναπει τσατνευ εμένα μου μοιάζει με το τσατ που λένε στης γάτες αυτή είναι ελληνική λέξη ? γιατί τέτοια λέξη δεν την έχω ξαναδεί στο ελληνικό λεξιλόγιο

    ReplyDelete