Friday, December 26, 2008

Από το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι μας

-Παιδάκι μου μουρλάθηκες και φωτογραφίζεις τα φαγητά;
-Σταμάτα ρε μάνα. Ξέρω γω τι κάνω...(τι να της πεις τώρα 75 χρονών; Μάνα είμαι blogger και θα τις βάλω στο ίντερνετ; αυτά τα πράγματα τα απλοποιούμε όσο μπορούμε)
-Α πάει...το ΄χασε το παιδί μου. Χαχαχα! Στην Αμερική μαρή θα τις στείλεις;
-Ναι στην Αμερική...(είσαι καλά που θα ανοίξω κουβέντα Χριστουγεννιατικα;) Μισό να φωτογραφίσω και τις σαλάτες.
-Και τις σαλάτες θα φωτογραφίσεις;
-Ναι και τις σαλάτες.
-Για σέρβιρε τούρτα τώρα.
-Πρώτα θα τη φωτογραφίσω...
-Και την τούρτα θα φωτογραφίσεις;
-Και την τούρτα...

Μα τώρα ανοίγεις κουβέντα με τη μάνα σου Χριστουγεννιάτικα; 75 χρονών, τα μισά που λες δεν τα ακούει. Για τα άλλα μισά που ακούει, βγάζει συμπεράσματα μόνη της. Μιλάει non stop και δεν ακούει ούτως ή άλλως τι λες. Οπότε ανοίγεις κουβέντα να εξηγήσεις γιατί φωτογραφίζεις; Όχι βέβαια!





9 comments:

  1. Πω πω αυτό δεν είναι ποστ, είναι ιντερνετικός πειρασμός!!!!

    ReplyDelete
  2. Α, έπρεπε νάμαι από μιά μεριά να βλέπω το σκηνικό!!!

    ReplyDelete
  3. χρονια πολλά και συγχαρητήρια για την ομορφη σελίδα σου!Ψάχνω να βρω μια συνταγή σου για παντσέτα γεμιστή που ειχες βάλει με φωτογραφίες σε αλλο μλογκ και δεν την βρίσκω!Θέλω να την φτιάξω για την πρωτοχρονιά μήπως μπορείς να την βάλεις κι εδω?
    Σ'ευχαριστώ.

    ReplyDelete
  4. Deli,τι νοστιμιές είναι αυτές!
    Το γλυκό...! έκλεψε την προσοχή μου.Τι είναι;-τουρτίτσα;
    Πιστεύω ότι περνάς καλά στα πάτρια εδάφη.
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
  5. Σοφία, δεν είναι και από τα σπουδαιότερα που κάνουμε, αλλά είναι πειρασμοί :-)

    Κωνσταντίνε, και που να δεις άλλες σκηνές...

    Πέλα, ευχαριστώ για τα καλά λόγια. Αν θέλεις, γράψε μου στο μειλ μου που θα βρεις στο προφίλ μου ή στο side bar εδώ δίπλα για να στη στείλω, γιατί δεν νομίζω να προλάβω να τη βάλω μέχρι την Πρωτοχρονιά. Ευχαρίστως να στη στείλω και να κάνεις τη δουλειά σου μέχρι να την ποστάρω.

    Ελένη, καλά περνάμε. Το γλυκάκι είναι μια τουρτίτσα με ετοιματζίδικα υλικά που έφτιαξα για ευκολία.

    ReplyDelete
  6. Μαρή Κική, την τρέλανες τη δόλια τη μητέρα σου!! Χαχα!!!
    Καλές γιορτές!! Φιλιά πολλά!!

    ReplyDelete
  7. Τί λιχουδιές είναι αυτές;; Είμαι σαλατού, αλλά και η τούρτα για μετά...
    Κική, και γω την ήθελα τη γεμιστή παντσέτα μόλις μπορέσεις.

    ReplyDelete
  8. Σε ευχαριστώ πολυ για την συνταγή θα σου γραψω μετά την πρωτοχρονιά τις εντυπώσεις μου.Πάντως φαίνεται γιαμ γιαμ απο τις φωτογραφίες.

    ReplyDelete
  9. Τρελοτουρίστρια, μα πταίω; Όχι πες!

    Αρχοντία, κι εγώ είμαι σαλατού.
    Θα τη βαλω μόλις μπορέσω.

    Πέλα να είσαι καλά. Καλή επιτυχία. Περιμένω εντυπώσεις.

    ReplyDelete