Friday, December 5, 2008

Μπαζάρ και άλλα

Η ώρα του μπαζάρ των Δρόμων Ζωής έφτασε. Όχι μόνο αυτό, αλλά και πολλά άλλα μπαζάρ διοργανώνονται αυτές τις μέρες. Ας πάμε σε όποιο μπορεί ο καθένας, αφού οι σκοποί είναι συνήθως φιλανθρωπικοί.

Αφού χρειάστηκε τρεις μέρες για να σταματήσουν τσι μαξιλαρίες ο Αίολος και ο Ποσειδώνας και αφού αποφάσισαν επιτέλους να σταματήσουν αφήνοντας πίσω αρκετές καταστροφές στο νησί, επήρα κι εγώ την απόφαση να ανηφορίσω κατά την πρωτεύουσα. Τώρα βέβαια, ομολογώ ότι δεν είμαι και 100% απόλυτα σίγουρη αν αύριο θα είμαι σε θέση να ταξιδέψω γιατί κάτι μικροπροβληματάκια προέκυψαν, αλλά θα κάνω ό,τι μπορώ.

Δε μου αρέσει γενικά να λέω και να περηφανεύομαι όταν προσφέρω κάτι, γιατί ούτως ή άλλως αυτό που προσφέρω, είναι σταγόνα στον ωκεανό. Επειδή όμως αυτή η συστολή μου με έκανε πέρυσι να χάσω τη συνάντηση με αγαπημένα πρόσωπα και με ανθρώπους που ήθελα να δω, αφού δεν ήξεραν πως θα πάω εκεί, φέτος το λέω και τ' ομολογώ ότι θα πάω κι εγώ! Έστειλα στο μπαζάρ αρωματικό αλάτι και θα πάω και ζακυνθινές κουλούρες. Για τις ζακυνθινές κουλούρες, θα πούμε αναλυτικά μόλις γυρίσω με το καλό, αλλά όποιος δεν αντέχει να περιμένει μέχρι τότε, μπορεί να διαβάσει γι' αυτές εδώ.

Θα πάω επίσης για να ψωνίσω καλούδια χειροποίητα αλλά και για να θαυμάσω κατασκευές όπως τα κοσμήματα της Μαρίας και της Μαρίας, τις ποδιές που έφτιαξε και πέρυσι το Πεφταστέρι και που ούτε πρόλαβα να δω, τα γλυκά της Ματζίκα (αν τα προλάβω), τα κρασιά της Νατάσσας και του Γιάννη, να δω τη Ντίνα από τη Σπάρτη για να της ξαναδώσω συγχαρητήρια για τα τέλεια μελομακάρονα και της συνταγή της (που θα δείτε σύντομα εδώ) και φυ-σι-κά για να πάρω σαπουνάκια μυρωδάτα και bath bombs φτιαγμένα από τα λεπτεπίλεπτα χεράκια της Witch.

Τέλος, για όσους μείνουν πίσω, ας μην ξεχνάμε τα τοπικά παζάρια. Ρίξτε μια ματιά στο ποστ του Ατσάραντου για το παζάρι που διοργανώνει το νηπιαγωγείο Τραγακίου.

Όσο για την επόμενη βδομάδα, στις 12 Δεκέμβρη εχουμε το μπαζάρ των Γερμανίδων του νησιού, αλλά μέχρι τότε θα ξαναπούμε γι' αυτό.

υγ. Αν δείτε κάποια πίσω από πάγκο να φωνάζει "εδώ τα καλά bath bombs" δεν είμαι εγώ!

12 comments:

  1. Deliiii,ζηλεύω!
    Να περάσεις καλά και να δώσεις φιλάκια στα κορίτσια του aroma,όσα δεις.
    Φιλάκια-καλό ταξίδι!

    ReplyDelete
  2. προφανώς γιατι θα είσαι πίσω από πάγκο και θα φωνάζεις "εδώ οι καλές κουλούρες" ;-)

    ReplyDelete
  3. Kική μου, εύχομαι να μην υπάρξουν προβληματάκια και να 'ρθεις τελικά.

    και να πανε όλα κατ' ευχήν και οπως πρέπει σε ΟΛΑ τα μπαζαρ που γίνονται.

    σε φιλώ πολυ :))

    ReplyDelete
  4. θα είσαι κικιτσα εκει το σάββατο το βράδυ?? θα έρθω με την ρενα και την αγγελικούλα Λ.

    Την Δευτέρα ήμουνα με την Ντικα Κ. - Σπάρτη, σπουδάζει ζαχαροπλαστική εφέτος, το ήξερες? θα είναι και εκείνη εκει αύριο βραδυ.

    ReplyDelete
  5. Καλοτάξιδη, καλή επιτυχία και καλή επιστροφή! Την είδα η ανυπόμονη την κουλούρα, ευχαριστω, πολυ σπέσιαλ κατασκευή...Να τι θα φτιάξω αντί της βασιλόπιτας φέτος και θα βάλω τα δυνατά μου να μην φανε τα πτηνά εκτός ενός η δυο κομματιων (μην τα στεναχωρήσω μέρες γιορτινές που θα είναι)
    :)))

    ReplyDelete
  6. Κική μου, θα μας έρθεις? Άντε και να μαστε τυχεροί φέτος να σε συναντήσουμε. Φιλώ σε και ανυπομονώ :)

    ReplyDelete
  7. Μακάρι να προλάβω καμιά Ζακυνθινή κουλούρα...

    ReplyDelete
  8. Αντε καλά ανταμώματα!

    ReplyDelete
  9. Ελένη, ευχαριστώ! Μη ζηλεύεις! Του χρόνου κι εσύ!

    Witch, ξεπούλησα :-)))

    Μαριλένα, αφήφισα τα προβληματάκια και ήρθα! Ευχαριστ'ω!

    Μαρία, δυστυχώς δεν είδα μειλς πριν φύγω. Τελικά έπρεπε να το είχα βάλει νωρίτερα το ποστ. Σάββατο μεσημέρι ήμουν και συνάντησα αρκετές ψυχές :-)
    Κρίμα που σας έχασα όλες!

    Ισιδώρα, να προσπαθήσεις! Έστω για τα πουλάκια!
    :-)))

    Ρένα, δεν ηξερα πως θα πήγαινες. Κρίμα. Είμαι σίγουρη πως πρόλαβες κουλούρα γιατί τη μία θα την έβγαζαν το βράδυ! Μπράβο και για το μπανεράκι που έβαλες στο ΧΦΛ.

    Αγγελική, ατυχήσαμε! Του χρόνου!

    Χαρτι, μερσί!

    Διονύση, ευχαριστώ!

    ReplyDelete
  10. Maria B ξέχασα! Η Ντινα σπουδαζει ζαχαροπλαστική; Φοβερό! Μπράβο της!

    ReplyDelete