Tuesday, October 18, 2011

Κέικ λεμόνι της Ρούλας

Η καλή μου η γειτόνισσα με σκέφτεται όταν φτιάχνει γλυκάκι. Είναι άλλωστε συνήθειά μας να ανταλlάσσουμε γλυκάκια ή άλλα καλούδια. Αυτή τη φορά, μου έφερε κεκάκι με έντονη γεύση λεμονιού που μου αρέσει! Όσες/οι είσαστε φανατικές/οί του λεμονιού θα το βρείτε ενδιαφέρον και μυρωδάτο!


Κέικ λεμόνι της Ρούλας
Υλικά
500 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του, κοσκινισμένο
400 γρ. ζάχαρη
250 γρ. μαργαρίνη
4 αυγά
260 ml χυμό λεμονιού
ξύσμα από 3 λεμόνια
1 βανίλια
1 κ. γ. μαγειρική σόδα


Εκτέλεση
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 175 βαθμούς.
Χτυπάμε τη ζάχαρη με τη μαργαρίνη και το ξύσμα για λίγα λεπτά.
Προσθέτουμε ένα-ένα τα αυγά, μαζί με λίγο κοσκινισμένο αλεύρι, ενώ χτυπάμε.
Συνεχίζουμε με το αλεύρι, τη σόδα και τη βανίλια.
Όταν ενοποιηθεί το αλεύρι, ρίχνουμε και το χυμό.
Βουτυρώνουμε και αλευρώνουμε μια φόρμα.
Ρίχνουμε μέσα το υλικό και ψήνουμε για 1 ώρα ή και λίγο παραπάνω, μέχρι να βγαίνει στεγνή η λάμα ενός μαχαιριού (της Ρούλας της πήρε 1 ώρα και 15 λεπτά. Δοκιμάστε με ένα μαχαίρι ή ξυλάκι στη μία ώρα).



13 comments:

  1. Λεμονάκι μυρωδάτοοοοο κάνει κεικ πολύ αφράτο!
    Ανταλλαγή προϊόντων εδώ και τώρα...
    Μοσχοβόλησε ο blogger..Καλημέρααααααααα

    ReplyDelete
  2. Από τα γαπημενα καηκ το κεηκ με λεμονι... κατι εχει το λεμονι που με ξετρελαινει στα γλυκα!

    ReplyDelete
  3. Deli,δηλώνω φαν!Με τόσο χυμό,σίγουρα θα είοναι νοστιμότατο!
    Πολύ θα ήθελα τώραααα ένα κομματάκι.
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  4. Kαλημερούδια!!!
    Υπάρχει καλύτερο κέικ από αυτό???

    Πολλά φιλιά

    ReplyDelete
  5. Οπως προείπα...ο συζυγος μου το έπαιζε το καλοκαίρι...και κλαδευτής και τη σακάτεψε τη λεμονιά...το κακό της το χάλι έχει...από το πολύ βάρος θρηνήσαμε ένα κλαδί γεμάτο και δεν ξέρω τι να τα κάνω...τα πρώτα δρομολογούνται ήδη για αυτό το κεκάκι! Φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Μάντεψε σε ποιαν αρέσει το λεμόνι!
    Καφέ κερνάτε?
    Φιλάκια

    ReplyDelete
  7. Μάρα, ανταλλάσσω λεμονοκέικ με κερασοκέικ! Χαχα!

    Ελπινίκη εμένα μου αρέσει παντού!

    Ελένη είναι και ξινούτσικο!

    painter αν ρωτήσεις τσοκοχόλικς θα πουν ναι! χαχα!

    Έφη, φτιάξε λεμονάδα από το βιβλίο "Λικεράκια και σερμπέτια"! Διατηρείται πολύ καιρό!

    Αγγελική, μάντεψε και σε ποιαν άλλη! Χαχα!

    ReplyDelete
  8. Πεθαίνουμε για κέικ λεμόνι! μοσχομυρίζει όλο το σπίτι για τουλάχιστον 2 μέρες!

    ReplyDelete
  9. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΗΣ ΦΙΛΗΣ ΣΟΥ ΤΟ ΚΕΙΚ!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!

    ReplyDelete
  10. Και ενώ λεμόνι βάζω μόνο στα χόρτα από πλευράς φαγητών, τα γλυκάκια με λεμόνι με τρελαίνουν. Αυτό μάλιστα το κεκάκι το φαντάζομαι και με γλάσο λεμονιού από πάνω και ξεσηκώνομαι.
    Νένα

    ReplyDelete
  11. Pela Sofi καλωσήρθατε!

    Έφη σίγουρα και με πορτοκάλι θα είναι ωραίο!

    Νένα εμένα μου αρέσει σχεδόν παντού!

    ReplyDelete
  12. Φτιάχνω ένα αντίστοιχο με πορτοκάλι και είναι υπέροχο! Οπότε είμαι σίγουρη ότι κι αυτό θα είναι πεντανόστιμο!

    Τρελοτουρίστρια

    ReplyDelete